|
|
| Pagina 7 van 16 |
[ 239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
DavidSeal schreef: Ben eens benieuwd wanneer VDH ook ons gaat beginnen natrappen? Gaan wij nu ook voor "kloefkappers" versleten worden? ![]() Misschien nu?Hij is zo meteen te gast in tv-oost. |
| 20 Okt 2009, 18:31 |
|
|
Ancien
In tegenstelling tot jullie allemaal , ben in enorm ontgoocheld in de keuze van de nieuwe trainer, is ook zopas ontslagen met een 1 op 24 bij Ronse, dus het is ook geen wondertrainer
Misschien de goedkoopste oplossing ,enfin, jullie vinden het een goede keuze. 't Seizoen is toch al naar de knoppen, zodanig dat ik mij hierover niet meer druk maak. De timing is natuurlijk goed bekeken van bestuurszijde, de kans is klein dat we tegen Willebroeck verliezen. Succes toegewenst aan de nieuwe trainer. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Okt 2009, 18:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
De meest mooie uitspraak van een trainer, vind ik is nog altijd die van de "caje" ooit: "een trainer is maar voor 30% verantwoordelijk voor het succes van een ploeg". Daarmee zijn bijdrage van de successen van zijn ploeg minimaliserend. Hij zei ook nog, je kan als trainer enkel PROBEREN de juiste speler op de juiste plaats te zetten, al de rest hangt af van geluk in de ruimste zin van het woord. Toch eerlijk he? Zalige mens toch "de caje". Hiermee wou ik enkel zeggen het is nog altijd de spelers die het moeten doen. Al ben ik wel blij dat we van deze omhoogevallen trainer af zijn.
![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 20 Okt 2009, 18:43 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Hugo schreef: In tegenstelling tot jullie allemaal , ben in enorm ontgoocheld in de keuze van de nieuwe trainer, is ook zopas ontslagen met een 1 op 24 bij Ronse, dus het is ook geen wondertrainer Misschien de goedkoopste oplossing ,enfin, jullie vinden het een goede keuze. 't Seizoen is toch al naar de knoppen, zodanig dat ik mij hierover niet meer druk maak. De timing is natuurlijk goed bekeken van bestuurszijde, de kans is klein dat we tegen Willebroeck verliezen. Succes toegewenst aan de nieuwe trainer. ![]() Wondertrainers,champagnevoetbal en al diene andere zever bestaan niet Hugo,wat wel bestaat zijn goeie spelers in combinatie met een goeie trainer en die gaan tijdelijk goeie resultaten(bij de een al wat langer dan bij de ander) geven. Het omgekeerde bestaat ook en daar kunnen wij ook al een beetje over meepraten. Ik zou zeggen welkom trainer maak er het beste van,en nu is het aan de spelers om de rest van het seizoen hun mouwen op te stropen want anders zijn ze (de spelers) derde klasse niet waard!!! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 20 Okt 2009, 18:59 |
|
|
Ancien
Ik heb het interview gevolgd en hou er een raar gevoel aan over, je zou haast zeggen dat KVH deze trainer heeft aanbevolen, van dezelfde school.
Ik heb mijn buik vol van dat soort lesgevers, maar het is dan ook mijn persoonlijke mening. Gaan uiteen als de beste vrienden en het is best mogelijk dat KVH nog naar EA...de rest durf ik niet meer invullen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" Laatst gewijzigd door Hugo op 20 Okt 2009, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 20 Okt 2009, 19:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Respectvol interview van Kris. Ik had eigenlijk niet anders verwacht van hem.
Kris was hier graag maar alst nie pakt, pakt het niet en dan is er maar één oplossing de juiste. Ik wens de nieuwe coach alle succes toe, want ook hij zal het nodig hebben! Hij verdient alvast het voordeel van de twijfel maar ik verwacht geen wonderen... _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 20 Okt 2009, 19:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bram schreef: El Corredor schreef: Bij de aanstelling van een nieuwe coach ben ik eerder sceptisch. Op korte termijn, nl. de match tegen Willebroek verwacht ik eigenlijk niet meer of minder dan een klinkende overwinning. Een nieuwe trainer zorgt steeds voor een vernieuwde motivatie bij spelers en supporters. Na een match of 4,5 zullen we weten welke richting het uitgaat met deze trainer. Hopelijk maakt hij een eerlijke selectie, ongeacht namen van enkele vedetten. En wij supporters, moeten inderdaad onze ploeg steunen, maar sommigen hebben hier het geheugen van een goudvis. Nu zouden we massaal achter de spelers moeten staan? Uitfluiten doe ik niet, maar ik wil wel eens een reeks goede wedstrijden zien hoor. Mijn eerste post ivm Van Renterghem werd wat misbegrepen, iedereen krijgt bij mij het voordeel van de twijfel, alleen vrees ik dat tovenaars niet bestaan. Hij gaat van Troch geen Usain Bolt maken en van Verheyden geen Redondo... En indien er zondag klinkend gewonnen werd, hoop ik dat dat niet meteen voor een hosanna stemming zorgt, want sommige spreken al meteen terug van eindronde. Momenteel staan we op degraderen... Hij gaat toch geen 11 matchen nodig hem om te zien wat er scheelt.Ik wil hem anders wel eens een rapportje maken. We starten met een doenbare thuismatch tegen Willebroek.Vervolgens heeft hij de bekermatch tegen een eersteklasser.Dan verwacht ik toch dat hij voor de uitmatch in Ieper klaar is met zijn huiswerk.Hij was trouwens vrij en het zou me niet verwonderen dat hij reeds kwam scouten.Zeker tegen Deinze waar hij niet zover vandaan woont. Voor Nieuwjaar gaat hij natuurlijk ook die scorende spits niet naast Depoitre kunnen zetten.Bedoeling is wel dat hij met het huidige materiaal ook resultaten haalt zeker als je weet dat we tot Nieuwjaar vooral tegenstanders van de rechterkolom hebben. |
| 20 Okt 2009, 19:11 |
|
|
Ancien
Hugo schreef: Ik heb het interview gevolgd en hou er een raar gevoel aan over, je zou haast zeggen dat KVH deze trainer heeft aanbevolen, van dezelfde school. Ik heb mijn buik vol van dat soort lesgevers, maar het is dan ook mijn persoonlijke mening. Gaan uiteen als de beste vrienden en het is best mogelijk dat KVH nog naar EA...de rest durf ik niet meer invullen. ![]() Wat ik hiermee bedoel, is het feit gezien het aantal lesgevers die we reeds in onze club hebben, dat EA precies the place to be is,om ervaring op te doen, om theorie in praktijk om te zetten. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Okt 2009, 19:21 |
|
|
Ancien
Hey mannen, het gaat wel om een persoonlijke mening hoor!
Als jullie het een goede keuze vinden, kan ik daar mee leven. Het seizoen is toch al verkloot, ikzelf richt mijn pijlen op de bekerwedstrijd en voor de rest zien we wel. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Okt 2009, 19:52 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
ik ken de trainer niet, kga er dus ook niets zinnigs over kunnen vertellen
khoop alleen maar dat hij in staat is om het beste niveau uit zijn spelers te halen... dat wordt het belangrijkste, in een logische veldbezetting waar iedereen (zeker in de eerste plaats de spelers) zich in kan vinden, en dat hij spelers die absoluut niet meekunnen aan de kant laat. Ik vrees dat vanderhaeghen zichzelf door zijn uitlatingen in een onmogelijke positie had gewrongen, en dat zijn onstlag enkel een kewstie van tijd werd. Je vindt ervan wat je wil: maar het verschil tussen de voorgaande wedstrijden en die laatste draak van een match op deinze was voor mij het sein dat de spelersgroep ook collectief "foert" zei. dat mensen plots luc limpens en dillen weer opvoeren, da's hun zaak, als al die trainers één ding gemeen hebben dan is dat ze 'r hier niet succesvol waren... zo simpel is het. ik geef de trainer alleszins een evengoeie kans als vanderhaeghen en wens hem uiteraard alle succes. zijn opdracht is in mijn ogen aartsmoeilijk. dus laten we misschien zelf ook niet meteen het onmogelijke verwachten. de ploeg weer op de rails krijgen met goed voetbal, en ons redden zou de enige eerste betrachting moeten zijn... wat erna komt, zien we dan wel weer. |
| 20 Okt 2009, 20:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
BVW schreef: Respectvol interview van Kris. Ik had eigenlijk niet anders verwacht van hem. Kris was hier graag maar alst nie pakt, pakt het niet en dan is er maar één oplossing de juiste. Ik wens de nieuwe coach alle succes toe, want ook hij zal het nodig hebben! Hij verdient alvast het voordeel van de twijfel maar ik verwacht geen wonderen... Zoals ik al gezegd heb, zijn drang om te slagen werkte verlammend op zijn functioneren. En de druppel was natuurlijk dat er een hoop spelers dit weekend inderdaad: "foert" zeiden. Dat wilt niet zeggen dat ik er nu plots een goede trainer van maak, want dat was hij niet. Had het mij veel anders voorgesteld. _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Okt 2009, 20:15 |
|
|
Vaste Waarde
dwarskijker schreef: Bram schreef: El Corredor schreef: Bij de aanstelling van een nieuwe coach ben ik eerder sceptisch. Op korte termijn, nl. de match tegen Willebroek verwacht ik eigenlijk niet meer of minder dan een klinkende overwinning. Een nieuwe trainer zorgt steeds voor een vernieuwde motivatie bij spelers en supporters. Na een match of 4,5 zullen we weten welke richting het uitgaat met deze trainer. Hopelijk maakt hij een eerlijke selectie, ongeacht namen van enkele vedetten. En wij supporters, moeten inderdaad onze ploeg steunen, maar sommigen hebben hier het geheugen van een goudvis. Nu zouden we massaal achter de spelers moeten staan? Uitfluiten doe ik niet, maar ik wil wel eens een reeks goede wedstrijden zien hoor. Mijn eerste post ivm Van Renterghem werd wat misbegrepen, iedereen krijgt bij mij het voordeel van de twijfel, alleen vrees ik dat tovenaars niet bestaan. Hij gaat van Troch geen Usain Bolt maken en van Verheyden geen Redondo... En indien er zondag klinkend gewonnen werd, hoop ik dat dat niet meteen voor een hosanna stemming zorgt, want sommige spreken al meteen terug van eindronde. Momenteel staan we op degraderen... Hij gaat toch geen 11 matchen nodig hem om te zien wat er scheelt.Ik wil hem anders wel eens een rapportje maken. We starten met een doenbare thuismatch tegen Willebroek.Vervolgens heeft hij de bekermatch tegen een eersteklasser.Dan verwacht ik toch dat hij voor de uitmatch in Ieper klaar is met zijn huiswerk.Hij was trouwens vrij en het zou me niet verwonderen dat hij reeds kwam scouten.Zeker tegen Deinze waar hij niet zover vandaan woont. Voor Nieuwjaar gaat hij natuurlijk ook die scorende spits niet naast Depoitre kunnen zetten.Bedoeling is wel dat hij met het huidige materiaal ook resultaten haalt zeker als je weet dat we tot Nieuwjaar vooral tegenstanders van de rechterkolom hebben. Hij was zaterdag wel degelijk aanwezig in Deinze. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 20 Okt 2009, 20:29 |
|
|
Vaste Waarde
Zottegem en Temse staan met 19 punten, twaalf meer dan ons. Ze hebben een match meer gespeeld. Als we er vanuit gaan dat we die match tegoed winnen, komen we op 9 punten. De competitie is amper 9/10 matchen ver. En dan zijn er ook nog de rechtstreekse confrontaties natuurlijk. Ik ga hier niet beweren dat we vanaf zondag schitterend voetbal gaan zien en dat we een serie gaan neerzetten, doch voor mij is dit seizoen nog niet om zeep. Kampioen spelen zal niet voor ons zijn, da weet ik ook wel. Maar 't zou toch kunnen omslaan na enkele wedstrijden. Waarom zouden we geen vierde meer kunnen worden ?
De spelers gaan er nu in ieder geval hun voeten niet aan vegen, en met zo ne twaalfde man, komaan he jongens. ![]() _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 20 Okt 2009, 20:37 |
|
|
Ancien
nonkeltje schreef: Zottegem en Temse staan met 19 punten, twaalf meer dan ons. Ze hebben een match meer gespeeld. Als we er vanuit gaan dat we die match tegoed winnen, komen we op 9 punten. De competitie is amper 9/10 matchen ver. En dan zijn er ook nog de rechtstreekse confrontaties natuurlijk. Ik ga hier niet beweren dat we vanaf zondag schitterend voetbal gaan zien en dat we een serie gaan neerzetten, doch voor mij is dit seizoen nog niet om zeep. Kampioen spelen zal niet voor ons zijn, da weet ik ook wel. Maar 't zou toch kunnen omslaan na enkele wedstrijden. Waarom zouden we geen vierde meer kunnen worden ? De spelers gaan er nu in ieder geval hun voeten niet aan vegen, en met zo ne twaalfde man, komaan he jongens. ![]() Nonkeltje , ik hoop een ding dat de nieuwe trainer een beetje minder theorie en bla bla verkoopt, maar er voor zorgt dat de jongens weer plezier krijgen in het voetbal, de kwaliteit is er, de positieve resultaten zullen wel volgen. Apropos, geen spijt van je verscheurde inkomkaart? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Okt 2009, 20:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
nonkeltje schreef: Zottegem en Temse staan met 19 punten, twaalf meer dan ons. Ze hebben een match meer gespeeld. Als we er vanuit gaan dat we die match tegoed winnen, komen we op 9 punten. De competitie is amper 9/10 matchen ver. En dan zijn er ook nog de rechtstreekse confrontaties natuurlijk. Ik ga hier niet beweren dat we vanaf zondag schitterend voetbal gaan zien en dat we een serie gaan neerzetten, doch voor mij is dit seizoen nog niet om zeep. Kampioen spelen zal niet voor ons zijn, da weet ik ook wel. Maar 't zou toch kunnen omslaan na enkele wedstrijden. Waarom zouden we geen vierde meer kunnen worden ? De spelers gaan er nu in ieder geval hun voeten niet aan vegen, en met zo ne twaalfde man, komaan he jongens. ![]() bekijk is goed onze plek in het klassement! als wij nog eindronde halen stap ik de eerste match van die eindronde te voet er naar toe ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 20 Okt 2009, 20:51 |
|
| Pagina 7 van 16 |
[ 239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 16 Volgende |