|
|
| Pagina 43 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 41 42 43 44 45 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Bericht Re: Ex-spelers
Mariner schreef: 69 schreef: DavidSeal schreef: Las deze week ergens in krant (editie pajot) dat "ouwe getrouwe" Bart Mathijs nu bij Galmaarden speelt, die is toch nog niet zo oud? Die maakte hier destijds ook rare periode mee, zelfs nog in tweede dacht ik. Enfin hij is ook afgegleden naar lagere regionen. ![]() 29 denk ik, stond ook bij dat hij normaal vorig seizoen ging stoppen en zich concentreren op triatlon... doodzonde, die heeft hier schittterende matchen gespeeld. Als een brommerken altijd de lijn af Zijn eerste seizoen ja, daarna was zijn pijp uit... |
| 12 Okt 2009, 11:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
elfahem schreef: Mariner schreef: 69 schreef: 29 denk ik, stond ook bij dat hij normaal vorig seizoen ging stoppen en zich concentreren op triatlon... doodzonde, die heeft hier schittterende matchen gespeeld. Als een brommerken altijd de lijn af Zijn eerste seizoen ja, daarna was zijn pijp uit... ik zei matchen, niet seizoenen _________________ www.spionkoplede.com |
| 12 Okt 2009, 11:47 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Mariner schreef: elfahem schreef: Mariner schreef: doodzonde, die heeft hier schittterende matchen gespeeld. Als een brommerken altijd de lijn af Zijn eerste seizoen ja, daarna was zijn pijp uit... ik zei matchen, niet seizoenen Goeie matchen in zijn eerste seizoen dan. |
| 12 Okt 2009, 12:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
elfahem schreef: Mariner schreef: elfahem schreef: Zijn eerste seizoen ja, daarna was zijn pijp uit... ik zei matchen, niet seizoenen Goeie matchen in zijn eerste seizoen dan. het was in ieder geval een speler met de juiste mentaliteit die zich steeds volledig gaf, zulke mensen hebben in aalst altijd een streepje voor _________________ MCMXIX |
| 12 Okt 2009, 21:10 |
|
|
Freak
Van op site hsv Hoek:
Hoewel Hoek nu vijf wedstrijden op rij niet heeft verloren, zou een keeperswissel niet eens zo vreemd zijn. Van Belzen was de afgelopen jaren onomstreden bij Hoek en heeft zijn waarde voor de hoofdklasser ruimschoots bewezen. De Veirman liet vorige week daarentegen geen geweldige indruk achter. De Belg hield tegen IJsselmeervogels weliswaar de nul, maar behandelde verschillende hoge voorzetten alsof hij een lading hete bitterballen kreeg aangereikt. ![]() |
| 25 Okt 2009, 23:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Boto maakt een sjikke goal bij Zottegem.
|
| 25 Okt 2009, 23:48 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
El Corredor schreef: Van op site hsv Hoek: Hoewel Hoek nu vijf wedstrijden op rij niet heeft verloren, zou een keeperswissel niet eens zo vreemd zijn. Van Belzen was de afgelopen jaren onomstreden bij Hoek en heeft zijn waarde voor de hoofdklasser ruimschoots bewezen. De Veirman liet vorige week daarentegen geen geweldige indruk achter. De Belg hield tegen IJsselmeervogels weliswaar de nul, maar behandelde verschillende hoge voorzetten alsof hij een lading hete bitterballen kreeg aangereikt. ![]() Ze vonden het daar toch zo ne goeien? ![]() |
| 25 Okt 2009, 23:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Gilles schreef: El Corredor schreef: Van op site hsv Hoek: Hoewel Hoek nu vijf wedstrijden op rij niet heeft verloren, zou een keeperswissel niet eens zo vreemd zijn. Van Belzen was de afgelopen jaren onomstreden bij Hoek en heeft zijn waarde voor de hoofdklasser ruimschoots bewezen. De Veirman liet vorige week daarentegen geen geweldige indruk achter. De Belg hield tegen IJsselmeervogels weliswaar de nul, maar behandelde verschillende hoge voorzetten alsof hij een lading hete bitterballen kreeg aangereikt. ![]() Ze vonden het daar toch zo ne goeien? ![]() Ze vinden het daar inderdaad ne goeien. Ondanks bovenstaand artikel van drie weken geleden, staat Lieven nog altijd in de goal en pakte hoek met hem tussen de palen 14 op 18. |
| 26 Okt 2009, 0:41 |
|
|
Smetje schreef: Gilles schreef: El Corredor schreef: Van op site hsv Hoek: Hoewel Hoek nu vijf wedstrijden op rij niet heeft verloren, zou een keeperswissel niet eens zo vreemd zijn. Van Belzen was de afgelopen jaren onomstreden bij Hoek en heeft zijn waarde voor de hoofdklasser ruimschoots bewezen. De Veirman liet vorige week daarentegen geen geweldige indruk achter. De Belg hield tegen IJsselmeervogels weliswaar de nul, maar behandelde verschillende hoge voorzetten alsof hij een lading hete bitterballen kreeg aangereikt. ![]() Ze vonden het daar toch zo ne goeien? ![]() Ze vinden het daar inderdaad ne goeien. Ondanks bovenstaand artikel van drie weken geleden, staat Lieven nog altijd in de goal en pakte hoek met hem tussen de palen 14 op 18. Neig positief klinkt da toch ni echt. Maar niet meer onze zaak. |
| 26 Okt 2009, 1:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Gilles schreef: Smetje schreef: Gilles schreef: Ze vonden het daar toch zo ne goeien? ![]() Ze vinden het daar inderdaad ne goeien. Ondanks bovenstaand artikel van drie weken geleden, staat Lieven nog altijd in de goal en pakte hoek met hem tussen de palen 14 op 18. Neig positief klinkt da toch ni echt. Maar niet meer onze zaak. T is niet omdat enen dat schrijft, dat iedereen er zo over denkt. Ik ben in elk geval blij voor Lieven dat het goed gaat. |
| 26 Okt 2009, 1:02 |
|
|
Smetje schreef: T is niet omdat enen dat schrijft, dat iedereen er zo over denkt. Ik ben in elk geval blij voor Lieven dat het goed gaat. Ik beweer dat ook nergens. Ik ben ook blij dat het hem goed gaat bij Hoek en het feit dat hij hier niet meer in de goal staat maakt mij nog blijer. |
| 26 Okt 2009, 1:03 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik vond Lieven toch een goede keeper. Maar die jongen ging kapot van de stress, en dan ben je bij Aalst spijtig genoeg echt niet op je plaats.
In dat opzicht, licht off topic, vond ik het klasse dat Ewen zich gisteren zo heeft herpakt in de tweede helft. Iemand die zo uitgefloten wordt nog voor de rust moet mentaal sterk staan om niet helemaal in elkaar te storten. Ik denk dat iemand als Lieven daar bijvoorbeeld helemaal niet tegen kon. |
| 26 Okt 2009, 9:06 |
|
|
Ancien
De Jean schreef: Ik vond Lieven toch een goede keeper. Maar die jongen ging kapot van de stress, en dan ben je bij Aalst spijtig genoeg echt niet op je plaats. In dat opzicht, licht off topic, vond ik het klasse dat Ewen zich gisteren zo heeft herpakt in de tweede helft. Iemand die zo uitgefloten wordt nog voor de rust moet mentaal sterk staan om niet helemaal in elkaar te storten. Ik denk dat iemand als Lieven daar bijvoorbeeld helemaal niet tegen kon. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 26 Okt 2009, 9:12 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
De Jean schreef: Ik vond Lieven toch een goede keeper. Maar die jongen ging kapot van de stress, en dan ben je bij Aalst spijtig genoeg echt niet op je plaats. In dat opzicht, licht off topic, vond ik het klasse dat Ewen zich gisteren zo heeft herpakt in de tweede helft. Iemand die zo uitgefloten wordt nog voor de rust moet mentaal sterk staan om niet helemaal in elkaar te storten. Ik denk dat iemand als Lieven daar bijvoorbeeld helemaal niet tegen kon. De nagel op de kop. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 26 Okt 2009, 9:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Hoorde vandaag van collega dat Roel VDB niet meer wil spelen bij Londerzeel zolang...Leo Van Der Elst daar trainer is? Blijf het toch wat spijtig vinden dat die weg is, ALS je hem wat in toom kon houden was hij toch karaktervolle speler en polyvalent ook.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 27 Okt 2009, 18:44 |
|
| Pagina 43 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 41 42 43 44 45 … 215 Volgende |