KMSK Deinze - Eendracht Aalst - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 244 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 17
 KMSK Deinze - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
toevallige voorbijganger

Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
waly,je bent duidelijk een hollander. onze jeugd kon je niet zien,ze zaten in de tribune an ja jens kan moeilijk iets doen e als je geen enkele bal krijgt die op iets trekt. was trouwens 1dag ziek en moet direct met beloften mee. enkele andere mogen dagen niet aanwezig zijn en moeten niet met de beloften spelen. onze trainer is gewoon bang om aan de ouderen te raken,en dat zal zich op termijn tegen hem wreken want die ouderen hebben ook geen respect meer voor hem want ze weten dat ze toch mogen doen wat ze willen. Verheyden zit met kramp,geeft geen enkele goede pass maar mag toch op het veld blijven.om maar eentje te noemen.

18 Okt 2009, 10:17
Ancien

tsjoep schreef:
we moeten gewoon massaal aktie voeren , het heeft totaal geen zin om met 5 man te schreeuwen , dan kunt ge beter thuis blijven in uwe zetel!!

Besten, volledig mee eens , ik denk dat de enige manier die hun pijn zal doen is de kassa minder te laten rinkelen, het zijn zakenmannen nietwaar?
We zijn lang genoeg te braaf geweest, nu is het hoog tijd voor aktie. :EA:

18 Okt 2009, 10:19
Gele Kaart
Gele Kaart

Leeftijd: 39
waly 2 schreef:
ik heb onze eigen jeugd toch ook niet gezien gisteren.van damme heeft ook geen enkel duel gewonnen.en podevijn? heeft die mee gedaan?ja,van op 2 meter naast de goal schieten.

Sorry zenne maar met de vinger beginnen wijze moet ge nu ook niet doen, IEDEREEN gisteren was slecht..Als den trainer dat zelf neit ziet dat er geen ploeg op het plein staat dan weet ik het ook niet meer. :stom:
De enige die vrijwel altijd goed is en gisteren redelijk toch was Flippovich

:EA:

18 Okt 2009, 10:19
Gele Kaart
Gele Kaart

jeugdvoetbalfan schreef:
waly,je bent duidelijk een hollander. onze jeugd kon je niet zien,ze zaten in de tribune an ja jens kan moeilijk iets doen e als je geen enkele bal krijgt die op iets trekt. was trouwens 1dag ziek en moet direct met beloften mee. enkele andere mogen dagen niet aanwezig zijn en moeten niet met de beloften spelen. onze trainer is gewoon bang om aan de ouderen te raken,en dat zal zich op termijn tegen hem wreken want die ouderen hebben ook geen respect meer voor hem want ze weten dat ze toch mogen doen wat ze willen. Verheyden zit met kramp,geeft geen enkele goede pass maar mag toch op het veld blijven.om maar eentje te noemen.

(y) (y) toch iemand die opkomt voor onze jeugd! en is zeer juist wat je daar zegt!

18 Okt 2009, 10:20
Gele Kaart
Gele Kaart

Gisteren zat trainer van RC Mechelen, Van Acker voor ons...die mens verstaat er zich zelf niet uit wat die trainer iedere week met zijn "ploeg" uitsteekt... :?
'k Hoop dat diegenen die VDH nog altijd ne goeien vinden dringend eens hun ogen openen...

18 Okt 2009, 10:23
Vaste Waarde

ik ga sowieso niet meer mee op verplaatsing.

Mijn ticket voor bekermatch zal ik verkopen. Kandidaten vinden zal moeilijker zijn, denk ik.

Wat betreft acties : het lijkt mij ook een goed idee om de volgende match, het eerste kwartier buiten het stadion te blijven.

18 Okt 2009, 10:23
Ancien

nonkeltje schreef:

Mijn ticket voor bekermatch zal ik verkopen. Kandidaten vinden zal moeilijker zijn, denk ik.
Wat betreft acties : het lijkt mij ook een goed idee om de volgende match, het eerste kwartier buiten het stadion te blijven.

:plat:

18 Okt 2009, 10:27
Nationale Ploeg

nonkeltje schreef:

Zouden we niet beter het laatste kwartier buiten gaan ? Dan zijn we zeker dat we niets missen :hmm:

18 Okt 2009, 10:27
Vaste Waarde

Gijzegem Vaneigest schreef:
nonkeltje schreef:

Zouden we niet beter het laatste kwartier buiten gaan ? Dan zijn we zeker dat we niets missen :hmm:

dan missen we de wereldgoals van de tegenstrever

18 Okt 2009, 10:31
Gele Kaart
Gele Kaart

supersossis schreef:
El Corredor schreef:
Hopelijk halen we vanavond een driepunter, want met een gelijkspel schiet je niets op. t maakt niet uit hoe, als we maar winnen!

das een van de belangrijkste redenen nu!

ik hoop dat de groep cirkelzagen die vorige week tegen temse achter mij stonden deze keer astablieft thuis blijven .... as er iet is waar ik mij mateloos aan erger zijn het de gasten die bij elke pass of bij elke actie roepen da het nie rap of schoon genoeg gaat maar bij elke goal het luidste roepen en het hoogste staan te springen in de tribune....

t ging ongeveer zo:
" alé jong , rapper.... nieje , nie nor ginder....alhier jongen , rapper , godverdoemen!!!! .... sjotten kloon.... nieje , nie nor den dienen ..... mor ale zeg , wa doeje na??? ....JAAAAAAAAAAA!!!!!! GOOOOOOOOOOOOAL !!!!!!!!! en ne minuut later staan ze weer te kreften ... pfff...belachelijke ventjes vind ik da......... :fuck:

chance da ze ier in oilsjt een goei kliniek emmen ver hartziektes....die gasten gaan daar zeker nog eens passeren vroeg of laat....zo zenuwpezen.

Da's ongeveer 't zelfde als dat VDH zijn vrouwken '90 aan een stuk reageert...en dan nog eens constant met de voeten zitten stampen..om STEKEZOT van te worden... :crazy:

18 Okt 2009, 10:32
Gele Kaart
Gele Kaart

Hugo schreef:
tsjoep schreef:
het is duidelijk dat er aktie moet komen , harde aktie.... ik stel voor dat we massaal volgende week NIET naar de wedstrijd gaan MAAR wel aan de hoofdingang ons ongenoegen uiten , spandoeken zoals "parel van de denderstreek??, in welk jaar?? ... als we dit massaal kunnen doen zal hunne "euro" wel vallen zeker... Wij de supporters " de beste supporters" van gans derde klasse worden als strxnt behandeld , onze eendracht is op sterven na dood , doodziek zijn we...het is nu of nooit !! :EA:

Daarvoor wil ik mij nog eens richting P.C.stadion begeven. :boks: :EA:
Als er geen aktie komt, ok, maar zolang er niets aan al dat sportief geklungel gedaan wordt blijf ik rustig thuis, met mijn centen gaan ze niet langer lachen. :nieje:
Ik wacht af wat jullie beslissen, dat het zo niet verder kan is evident, we zitten diep in het moeras op weg naar de sportieve afgrond.
Ik probeer mezelf tot kalmte aan te manen, maar de onverschilligheid en gelatenheid van bestuurszijde brengt me stilletjes tot mijn kookpunt. :x :stom:
Ik mag er niet aan denken, de krantenkoppen"Den Iendracht is niet meer.." :cry:

Zeéér, zéér juist Hugo!! Heb ik mij gisteren ook serieus aan geërgerd!
:stom:

18 Okt 2009, 10:34
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Smetje schreef:
Ik snap inderdaad niet waarom we als supporters gisteren zo stil gebleven zijn. We hadden VDH moeten buiten roepen. Want blijkbaar ziet ons bestuur het zelf niet.

met hoeveel waren we daar gisteren in de trokgat? zeker niet met genoeg om ons hoorbaar te maken aan de overkant ( en die luisteren toch niet naar ons) en t zal volgende week moeten gebeuren , niet naar de spelers toe ze , maar naar de rest van de bobo's die de ploeg opstelt en traint en zo voort, da ze eindelijk hun ogen opentrekken....in 2 jaar naar 2de? sebiet ist 2de provenciale gelijk ze nu bezig zijn....ik ben diene zever beu godverdoeme!!!!! :stom: waarom zou ik nog 10 euro gaan uitgeven om mij 90 minuten te ergeren en kou af te zien....sorry hoor , maar hier kom ik niet meer naar kijken bij uitmatchen....k heb een abonnement en daar zal ik nog zijn ( omdat ik moet he , t is betaald.... )
zo denk ik er nu over....stel u voor , t is ver gekomen...... :cry:

18 Okt 2009, 10:39
Freak

Leeftijd: 35
boer touch schreef:
En dan zeggen dat nen fitte seminck niet eens tot de wedstrijd kern behoord?

VDH ge zijt nen streke pee :fuck: (n) :kots:

Seminck is pas vanaf vrijdag voluit beginnen trainen,waarom zou die dan al in de wedstrijdkern moeten zitten,hij heeft niet eens wedstrijdritme.

18 Okt 2009, 10:39
Freak

Leeftijd: 35
supersossis schreef:
Smetje schreef:
Ik snap inderdaad niet waarom we als supporters gisteren zo stil gebleven zijn. We hadden VDH moeten buiten roepen. Want blijkbaar ziet ons bestuur het zelf niet.

met hoeveel waren we daar gisteren in de trokgat? zeker niet met genoeg om ons hoorbaar te maken aan de overkant ( en die luisteren toch niet naar ons) en t zal volgende week moeten gebeuren , niet naar de spelers toe ze , maar naar de rest van de bobo's die de ploeg opstelt en traint en zo voort, da ze eindelijk hun ogen opentrekken....in 2 jaar naar 2de? sebiet ist 2de provenciale gelijk ze nu bezig zijn....ik ben diene zever beu godverdoeme!!!!! :stom: waarom zou ik nog 10 euro gaan uitgeven om mij 90 minuten te ergeren en kou af te zien....sorry hoor , maar hier kom ik niet meer naar kijken bij uitmatchen....k heb een abonnement en daar zal ik nog zijn ( omdat ik moet he , t is betaald.... )
zo denk ik er nu over....stel u voor , t is ver gekomen...... :cry:

Hadden we ons allemaal bijeengezet waren we met genoeg ,maar dan nog ik heb mij gisteren doodgeergerd aan het spel van aalst en aan de supporters;Sommige stonden na de wedstrijd te applaudisseren alsof we gewonnen hadden,bij de goal van aalst was het precies of we stonden 5-0 voor zo'n gejuich was er.Zo gaan we het ons bestuur niet echt duidelijk maken.

18 Okt 2009, 10:42
Vaste Waarde

Ik ben beschaamd om supporter te zijn van Iendracht Aalst, Ik die vroeger zo fier was om supporter te zijn van onze Iendracht . :cry: :cry: :cry:

Ik denk dat ik niet alleen ben.

18 Okt 2009, 10:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 244 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 17