|
|
| Pagina 7 van 37 |
[ 553 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 37 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Zullen we woensdag met een duizendtal eendrachters ter plaatse zijn ?
|
| 22 Okt 2009, 17:07 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Jeroen schreef: Zou het zoveel zijn ? Blackwans = dubbeldekker Spionkop Lede= 1 Forza Iendracht= 1 Atfundum= 2 Black and White= 3 ? Ajuintje= 2 ? Spionkop Aalst= 1 Jeugd= ??? Black en white heeft blijkbaar 4bussen dus daar mag eentje bijgeteld worden,alhoewel wss 2/4 bussen op de jeugd slaan. |
| 22 Okt 2009, 17:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
[quote][/quote]Hallo, onterecht gekraakt??? - ne keer op de bank zitten als ge de match(en) ervoor de defensieve blunders op elkaar stapelt, vind ik niet meer dan logisch. En als ge dan in de ploeg komt hé zoals tegen Waregem en Temse, speel dan ook in die mate dat je laat zien dat je niet meer buiten de ploeg gelaten kunt worden. Maar in geen enkele van die twee wedstrijden speelde hij de pannen van het dak - ging op de corners trouwens veelvuldig in de fout...
Ook niet vergeten dat hij blijkbaar degene is die al sinds het begin van het seizoen zijn gal spuit in de Franstalige kranten en er compleet ongeïnteresseerd (ik ben nog braaf) bijstaat in de opwarming als hij niet van bij het begin speelt... Temperament is een ding, maar als je al niet dé superspeler bent, mag je gerust wat minder hoog van de toren blazen... Ge zou van minder als ge ziet wie der in zijn plaats allemaal staat of al gestaan heeft op back.... maargoed, die zever is nu gedaan. Nu zal het er "normaal" aan toegaan en daar hij dat der steeds goed gedaan heeft zal hij daar ook altijd spelen. Waarschijnlijk zal nu " de beste " spelen....en laat ons hopen dat dit ook op andere posities het geval wordt.... |
| 22 Okt 2009, 17:33 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ik hoor van enkele mensen dat ze uiteindelijk toch ook zullen oprijden met de wagen.
Als we zondag door het trainerseffect nog zouden punten pakken zie ik aardig wat volk opduiken in Westerlo. Alleszins, we gaan er een lap op geven ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 22 Okt 2009, 17:33 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Iendrachter90 schreef: Jeroen schreef: Zou het zoveel zijn ? Blackwans = dubbeldekker Spionkop Lede= 1 Forza Iendracht= 1 Atfundum= 2 Black and White= 3 ? Ajuintje= 2 ? Spionkop Aalst= 1 Jeugd= ??? Black en white heeft blijkbaar 4bussen dus daar mag eentje bijgeteld worden,alhoewel wss 2/4 bussen op de jeugd slaan. daar zitten wel bussen in die in erembodigem vertrekken (ik denk die twee van adfundum) |
| 22 Okt 2009, 17:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
marc2 schreef: Ge zou van minder als ge ziet wie der in zijn plaats allemaal staat of al gestaan heeft op back.... maargoed, die zever is nu gedaan. Nu zal het er "normaal" aan toegaan en daar hij dat der steeds goed gedaan heeft zal hij daar ook altijd spelen. Waarschijnlijk zal nu " de beste " spelen....en laat ons hopen dat dit ook op andere posities het geval wordt.... Ik hoop het Marc, ik hoop het, want uwe zever begin ik echt kotsbeu te worden! Allé we zijn toch al op ons gemak tot zondag, benieuwd welke komplotten dan de kop gaan opsteken... _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 22 Okt 2009, 18:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Zopas gebeld naar Café Ajuintje en de 2 voorziene bussen zitten volledig vol !
Géén inschrijving meer mogelijk _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Okt 2009, 22:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
[quote][/quote]Ik hoop het Marc, ik hoop het, want uwe zever begin ik echt kotsbeu te worden!
Weet je wat pas zever is maat ? ! Iemand ongefundeerd verwijten van zeveraar zomaar in het wilde weg ! zonder mening ! ![]() |
| 22 Okt 2009, 23:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer
marc2 schreef: Citeer: Weet je wat pas zever is maat ? ! Iemand ongefundeerd verwijten van zeveraar zomaar in het wilde weg ! zonder mening ! ![]() Ze verwijten u van zeveraar omdat ge zever verkoopt. Dat is dus niet echt ongefundeerd. Bovendien lijkt ge met uw domme, onsamenhangende posts altijd te praten in naam van iedereen. Geweldig irritant en moest ge nu nog iets zinnigs te zeggen hebben, ik zou er nog kunnen inkomen. Maar 5 keer per dag hetzelfde herhalen en overal complottheorieen zien... ![]() |
| 23 Okt 2009, 0:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
marc2 schreef: Weet je wat pas zever is maat ? ! Iemand ongefundeerd verwijten van zeveraar zomaar in het wilde weg ! zonder mening ! ![]() Das nog de beste die ik hier al gelezen heb . Ongefundeerd verwijten van zeveraar zegt hij . Gij geeft zelfs een gans nieuwe dimensie aan het woord zeveraar. Ge kunt nu veel zeggen en misschien er weer een complot in zien, maar ge moet nu toch zelf toegeven dat gij hier echt ongezond veel onnozelheid uitkraamt. En ge kunt voor of tegen nen trainer zijn, maar als het ontslag van den trainer ne mijlpaal in uw leven is (niet op dit forum gezegd btw), dan zijt ge echt wel serieus geobsedeerd. Volgens mij zullen er voor zulke problemen minstens ne naam en waarschijnlijk een behandeling bestaan. |
| 23 Okt 2009, 8:34 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Bartos schreef: marc2 schreef: Weet je wat pas zever is maat ? ! Iemand ongefundeerd verwijten van zeveraar zomaar in het wilde weg ! zonder mening ! ![]() Das nog de beste die ik hier al gelezen heb . Ongefundeerd verwijten van zeveraar zegt hij . Gij geeft zelfs een gans nieuwe dimensie aan het woord zeveraar. Ge kunt nu veel zeggen en misschien er weer een complot in zien, maar ge moet nu toch zelf toegeven dat gij hier echt ongezond veel onnozelheid uitkraamt. En ge kunt voor of tegen nen trainer zijn, maar als het ontslag van den trainer ne mijlpaal in uw leven is (niet op dit forum btw), dan zijt ge echt wel serieus geobsedeerd. Volgens mij zullen er voor zulke problemen minstens ne naam en waarschijnlijk een behandeling bestaan..... ik zal zelfs meer zeggen, als ge al een tijdje naar den eendracht komt zult ge moeten vaststellen dat de mijlen redelijk kort zijn ![]() |
| 23 Okt 2009, 8:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
marc2 schreef: Citeer: Weet je wat pas zever is maat ? ! Iemand ongefundeerd verwijten van zeveraar zomaar in het wilde weg ! zonder mening ! ![]() Bestaat er een zelfstudie-cursus, "hoe kan ik quoten" aub? _________________ www.spionkoplede.com |
| 23 Okt 2009, 11:34 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Mariner schreef: marc2 schreef: Citeer: Ja, ik ben ook wel geïnteresseerd in zo'n cursus Weet je wat pas zever is maat ? ! Iemand ongefundeerd verwijten van zeveraar zomaar in het wilde weg ! zonder mening ! ![]() Bestaat er een zelfstudie-cursus, "hoe kan ik quoten" aub? |
| 23 Okt 2009, 11:45 |
|
|
Vaste Waarde
Bij de Black & White zijn de 4 bussen vol! Het gaat zowel om de 2 bussen die aan café 'Lion D'Or' als om de 2 bussen die in Erembodegem aan café 'Atfundum vertrekken. Voor al de ingeschreven supporters is een toegangsticket gekocht.
In het totaal zijn er 204 supporters ingeschreven! |
| 23 Okt 2009, 13:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Is er nog ergens een vertrekpunt van bussen die nog beschikbare plaatsen vrij hebben ?
Kreeg zopas belletje van een "Late beslisser" die nog op zoek is naar eventueel vervoer met de bus.Indien er supporters zijn die per auto gaan is er daar alsnog een plaatsje vrij ? _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Okt 2009, 14:04 |
|
| Pagina 7 van 37 |
[ 553 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 37 Volgende |