|
|
| Pagina 186 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 184 185 186 187 188 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Eerste klasse
Onderkroiper schreef: Hugo schreef: Charlerloi - Westerlo momenteel 0-1, die mannen beginnen op een slecht moment goed te spelen. ![]() Amaai ge zjet ne rappen Hugo, het stoat zelfs nog nie op teletext Hopelijk onderschatten ze ons en denken ze dat het van zelf zal gaan ? ![]() Het is 1-1 en rood voor Delen. |
| 24 Okt 2009, 21:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Standard ook in een dip, zeg...
Met moeite gelijk spelen thuis, het mag dan nog tegen seizoensrevelatie Zulte-Waregem zijn. En blijkbaar zijn de supporters daar ook niet "altijd vurig achter de ploeg": fluiten à volonté... |
| 24 Okt 2009, 22:01 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
salvador schreef: Standard ook in een dip, zeg... Met moeite gelijk spelen thuis, het mag dan nog tegen seizoensrevelatie Zulte-Waregem zijn. En blijkbaar zijn de supporters daar ook niet "altijd vurig achter de ploeg": fluiten à volonté... verzachtende omstandigheid is wel dat ze De Camargo,Defour,Mbokani,Dalmat en euh Witsel moesten missen _________________ www.be-cycle.com |
| 24 Okt 2009, 23:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer
En dat Zulte Waregem gewoon de best voetballende ploeg van Belgie heeft op dit moment.
|
| 25 Okt 2009, 1:00 |
|
|
Ancien
acrid schreef: salvador schreef: Standard ook in een dip, zeg... Met moeite gelijk spelen thuis, het mag dan nog tegen seizoensrevelatie Zulte-Waregem zijn. En blijkbaar zijn de supporters daar ook niet "altijd vurig achter de ploeg": fluiten à volonté... verzachtende omstandigheid is wel dat ze De Camargo,Defour,Mbokani,Dalmat en euh Witsel moesten missen Wat heeft den Iendracht bij de start van de competitie niet moeten missen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Okt 2009, 9:15 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Jeroen schreef: En dat Zulte Waregem gewoon de best voetballende ploeg van Belgie heeft op dit moment. ja amai, da zit bij die mannen wel goed ineen, vooral chevalier (vorig seizoen nog bij franc borains) heeft hem met glans aangepast aan het eersteklassevoetbal. ook Moeskroen speelt nie slecht voor nen degradatiekandidaat te zijn, Maxime lestienne (17j) en Guillaume francois (17j) _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 25 Okt 2009, 11:43 |
|
|
Ancien
davy1919 schreef: Jeroen schreef: En dat Zulte Waregem gewoon de best voetballende ploeg van Belgie heeft op dit moment. ja amai, da zit bij die mannen wel goed ineen, vooral chevalier (vorig seizoen nog bij franc borains) heeft hem met glans aangepast aan het eersteklassevoetbal. ook Moeskroen speelt nie slecht voor nen degradatiekandidaat te zijn, Maxime lestienne (17j) en Guillaume francois (17j) Inderdaad Davy, dienen Djokic was dan ook nog een topspeler die het klappen van de zweep kent. Het moet plezant zijn voor die jonge gasten om van zo een persoonlijkheid training te krijgen. Maxime Lestienne scoort wel erg gemakkelijk , een speler om te volgen. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Okt 2009, 11:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Lokeren ontslaat trainer Jankovic
http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-League/article/detail/1020339/2009/10/25/Lokeren-ontslaat-trainer-Jankovic.dhtml _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Okt 2009, 11:52 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: Lokeren ontslaat trainer Jankovic http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-League/article/detail/1020339/2009/10/25/Lokeren-ontslaat-trainer-Jankovic.dhtml Allez, weer werk voor Jackie Mathijssen zeker? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Okt 2009, 11:55 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Onderkroiper schreef: Lokeren ontslaat trainer Jankovic http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-League/article/detail/1020339/2009/10/25/Lokeren-ontslaat-trainer-Jankovic.dhtml nog zo enen da met de grote trom werd binnegehaald door "Don Lambrecht", de Mourinho van Servië was het zeker ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 25 Okt 2009, 12:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hugo schreef: Onderkroiper schreef: Lokeren ontslaat trainer Jankovic http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-League/article/detail/1020339/2009/10/25/Lokeren-ontslaat-trainer-Jankovic.dhtml Allez, weer werk voor Jackie Mathijssen zeker? Inderdaad Mathijssen volgt Jankovic op als trainer van Lokeren ! http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-League/article/detail/1020339/2009/10/25/Mathijssen-volgt-Jankovic-op-als-trainer-van-Lokeren.dhtml _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Okt 2009, 12:11 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Jeroen schreef: En dat Zulte Waregem gewoon de best voetballende ploeg van Belgie heeft op dit moment. ?????? Brugge is duidelijk de best voetballende ploeg van dit moment (Auw, that hurts) . Zulte vind ik zeker en vast niet zo speciaal. Ook Westerlo tikte gisteren bij vlagen de bal goed rond. Iakovenko niet goed, maar hij scoort toch wel... _________________
|
| 25 Okt 2009, 13:13 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: Jeroen schreef: En dat Zulte Waregem gewoon de best voetballende ploeg van Belgie heeft op dit moment. ?????? Brugge is duidelijk de best voetballende ploeg van dit moment (Auw, that hurts) . Zulte vind ik zeker en vast niet zo speciaal. Ook Westerlo tikte gisteren bij vlagen de bal goed rond. Iakovenko niet goed, maar hij scoort toch wel... ze...da kijg ik nu nie over mijn lippen ze maarja clubken voetbalt inderdaad met momenten niet slecht -vooral perisic-, we zullen zien wat ze in de 2e ronde van de competite waard zijn he.en Westerlo... da zullen we woensdag wel zien .zulte staat anders wel op een knappe 5e plaats . _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 25 Okt 2009, 13:29 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
davy1919 schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Jeroen schreef: En dat Zulte Waregem gewoon de best voetballende ploeg van Belgie heeft op dit moment. ?????? Brugge is duidelijk de best voetballende ploeg van dit moment (Auw, that hurts) . Zulte vind ik zeker en vast niet zo speciaal. Ook Westerlo tikte gisteren bij vlagen de bal goed rond. Iakovenko niet goed, maar hij scoort toch wel... ze...da kijg ik nu nie over mijn lippen ze maarja clubken voetbalt inderdaad met momenten niet slecht -vooral perisic-, we zullen zien wat ze in de 2e ronde van de competite waard zijn he.en Westerlo... da zullen we woensdag wel zien .zulte staat anders wel op een knappe 5e plaats . Bij mij deed het ook pijn man Zulte ja, maar mooi voetbal associeer ik niet met goed uitgespeeld countervoetbal. Dan verwacht ik dominantie (zoals Standard vooral deed twee jaar terug) zoals Brugge dit jaar. _________________
|
| 25 Okt 2009, 13:32 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: davy1919 schreef: Sven KSK Opwijk schreef: ?????? Brugge is duidelijk de best voetballende ploeg van dit moment (Auw, that hurts) . Zulte vind ik zeker en vast niet zo speciaal. Ook Westerlo tikte gisteren bij vlagen de bal goed rond. Iakovenko niet goed, maar hij scoort toch wel... ze...da kijg ik nu nie over mijn lippen ze maarja clubken voetbalt inderdaad met momenten niet slecht -vooral perisic-, we zullen zien wat ze in de 2e ronde van de competite waard zijn he.en Westerlo... da zullen we woensdag wel zien .zulte staat anders wel op een knappe 5e plaats . Bij mij deed het ook pijn man Zulte ja, maar mooi voetbal associeer ik niet met goed uitgespeeld countervoetbal. Dan verwacht ik dominantie (zoals Standard vooral deed twee jaar terug) zoals Brugge dit jaar. ik ook niet, maar van ploegen zoals anderlecht, club, standard, genk(maar dan in mindere maten blijkbaar ) word nu eenmaal alleen dominant voetbal verwacht want die hebben er de middelen voor, van nen zulte en ne mechelen verwacht ik dan meer het countervoetbal en het werkt bij die ploegen, moesten zulte en mechelen nu ook pogen om dat aantrekkelijke dominante voetbal te (durven) brengen, denk ik niet dat ze op een respectievelijke 5e en 2e plaats zouden staan_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 25 Okt 2009, 13:44 |
|
| Pagina 186 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 184 185 186 187 188 … 500 Volgende |