|
|
| Pagina 13 van 21 |
[ 315 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
salvador schreef: El Corredor schreef: Jawadde zeg... Van Den Noortgaete op off.site: Maar nu gaan we eerst even van deze zege nagenieten. Dat hebben we wel verdiend denk ik na de tegenslag van de voorbije weken... Van Renterghem: We nemen vandaag verdiend de volle buit, daar kan denk ik geen enkele twijfel over bestaan...(reactie à la Mathyssen en Marc2) Ik speelde Predrag Filipovic centraal achterin uit om zo zijn ervaring en leiderschap optimaal te benutten. Hierdoor komt hij offensief inderdaad minder uit de verf maar ligt er ook minder ruimte in zijn rug waar de tegenstander zou kunnen van profiteren. We scoorden vandaag 4 treffers zonder Predrag op de flank, dus daar zie ik niet meteen een probleem ![]() Ze scoorden vandaag inderdaad 4 treffers zonder Pedrag op de flank, El Corredor, of je dat nu leuk vindt of niet. Dat is gewoon een vaststelling. Het is de keuze van de trainer, en klaarblijkelijk niet de uwe, maar hij heeft er wel mee gewonnen, en ik hoor hier niemand zeggen dat het niet verdiend was... En ik gun de spelers dat ze genieten als ze winnen, ze moeten immers in een positieve spiraal geraken en daar kom je niet in door te grienen als je wint. En vorige week was het niet goed en verloren ze verdiend, maar de weken ervoor was er inderdaad pech mee gemoeid. Alstublief, zeg, een beetje geduld, het zijn derdeklassers, hé. En ja, het is compleet verkeerd aan het uitdraaien met de terugkeer van Verheyden en Troch, maar de overgrote meerderheid op dit forum was wel zeer enthousiast dat ze terug kwamen. Maar wij supporters worden daar niet op afgerekend, hé, dat is ons comfort. _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 25 Okt 2009, 19:19 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
salvador schreef: El Corredor schreef: Jawadde zeg... Van Den Noortgaete op off.site: Maar nu gaan we eerst even van deze zege nagenieten. Dat hebben we wel verdiend denk ik na de tegenslag van de voorbije weken... Van Renterghem: We nemen vandaag verdiend de volle buit, daar kan denk ik geen enkele twijfel over bestaan...(reactie à la Mathyssen en Marc2) Ik speelde Predrag Filipovic centraal achterin uit om zo zijn ervaring en leiderschap optimaal te benutten. Hierdoor komt hij offensief inderdaad minder uit de verf maar ligt er ook minder ruimte in zijn rug waar de tegenstander zou kunnen van profiteren. We scoorden vandaag 4 treffers zonder Predrag op de flank, dus daar zie ik niet meteen een probleem ![]() Ze scoorden vandaag inderdaad 4 treffers zonder Pedrag op de flank, El Corredor, of je dat nu leuk vindt of niet. Dat is gewoon een vaststelling. Het is de keuze van de trainer, en klaarblijkelijk niet de uwe, maar hij heeft er wel mee gewonnen, en ik hoor hier niemand zeggen dat het niet verdiend was... En ik gun de spelers dat ze genieten als ze winnen, ze moeten immers in een positieve spiraal geraken en daar kom je niet in door te grienen als je wint. En vorige week was het niet goed en verloren ze verdiend, maar de weken ervoor was er inderdaad pech mee gemoeid. Alstublief, zeg, een beetje geduld, het zijn derdeklassers, hé. En ja, het is compleet verkeerd aan het uitdraaien met de terugkeer van Verheyden en Troch, maar de overgrote meerderheid op dit forum was wel zeer enthousiast dat ze terug kwamen. Maar wij supporters worden daar niet op afgerekend, hé, dat is ons comfort. Ze scoren vandaar 3keer op stilstaande fases,dus zeggen dat met of zonder filipovic geen verschil maakt is nu wel zever.Ze hebben genene deftige aanval gedaan langs de kant van deschutter-lord dat zegt wel iets denk ik,voor de rest is het waar dat sommigen hier gewoon op alles moeten commentaar geven al zou ge met 10-0 winnen. |
| 25 Okt 2009, 19:21 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 14 Feb 2008, 7:49 Berichten: 124 Leeftijd: 66 |
nu vraag ik mij af waarom lord er alle weken na een uur af moet terug zelfde met deze trainer
![]() |
| 25 Okt 2009, 19:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
christiano schreef: nu vraag ik mij af waarom lord er alle weken na een uur af moet terug zelfde met deze trainer ![]() Wat heeft hij vandaag laten zien hé? niet zeveren hé |
| 25 Okt 2009, 19:46 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: Kan er mij iemand de positiewissel Filipovic-De Schutter eens uitleggen, want dat versta ik niet. Ik dacht niet dat onze problemen daar liggen. Je hebt één man die de achterlijn haalt, en die verander je van plaats. De Schutter tegen zijn voet, qua verderzetting - omschakeling een heel rare zet. De wedstrijd kon alle kanten op, willebroek de eerste helft toch wat kansen laten liggen en dat brak hen zuur op. Ik vond het niveau bij momenten opnieuw bedroevend (Verheyden, Troch dat deed weer pijn aan de ogen). Hoe we die twee tegengoals weer pakken, jongens toch. Bij die eerste goal zijt ge 8 minuten bezig en dienen gast kan nog nen boek schrijven alvorens te scoren, wat een dekkingsfout! Sjans dat we Depoitre, W.Moreels nog hebben , spelers met inhoud. Aan die penaltyfase gaat volgens mij wel een overduidelijk buitenspel vooraf van Depoitre, ook slecht gedaan van Depoitre en heeft het geluk dat die keeper hem nog pakt, want anders kon hij nooit meer aan die bal. Maar Depoitre werkt, en loopt wat af, alleen jammer dat er zo weinig aansluiting is uit het middenveld. Verheyden stond na twee minuten al met de handjes in de zij, na een infiltratie... Een wapen volgens Van Renterghem, voorlopig dan toch eentje zonder munitie me dunkt. Maar eindelijk toch eens die broodnodige overwinning gepakt, waar je voorlopig weinig mee opschiet aangezien de rest ook allemaal wint. We zullen toch eens een reeks moeten neerzetten vrees ik om onderaan weg te raken. Het was ook duidelijk dat Van Renterghem, op die ene heel rare positiewissel na dan, een kloon is van VDH. Juist op tv oost de beelden nog is bekeken,dat is zeker en vast geen buitenspel bij de penaltyfase. |
| 25 Okt 2009, 19:56 |
|
|
Freak
Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: Kan er mij iemand de positiewissel Filipovic-De Schutter eens uitleggen, want dat versta ik niet. Ik dacht niet dat onze problemen daar liggen. Je hebt één man die de achterlijn haalt, en die verander je van plaats. De Schutter tegen zijn voet, qua verderzetting - omschakeling een heel rare zet. De wedstrijd kon alle kanten op, willebroek de eerste helft toch wat kansen laten liggen en dat brak hen zuur op. Ik vond het niveau bij momenten opnieuw bedroevend (Verheyden, Troch dat deed weer pijn aan de ogen). Hoe we die twee tegengoals weer pakken, jongens toch. Bij die eerste goal zijt ge 8 minuten bezig en dienen gast kan nog nen boek schrijven alvorens te scoren, wat een dekkingsfout! Sjans dat we Depoitre, W.Moreels nog hebben , spelers met inhoud. Aan die penaltyfase gaat volgens mij wel een overduidelijk buitenspel vooraf van Depoitre, ook slecht gedaan van Depoitre en heeft het geluk dat die keeper hem nog pakt, want anders kon hij nooit meer aan die bal. Maar Depoitre werkt, en loopt wat af, alleen jammer dat er zo weinig aansluiting is uit het middenveld. Verheyden stond na twee minuten al met de handjes in de zij, na een infiltratie... Een wapen volgens Van Renterghem, voorlopig dan toch eentje zonder munitie me dunkt. Maar eindelijk toch eens die broodnodige overwinning gepakt, waar je voorlopig weinig mee opschiet aangezien de rest ook allemaal wint. We zullen toch eens een reeks moeten neerzetten vrees ik om onderaan weg te raken. Het was ook duidelijk dat Van Renterghem, op die ene heel rare positiewissel na dan, een kloon is van VDH. Juist op tv oost de beelden nog is bekeken,dat is zeker en vast geen buitenspel bij de penaltyfase. ook juist die fase eens herbekeken op tv, inderdaad GEEN buitenspel. Juist is juist. |
| 25 Okt 2009, 19:59 |
|
|
Freak
Iendrachter90 schreef: salvador schreef: El Corredor schreef: Jawadde zeg... Van Den Noortgaete op off.site: Maar nu gaan we eerst even van deze zege nagenieten. Dat hebben we wel verdiend denk ik na de tegenslag van de voorbije weken... Van Renterghem: We nemen vandaag verdiend de volle buit, daar kan denk ik geen enkele twijfel over bestaan...(reactie à la Mathyssen en Marc2) Ik speelde Predrag Filipovic centraal achterin uit om zo zijn ervaring en leiderschap optimaal te benutten. Hierdoor komt hij offensief inderdaad minder uit de verf maar ligt er ook minder ruimte in zijn rug waar de tegenstander zou kunnen van profiteren. We scoorden vandaag 4 treffers zonder Predrag op de flank, dus daar zie ik niet meteen een probleem ![]() Ze scoorden vandaag inderdaad 4 treffers zonder Pedrag op de flank, El Corredor, of je dat nu leuk vindt of niet. Dat is gewoon een vaststelling. Het is de keuze van de trainer, en klaarblijkelijk niet de uwe, maar hij heeft er wel mee gewonnen, en ik hoor hier niemand zeggen dat het niet verdiend was... En ik gun de spelers dat ze genieten als ze winnen, ze moeten immers in een positieve spiraal geraken en daar kom je niet in door te grienen als je wint. En vorige week was het niet goed en verloren ze verdiend, maar de weken ervoor was er inderdaad pech mee gemoeid. Alstublief, zeg, een beetje geduld, het zijn derdeklassers, hé. En ja, het is compleet verkeerd aan het uitdraaien met de terugkeer van Verheyden en Troch, maar de overgrote meerderheid op dit forum was wel zeer enthousiast dat ze terug kwamen. Maar wij supporters worden daar niet op afgerekend, hé, dat is ons comfort. Ze scoren vandaar 3keer op stilstaande fases,dus zeggen dat met of zonder filipovic geen verschil maakt is nu wel zever.Ze hebben genene deftige aanval gedaan langs de kant van deschutter-lord dat zegt wel iets denk ik,voor de rest is het waar dat sommigen hier gewoon op alles moeten commentaar geven al zou ge met 10-0 winnen. als we met 10-0 winnen hou ik mijn toot! ![]() |
| 25 Okt 2009, 20:00 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35 Berichten: 319 |
boer touch schreef: christiano schreef: nu vraag ik mij af waarom lord er alle weken na een uur af moet terug zelfde met deze trainer ![]() Wat heeft hij vandaag laten zien hé? niet zeveren hé meer dan troch in alle geval |
| 25 Okt 2009, 20:14 |
|
|
Miniem
Als ik eerlijk ben (en ook misschien tegen vele schenen mag sjotten) zou ik Lord en Verheyden van de hand doen. Troch ligt moeilijker. Op stilstaande fases vandaag mee beslissend maar er moeten er toch te vinden zijn die dat ook kunnen. En voetballend veel meer kunnen brengen.
Dat zijn 3 schakels die niet draaien momenteel. Lord heeft met den time heel duidelijk de opdracht gekregen om zijn flank te houden en niet constant centraal in de weg te gaan lopen. Heeft dat ook proberen te doen. En de matchen die hij outstanding is tegenover zijn snertmatchen... Verheyden: no further comment. Vandaag nogmaals bevestigd. Hij kan een heel fijne kerel zijn en het heel goed menen met den Iendracht maar het spijt me Ewen... Zonder Depoitre zijn we momenteel een vogel voor de kat... |
| 25 Okt 2009, 20:31 |
|
|
Freak
blacky schreef: Als ik eerlijk ben (en ook misschien tegen vele schenen mag sjotten) zou ik Lord en Verheyden van de hand doen. Troch ligt moeilijker. Op stilstaande fases vandaag mee beslissend maar er moeten er toch te vinden zijn die dat ook kunnen. En voetballend veel meer kunnen brengen. Dat zijn 3 schakels die niet draaien momenteel. Lord heeft met den time heel duidelijk de opdracht gekregen om zijn flank te houden en niet constant centraal in de weg te gaan lopen. Heeft dat ook proberen te doen. En de matchen die hij outstanding is tegenover zijn snertmatchen... Verheyden: no further comment. Vandaag nogmaals bevestigd. Hij kan een heel fijne kerel zijn en het heel goed menen met den Iendracht maar het spijt me Ewen... Zonder Depoitre zijn we momenteel een vogel voor de kat... |
| 25 Okt 2009, 20:57 |
|
|
Junior
El Corredor schreef: Kan er mij iemand de positiewissel Filipovic-De Schutter eens uitleggen, want dat versta ik niet. Ik dacht niet dat onze problemen daar liggen. Je hebt één man die de achterlijn haalt, en die verander je van plaats. De Schutter tegen zijn voet, qua verderzetting - omschakeling een heel rare zet. De wedstrijd kon alle kanten op, willebroek de eerste helft toch wat kansen laten liggen en dat brak hen zuur op. Ik vond het niveau bij momenten opnieuw bedroevend (Verheyden, Troch dat deed weer pijn aan de ogen). Hoe we die twee tegengoals weer pakken, jongens toch. Bij die eerste goal zijt ge 8 minuten bezig en dienen gast kan nog nen boek schrijven alvorens te scoren, wat een dekkingsfout! Sjans dat we Depoitre, W.Moreels nog hebben , spelers met inhoud. Aan die penaltyfase gaat volgens mij wel een overduidelijk buitenspel vooraf van Depoitre, ook slecht gedaan van Depoitre en heeft het geluk dat die keeper hem nog pakt, want anders kon hij nooit meer aan die bal. Maar Depoitre werkt, en loopt wat af, alleen jammer dat er zo weinig aansluiting is uit het middenveld. Verheyden stond na twee minuten al met de handjes in de zij, na een infiltratie... Een wapen volgens Van Renterghem, voorlopig dan toch eentje zonder munitie me dunkt. Maar eindelijk toch eens die broodnodige overwinning gepakt, waar je voorlopig weinig mee opschiet aangezien de rest ook allemaal wint. We zullen toch eens een reeks moeten neerzetten vrees ik om onderaan weg te raken. Het was ook duidelijk dat Van Renterghem, op die ene heel rare positiewissel na dan, een kloon is van VDH. ik vindt dat gij nen hele, dikke zeveraar zijdt. Enen die zeer negatief en niet al te snugger is. mijn mening. Al vaak gedacht, eerste keer gepost. Kusjes. |
| 25 Okt 2009, 20:59 |
|
|
Freak
Ajoinenfan schreef: El Corredor schreef: Kan er mij iemand de positiewissel Filipovic-De Schutter eens uitleggen, want dat versta ik niet. Ik dacht niet dat onze problemen daar liggen. Je hebt één man die de achterlijn haalt, en die verander je van plaats. De Schutter tegen zijn voet, qua verderzetting - omschakeling een heel rare zet. De wedstrijd kon alle kanten op, willebroek de eerste helft toch wat kansen laten liggen en dat brak hen zuur op. Ik vond het niveau bij momenten opnieuw bedroevend (Verheyden, Troch dat deed weer pijn aan de ogen). Hoe we die twee tegengoals weer pakken, jongens toch. Bij die eerste goal zijt ge 8 minuten bezig en dienen gast kan nog nen boek schrijven alvorens te scoren, wat een dekkingsfout! Sjans dat we Depoitre, W.Moreels nog hebben , spelers met inhoud. Aan die penaltyfase gaat volgens mij wel een overduidelijk buitenspel vooraf van Depoitre, ook slecht gedaan van Depoitre en heeft het geluk dat die keeper hem nog pakt, want anders kon hij nooit meer aan die bal. Maar Depoitre werkt, en loopt wat af, alleen jammer dat er zo weinig aansluiting is uit het middenveld. Verheyden stond na twee minuten al met de handjes in de zij, na een infiltratie... Een wapen volgens Van Renterghem, voorlopig dan toch eentje zonder munitie me dunkt. Maar eindelijk toch eens die broodnodige overwinning gepakt, waar je voorlopig weinig mee opschiet aangezien de rest ook allemaal wint. We zullen toch eens een reeks moeten neerzetten vrees ik om onderaan weg te raken. Het was ook duidelijk dat Van Renterghem, op die ene heel rare positiewissel na dan, een kloon is van VDH. ik vindt dat gij nen hele, dikke zeveraar zijdt. Enen die zeer negatief en niet al te snugger is. mijn mening. Al vaak gedacht, eerste keer gepost. Kusjes. ik ben niet snugger dat weet ik wel. zijdt, vindt,... en waarom ben ik genen snuggeren? Zeer negatief, inderdaad ja, ik vind mezelf ook negatief, daar geef ik je gelijk. Laatst gewijzigd door El Corredor op 25 Okt 2009, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 25 Okt 2009, 21:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Ajoinenfan schreef: El Corredor schreef: Kan er mij iemand de positiewissel Filipovic-De Schutter eens uitleggen, want dat versta ik niet. Ik dacht niet dat onze problemen daar liggen. Je hebt één man die de achterlijn haalt, en die verander je van plaats. De Schutter tegen zijn voet, qua verderzetting - omschakeling een heel rare zet. De wedstrijd kon alle kanten op, willebroek de eerste helft toch wat kansen laten liggen en dat brak hen zuur op. Ik vond het niveau bij momenten opnieuw bedroevend (Verheyden, Troch dat deed weer pijn aan de ogen). Hoe we die twee tegengoals weer pakken, jongens toch. Bij die eerste goal zijt ge 8 minuten bezig en dienen gast kan nog nen boek schrijven alvorens te scoren, wat een dekkingsfout! Sjans dat we Depoitre, W.Moreels nog hebben , spelers met inhoud. Aan die penaltyfase gaat volgens mij wel een overduidelijk buitenspel vooraf van Depoitre, ook slecht gedaan van Depoitre en heeft het geluk dat die keeper hem nog pakt, want anders kon hij nooit meer aan die bal. Maar Depoitre werkt, en loopt wat af, alleen jammer dat er zo weinig aansluiting is uit het middenveld. Verheyden stond na twee minuten al met de handjes in de zij, na een infiltratie... Een wapen volgens Van Renterghem, voorlopig dan toch eentje zonder munitie me dunkt. Maar eindelijk toch eens die broodnodige overwinning gepakt, waar je voorlopig weinig mee opschiet aangezien de rest ook allemaal wint. We zullen toch eens een reeks moeten neerzetten vrees ik om onderaan weg te raken. Het was ook duidelijk dat Van Renterghem, op die ene heel rare positiewissel na dan, een kloon is van VDH. ik vindt dat gij nen hele, dikke zeveraar zijdt. Enen die zeer negatief en niet al te snugger is. mijn mening. Al vaak gedacht, eerste keer gepost. Kusjes. ![]() |
| 25 Okt 2009, 21:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Zonder Depoitre (
Sommige jongens kunnen gewoon het (matige) tempo niet aan; Troch, Verheyden, De Castro (wawasdajong?), zelfs Lord (al een gans jaar op vakantie precies). |
| 25 Okt 2009, 21:06 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Ajoinenfan schreef: ik vindt dat gij nen hele, dikke zeveraar zijdt. Enen die zeer negatief en niet al te snugger is. mijn mening. Al vaak gedacht, eerste keer gepost. Kusjes. Geweldig, en da rond den tijd van de oscars. ![]() |
| 25 Okt 2009, 21:12 |
|
| Pagina 13 van 21 |
[ 315 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 21 Volgende |