|
|
| Pagina 10 van 21 |
[ 315 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Onderkroiper schreef: Bram schreef: Ik vind dat ook een veel eerlijker systeem, gedaan met die ploegskes die eerst boven hun stand leven, nen periodetitel halen en dan geen geld meer hebben voor premies te betalen..... afzakken en dan uiteindelijk in de eindronde nog eens moeilijke te kraken ook.... Anderzijds is een 2e & 3e periodetitel een herkansing voor ploegen die hun start misten. Ik vind het eerlijker dat ploegen beloond worden die er een gans seizoen staan. Ge moet maar zien dat ge er van bij het begin staat hé. |
| 21 Okt 2009, 23:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bartos schreef: Onderkroiper schreef: Bram schreef: Ik vind dat ook een veel eerlijker systeem, gedaan met die ploegskes die eerst boven hun stand leven, nen periodetitel halen en dan geen geld meer hebben voor premies te betalen..... afzakken en dan uiteindelijk in de eindronde nog eens moeilijke te kraken ook.... Anderzijds is een 2e & 3e periodetitel een herkansing voor ploegen die hun start misten. Ik vind het eerlijker dat ploegen beloond worden die er een gans seizoen staan. Ge moet maar zien dat ge er van bij het begin staat hé. Ja OK, wat doe je dan wanneer op het einde van de competitie door blessures en schorsingen je ploeg verzwakt is en in laatste instantie toch dat eindronde ticket mist door slechts een 5e plaats te behalen. je hebt dan een goede start gehad._________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Okt 2009, 23:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: Bartos schreef: Onderkroiper schreef: Anderzijds is een 2e & 3e periodetitel een herkansing voor ploegen die hun start misten. Ik vind het eerlijker dat ploegen beloond worden die er een gans seizoen staan. Ge moet maar zien dat ge er van bij het begin staat hé. Ja OK, wat doe je dan wanneer op het einde van de competitie door blessures en schorsingen je ploeg verzwakt is en in laatste instantie toch dat eindronde ticket mist door slechts een 5e plaats te behalen. je hebt dan een goede start gehad.Dan verdiende die ander ploeg het juist meer hé dit systeem beloond tenminste de constantste ploegen. Niet meer ploegen die eens een periode uitschieten. Met schorsingen en blessures moet je maar rekening houden. Voetbal is en blijft een contactsport. _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 22 Okt 2009, 0:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De voorbeschouwing staat online.
|
| 22 Okt 2009, 12:22 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: De voorbeschouwing staat online. Ik zou die voorbeschouwingen graag lezen maar om de een of andere manier heb ik gewoon een wit scherm als ik iets aanklik op www.iendracht.be _________________
|
| 22 Okt 2009, 14:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: De voorbeschouwing staat online. Ik zou die voorbeschouwingen graag lezen maar om de een of andere manier heb ik gewoon een wit scherm als ik iets aanklik op http://www.iendracht.be Ik heb hetzelfde. |
| 22 Okt 2009, 18:36 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: De voorbeschouwing staat online. Ik zou die voorbeschouwingen graag lezen maar om de een of andere manier heb ik gewoon een wit scherm als ik iets aanklik op http://www.iendracht.be AlostanA schreef: Ik heb hetzelfde. ten eje geir brol e ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 22 Okt 2009, 18:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
opt eerste zich geen idee aan wat dit ligt.
IE ? of firefox ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 22 Okt 2009, 19:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bram schreef: opt eerste zich geen idee aan wat dit ligt. IE ? of firefox ? Werkt normaal met IE bij mij . En is de voorbeschouwing is het lezen waard. Veel opzoekwerk aan geweest ! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Okt 2009, 19:43 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Zelfde probleem, maar enkel op het werk
en ik gebruik op beide locaties firefox _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 22 Okt 2009, 20:01 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
anathema76 schreef: Zelfde probleem, maar enkel op het werk en ik gebruik op beide locaties firefox Ik heb het ook voor. Vroeger niet met IE maar toen was het windows. Nu heb ik een Mac, en werkt het niet. Maar daar kan het normaal niet aan liggen. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 22 Okt 2009, 21:06 |
|
|
Hier de voorbeschouwing dan iedereen het lezen
Ook op Deinze kwam de kentering er niet. Daar waar we de twee wedstrijden ervoor pas in de slotfase onderuit gingen, kwam onze derde opeenvolgende nederlaag er na een ontluisterend zwakke prestatie. En zoals zo dikwijls in het voetbal als de resultaten tegenvallen en het spelpeil bedroevend laag is, is de trainer het slachtoffer. Trainer Kris Van Der Haeghen werd deze week dan ook vervangen door Bart Van Renterghem, tot twee weken geleden nog trainer bij Ronse. We kunnen enkel hopen dat we meteen het beoogde schokeffect krijgen dat een trainerswissel zo vaak met zich meebrengt. Zo begint Eendracht Aalst alleszins stilaan de naam te krijgen een trainerskerkhof te zijn, want vorig seizoen versleten we al drie trainers en dit seizoen zijn we na negen wedstrijden ook al aan vervanging toe. Trainer Bart Van Renterghem weet alleszins wat hem te doen staat, onze club zo snel mogelijk uit de gevarenzone wegleiden. Voor deze opdracht krijgt hij meteen een bijna volledige kern ter beschikking. In Deinze waren door blessures wel Thomas Troch, Damien Gallucci en Steven Van Steenberghe er nog niet bij, dus wel afwachten of zij fit geraken. Ook kapitein Michael Seminck, die door blessure nog niet speelde dit seizoen, was er nog niet bij, maar hij kan mogelijk voor het eerst tot de kern behoren. Zoals steeds bij een nieuwe trainer wordt het afwachten waar de accenten gelegd worden en welke spelers eventueel uit de boot vallen. Afwachten bijvoorbeeld of we eindelijk van ons systeem met één diepe spits afstappen, al dient gezegd dat er in de kern bitter weinig alternatieven zijn om naast Laurent Depoitre, die terugkeert uit schorsing, mee voorin te zetten. Krijgen jonge talenten als Jens Podevijn en Ken Van Damme het vertrouwen? Keert Olivier De Castro terug in de ploeg? Wie wordt de eerste doelman? Op welke positie speelt Niels De Schutter? Allemaal vragen die we ons kunnen stellen en waar we mogelijk zondag al een eerste antwoord op krijgen. Met Willebroek Meerhof ontmoeten we nog een ploeg die een moeilijke start kende. Willebroek Meerhof, een fusieploeg die pas ontstond in 2000, werd pas het voorbije decennium een naam in de nationale reeksen en na een aantal seizoenen in vierde klasse zijn ze nu bezig aan hun vijfde seizoen in derde klasse. Bekendheid kregen ze vooral doordat Gilles De Bilde er een aantal seizoenen speelde. Voor het overige werden het veelal seizoenen in de grijze middenmoot, al werden ze vorig seizoen wel nog vijfde in Derde B. De voorbije zomer zagen ze, na een afgesprongen fusie met Bornem, echter een pak kwaliteit vertrekken. Met Stavros Glouftsis (naar Rupel Boom), Thomas Dupont (naar Diegem), Steve Hercor (naar WS Woluwe), Kevin Leemans (naar Temse) en Sven Van Vlasselaer (naar Heist) zagen ze tal van basisspelers vertrekken. Er werd dan ook voorspeld dat dit seizoen geen hoogvlieger zou worden en met een voorlopige 13 de plaats - met vier punten meer dan ons - lijkt dit voorlopig uit te komen. Vooral scoren lijkt een probleem te zijn, want voorlopig scoorde enkel Cappellen nog minder doelpunten in onze reeks. De voorbije twee wedstrijden werd er dan weer kansloos verloren tegen Heist (2-0) en Hoogstraten (0-4). We vinden bij Willebroek Meerhof wel enkele namen terug die een belletje doen rinkelen. De bekendste is waarschijnlijk aanvallende middenvelder Boualem Merrir. De reeds 33-jarige Fransman maakte vorig seizoen furore bij Péruwelz, waar hij 16 doelpunten scoorde en tweede eindigde in de topschutterslijst. Eerder brak hij nochtans bij onder andere Wevelgem, Oostnieuwkerke en URS Du Centre weinig potten, al speelde hij lang geleden wel even in eerste klasse bij Antwerp, maar daar brak hij door een zware blessure nooit door. Dit seizoen maakte hij al vier doelpunten. Een oude bekende bij Willebroek Meerhof is Segun Shabi. De Nigeriaanse linkerflankspeler speelde twee seizoenen geleden nog voor ons, maar kon nooit overtuigen. Shabi, 23 jaar, speelde vorig seizoen nog even voor Wilrijk, maar dit seizoen speelde hij nog geen minuut mee. Een andere bekende naam is verdediger Sadio Ba. De 36-jarige Belg met Senegalese roots was jaren een vaste waarde bij Westerlo in eerste klasse. Voor Westerlo speelde hij bij de Oost-Vlaamse clubs Lokeren, Wetteren, Hamme en FC Denderleeuw, erna speelde hij nog in Cyprus en bij Geel en Beveren vooraleer deze zomer naar Willebroek Meerhof te verhuizen. Nog een naam die we ongetwijfeld moeten kennen, is aanvaller Kevin Spreutels. Hij was het die als 16-jarige knaap voor OH Leuven de beslissende penalty miste in de strafschoppenreeks in de finale van de eindronde tussen OH Leuven en ons eigen Eendracht Aalst. Later speelde hij nog twee seizoenen voor Bornem - waar hij tegen ons scoorde - en nu is hij bezig aan zijn tweede seizoen bij Willebroek Meerhof, waar hij vorig seizoen nog zeven doelpunten maakte. Nog zo een aanvaller die al tegen ons scoorde, is Gert Geraerts. Vijf seizoenen geleden scoorde hij tweemaal tegen ons toen we in Patro Maasmechelen met 3-2 gingen verliezen. Naast Patro Maasmechelen speelde hij in tweede klasse ook nog voor Tienen en Eupen en na twee seizoenen bij Tongeren belandde hij afgelopen zomer in Willebroek. Nog een opvallende naam is die van de Braziliaanse aanvallende middenvelder Luis-Carlos Pitton. Hij droeg ooit de kleuren van Brescia en Inter, speelde erna nog in Oostenrijk en Zwitserland, speelde ooit voor Evergem en stond vorig seizoen onder contract bij UR Namen, waar hij door een zware blessure maar 1 match speelde. Bij Temse werden de afgelopen zomer rechtsachter Matthias Pittoors en middenvelder Michael Michels weggeplukt. De 21-jarige Pittoors is een talent van Lierse en speelde erna nog voor V. Meldert, Schoten en Temse. Michael Michels speelde dan weer als speler van Opstal nog tegen ons in vierde klasse, maar speelde de afgelopen twee seizoenen voor Temse. In doel staat Jonas Tanghe. Dit talent van KV Mechelen was twee seizoenen reservedoelman bij Bornem en is nu bezig aan zijn tweede seizoen bij Willebroek Meerhof, waar hij pas dit seizoen onbetwiste basisdoelman is. Andere vaste waarden zijn verdedigers Nils Breuer (22 jaar en twee seizoenen geleden nog bij Bornem), Bart Poppe (polyvalente verdediger, talent van Tubize dat al eens bij Willebroek Meerhof speelde vooraleer twee seizoenen bij Londerzeel te spelen en deze zomer terug te keren), Johan Yangassa (19-jarig talent van Union) en Ben Van Gorp (kopbalsterke verdediger die twee seizoenen geleden nog bij Bornem speelde, maar vorig seizoen bij tweede provincialer Mariaburg speelde, nu is hij echter drie maanden buiten strijd) en middenvelder Murat Kocak (de voorbije seizoenen respectievelijk bij Kontich, Willebroek Meerhof, Schoten en Tubantia Borgerhout). De trainer van Willebroek Meerhof is sinds halfweg vorig seizoen Carl Meseure. Hij nam toen over van Chris Andries, die nu trainer is bij Temse. Meseure was tot vier seizoenen geleden zelf nog speler bij Willebroek Meerhof. Vanaf zondag beginnen we opnieuw aan een nieuw tijdperk. Bart Van Renterghem werd aangesteld als nieuwe trainer en krijgt de opdracht om ons naar veiligere oorden te leiden. Ondertussen zijn we in het klassement wel heel diep weggezakt en voor een aanpassingsperiode is er geen tijd. Er moeten punten gepakt worden en wel meteen. Met wedstrijden tegen rechtstreekse concurrenten - voor de degradatie welteverstaan - als Willebroek Meerhof, Ieper en Cappellen in het vooruitzicht moet er dringend nog eens gewonnen worden. Van enige ambities aan de andere kant van het klassement is al helemaal geen sprake meer en na amper negen wedstrijden mogen we stellen dat onze ambities zich vooral beperken tot het verzekeren van het behoud. We kunnen ons blijven afvragen hoe het zo ver kunnen komen is, maar het feit is dat het wel de realiteit van vandaag is. We kunnen nu enkel hopen dat Bart Van Renterghem de eerste trainer sinds lang is die onze ploeg nog eens aan het voetballen krijgt. Maar laat het duidelijk zijn dat het ook onze spelers zijn die het nu maar eens moeten gaan tonen op de grasmat. Op elke verplaatsing worden ze gevolgd door een schare fans die hen door elke andere ploeg in onze reeks benijd wordt, maar daar mag dan wel eens een prestatie tegenover staan. Op Deinze voelden de supporters zich opnieuw serieus in de kou gezet. Het is al te gemakkelijk alle schuld elke keer opnieuw in de schoenen van de trainer te schuiven, want we mogen toch minstens verwachten dat elke speler er steeds de kop voorlegt. Het zijn toch zij die het uiteindelijk moeten waarmaken op het veld. Als ze de trouwe fans niet uit het stadion willen jagen, is het nu zondag echt tijd om eens de puntjes op de i te zetten en eindelijk nog eens een prestatie op de mat te leggen waar we fier kunnen op zijn. Want laten we duidelijk zijn, een 17de plaats in derde klasse, dat doet pijn aan elk Eendracht-hart. Het is nu de moment dat onze spelers hun eergevoel aanspreken en ons eindelijk uit deze onaanvaardbare situatie leiden. Wedstrijdinfo Voor Niels Spotbeen komt de wedstrijd waarschijnlijk nog te vroeg. Michael Seminck komt mogelijk voor het eerst in aanmerking voor een plaats in de kern. Laurent Depoitre komt terug uit schorsing. Steven Van Steenberghe, Thomas Troch en Damien Gallucci waren er de vorige wedstrijd niet bij wegens blessure. Glen Coppens, Jens Podevijn en Ewen Verheyden moeten opletten voor een derde gele kaart die hen de volgende wedstrijd zou kosten. ■Scheidsrechter: Geert Joris ■Assistenten: Franky Casieris en Patrick Plumes ■Zondag 25 oktober, 15 uur, Pierre Cornelisstadion, Aalst Terugblik Eendracht Aalst en Willebroek Meerhof troffen mekaar voor het eerst vier seizoenen geleden. Eerst gingen we in Willebroek kansloos met 2-0 onderuit en ook op eigen veld zouden we door een doelpunt van Gilles De Bilde 0-1 verliezen. Twee seizoenen later stonden we weer tegenover mekaar. Eerst speelden we op eigen veld 2-2 nadat we nochtans door doelpunten van Thomas Troch en Cedric Boto 2-0 hadden voorgestaan. Na een rode kaart voor Lieven De Veirman kwam Willebroek Meerhof echter terug tot 2-2, maar een punt volstond wel voor ons om de eerste periode te pakken. De match in Willebroek werd het 1-1 nadat eerst Davy Claessens ons op voorsprong had gebracht. ■Confrontaties: 4 Winst: 0 Gelijkspel: 2 Verlies: 2 De laatste 5 wedstrijden van Willebroek Meerhof: ■Willebroek Meerhof - Sottegem: 1-1 ■Rupel Boom - Willebroek Meerhof: 4-0 ■Willebroek Meerhof - Torhout: 2-1 ■Heist - Willebroek Meerhof: 2-0 ■Willebroek Meerhof - Hoogstraten: 0-4 _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Okt 2009, 21:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Mooie voorbeschouwing.
Laten we nu stoppen met zagen over gemiste kansen en ons bezig houden met de orde van de dag. namelijk: Het behoud veilig stellen. (voor de spelers bedoeld) |
| 22 Okt 2009, 22:53 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Casual1919 schreef: anathema76 schreef: Zelfde probleem, maar enkel op het werk en ik gebruik op beide locaties firefox Ik heb het ook voor. Vroeger niet met IE maar toen was het windows. Nu heb ik een Mac, en werkt het niet. Maar daar kan het normaal niet aan liggen. Bij mij ook mac. |
| 23 Okt 2009, 1:18 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Casual1919 schreef: anathema76 schreef: Zelfde probleem, maar enkel op het werk en ik gebruik op beide locaties firefox Ik heb het ook voor. Vroeger niet met IE maar toen was het windows. Nu heb ik een Mac, en werkt het niet. Maar daar kan het normaal niet aan liggen. heb ook mac en lukt ook niet |
| 23 Okt 2009, 13:31 |
|
| Pagina 10 van 21 |
[ 315 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 21 Volgende |