|
|
| Pagina 4 van 16 |
[ 239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: trainer ligt buiten
tsjoep schreef: voor dit seizoen is tkalf al verdronken Dat seizoen met Ronse in derde waren ze ook heel slecht begonnen en uiteindelijk nog kampioen. Hij heeft dus al ervaring met een inhaalrace. We kunnen dus hopen, maar ik zal al tevreden zijn als we nog veilig in de middenmoot kunnen eindigen. |
| 20 Okt 2009, 10:18 |
|
|
Freak
als het met deze trainer niet lukt ligt het wel aan de spelers .
|
| 20 Okt 2009, 10:23 |
|
|
Junior
is eerder een trainer van de harde lijn, eist discipline. zal een groep proberen te vormen die aaneenklit, die wil vechten voor de bal en de punten maar zal om dat te bereiken ook al eens een 'betere' speler die niet in dat plaatje past langs de lijn laten zitten (ik denk dat bvb een Lord toch een tandje op training zal moeten bijsteken). gaat eerst uit van een stevige defensieve organisatie, en denkt pas in 2de instantie aan het offensieve (maar is niet hetzelfde als een defensieve trainer he !). is op dat aspect in mijn ogen absoluut geen lookalike van vdhk. heeft met Ronse verschillende goeie transfers gedaan (de broyer, dugardeyn,... ) maar ook mindere, in Ronse zijn de middelen nu eenmaal vrij beperkt ook naar normen van 2de. kortom: een trainer die je uit de malaise kan halen, om dan met Nieuwjaar gericht een paar transfers te doen. speelt doorgaans een 4 4 2, nogmaals met nadruk op de defensieve organisatie en probeert er dan snel uit te komen 'en bloc'. zien of het bij ons lukt, ik hoop het enorm. maar gaan er met nieuwjaar moeten een spits bijhalen, zowieso.
|
| 20 Okt 2009, 10:24 |
|
|
forumlegende
Misschien kan hij "een" De Broyer naar Aalst halen.
Dat is nu juist het type spits die wij broodnodig hebben. |
| 20 Okt 2009, 10:28 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
![]() |
| 20 Okt 2009, 10:32 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Ajoinenfan schreef: is eerder een trainer van de harde lijn, eist discipline. zal een groep proberen te vormen die aaneenklit, die wil vechten voor de bal en de punten maar zal om dat te bereiken ook al eens een 'betere' speler die niet in dat plaatje past langs de lijn laten zitten (ik denk dat bvb een Lord toch een tandje op training zal moeten bijsteken). gaat eerst uit van een stevige defensieve organisatie, en denkt pas in 2de instantie aan het offensieve (maar is niet hetzelfde als een defensieve trainer he !). is op dat aspect in mijn ogen absoluut geen lookalike van vdhk. heeft met Ronse verschillende goeie transfers gedaan (de broyer, dugardeyn,... ) maar ook mindere, in Ronse zijn de middelen nu eenmaal vrij beperkt ook naar normen van 2de. kortom: een trainer die je uit de malaise kan halen, om dan met Nieuwjaar gericht een paar transfers te doen. speelt doorgaans een 4 4 2, nogmaals met nadruk op de defensieve organisatie en probeert er dan snel uit te komen 'en bloc'. zien of het bij ons lukt, ik hoop het enorm. maar gaan er met nieuwjaar moeten een spits bijhalen, zowieso. 't Is te hopen. Van VDH werd dat ook gezegd. |
| 20 Okt 2009, 10:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dani schreef: Misschien kan hij "een" De Broyer naar Aalst halen. Dat is nu juist het type spits die wij broodnodig hebben. Zou inderdaad de ideale spits zijn voor naast Depoitre te zetten. Het zou misschien in ons voordeel zijn dat Ronse blijft verliezen en het kalf daar met nieuwjaar al gans verdronken is. |
| 20 Okt 2009, 10:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bartos schreef: Dani schreef: Misschien kan hij "een" De Broyer naar Aalst halen. Dat is nu juist het type spits die wij broodnodig hebben. Zou inderdaad de ideale spits zijn voor naast Depoitre te zetten. Het zou misschien in ons voordeel zijn dat Ronse blijft verliezen en het kalf daar met nieuwjaar al gans verdronken is. heeft dieje ni tegen ons gescoord? met aalst-ronse, toen die kampioen hebben gespeeld? _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 20 Okt 2009, 10:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Zou diene zwarte van de reserven van Z.Waregem niet willen komen, heeft onze defensie hier ook behoorlijk belachelijk gemaakt
![]() |
| 20 Okt 2009, 10:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
hansken schreef: Bartos schreef: Dani schreef: Misschien kan hij "een" De Broyer naar Aalst halen. Dat is nu juist het type spits die wij broodnodig hebben. Zou inderdaad de ideale spits zijn voor naast Depoitre te zetten. Het zou misschien in ons voordeel zijn dat Ronse blijft verliezen en het kalf daar met nieuwjaar al gans verdronken is. heeft dieje ni tegen ons gescoord? met aalst-ronse, toen die kampioen hebben gespeeld? Ginder in Ronse heeft die toen gescoord. Toen we hier thuis met 0-1 verloren van Ronse was het zowaar Jelle Delie die de enige goal maakte. |
| 20 Okt 2009, 11:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bartos schreef: hansken schreef: Bartos schreef: Zou inderdaad de ideale spits zijn voor naast Depoitre te zetten. Het zou misschien in ons voordeel zijn dat Ronse blijft verliezen en het kalf daar met nieuwjaar al gans verdronken is. heeft dieje ni tegen ons gescoord? met aalst-ronse, toen die kampioen hebben gespeeld? Ginder in Ronse heeft die toen gescoord. Toen we hier thuis met 0-1 verloren van Ronse was het zowaar Jelle Delie die de enige goal maakte. juist ja. thx! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 20 Okt 2009, 11:09 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35 Berichten: 319 |
Deef schreef: Indien we een paar weken sneller waren, konden we Patrick De Wilde teruggehaald hebben ![]() ja, de sponsors zagen diene mens hééééééééél graag |
| 20 Okt 2009, 11:11 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Gijzegem Vaneigest schreef: Zou diene zwarte van de reserven van Z.Waregem niet willen komen, heeft onze defensie hier ook behoorlijk belachelijk gemaakt ![]() ah moses, da was idd ne krak van ne speler ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 20 Okt 2009, 11:13 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
eendrachter'80 schreef: cromag schreef: Bart Van den Neste schreef: Ik vrees dat Bartos gelijk heeft. De kerk staat in het midden he. Ik heb ook niet beweerd dattem gene rotte frank zal krijgen... Ja wat moet het bestuur dan doen de trainer behouden ![]() Nee, belange niet. Het bestuur moest ingrijpen, en ik ben blij dat het bestuur deze beslissing genomen heeft. Maar ik vond het gewoon niet slim van het bestuur om een trainer een meerjarig conract te geven. Als je ziet dat Standard dat zelfs niet doet met Preud'homme en Boloni, dan vroeg ik mij gewoon af waarom wij dat in de huidige financiële situatie wel gedaan hebben. Bref ben blij dat het bestuur deze ingreep gedaan heeft hopelijk heeft dit positieve gevolgen op het veld. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 20 Okt 2009, 11:37 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
cromag schreef: Deef schreef: Indien we een paar weken sneller waren, konden we Patrick De Wilde teruggehaald hebben ![]() ja, de sponsors zagen diene mens hééééééééél graag Ironisch bedoeld besteken |
| 20 Okt 2009, 11:50 |
|
| Pagina 4 van 16 |
[ 239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 16 Volgende |