|
|
| Pagina 119 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 117 118 119 120 121 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miss Forum 2009-2010
Bericht Re: Artikels
De Jean schreef: iendracht veroit schreef: Etienne De Wispelaere was er ook en t was niet de eerste keer dat ik hem dit seizoen bij een thuiswedstrijd heb gezien. Ik was daar ook, en dat was ook niet de eerste keer ![]() Ik was er ook en ik heb zelfs bij Frank de Roose mijn kandidatuur gesteld als trainer. ![]() |
| 13 Okt 2009, 6:49 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Onderkroiper schreef: Hugo schreef: supersossis schreef: hugo,ist nu 5 voor 12 of 5 na 12? wat een ramp!! ![]() Rampzalig is het inderdaad, niet alleen voor ons de trouwe supporters, maar zeker en vast voor de jeugd dat we nog langer in derde of vierde klasse zouden spelen. En vergeet dan ook niet aan het gemis van allerlei inkomsten die je al hebt in 2de klasse die je als club broodnodig kunt gebruiken. Enfin, laat ons hopen dat we zeker niet degraderen, want dat zou eens het sportief einde van onze club kunnen betekenen. Hoeveel sponsors en abonnees gaan er niet afhaken bij een eventuele degradatie, ik mag er gewoon niet aan denken, maar met slechts 7 punten na acht wedstrijden ben ik er niet meer gerust in. Laat ons met z'n allen hopen dat het zover niet komt, maar als ze absoluut de trainer willen behouden, kunnen ze misschien zoals bij de nationale ploeg een gewezen speler met ervaring naast KVH plaatsen. Er zijn toch genoeg ex-Eendrachters ( Kris temmerman, Lamberg, Van Wambeke enz.) die daarvoor in aanmerking zouden komen. Voor de derde thuismatch op rij zat Peter Van Wambeke op dezelfde plaats in de tribune en was na de wedstrijd onmiddellijk smsje aan het versturen. Ook Geert Van Roy gespot in de zittribune. ![]() Er zijn een serieus aantal werkloze trainers die elke week wel ergens gespot worden. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 13 Okt 2009, 9:09 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Vandaag in HLN bestuur E.Aalst blijft achter zijn trainer K VDH staan.
|
| 13 Okt 2009, 9:15 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:52 Berichten: 146 Leeftijd: 46 Locatie: Aalst |
Das gevaarlijk, meestal als een bestuur dat zegt, sta je als trainer al met 1 been buiten. Ofwel is t hier effectief zo en blijven ze achter de trainer staan (uit financiële noodzaak gezien de schuldenafbouw???) of omdat ze echt denken dat er nog niks aan de hand is, wie zal t zeggen...
|
| 13 Okt 2009, 14:36 |
|
|
Ancien
eendrachter'80 schreef: Vandaag in HLN bestuur E.Aalst blijft achter zijn trainer K VDH staan. Als men er in geslaagd is om na 8 speeldagen het seizoen te verkloten, waarom zou je dan moeten ingrijpen. Misschien hebben ze opnieuw grote plannen met KVDH voor volgend seizoen in 3de of 4de klasse, dan spelen we weer kampioen, zeker weten. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Okt 2009, 15:32 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
De spelers anders niet. Onlangs een artikel gezien in Franstalige krant waarin een speler zegt dat VDH een van de oorzaken is van het probleem.
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 13 Okt 2009, 16:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
met de grove borstel er door Kris, en als het niet door Kris is, dan maar door iemand anders en Kris erbij
al dat gejank zeg, Filipovic is er daar 34 en dribbelt nog elke week zijn lijn af, diene mag na de match terecht zagen. Het siert hem trouwens dat hij dat niet doet. Filipo is ook een van de weinig die niet naar de jonkies van de groep wijst, zoals andere spelers met zijn staat van dienst dat wel (zouden) doen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Okt 2009, 17:02 |
|
|
Ancien
Bram schreef: met de grove borstel er door Kris, en als het niet door Kris is, dan maar door iemand anders en Kris erbij al dat gejank zeg, Filipovic is er daar 34 en dribbelt nog elke week zijn lijn af, diene mag na de match terecht zagen. Het siert hem trouwens dat hij dat niet doet. Filipo is ook een van de weinig die niet naar de jonkies van de groep wijst, zoals andere spelers met zijn staat van dienst dat wel (zouden) doen. Juist Bram, ik kan mijn ogen bijna niet geloven dat iedereen zomaar berust in de gang van zaken. Vroeger was het kot nu te klein en stond de K-tribune in vuur en vlam. Acties? Als men van bestuurszijde alles maar laat begaan in de hoop dat het wel eens zal veranderen, dan trek ik mijn conclusies en blijf zolang deze sportieve afgang doorgaat rustig bij het vrouwtje thuis. Man,man,man, iedereen die je tegenkomt kan niet begrijpen dat er nog niets ondernomen is om een einde te maken aan deze sportieve malaise waarin we terecht gekomen zijn. Vroeger was je fier om Eendrachtsupporter te zijn, momenteel hou je alleen van schaamte liever het mondje toe. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Okt 2009, 22:17 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Hugo schreef: Bram schreef: met de grove borstel er door Kris, en als het niet door Kris is, dan maar door iemand anders en Kris erbij al dat gejank zeg, Filipovic is er daar 34 en dribbelt nog elke week zijn lijn af, diene mag na de match terecht zagen. Het siert hem trouwens dat hij dat niet doet. Filipo is ook een van de weinig die niet naar de jonkies van de groep wijst, zoals andere spelers met zijn staat van dienst dat wel (zouden) doen. Juist Bram, ik kan mijn ogen bijna niet geloven dat iedereen zomaar berust in de gang van zaken. Vroeger was het kot nu te klein en stond de K-tribune in vuur en vlam. Acties? Als men van bestuurszijde alles maar laat begaan in de hoop dat het wel eens zal veranderen, dan trek ik mijn conclusies en blijf zolang deze sportieve afgang doorgaat rustig bij het vrouwtje thuis. Man,man,man, iedereen die je tegenkomt kan niet begrijpen dat er nog niets ondernomen is om een einde te maken aan deze sportieve malaise waarin we terecht gekomen zijn. Vroeger was je fier om Eendrachtsupporter te zijn, momenteel hou je alleen van schaamte liever het mondje toe. Als we nu eens met zijn allen de mailboxen van het bestuur bestoken om op een beleefde manier onze onrust te uiten? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 14 Okt 2009, 8:41 |
|
|
Vaste Waarde
eendrachter'80 schreef: Vandaag in HLN bestuur E.Aalst blijft achter zijn trainer K VDH staan. Dit is voor mij dan een oproep aan de supporters : " blijf allemaal thuis aub, tenzij je graag naar meldert gaat volgend jaar" . Een dezer zal de bom bij supps wel eens BARSTEN!! ![]() |
| 14 Okt 2009, 12:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Neutralboy schreef: eendrachter'80 schreef: Vandaag in HLN bestuur E.Aalst blijft achter zijn trainer K VDH staan. Dit is voor mij dan een oproep aan de supporters : " blijf allemaal thuis aub, tenzij je graag naar meldert gaat volgend jaar" . Een dezer zal de bom bij supps wel eens BARSTEN!! ![]() waarom zou ik nu thuis blijven? voetbal is meer dan die 11 krabbers op 't plein. Ik ga voor een potjen te pakken en mijn copaigns te zien. Maar ik versta wat ge wilt zeggen, eigenlijk verdienen ze niet dat daar nog zo veel volk gaat naar zien..... _________________ www.spionkoplede.com |
| 14 Okt 2009, 14:07 |
|
|
Vaste Waarde
Inderdaad voor voetbal moet je al enkele seizoenen niet meer zo zot zijn om heinde en ver te rijden om ONZE club te bekijken.
Maar het zijn net deze tijden en de opkomst die ons supporters korter naar elkaar doen groeien en ons prachtige legioen de naam bezorgen van " voetbalgekke ajoinen " . ![]() |
| 14 Okt 2009, 15:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Neutralboy schreef: Inderdaad voor voetbal moet je al enkele seizoenen niet meer zo zot zijn om heinde en ver te rijden om ONZE club te bekijken. Maar het zijn net deze tijden en de opkomst die ons supporters korter naar elkaar doen groeien en ons prachtige legioen de naam bezorgen van " voetbalgekke ajoinen " . ![]() zotter vindt ge ze nie ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 14 Okt 2009, 16:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Nja, en als ik dan zeg dat uitgerekend het bestuur deze week via de krant laat weten dat van der haeghen volledig gesteund wordt en ik daaruit wijselijk besluit dat hem dat supporters kan kosten voor de verplaatsing naar deinze dan wordt er hier gezegd dat der maar drie man ( ik samen met nog twee) van der haeghen buiten riepen
te gek voor woorden.....der waren nochthans redelijk luide decibels...waarneembaar en ik was daar zelfs niet bij !!!! Was veel te ontgoochelend om te roepen !Ik denk dat het bestuur dus niets aan de situatie ( financieel dan ?) zal kunnen doen om de boel te veranderen. Waarom anders uitgelegd dat limpens verleden seizoen al na 1 speeldag moest opkrassen en de penibele situatie die der nu is ( wake up !! we staan wel degelijk op degradatieplaats !) mag blijven verderduren. En ja, de eerste die altijd vliegt is de trainer;...... en ja...... ik verwacht degelijk een schokeffect bij een nieuwe oefenmeester... op die basis zou ik het vervolg positief tegemoet zien ! Nietmeer op basis van nu. Telkens dezelfde gebreken komen boven ( tweede helft fysisch ten onder, de ploeg schuift niet als een accordeon), de ploeg KAN beter , dat heeft ze me flarden al genoeg laten zien. Maar heb er me al bij neergelegd dat het dus met dezelfde coach verdermoet. Het enige wat we kunnen hopen is dat in eerste instantie de degradatieplaatsen zo rap mogelijk ontklommen worden en in later stadium een eervolle plaats. En voor de grootste optimisten komt het voetbalmirakel hopelijk in aalst eens terecht. |
| 14 Okt 2009, 18:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
marc2 schreef: Nja, en als ik dan zeg dat uitgerekend het bestuur deze week via de krant laat weten dat van der haeghen volledig gesteund wordt en ik daaruit wijselijk besluit dat hem dat supporters kan kosten voor de verplaatsing naar deinze dan wordt er hier gezegd dat der maar drie man ( ik samen met nog twee) van der haeghen buiten riepen te gek voor woorden.....der waren nochthans redelijk luide decibels...waarneembaar en ik was daar zelfs niet bij !!!! Was veel te ontgoochelend om te roepen !Ik denk dat het bestuur dus niets aan de situatie ( financieel dan ?) zal kunnen doen om de boel te veranderen. Kunt gij nu werkelijk nooit eens lezen wat er staat? Gij zegt dat er supporters niet meegaan naar Deinze enkel en alleen omdat het bestuur zijn vertrouwen in den trainer bevestigt, dat zie ik hier echt wel niemand anders zeggen. Alsof er een pak meer zouden meegaan als het bestuur moest zeggen dat den trainer op de wip zit. |
| 14 Okt 2009, 19:54 |
|
| Pagina 119 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 117 118 119 120 121 … 497 Volgende |