|
|
| Pagina 14 van 21 |
[ 307 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Eendracht Aalst - SV Temse
bij de afgekeurde goal van ons stond de lijnrechter al te zwaaien voor een hands bal van moreels.
|
| 12 Okt 2009, 10:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Onze eerste tegengoal zegt eigenlijk alles (bekijk de beelden op TV OOST maar eens goed): 5 man rond 1 speler van Temse en jawel...
![]() Bovendien niemand aan de verste paal om te verdedigen, fouten die op dit niveau echt niet kunnen... |
| 12 Okt 2009, 10:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Een degelijke fysiek is de basis van alles en net daar wringt volgens mij het schoentje. Als je telkens in het laatste kwartier onderuit gaat (Torhout, Waregem, Temse) dan is het al te belachelijk om dat te wijten aan ongeluk of faalangst, maar is er fundamenteel is aan de hand. Waar is de tijd naartoe dat trainers hun ploeg in de eerste weken van de voorbereiding afjakkerden in den Osbroek? Om systeempjes uit te tekenen en te experimenteren met spelers is nadien nog overschot van tijd. Spelers die fysiek 100 % paraat zijn, zullen trouwens veel sneller iets oppikken, minder snel geblesseerd raken en hun eigen deeltje van het geluk afdwingen. Zij zullen in het laatste kwartier geen faalangst kennen omdat zij gerust nog een tandje kunnen bijsteken en hun tegenstander onder de knoet kunnen houden. Spijtig genoeg is fysiek tegenwoordig slechts een voetnoot geworden in trainerscursussen. De nadruk ligt op de spelsystemen, dat keepers in alle reeksen de bal nooit mogen uittrappen, iedereen tijdig in uniform ten tonele verschijnt en iedereen samen de goalen draagt. Tuurlijk is dat belangrijk, maar enkel als je de basis meehebt.
Sta me toe nog even een open deur in te trappen. TT kan een begenadigd voetballer zijn maar bij mij wekt hij de indruk dit seizoen nog nooit volkomen fit te zijn geweest. Zal GDR dan toch zijn grote gelijk krijgen met zijn bewering dat TT versleten is? De blokkage in zijn rug is voor mij geen toeval. Enkel, knie, lies, nu rug. |
| 12 Okt 2009, 10:59 |
|
|
Gele Kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43 Berichten: 212 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt |
suppo schreef: eintracht frankfurt schreef: was er vandaag nog es bij... 1. zonder Troch vond ik het beter draaien op het middenveld dan met Troch... (hint hint hint) 2. als je 4-5-1 speelt met Depoitre in de punt, dan moet je als trainer Depoitre de opdracht geven in de punt te blijven en de aanvallende spelers van de 5 op het middenveld de actie te laten maken en de laatste pass aan hem te laten geven. Vandaag heb ik Depoitre meer naar de flanken zien lopen om de actie te maken en dan de bal voor te zetten. Op Lord na hebben we dan gewoon geen scorend vermogen. Dus ofwel speel je volgens het systeem, ofwel VERANDER je het systeem. maar goed, zoals volgens nog steeds zovelen op dit forum is er niets aan de hand, en geen reden tot paniek. dus volgende week op naar Deinze, lekker positief doen en dan weer met pech, slechte arbiter, en lucky tegengoals terug naar huis en positief blijven voor de volgende week en het orkest op de titanic speelde lustig voort... blub blub blub blub ![]() Volledig akkoord. De 4-5-1 werkt niet! En zeker niet met al die verdedigende mids. Een groot probleem: we hebben geen spitsen op overschot om van systeem te veranderen! Depoitre staat er altijd alleen voor, niemand volg, die jongen moest met een kopbal nog eens een pas aan zijn eigen geven en dan nog eens een goal maken ook en dat allemaal zonder hulp..Lord deed niet meer mee, Moreels W. zat er meer dan volledig door en Gallucci kon ook al niet veel goeds meer doen. sorry maar dat gaat niet en ik weet niet hoe blind dat sommige zijn door er nog altijd blijven in te geloven dat we toch-nog-niet-zo-slecht-bezig-zijn... Trek jullie ogen eens open hé jongens! Elke ploeg waardat de dijcker al heeft tussengezeten hé, is om zeep gegaan wel hij is goe bezig met den eendracht ook den dieperik in te duwen..Da's dan uw "huidig bestuur". Eten, zuipen, lachen en dansen en champagne drinken..op de voorbije nederlagen. ![]() _________________ Iendracht veroit! |
| 12 Okt 2009, 11:01 |
|
|
Gele Kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43 Berichten: 212 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt |
elfahem schreef: Een degelijke fysiek is de basis van alles en net daar wringt volgens mij het schoentje. Als je telkens in het laatste kwartier onderuit gaat (Torhout, Waregem, Temse) dan is het al te belachelijk om dat te wijten aan ongeluk of faalangst, maar is er fundamenteel is aan de hand. Waar is de tijd naartoe dat trainers hun ploeg in de eerste weken van de voorbereiding afjakkerden in den Osbroek? Om systeempjes uit te tekenen en te experimenteren met spelers is nadien nog overschot van tijd. Spelers die fysiek 100 % paraat zijn, zullen trouwens veel sneller iets oppikken, minder snel geblesseerd raken en hun eigen deeltje van het geluk afdwingen. Zij zullen in het laatste kwartier geen faalangst kennen omdat zij gerust nog een tandje kunnen bijsteken en hun tegenstander onder de knoet kunnen houden. Spijtig genoeg is fysiek tegenwoordig slechts een voetnoot geworden in trainerscursussen. De nadruk ligt op de spelsystemen, dat keepers in alle reeksen de bal nooit mogen uittrappen, iedereen tijdig in uniform ten tonele verschijnt en iedereen samen de goalen draagt. Tuurlijk is dat belangrijk, maar enkel als je de basis meehebt. Sta me toe nog even een open deur in te trappen. TT kan een begenadigd voetballer zijn maar bij mij wekt hij de indruk dit seizoen nog nooit volkomen fit te zijn geweest. Zal GDR dan toch zijn grote gelijk krijgen met zijn bewering dat TT versleten is? De blokkage in zijn rug is voor mij geen toeval. Enkel, knie, lies, nu rug. Wanneer het slecht gaat hé, dan zijn ze allemaal snel om te zeggen: ziek, gekwetst, dit of dat..Maar ik enk dat bij Thomas en Verheyden vooral het probleem dat ze indd niet meer meekunnen.. Thomas is nooit geen snelheidsbeest geweest maar wat we de laatste matchen allemaal al moeten zien hebben, dat kan toch niet hé?! En Verheyden ja..pfff was dat jong, op de oefenmatch op Hamme hebben de supporters van Hamme ons gezegd dat hij vorig jar meer op de bank gezeten heeft dan gespeeld en dat ze blij zijn dat ze er vanaf zijn want de keren dat hij op het plein stond, liep hij precies in zijne hof...Een beetje hetzelfde als wat hij bij ons doet... ![]() _________________ Iendracht veroit! |
| 12 Okt 2009, 11:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Davy schreef: Bram schreef: Davy schreef: als we gewoon 1-0 behouden dan was het allemaal goed geweest... ![]() idd, en ik ben de eerste om toe te geven dat dit veel te mager is, gezien de spelers in onze kern, en dat komt doordat er een aantal draken van matchen in zaten waar we niet eens een middenveld hadden vandaag stond er onder andere met de injectie van nen wouter moreels en ne kristof kestens en een zeer sterke de schutter (weeral) een zeer degelijk middenveld. maar als onze spitsen niet scoren en ze vlaggen vooraan alles af.. tja dan krijgt ge wel eens het deksel op de neus akkoord dat we veeeel verder hadden moeten staan, maar op basis van vandaag vind ik niet dat we met zijn allen naar de trainer moeten wijzen. ik besef dat iedereen zeer ontgoocheld is... maar in principe, kan ik mij bij de nederlaag neerleggen, omdat ze bij tijds goed voetbal hebben gespeeld, het ontbreekt ons aan ne killer, ni meer ni minder. ik ben trouwens niet akkoord over dat "achteraan het balletje rond tikken uit schrik"... ze hebben inderdaad achteraan bij tijds lateraal gespeeld om 't spel hier en daar te verleggen, maar het was zeker niet "a la franck" he, het was duidelijk met de bedoeling om voetbal te spelen, en niet zomaar den bal naar voor te stampen, ik kan dat eerlijk gezegd alleen maar apprecieren. onze ploeg heeft dit zeker niet verdiend, en die van temse hebben ook veel te veel gekregen. 10 of 7 op 24 tis allemaal te weinig, maar goed, da's nu eenmaal de situatie he... en in derde klasse ligt winst en verlies nu eenmaal zeer dicht bij een, en is er op uitzondering van boom, denk ik geen ploeg die 'imponeert' . De tweede helft zaten we toch weer zonder middenveld ? Ziet nu niemand dat hier ? Let er is op: er lopen een stuk of 7 verdedigende spelers op hun gemak terug als wij een aanval opzetten, en Depoitre en onze 2 flanken proberen dan geisoleerd een kans te forceren en dat mislukt keer op keer, behalve als Depoitre met een individuele actie 2 man in de wind zet. Er staat gewoon geen ploeg op het veld, we hebben al een VOLLEDIG seizoen geen middenveld in de tweede helft, blijkbaar zit de helft van de ploeg er dan door. En wie vond dat we goed waren... de eerste 10 minuten scoren we weer een mooie goal, om dan buiten wat afstandschoten nauwelijks nog kansen te forceren. Goal van Moreels was onterecht offside maar Depoitre devieert die bal nog en hij stond WEL offside. En dan heb je nog die open kans van Moreels (na alweer een individuele actie van Depoitre) maar voor de rest, zagen jullie zoveel open doelkansen misschien ? Temse was verre van indrukwekkend maar we verliezen toch weer. Maar we hadden weer ongeluk, de arbiter tegen, onze kansen gemist...... Wanneer gaan de meesten hier is beseffen dat we de tegenstander zelf altijd in de match laten brengen de tweede helft ? De tweede helft was langs onze kant echt weer een maat voor niets hoor, zo geef je het cadeau. Een chance dat er geen periode's meer zijn of ze konden zoals vorig seizoen weer lullen van "we in die periode wel meer geluk zullen hebben". |
| 12 Okt 2009, 11:38 |
|
|
Knaap
Gisteren sinds lang nog eens een thuismatch gemist, maar als ik op de brug reed zei mijn zoontje van 4, "Papa, zoveel grijze auto's dat hier staan". Ik dacht bij mezelf, den Iendracht is een grijze ploeg geworden. En dan nog in derde klasse... Niet meer, niet min.
Illussies zijn weg, den Iendracht wordt gewoon een plaats waar ik met de maten naar wat voetbal ga zien, een pint drink en dan terug naar huis rijdt. Ieder jaar een ander bestuur, andere trainers, andere spelers, maar dezelfde beloften aan het begin van het seizoen. De beloften die ze al jaren naar onze kop gooien is zowat de grootste constante in de Bredestraat. En als ik erover nadenk is het vanaf onze degradatie naar derde, zijn er nog maar 2 goede seizoenen geweest (promotie van 4e naar 3e en van 3e naar 2e), voor de rest degraderen of 't scheelt nie veel... Soit, de positivo's hebben altijd gelijk hier, dus shoot me! |
| 12 Okt 2009, 12:31 |
|
|
Vaste Waarde
Bart Van den Neste schreef: Gaskonijn schreef: Ja, laten we het gewoone peupel maar in de kantines stoppen zodat de mensen met het geld rustig iets kunnen drinken en op hun wolk blijven (sry frankfurt danek uwe smillie efkes pik) ![]() Ben niet akkoord met uw redenering, Een club heeft sponsors nodig. Dat die mensen nu eenmaal een betere behandeling krijgen komt omdat ze er ook voor betalen. Ik zou niet graag hebben dat er daardoor sponsors afvallen. In tijden van crisis is het zo al moeilijk genoeg om sponsors te vinden. Ok, het wordt dikwijls als decadent bestempeld, maar nogmaals die mensen betalen daarvoor en elke topclub heeft dit nodig. Vergelijk het met een concert, met een ticket van 10€ kan je toch ook niet op de eerste rij zitten. Mja maar 20000 euro sponseren om dit bedrag dan te mogen oposouperen in het restaurant aan champagne en dergelijke kan je ook niet echt sponsoren noemen he. Het gepeupel is soms wel nodig om de decantie terug naar realiteit te brengen |
| 12 Okt 2009, 12:52 |
|
|
Vaste Waarde
En die harde realiteit is plaats 17 in derde klasse met een schamele 7 punten en des ondanksdoet men of er helemaal niets aan de hand is en we enkel te maken hebben met extreem veel pech!
|
| 12 Okt 2009, 12:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Neje, het zit in de spelers hun "kopke" dat ze na 60 minuten kapot zitten en op corner niet weten wat te doen...
![]() |
| 12 Okt 2009, 13:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
De trainer ontslaan en vervangen door een nieuwe is geen garantie dat het dan plots beter zal gaan.
Maar ok, er moet dringend iets veranderen aan de huidige situatie. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 12 Okt 2009, 13:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bomber schreef: Casual1919 schreef: Gelijk,heb je. Nieuwe trainer of niet het zal misschien niet veel uitmaken. Maar laten begaan doet nog minder uit. Het enige wat misschien iets kan veranderen, is een trainerswissel, en dat is dan nog geen zekerheid. Maar op dit moment zou je haast jaloers zijn op mensen met stadionverbod. Wij als supporters verdienen dit niet ! zwijgt jong, vandaag nen brief in mijn bus, sv tot augustus 2010, ik ben der vanaf ze binnen een maand (just spijtig van die 500 euro boete, maar dat betaald zichzelf weer, als ge rekent danek nu elke zondag minsten 75 euro kwijt ben) Amaai, wat hebt ge daarvoor verkeerd moeten doen ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Okt 2009, 13:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Onderkroiper schreef: Bomber schreef: Casual1919 schreef: Gelijk,heb je. Nieuwe trainer of niet het zal misschien niet veel uitmaken. Maar laten begaan doet nog minder uit. Het enige wat misschien iets kan veranderen, is een trainerswissel, en dat is dan nog geen zekerheid. Maar op dit moment zou je haast jaloers zijn op mensen met stadionverbod. Wij als supporters verdienen dit niet ! zwijgt jong, vandaag nen brief in mijn bus, sv tot augustus 2010, ik ben der vanaf ze binnen een maand (just spijtig van die 500 euro boete, maar dat betaald zichzelf weer, als ge rekent danek nu elke zondag minsten 75 euro kwijt ben) Amaai, wat hebt ge daarvoor verkeerd moeten doen ? ![]() gewoein braaf zen ![]() @ Bomber : join the club |
| 12 Okt 2009, 13:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bomber schreef: Onderkroiper schreef: Bomber schreef: zwijgt jong, vandaag nen brief in mijn bus, sv tot augustus 2010, ik ben der vanaf ze binnen een maand (just spijtig van die 500 euro boete, maar dat betaald zichzelf weer, als ge rekent danek nu elke zondag minsten 75 euro kwijt ben) Amaai, wat hebt ge daarvoor verkeerd moeten doen ? ![]() Niks, das nog de beste van al... (btw, voor der hier dwaze reacties komen zoals " da zal wel...", verschillende mensen van op het forum hebben het gezien, khad zelfs nen brief van een getuige opgestuurd enz maar ze vinden ons "ongeloofwaardig") Toch straf en zelfs 500 € boete, welk reglement bepaalt dat allemaal zo ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Okt 2009, 13:48 |
|
|
Junior
Hadden de scheidsrechters al onze competitiematchen na 60 minuten afgefloten dan hadden
we vandaag 16 punten en stonden we mooi te blinken op de 4° plaats. Dit is dikke zever zullen velen zeggen maar als ik van de trainer was zou ik over dit gegeven eens goed nadenken. |
| 12 Okt 2009, 13:55 |
|
| Pagina 14 van 21 |
[ 307 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 21 Volgende |