Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 239 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 16
 Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer 
Auteur Bericht
Reserve

Leeftijd: 51
Bericht Re: trainer ligt buiten
Hopelijk nu vlug wat beterschap, er zal toch een nieuwe wind waaien hopelijk een positieve wind ! :EA:

20 Okt 2009, 9:02
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Van mij krijgt onze nieuwe trainer alle voordeel van de twijfel. Het enige wat ik hoop is dat hij alle spelers op een gelijke manier behandeld en selecteert op prestaties, niet op naam.

20 Okt 2009, 9:02
Reserve

Bart Van den Neste schreef:
Bartos schreef:
cromag schreef:

Kris Van Der Haegen en het bestuur van Eendracht Aalst beslisten gisterenavond *in onderling overleg hun samenwerking te beëindigen*. Bart Van Renterghem, die het seizoen begon als hoofdcoach van KSK Ronse, werd aangesteld als nieuwe hoofdcoach van Eendracht Aalst.

Ik denk dus niet dat ze dienen nog twee jaar zullen betalen.........

Ja, Van Der Haegen zal vantiennegen zelf gezegd hebben dat ze zijn opstappremie mogen houden :lol: .

Ze zullen misschien wel ergens in onderling overleg iets overeenkomen en twee jaar zullen ze hem nimmer moeten betalen, maar ze zullen der toch nog ne serieuze frank aan kwijt zijn hoor, daar moet ge niet aan twijfelen.

Ik vrees dat Bartos gelijk heeft.

De kerk staat in het midden he. Ik heb ook niet beweerd dattem gene rotte frank zal krijgen...

20 Okt 2009, 9:11
Vaste Waarde

cromag schreef:
Bart Van den Neste schreef:
Bartos schreef:

Ja, Van Der Haegen zal vantiennegen zelf gezegd hebben dat ze zijn opstappremie mogen houden :lol: .

Ze zullen misschien wel ergens in onderling overleg iets overeenkomen en twee jaar zullen ze hem nimmer moeten betalen, maar ze zullen der toch nog ne serieuze frank aan kwijt zijn hoor, daar moet ge niet aan twijfelen.

Ik vrees dat Bartos gelijk heeft.

De kerk staat in het midden he. Ik heb ook niet beweerd dattem gene rotte frank zal krijgen...

Ja wat moet het bestuur dan doen de trainer behouden :wadde:

20 Okt 2009, 9:15
forumlegende

Zeg gasten, wemmen gevraagd ver ne nieven trainer, wemmen er eindelijk enen.
Wacht gewoon de resultaten af, voor ge diene nieven ook al een etiket opkleeft.
Veel slechter as dat nu gaat, kan toch ni...

In mijn ogen heeft het bestuur gedaan wat het moest doen, den trainer buiten. Dat ze 't misschien beter al een paar matchen geleden gedaan hadden, is iets anders natuurlijk... En dat VDH ni gratis zal vertekken da weet iedereen, maar daarvoor kunt g 'em toch ni houden.

Laten we hopen dat de nieven trainer van al onze 'sterspelers' opnieuw een hechte groep maakt, dat er opnieuw een PLOEG op 't plein staat die voor elkaar wil werken en door 't vuur gaan. :EA:

20 Okt 2009, 9:19
Iendracht.be - beheer

El Corredor schreef:
het is duidelik dat we een VDH-look-à-like gekregen hebben. Resultaten met ronse? Dit jaar dan toch niet. Trainersontslag komt veel te laat en we krijgen weer iemand genre VDH.

Het is duidelijk dat je met deze sportieve cel de club niet inkomt als je niet uren kunt lullen over systemen, zoneverdediging en dergelijke.

T seizoen zit er toch al op!

Zo een reactie vind ik nu niet gepast. Ik moet zeggen dat ik Van Renterghem niet ken, maar hij krijgt van mij alle kansen. Slechter kan niet. Ik ben blij dat VDH weg is en dat we iemand hebben die het bij Ronse toch goed gedaan heeft. Welkom Van Renterghem en veel succes :EA: .

Als de assistenten ook opstappen, zou ik Van Wambeke een goede T2 vinden. Dat zou iemand kunnen zijn die ongeacht latere trainerswissels vaste T2 blijft en dus voor een constante zorgt. Beter een vaste T2 op lange termijn dan bij elke trainerswissel een nieuwe T2. Of Van Wambeke dat wil en haalbaar is, is de vraag. Anders een ander clubmonument als Lamberg of Temmerman ofzo.

20 Okt 2009, 9:25
Reserve

Gilles schreef:
Dirk schreef:
Zoelank da ge da systeem nie verandert mag da zoin wie da wiljt.

Volledig akkoord. Het wordt tijd dat dat onnozel systeem is wordt omgegooid.

Inderdaad, ander systeem of ik vrees dat hij hetzelfde lot tegemoet gaat dan zijn vorige collega's!

20 Okt 2009, 9:26
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Smetje schreef:
Als de assistenten ook opstappen, zou ik Van Wambeke een goede T2 vinden. Dat zou iemand kunnen zijn die ongeacht latere trainerswissels vaste T2 blijft en dus voor een constante zorgt. Beter een vaste T2 op lange termijn dan bij elke trainerswissel een nieuwe T2. Of Van Wambeke dat wil en haalbaar is, is de vraag. Anders een ander clubmonument als Lamberg of Temmerman ofzo.

Ik denk niet dat een club uit derde klasse veel geld moet gaan uitgeven om ne grote naam binnen te halen als assistent, gewoon om de kegelkes te komen zetten. En iemand als Van Wambeke, die altijd al hoofdtrainer geweest is, zie ik al helemaal niet naar hier komen als T2. Het zijn hier de Rode Duivels niet hé.

20 Okt 2009, 9:28
Iendracht.be - beheer

Bartos schreef:
Smetje schreef:

Ik denk niet dat een club uit derde klasse veel geld moet gaan uitgeven om ne grote naam binnen te halen als assistent, gewoon om de kegelkes te komen zetten. En iemand als Van Wambeke, die altijd al hoofdtrainer geweest is, zie ik al helemaal niet naar hier komen als T2. Het zijn hier de Rode Duivels niet hé.

Het hoeft niet persé Van Wambeke te zijn, maar gewoon een clubmonument dat voor een constante zorgt.

20 Okt 2009, 9:31
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 43
WLM: [email protected]
Indien we een paar weken sneller waren, konden we Patrick De Wilde teruggehaald hebben :whistle:

20 Okt 2009, 9:32
Nationale Ploeg

Van Renterghem had trouwens keuze, kon ook bij Oudenaarde beginnen maar wij waren blijkbaar iets sneller op de bal...

20 Okt 2009, 9:34
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Smetje schreef:
Bartos schreef:
Smetje schreef:

Het hoeft niet persé Van Wambeke te zijn, maar gewoon een clubmonument dat voor een constante zorgt.

Ik zie eigenlijk niet in hoe ge precies voor een constante zorgt door een clubmonument assistent te maken :? . Allé, behalve dan dat het inderdaad constant dezelfde is die de kegelkes mag zetten. Want laten we wel wezen, op niveau van derde klasse reikt het takenpakket van nen assistent toch niet veel verder hé. Laat staan dat het dus eigenlijk enig belang heeft wie er juist assistent wordt.

20 Okt 2009, 9:43
Vaste Waarde

mario schreef:
Smetje schreef:
Is het een betrouwbare bron? Komt het van bestuurszijde?

besten lees morgenvroeg de krant maar... je zal wel zien het is inderdaad van rentergem uit ronse

bedankt voor de info Mario ! (y)

20 Okt 2009, 9:58
nieuw in de eerste ploeg

goed nieuws , het kan alleen maar verbeteren , idd waarom hbb ze zo lang gewacht , voor dit seizoen is tkalf al verdronken , hopelijk kunnen ze nu een deftelijke ploeg bouwen , ook naar volgend seizoen toe dat ze eindelijk er zullen staan vanaf speeldag 1 en ze dan hopelijk echt titelfavoriet zijn .....

20 Okt 2009, 10:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
we hebben gekregen waar we om gevraagd hebben... we kunnen alleen maar tevreden zijn nu, en hopen dat het me de nieven trainer wel wilt lukken :EA:

20 Okt 2009, 10:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 239 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 16