Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 239 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 16
 Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
AlostanA schreef:
In Het NIeuwsblad noemt Van Rentergem 'Verheyden' een sterk wapen.
Veel matchen heeft hij dus nog niet gezien vandejaar :hmm:

Ik begrijp ergens wel waarom hij dat zegt hoor. Ewen heeft in het verleden al bewezen te kunnen voetballen. Momenteel kampt hij volgens mij met een enorm gebrek aan vertrouwen en een mentaal probleem. Door deze uitspraak te doen, geeft de trainer direct vertrouwen én verantwoordelijkheid aan Ewen. Hopelijk pikt hij het ook op en kan terug naar zijn beste niveau groeien. Maar wonderen moet ge natuurlijk niet verwachten.

21 Okt 2009, 23:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Smetje schreef:
AlostanA schreef:

Ik begrijp ergens wel waarom hij dat zegt hoor. Ewen heeft in het verleden al bewezen te kunnen voetballen. Momenteel kampt hij volgens mij met een enorm gebrek aan vertrouwen en een mentaal probleem. Door deze uitspraak te doen, geeft de trainer direct vertrouwen én verantwoordelijkheid aan Ewen. Hopelijk pikt hij het ook op en kan terug naar zijn beste niveau groeien. Maar wonderen moet ge natuurlijk niet verwachten.

Ik heb het reeds eerder vermeld, voetbal wordt de helft met het koppeken gespeeld. ;)

21 Okt 2009, 23:22
nieuw in de eerste ploeg

Smetje schreef:
AlostanA schreef:

Is wel al twee jaar geleden dat Ewen het goed deed.Dat verander je niet door efkens in de krant te zeggen dat je veel van iemand verwacht.Ook VDH gaf Ewen meer dan genoeg vertrouwen en ook zonder resultaat.Waarom zou het nu plots veranderen.Anderen hebben meer recht op hun plaats en Ewen moet zich maar bewijzen via invalbeurten.Dan ben je tenminste eerlijk tegenover de andere spelers en neem je ook hun vertrouwen niet weg.

22 Okt 2009, 5:28
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
dwarskijker schreef:
Smetje schreef:
AlostanA schreef:

Is wel al twee jaar geleden dat Ewen het goed deed.Dat verander je niet door efkens in de krant te zeggen dat je veel van iemand verwacht.Ook VDH gaf Ewen meer dan genoeg vertrouwen en ook zonder resultaat.Waarom zou het nu plots veranderen.Anderen hebben meer recht op hun plaats en Ewen moet zich maar bewijzen via invalbeurten.Dan ben je tenminste eerlijk tegenover de andere spelers en neem je ook hun vertrouwen niet weg.

vind ik ook , eerlijk gezegd... we moeten niet alles op ewen afschuiven, maar hij komt toch te kort hoor... die verschrikkelijke passing , en dan dieje fysiek, en gebrek aan duelkracht... de beste moeten spelen.. dat is minstens heel belangrijk voor de andere spelers hun vertrouwen

22 Okt 2009, 8:26
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Je kan als nieuwe trainer natuurlijk ook moeilijk direct Ewen beginnen af te breken he. Daar help je ook niemand mee.

22 Okt 2009, 12:07
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Jeroen schreef:
Je kan als nieuwe trainer natuurlijk ook moeilijk direct Ewen beginnen af te breken he. Daar help je ook niemand mee.

niet op jeroen bedoeld hoor wat nu komt.....

om even op een vorig antwoord van mij op een bepaalde post terug te komen nu ik dit lees.... ik ben zelfs geen trainer en ik denk er net zo over..... hmmm....als sommigen het normaal vinden iedereen op zijne kop te blijven kakken , het zij zo...maar ik doe daar niet aan mee...en aan de betreffende personen zou ik zeggen , verkoop uw abonnement en blijft gewoon thuis....ge zijt het niet waard de naam eendrachtsuppporter te blijven dragen....ik ben ook enorm teleurgesteld in de huidige toestanden maar ik laat mij niet vangen om op een of andere speler zijn kap te gaan zitten daarom!!!

ik zal de rollen nu ook eens omdraaien en ipv op spelers en bestuursleden eens op enkele "forumsupporters" beginnen zagen en kreften elke dag of week....das misschien een ideetje voor iedere forumbezoeker die eendracht echt nog in zijn hart draagt da ze die pipo's eens elke keer op hun plaats zetten met hunne zever....

hoe wilt ge nu da de spelers mentaal sterk op 't plein staan terwijl da ze (als ze het hier lezen,wat ik ook wel denk dat ze soms eens komen doen) iedere week door sommige zogenaamde " supporters" steeds weer afgemaakt en bekakt worden...ik zou ook niet meer willen spelen voor die bende zeveraars die u blijkbaar niet WILLEN steunen hoor...

maar ja....t is toch onbegonnen werk om die zagen eens op andere gedachten te brengen...WAAR ZIJN JULLIE EIGENLIJK MEE BEZIG HE ???? is er geen andere ploeg dat meer in jullie hart zit dan eendracht? ga daar dan naar kijken !!! godvermiljaar....!!

voila , t is er weer eens af.... :D

22 Okt 2009, 14:25
Freak

Leeftijd: 45
supersossis schreef:
Jeroen schreef:

niet op jeroen bedoeld hoor wat nu komt.....

om even op een vorig antwoord van mij op een bepaalde post terug te komen nu ik dit lees.... ik ben zelfs geen trainer en ik denk er net zo over..... hmmm....als sommigen het normaal vinden iedereen op zijne kop te blijven kakken , het zij zo...maar ik doe daar niet aan mee...en aan de betreffende personen zou ik zeggen , verkoop uw abonnement en blijft gewoon thuis....ge zijt het niet waard de naam eendrachtsuppporter te blijven dragen....ik ben ook enorm teleurgesteld in de huidige toestanden maar ik laat mij niet vangen om op een of andere speler zijn kap te gaan zitten daarom!!!

ik zal de rollen nu ook eens omdraaien en ipv op spelers en bestuursleden eens op enkele "forumsupporters" beginnen zagen en kreften elke dag of week....das misschien een ideetje voor iedere forumbezoeker die eendracht echt nog in zijn hart draagt da ze die pipo's eens elke keer op hun plaats zetten met hunne zever....

hoe wilt ge nu da de spelers mentaal sterk op 't plein staan terwijl da ze (als ze het hier lezen,wat ik ook wel denk dat ze soms eens komen doen) iedere week door sommige zogenaamde " supporters" steeds weer afgemaakt en bekakt worden...ik zou ook niet meer willen spelen voor die bende zeveraars die u blijkbaar niet WILLEN steunen hoor...

maar ja....t is toch onbegonnen werk om die zagen eens op andere gedachten te brengen...WAAR ZIJN JULLIE EIGENLIJK MEE BEZIG HE ???? is er geen andere ploeg dat meer in jullie hart zit dan eendracht? ga daar dan naar kijken !!! godvermiljaar....!!

voila , t is er weer eens af.... :D

als ze mij betalen wat er sommige krijgen awel dan moogde gij iedere week op mijne kop kakken, geen probleem :D

22 Okt 2009, 18:35
Freak

Leeftijd: 45
Smetje schreef:
AlostanA schreef:

sjans da het probleem Verheyden weer van de baan is. Had VDH da nie in de gazet kunnen laten zetten zeg!

22 Okt 2009, 18:37
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
El Corredor schreef:
Smetje schreef:
AlostanA schreef:

sjans da het probleem Verheyden weer van de baan is. Had VDH da nie in de gazet kunnen laten zetten zeg!

Ik zeg niet dat het probleem opgelost is. Lees mijn laatste zin maar. Ik zeg gewoon dat ik kan begrijpen waarom Van Renterghem dat zegt.

22 Okt 2009, 21:29
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Ik heb ook nog wat gevonden uit de periode dat hij hulptrainer was bij Deinze. Als dit klopt is hij van karakter wat de tegenpool van VDH.

http://www.kmskdeinze.be/sportje/flasho ... aspx?id=63

22 Okt 2009, 22:13
Ancien

Leeftijd: 38
Weet er iemand iets over de 1e training van gisteren?

22 Okt 2009, 23:06
Miniem

Ik heb al een hele tijd niet gepost omdat ik de teneur hier een beetje overtrokken vindt. Ik vond het moment rijp om eens mijn visie te geven.

Kijk, volgens mij is er slechts één overduidelijk probleem en dat is als je naar het doelpuntensaldo kijkt heel makkelijk te constateren.

We scoren wel maar dat kunnen we niet vasthouden... één oplossing: met zijn allen samen verdedigen één keer we op voorsprong komen, wij moeten toch absoluut niet gaan jagen om nog een 2de keer te scoren want dan geven we heel simpel de tegenstrever de ruimte... en dat is, draai het of keer het, OERDOM...

Ik zou zeggen voor de komende weken, SCOREN en terugplooien en dan op de counter eventueel een 2de doelpunt maken, zonder de defensieve organisatie uit het oog te verliezen.
Wij moeten op dit moment geen 90' domineren(uiteraard ziet iedereen dat graag), maar in onze positie is dit simpelweg niet opportuun.
Als we op voorsprong staan, van minuut 70, een aanvallende speler wisselen voor een verdedigende(bijvoorbeeld een Ewen, jaja) die, eens in onze zone, zich mee rotjaagt om in balbezit te komen en dan rustig het balletje rondtikken, spelleke controleren, tikje naar die, tikje naar die... We zijn genoeg op onze bek gegaan door onze naïviteit, tijd om hetzelfde spelleke mee te spelen, dit is de realiteit van het voetbal OF Van Renterghem moet een 2de Adrie Koster zijn(dan mag het voor mijn part met veel plezier op die manier :wadde: Why not?!)
Ik weet het is tegen de natuur van het Eendracht voetbal, maar we moeten eens stillekes aan beginnen klimmen naar boven om uit de onzekerheid te raken.

VDH was zich hier ook van bewust maar om één of andere reden, toen we begonnen onze voorsprong te verdedigen bleek dat onze defensieve lijn 10 meter lager op onze eigen helft stond te tsjolen, hierdoor konden de verdedigende middenvelders en de middenvelders de ruimte niet meer belopen.
Je mag veel verwachten maar je moet realistisch zijn(je moet je niet in de val laten lopen van de tegenstrever) en de ruimte verkleinen ipv die groter te gaan maken... Dat is veelal de doodsteek geweest voor VDH, die ik nog steeds een goeie trainer vindt, uit het boekje, maar als je je plots anders gaat opstellen tegenover de spelersgroep, zoals ons mediathiek voorbeeld bij RC Genk(waar het ook niet draait) Heintje Van Haezebroek, dat is voor de spelers niet geloofwaardig en dan ben je de greep over de groep volledig kwijt, mark my words, het gaat daar of niet pakken bij de spelersgroep(en dan vliegt hij) of dat zal het wel doen en dan zijn ze stillekes aan vertrokken.

Allez, dat het mag beteren! :EA:

Laatst gewijzigd door StanyMTBer op 23 Okt 2009, 8:33, 2 keer totaal gewijzigd.

23 Okt 2009, 8:16
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
StanyMTBer schreef:
mark my words, het gaat daar of niet pakken bij de spelersgroep(en dan vliegt hij) of dat zal het wel doen en dan zijn ze stillekes aan vertrokken.

Zo kan ik ook een voorspelling doen, dus ofwel gaat het pakken ofwel gaat het niet pakken :D .

Mark my words, ofwel gaat den Eendracht beginnen winnen onder Van Renterghem ofwel gaan we niet beginnen winnen :p .

23 Okt 2009, 8:28
Miniem

Bartos schreef:
StanyMTBer schreef:
mark my words, het gaat daar of niet pakken bij de spelersgroep(en dan vliegt hij) of dat zal het wel doen en dan zijn ze stillekes aan vertrokken.

Zo kan ik ook een voorspelling doen, dus ofwel gaat het pakken ofwel gaat het niet pakken :D .

Mark my words, ofwel gaat den Eendracht beginnen winnen onder Van Renterghem ofwel gaan we niet beginnen winnen :p .

Mja, Bartos, ik denk persoonlijk van niet, want de spelersgroep in Genk heb ze al uitgedund door zogezegde "rotte appels" weg te doen, maar zie, het is niet gebetert en volgens mij zal het dat ook niet doen.
Maar je weet nooit... vandaar mijn voorzichtig zijn :p

23 Okt 2009, 8:31
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
@ Stany : Ik vin just et tegenoevergestelde, as ge de 1-0 mokt moeje zoe rap mégeloik op zoek nor de 2-0. De verboi matchen ejje dikwels genoeg gezien wanniér ze probeerden de match te controleren deer da balleken rond te tikken vanachter, da ze et deksel op eire nees kregen.

Wa da ge doar zegt oever de ruimte te vergroeiten in de plosj van te verkleinen doar ejje wel geloik in. De veersprong verdedigen wiljt nie zeggen da ge nor binnen moetj trekken.

Mor volgens moi es den oanval nog altoid de beste verdedigink, ge ziet ier in Belsjen al genoeg ploegskes die mé de instellink op't ploin kommen van " ién punjt emmen we al " bé et begin van de match. De bedoelink es volgens moi nog altoid van ién goalken miér te scoren as den tegenstander, nie van te proberen der gién ién binnen te kroigen.

23 Okt 2009, 8:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 239 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 16