|
|
| Pagina 12 van 17 |
[ 244 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 17 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35 Berichten: 319 |
Bericht Re: KMSK Deinze - Eendracht Aalst
misschien nen toppic openen over een actie voor zondag.
Ik ga zeker naar Westerloo. Al is het maar om de unieke sfeer op te snuiven, zoals twee jaar geleden op Staaien. Om naar de "match" te gaan zien, heb ik eigenlijk niet veel zin (dank u, VDH). Ik zal den eerste zijn om mee te doen met een actie. Samen sterk, iëndracht maakt macht ! OPC ????????? |
| 18 Okt 2009, 10:57 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
nog altijd nie bekomen van de match
en tis voor alle duidelijkheid nie van diene Romy pils |
| 18 Okt 2009, 11:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Mijn rauwe mening over de huidige situatie:
[b]Incompetent pretentieus Eendracht:[/b] Grote armoede op 4 niveaus: 1. Incompetent bestuur: duurste ploeg van de reeks aangeschaft, om daarmee te strijden tegen de degradatie. Kunnen die echt niks beters verzinnen met hun beschikbare budget. 16 plagen in derde A doen heel wat beter met veel minder budget. Vervolgens dan nog passief blijven in de mallaise... Waar zijn hun managerskwaliteiten ? Hun klanten (De EA-supporters en sponsors) worden grootschalig belachelijk gemaakt ! 2. Incompetent transfertbeleid: De kwaliteit van het team dat onze ploeg moet analyseren en bekijken waar de juiste versterking nodig is, en wie daarvoor moet worden aangetrokken is zeer incompetent. Wie scout dit allemaal met deskundige voetbalkennis? En wie treft zoveel verkeerde beslissingen? Het verschil tussen de ambities (de titel) en de realiteit (degradatieplaats) is te immens om gemaakte inschattingsfouten beperkt te houden tot slechts 1 of 2 verkeerde keuzes........ 3.Incompetente trainer : ambitie en goodwill genoeg. Maar dat alleen is onvoldoende. Kan die nu echt niks bijsturen met het huidige spelersmateriaal? 4.Incompetente ploeg : Enkele omhoogevallen vedetten, een aantal spelers die duidelijk op terugweg zijn, maar teren op glorie van vroeger. Enkele spelers die wel het niveau halen maar mee tenondergaan gaan in het rampzalig geheel. Alle jongens doen wel hun best om het verwachte niveau na te streven, maar kunnen "als geheel" niet beter. Maar alles begint bij de top : DANK U WEL... BESTUUR _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 18 Okt 2009, 11:32 |
|
|
Freak
pattaboem schreef: Mijn rauwe mening over de huidige situatie: [b]Incompetent pretentieus Eendracht:[/b] Grote armoede op 4 niveaus: 1. Incompetent bestuur: duurste ploeg van de reeks aangeschaft, om daarmee te strijden tegen de degradatie. Kunnen die echt niks beters verzinnen met hun beschikbare budget. 16 plagen in derde A doen heel wat beter met veel minder budget. Vervolgens dan nog passief blijven in de mallaise... Waar zijn hun managerskwaliteiten ? Hun klanten (De EA-supporters en sponsors) worden grootschalig belachelijk gemaakt ! 2. Incompetent transfertbeleid: De kwaliteit van het team dat onze ploeg moet analyseren en bekijken waar de juiste versterking nodig is, en wie daarvoor moet worden aangetrokken is zeer incompetent. Wie scout dit allemaal met deskundige voetbalkennis? En wie treft zoveel verkeerde beslissingen? Het verschil tussen de ambities (de titel) en de realiteit (degradatieplaats) is te immens om gemaakte inschattingsfouten beperkt te houden tot slechts 1 of 2 verkeerde keuzes........ 3.Incompetente trainer : ambitie en goodwill genoeg. Maar dat alleen is onvoldoende. Kan die nu echt niks bijsturen met het huidige spelersmateriaal? 4.Incompetente ploeg : Enkele omhoogevallen vedetten, een aantal spelers die duidelijk op terugweg zijn, maar teren op glorie van vroeger. Enkele spelers die wel het niveau halen maar mee tenondergaan gaan in het rampzalig geheel. Alle jongens doen wel hun best om het verwachte niveau na te streven, maar kunnen "als geheel" niet beter. Maar alles begint bij de top : DANK U WEL... BESTUUR Pattaboem for president !! |
| 18 Okt 2009, 11:44 |
|
|
Freak
jeugdvoetbalfan,ik ben geen hollander,maar jij bent duidelijk stekeblind.
|
| 18 Okt 2009, 11:44 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
jeugdvoetbalfan schreef: ik ben gisteren gaan kijken en degene die nu nog durft beweren dat Siereveld beter is dan onze eigen jeugd moet weggestopt worden in een instelling. Waar waren zijn goede lange passen? duels? elk kopbalduel verloren. sorry mensen maar ik vrees dat ik gelijk had over hem. ik hoopte dat ik verkeerd was en we een goede speler bij hadden maar iedereen die er was ,zal gezien hebben dat hij het niveau niet aankan. Filipovic was inderdaad enkele keren in discussie gegaan me Siereveld ,gewoon omdat ook hij mee leeft met de club en ziet dat deze speler geen meerwaarde heeft. Moreels en de schutter hadden gisteren gewoon centraal moeten staan en niet siereveld en al zkr niet spotbeen.Trouwens dat van podevijn is waar,maar die kans moest er gewoon in gisteren. |
| 18 Okt 2009, 11:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
zwawi schreef: Inderdaad Wim De Brandt, de sportieve cel heeft gefaald want de ploeg draait langs geen kanten. Net zoals er vorig seizoen gefaald werd want toen was het al even slecht maar goals in de laatste minuten hielden ons uit degradatiegevaar. Ik wil wel efkes opmerken dat het merendeel van de supporters nu wel tevreden was met het gevoerde transferbeleid terwijl ge vorig seizoen direct wist dat het verkeerd ging aflopen met Wouters en andere Iakovlevski's. Hoe slecht het vorig jaar ook was, die ploeg kon af en toe nog een vuist maken, deze ? ![]() |
| 18 Okt 2009, 11:51 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
waly 2 schreef: jeugdvoetbalfan,ik ben geen hollander,maar jij bent duidelijk stekeblind. Alsge nu bedoelt dat siereveld een goede voetballer is dan moogt ge wel u ogen is openen. |
| 18 Okt 2009, 11:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Als ik de opstelling en de ingrepen bekijk gisteren, dan kan ik enkel vaststellen dat het voor Kris ook niet meer hoeft.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Okt 2009, 11:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Een ramp was het inderdaad... Vanaf de eerste seconde wist je al waar we aan toe waren. W. Moreels, die Troch tegen Temse nochtans uitstekend had vervangen na diens blessure, moest naar links, voor Verheyden dan nog, die echt geen niveau haalt, een catastrofe gewoon... Uw twee rechtsbacks zitten op de bank en dan ga je even met een nieuw verdedigersduo uitpakken... Siereveld was de grootste grap nog gisteren... 1 duel gewonnen denk ik op een dertigtal, telkens verkeerd dekkend,...ongelooflijk. De enige die de boel nog wat samenhield achteraan was De Schutter en wie is er dan niet meer bij na de rust? Inderdaad...
Siereveld blundert opnieuw net na rust en meteen 2-0 en al helemaal de boeken toe - met dank ook aan onze Arnold die vanop de kleine backlijn, zonder gehinderd te worden net na de 1-0 nog op een al op de grond liggende VDN trapt... Arnold was trouwens bleek gisteren - was de minste van de zwartjes van Deinze... Kestens kreeg zijn begrijpelijke terugslag gisteren en de voorzetten van Filipovic kwamen, buiten 1, ook niet aan... Voor degenen die Lord gisteren stonden uit te maken - be very proud of yourself... Het was de enige die liep, ook al kreeg hij geen deftige bal op de hele wedstrijd... Deinze was weer allesbehalve indrukwekkend - begonnen na de 2-1 ook serieus te panikeren - maar wij zijn gewoon niet in staat om gevaarlijk te zijn... Ik zie niet in hoe de situatie kan worden omgedraaid en nog minder door wie...want na gisteren zullen alle onderhuidse conflicten die ontegensprekenlijk zullen leven, wel stilaan allemaal naar boven komen... De blessure van Brecht zag er ook niet goed uit, moet ik zeggen... |
| 18 Okt 2009, 12:02 |
|
|
Freak
moest siereveld nu de enige slechte voetballer zijn ik zou nog zeggen.maar om nu te zeggen dat alles zijn fout is.
![]() |
| 18 Okt 2009, 12:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
waly 2 schreef: moest siereveld nu de enige slechte voetballer zijn ik zou nog zeggen.maar om nu te zeggen dat alles zijn fout is. ![]() Als ge als centrale verdediger bij elk duel als een minimiem in de fout gaat - uw man telkens opnieuw laat lopen en dan nog eens een grote klep opzet bij het minste, dan ben je in elk geval niet de man die je moet opstellen... Hij wordt vijf keer op zijn linkervoet ingespeeld - hij is toch links hé - en elke bal gaat de tribune in, als opbouwende verdediger, wat loopt je daar dan in godsnaam te doen??? Ik zeg niet dat het allemaal zijn fout is, maar was gewoon een ramp gisteren... Als je dat niet vond, wat kan ik daar dan nog op zeggen??? |
| 18 Okt 2009, 12:12 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Verheyden mag dringend in provinciale gaan voetballen,dienen kan dus ook echt niets nemeer
respect voor Flipo,tenminste enen die de supporters echt kwam groeten en zelfs tijd maakte om er naar te luisteren |
| 18 Okt 2009, 12:16 |
|
|
Freak
zelfs de ballen van filipovic gingen de tribune in,zullen we hem dan ook maar wegdoen?
|
| 18 Okt 2009, 12:18 |
|
|
Reserve
Mijn laatste wedstrijd dat ik ben gaan kijken was op Zottegem. Ik had direct genoeg gezien...
Voor het seizoen veel beloven en als ge dan komt kijken, zijde 90 min gefrustreerd. AL vanin Zottegem ziet ge dat je geen ploeg, geen systeem, geen karakter en dus geen punten hebt. Daarmee is de kous af. Ik blijf dit seizoen lekker thuis en ga elke zondag aan mijn huis werken, dan zijn de grootste werken achter de rug als het nieuwe seizoen (lees 2010 -2011) kan beginnen, ik hoop dan wel nog in 3de klasse. Mijn laaste zin voor dit seizoen: supporters blijf thuis!! en merci iendracht voor het grote succes van de laatste 2 jaar ps: ik dacht naar Westerlo te trekken maar ik heb geen zin om eerst de ring van Gent, daarna Brussel te trotseren op ne kille woensdagavond om ginder goe af te gaan ![]() |
| 18 Okt 2009, 12:22 |
|
| Pagina 12 van 17 |
[ 244 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 17 Volgende |