|
|
| Pagina 53 van 65 |
[ 964 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 51 52 53 54 55 … 65 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bericht Re: "Hall of Fame"- "90 jaar stamnummer 90"
Onderkroiper schreef: davy1919 schreef: Onderkroiper schreef: De valse Zwawi werd gisteren ontmaskerd door René1919 Het was natuurlijk de Geert die op Expo90 de truitjes van Den Iendracht ten toon stelde. Ik vond eindelijk de tijd om zijn optreden eens op Youtube te plaatsen. Geert had daar zelf om gevraagd dit te posten. Echt een mooi moment als beloning op het welslagen van deze Expo 90 ![]() tis davy1919 geworden ![]() Dat had ik nog niet door ![]() Van Oudenhove zeker ![]() ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 25 Sep 2009, 20:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Onderkroiper schreef: Kiekesoepken schreef: davy1919 schreef: den trainer ![]() ![]() De valse Zwawi werd gisteren ontmaskerd door René1919 Het was natuurlijk de Geert die op Expo90 de truitjes van Den Iendracht ten toon stelde. Ik vond eindelijk de tijd om zijn optreden eens op Youtube te plaatsen. Geert had daar zelf om gevraagd dit te posten. Echt een mooi moment als beloning op het welslagen van deze Expo 90 ![]() Is diene "valse zwawi" spoorloos verdwenen? tis aan hem dat ik mijn ontbrekende sticker en foto heb afgegeven (hij heeft dat genoteerd) en ik heb die kerel sinds die dag niet meer gezien ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 28 Sep 2009, 16:21 |
|
|
Duivelke
Mariner schreef: Is diene "valse zwawi" spoorloos verdwenen? tis aan hem dat ik mijn ontbrekende sticker en foto heb afgegeven (hij heeft dat genoteerd) en ik heb die kerel sinds die dag niet meer gezien ![]() Hey Mariner, hoe zag diene "kerel" eruit? Misschien word ik wat ouder en heb ik beginnende trekskes Alzheimer, maar het enige dat ik persoonlijk in ontvangst genomen heb van mensen zijn truitjes, truitjes en nog eens truitjes, en die mensen hebben stuk voor stuk van mij een bewijsje gekregen van ontvangst met daarop het item en mijn GSMnummer just in case. Heb je zo een papiertje gekregen? Stuur mij en onderkroiper als je wil eens een privébericht met je echte naam, je telefoon en de exacte beschrijving van die foto en sticker. Heb je nog andere attributen afgegeven? Dat zal wel nog in de beruchte doos liggen met nog af te leveren items. Groeten P.S. Was jij op de expo de laatste avond? |
| 28 Sep 2009, 21:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Rimba schreef: Mariner schreef: Is diene "valse zwawi" spoorloos verdwenen? tis aan hem dat ik mijn ontbrekende sticker en foto heb afgegeven (hij heeft dat genoteerd) en ik heb die kerel sinds die dag niet meer gezien ![]() Hey Mariner, hoe zag diene "kerel" eruit? Misschien word ik wat ouder en heb ik beginnende trekskes Alzheimer, maar het enige dat ik persoonlijk in ontvangst genomen heb van mensen zijn truitjes, truitjes en nog eens truitjes, en die mensen hebben stuk voor stuk van mij een bewijsje gekregen van ontvangst met daarop het item en mijn GSMnummer just in case. Heb je zo een papiertje gekregen? Stuur mij en onderkroiper als je wil eens een privébericht met je echte naam, je telefoon en de exacte beschrijving van die foto en sticker. Heb je nog andere attributen afgegeven? Dat zal wel nog in de beruchte doos liggen met nog af te leveren items. Groeten P.S. Was jij op de expo de laatste avond? ik stuur PM naar jou en Yves, ik was er enkel de openingsavond (was op reis daarna) _________________ www.spionkoplede.com |
| 29 Sep 2009, 10:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Ik heb zopas een bod gedaan op e-bay op 5 prenten waarop spelers van Eendracht Aalst staan.
Periode 1938. Ik zal deze proberen kopen om deftig in te scannen en ook om deze tentoon te stellen op de volgende editie van Expo 90 dat volgend jaar herhaalt wordt. Indien mogelijk niet meer bieden want het is zinloos de prijs van deze foto's op te drijven. Is interessant voor het archief. http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370270027878&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Okt 2009, 20:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Ik zal nog wat moeten wachten nog een hoger bod te doen
Nog een week wachten om toe te slaan ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Okt 2009, 23:45 |
|
|
Voor de late beslissers !
Er resten nog zo een kleine 20 tal pins van Expo 90. Dit is amper nog 10 % van deze beperkte oplage ( 200 stuks ) ![]() Wie er nog géén heeft en er alsnog een exemplaar wenst, kan dit bij mij reserveren. Verkoopprijs steeds 5 € per stuk. Graag een PM. Vanaf donderdag ( 15-10 t.e.m 18-10 ) ben ik voor 4 dagen naar de Moezelstreek om er te wandelen en ... jawel wijn te proeven. Dus tijdens deze periode kan ik niet antwoorden _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Okt 2009, 23:17 |
|
|
Bomber schreef: Voor mij mag je nog zo'n pin opzij houden he Zie PB ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Okt 2009, 21:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
hier nog iets te koop van ons ploeg
http://cgi.benl.ebay.be/3-Stickers-pani ... 286.c0.m14 3stickers van panini het jaar 1990 |
| 14 Okt 2009, 16:04 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Onderkroiper schreef: Vanaf donderdag ( 15-10 t.e.m 18-10 ) ben ik voor 4 dagen naar de Moezelstreek om er te wandelen en ... jawel wijn te proeven. Dus tijdens deze periode kan ik niet antwoorden zeer goede keuze ! Deutschland heeft zeer lekkere wijnen! maar euh, wijn proeven en wandelen... gaat dat in uw geval goed samen?? viel Spaß und grüß die Mädels ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 14 Okt 2009, 16:46 |
|
|
eintracht frankfurt schreef: Onderkroiper schreef: Vanaf donderdag ( 15-10 t.e.m 18-10 ) ben ik voor 4 dagen naar de Moezelstreek om er te wandelen en ... jawel wijn te proeven. Dus tijdens deze periode kan ik niet antwoorden zeer goede keuze ! Deutschland heeft zeer lekkere wijnen! maar euh, wijn proeven en wandelen... gaat dat in uw geval goed samen?? viel Spaß und grüß die Mädels ![]() En veel foto's nemen was ik nog vergeten ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Okt 2009, 17:06 |
|
|
Ik heb de 5 oude chocoladeprentjes van Eendracht Aalst spelers ( 1937-1939) niet kunnen kopen, maar heb wel van elkeen een mooie scan. Te bezichtigen op de fotosite.
Toch weeral een puzzelstukje in de Iendrachtgeschiedenis gevonden. Machtig het embleem op de truitjes ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Okt 2009, 22:11 |
|
|
Onderkroiper schreef: Ik heb de 5 oude chocoladeprentjes van Eendracht Aalst spelers ( 1937-1939) niet kunnen kopen, maar heb wel van elkeen een mooie scan. Te bezichtigen op de fotosite. Toch weeral een puzzelstukje in de Iendrachtgeschiedenis gevonden. Machtig het embleem op de truitjes ![]() prachtig _________________ www.spionkoplede.com |
| 21 Okt 2009, 10:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
De goeien ouwen tijd
![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 21 Okt 2009, 19:08 |
|
|
Onderkroiper schreef: Ik heb de 5 oude chocoladeprentjes van Eendracht Aalst spelers ( 1937-1939) niet kunnen kopen, maar heb wel van elkeen een mooie scan. Te bezichtigen op de fotosite. Toch weeral een puzzelstukje in de Iendrachtgeschiedenis gevonden. Machtig het embleem op de truitjes ![]() Gisterenavond heb ik telefonisch contact gehad met de eigenaar van deze prenten. Deze verzamelaar beschikt nog over andere exemplaren van Eendracht Aalst, alsook nog persfoto's uit vervlogen tijden van Den Eendracht. Ik wil reeds de Heer Wim Boels uit Herentals bedanken voor zijn spontane medewerking met het samenbrengen van onze Eendrachtgeschiedenis. De afspraak is wel dat hij niet onmiddellijk aan de slag moet om deze prenten in te scannen. Wij hebben tijd van wachten. Als ik deze scans zal ontvangen zal ik deze op de fotosite zetten en ook volgend jaar met de Fandag afprinten voor de Mini - EXPO 90 die herhaald wordt. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Nov 2009, 15:08 |
|
| Pagina 53 van 65 |
[ 964 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 51 52 53 54 55 … 65 Volgende |