|
|
| Pagina 12 van 37 |
[ 553 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 37 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Twan schreef: Jeroen schreef: Niemand die een spandoek voor de caje gaat maken ? Vandaag met hem een mooi interview in HLN. Ik had er ook al aan gedacht aan zo nen spandoek.. Zou wel bien zijn..! opc heeft geen spandoek voor caje, als er een goeie ziel hem nog geroepen voelt om eenen te maken.... _________________ www.spionkoplede.com |
| 27 Okt 2009, 15:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
opc heeft wel wat anders in petto
klote da ik deze match moet missen! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 27 Okt 2009, 16:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
hansken schreef: opc heeft wel wat anders in petto :banana: klote da ik deze match moet missen! zal wel zijn, opc is klaar voor de match ik begin hier stillekesaan spasjezot te worden voor meiren _________________ www.spionkoplede.com |
| 27 Okt 2009, 16:34 |
|
|
forumlegende
Den bak Safir stoot al gekoeltj in de frigo,
't zal een lange (auto)rit werren, meiren nor Westerlo ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 27 Okt 2009, 16:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Timoilsjt schreef: Den bak Safir stoot al gekoeltj in de frigo, 't zal een lange (auto)rit werren, meiren nor Westerlo ![]() Men batteriekes zitten al in de pries ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Okt 2009, 16:56 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
winst is niet echt belangrijk (ewa realistisch blijven ook he.....
), maar morgen terug met zen allen deze soort sfeer overdoen? .... hopelijk wel!..... ge kunt er blijven naar kijken he..... http://www.youtube.com/watch?v=gONh6IT2 ... re=related |
| 27 Okt 2009, 17:40 |
|
|
forumlegende
Morgen zal het dik in orde zijn, daar moet je niet aan twijfelen !
Het enige minpuntje is toch de thuisaanhang. Ik geloof dat er amper 1.000 man zal komen opdagen, als het al zoveel zal zijn. In ieder geval zijn wij, de derdeklasser, opnieuw numeriek in de meerderheid. Als we een vroege goal van de thuisploeg kunnen vermijden, dan geloof ik dat we een goed resultaat zullen neerzetten. En met een goed resultaat bedoel ik niet meteen winst maar het de thuisploeg moeilijk maken tot de allerlaatste minuut. Hopelijk is Seminck opnieuw van de partij en kan hij ten minste plaatsnemen op de bank. Mijn prono voor morgen : 1-1 en dan kan echt alles !! |
| 27 Okt 2009, 18:02 |
|
|
forumlegende
Bovendien mijn opstelling :
-- V/D Noortgaete -- De Castro -- Moreels -- De Schutter -- Filipovic Kestens Moreels -- Troch -- Galucci -- Lord -- -- Depoitre -- Laat Lord maar rond Depoitre zwerven en Thomas in steun. Galucci in de ploeg om te knokken, samen met Wouter Moreels op de flanken. Ik vrees echter dat we gaan spelen zonder Lord of Troch (één van beide) en dan een Van Damme (of Verheyden) in de plaats als verdedigende middenvelder. Ik vind echter dat we vrank en vrij onze kans moeten gaan want verdedigen kunnen we toch niet. |
| 27 Okt 2009, 18:07 |
|
|
forumlegende |
Dani schreef: Bovendien mijn opstelling : -- V/D Noortgaete -- De Castro -- Moreels -- De Schutter -- Filipovic Kestens Moreels -- Troch -- Galucci -- Lord -- -- Depoitre -- Laat Lord maar rond Depoitre zwerven en Thomas in steun. Galucci in de ploeg om te knokken, samen met Wouter Moreels op de flanken. Ik vrees echter dat we gaan spelen zonder Lord of Troch (één van beide) en dan een Van Damme (of Verheyden) in de plaats als verdedigende middenvelder. Ik vind echter dat we vrank en vrij onze kans moeten gaan want verdedigen kunnen we toch niet. ik vind dat eigenlijk wel de beste opstelling die we momenteel kunnen zetten al zou ik misschien moreels en galucci van kant laten veranderen Laat ons hopen dat we morgen niet te neig moeten onderdoen en geen pak slaag krijgen en dan is het belangrijkste al gebeurd sportief gezien verder nog eens een ferm amibianceke maken ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 27 Okt 2009, 18:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
hansken schreef: opc heeft wel wat anders in petto klote da ik deze match moet missen! ochiere, ge zetj nie allien ![]() |
| 27 Okt 2009, 18:31 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Dries schreef: Dani schreef: Bovendien mijn opstelling : -- V/D Noortgaete -- De Castro -- Moreels -- De Schutter -- Filipovic Kestens Moreels -- Troch -- Galucci -- Lord -- -- Depoitre -- Laat Lord maar rond Depoitre zwerven en Thomas in steun. Galucci in de ploeg om te knokken, samen met Wouter Moreels op de flanken. Ik vrees echter dat we gaan spelen zonder Lord of Troch (één van beide) en dan een Van Damme (of Verheyden) in de plaats als verdedigende middenvelder. Ik vind echter dat we vrank en vrij onze kans moeten gaan want verdedigen kunnen we toch niet. ik vind dat eigenlijk wel de beste opstelling die we momenteel kunnen zetten al zou ik misschien moreels en galucci van kant laten veranderen Laat ons hopen dat we morgen niet te neig moeten onderdoen en geen pak slaag krijgen en dan is het belangrijkste al gebeurd sportief gezien verder nog eens een ferm amibianceke maken ![]() En Kestens moet dat allemaal belopen als verdedigende middenvelder.Tis wel tegen een ploeg van eerste nationale dat we spelen en niet van eerste provinciale. Laatst gewijzigd door dwarskijker op 27 Okt 2009, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Okt 2009, 18:35 |
|
|
Ancien
Jeroen schreef: Niemand die een spandoek voor de caje gaat maken ? Vandaag met hem een mooi interview in HLN. Ik heb nog een stuk wit doek en een potje zwarte verf. Welke tekst moet erop komen? bv. 1.Caje "De prins van Oiljst" 2.Jan Ceulemans "De Iendrachtfans zullen je nooit vergeten" Komaan geef me een idee, maar niet te lang dat ik toe kom met mijn verf. ![]() ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 27 Okt 2009, 18:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Amai, dat moet dan toch een groot stukske doek zijn
"Caje Forever ! " |
| 27 Okt 2009, 18:50 |
|
|
Scholier
"Caje come back"
|
| 27 Okt 2009, 18:54 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
laat uw inspiratie maar is goe werken Hugo
![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 27 Okt 2009, 18:59 |
|
| Pagina 12 van 37 |
[ 553 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 37 Volgende |