|
|
| Pagina 26 van 37 |
[ 553 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 37 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Fantastische match gespeeld en fantastische sfeer. Er verdiende maar één ploeg de overwinning en dat is den Iendracht. Aan het beslissende doelpunt ging een fout vooraf.
Iedereen was super. Depoitre wel de absolute uitblinker en ook Ewen heeft een dikke match gespeeld. Heeft getoond dat hij het nog altijd kan en dat het puur een vertrouwenskwestie is. |
| 29 Okt 2009, 2:42 |
|
|
Vaste Waarde
hoed af voor de prestatie van den iendracht... heel onverdiend onderuit...
_________________ Broer van ja |
| 29 Okt 2009, 2:47 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Geweldige prestatie van ons ploegske. Wat Depoitre vandaag liet zien, tja, volgend seizoen zijn we die kwijt. De Westerlo-verdediging had gewoon geen vat op hem. Wat een kanjer! En ook Flippo speelde een dijk van een wedstrijd al gaat hij in de fout bij het beslissende doelpunt. Hopelijk nemen we deze prestatie mee naar de competitie want als we zo spelen elke week dan kan niemand ons punten ontfutselen.
Een ding wil ik nog kwijt : trainer, blijf aub een 4-4-2 spelen en laat Troch maar even op de bank, want in dit systeem past Trochske niet. Hij zou het spel te veel vertragen. A propos, Ewen was vandaag weer de Ewen die we het seizoen in vierde klasse zagen. Hopelijk bevestigt hij deze prestatie vanaf zondag.. Ondanks de nederlaag was ik vandaag fier EA-supporter te zijn... Dat was al een tijdje geleden.. _________________
|
| 29 Okt 2009, 2:55 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:27 Berichten: 162 Leeftijd: 46 Locatie: Aalst |
Zalige match van onzen Iendracht tegen nen eersteklasser waarvan de supporters op voohand al aan het gokken waren welke spelers de vijf goals tegen ons zouden maken. Vooral Depoitre was subliem. Hopelijk is da ni te veel mensen van buiten Aalst opgevallen.
Maar daarnaast kan ik alle spelers als man van de match blijven opnoemen: flippo, De Schutter, Lord, Van Damme, Galucci... Allemaal subliem. Hopelijk kunnen we de lijn doortrekken en kunnen we binnen de kortste keren naar de bovenste regionen vh klassement klimmen. Want daar horen we duideijk thuis.Ook de supporters waren op de afspraak. Zoveel sfeer ik denk da ze da nog ni veel in t kuipke meegemaakt hebben. 't Kuipke was van ons olé olé! |
| 29 Okt 2009, 4:18 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
ik ga nu niet zeggen dat ik het spijtig vind dat ik in Bangkok zit
maar toch jammer dat ik er niet bij washeb de laatste tijd enorm veel gekotst op het forum, maar nu een hele dikke Hopelijk geeft dit een boost aan iedereen (spelers, bestuur, supporters) en wie weet is er mits een reeksje overwinningen toch nog iets mogelijk. Maar we mogen nu natuurlijk op Ieper niet de boot ingaan, of het is weer terug naar af... dus nog even wachten met de euforie. groeten uit Bangkok ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 29 Okt 2009, 7:37 |
|
|
toevallige voorbijganger
prachtig!!!!
wat een sfeer en zeer goede prestatie proficiat allemaal wat de keeper op delpoitre doet bij zijn lob is ook niet hellemaal zuiver ![]() |
| 29 Okt 2009, 8:05 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 62 |
Kot in de nacht thuis maar een paar uurkes later zitten we hier toch terug op ons werk maar met wat een adrenaline nog!!
Enorm genoten van de wedstrijd én de sfeer natuurlijk. Spijtig dat dé ploeg die het verdiende helaas niet gewonnen heeft, maar dat zal eigen zijn aan t voetbal zeker? Je kan uitblinkers opsommen maar, iedereen heeft eigenlijk getoond dat deze ploeg wel degelijk kan voetballen. Dit is nogmaals het bewijs dat we zo snel mogelijk uit die verdoemde derde klasse moeten en zo terug kunnen naar grotere pleinen en voetballende ploegen. Jongens jongens, het was gewoon een fantastische voetbalavond, BEDANKT IENDRACHT!! ![]() Bij de weg: laat de filmkes maar komen _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 29 Okt 2009, 8:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Respect voor de Caje, die ons een kwartier na affluiten nog kwam groeten in het uitvak!
Een memorabele avond. Héél jammer dat het niet gelukt is. Maar deze match moet spelers en supporters het vertrouwen geven om er in de competitie keihard tegen aan te gaan. Als ze de lijn kunnen doortrekken en zondag winnen in Ieper, zou de trein wel eens kunnen vertrokken zijn. Oh ja, De Petter: je bent een zielige loser die een strafschop nodig heeft om tegen een derdeklasser in beeld te komen. |
| 29 Okt 2009, 8:50 |
|
|
Freak
SERRE schreef: Geweldige prestatie van ons ploegske. Wat Depoitre vandaag liet zien, tja, volgend seizoen zijn we die kwijt. De Westerlo-verdediging had gewoon geen vat op hem. Wat een kanjer! En ook Flippo speelde een dijk van een wedstrijd al gaat hij in de fout bij het beslissende doelpunt. Hopelijk nemen we deze prestatie mee naar de competitie want als we zo spelen elke week dan kan niemand ons punten ontfutselen. Een ding wil ik nog kwijt : trainer, blijf aub een 4-4-2 spelen en laat Troch maar even op de bank, want in dit systeem past Trochske niet. Hij zou het spel te veel vertragen. A propos, Ewen was vandaag weer de Ewen die we het seizoen in vierde klasse zagen. Hopelijk bevestigt hij deze prestatie vanaf zondag.. Ondanks de nederlaag was ik vandaag fier EA-supporter te zijn... Dat was al een tijdje geleden.. 100% mee akkoord. depoitre degradeerde het centrale verdedigingsduo tot meelopers. verheyden ook goed, net als alle andere. hopelijk trekken we de lijn door zondag. en trainer blijf bij 4-4-2!! als ze het nu niet gezien hebben dat dat beter is!! ![]() |
| 29 Okt 2009, 8:51 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Fillou schreef: Respect voor de Caje, die ons een kwartier na affluiten nog kwam groeten in het uitvak! Een memorabele avond. Héél jammer dat het niet gelukt is. Maar deze match moet spelers en supporters het vertrouwen geven om er in de competitie keihard tegen aan te gaan. Als ze de lijn kunnen doortrekken en zondag winnen in Ieper, zou de trein wel eens kunnen vertrokken zijn. Oh ja, De Petter: je bent een zielige loser die een strafschop nodig heeft om tegen een derdeklasser in beeld te komen. tja... zielig eigenlijk he, een karakterke om medelijden mee te hebben... zo uw middelvingerke uitstekenen, tegenwoordig vinden ze zoiets in een kleuterschool al kinderachtig, maar ja ... als uw bovenkamer de akoestiek heeft van een lege sporthal... niet te veel aandacht aan geven... wat een propaganda van ons ploeg zeg... de prestatie gisteren was er één van 11 helden. superlatieven schieten te kort. als derdeklasser tegen niet eens de zwakste eersteklasser... |
| 29 Okt 2009, 8:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
SERRE schreef: Geweldige prestatie van ons ploegske. Wat Depoitre vandaag liet zien, tja, volgend seizoen zijn we die kwijt. De Westerlo-verdediging had gewoon geen vat op hem. Wat een kanjer! En ook Flippo speelde een dijk van een wedstrijd al gaat hij in de fout bij het beslissende doelpunt. Hopelijk nemen we deze prestatie mee naar de competitie want als we zo spelen elke week dan kan niemand ons punten ontfutselen. Een ding wil ik nog kwijt : trainer, blijf aub een 4-4-2 spelen en laat Troch maar even op de bank, want in dit systeem past Trochske niet. Hij zou het spel te veel vertragen. A propos, Ewen was vandaag weer de Ewen die we het seizoen in vierde klasse zagen. Hopelijk bevestigt hij deze prestatie vanaf zondag.. Ondanks de nederlaag was ik vandaag fier EA-supporter te zijn... Dat was al een tijdje geleden.. Ik kan het niet beter zeggen... Wel toch ook een specifieke vermelding voor Lord vind ik - heeft 120 minuten lang de benen van onder zijn lijf gelopen en zette zijn directe tegenstanders vaak voor schut... Nog dit: wat een arrogante vent is die De Winter zeg??? Gaat met de voet vooruit op Depoitre bij die lob en twee minuten later kegelt hij zelf zijn eigen laatste man omver en probeert Laurent een gele kaart aan te smeren... Trots op onze ploeg en hopelijk hebben ze nu tot de winterstop voldoende vertrouwen getankt zoals twee seizoenen terug... |
| 29 Okt 2009, 9:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ondans de nederlaag zit ik hier op het werk nog enorm na te genieten van de fantastisch match en sfeer. Dit moet gewoon enorm veel vertrouwen geven. Hopelijk is de trein nu weer vertrokken, al zal het tegen de gesloten tegenstanders in derde een stuk moeilijker zijn.
|
| 29 Okt 2009, 9:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Gisteren een paar keer gestorven. Da stoelken voor mijn voeten moet nu in friet van een liggen peis ek. Toch jammer dat we van die vier kansen op rij in den tweeden time geen enkele hebben kunnen benutten. Hoe dienen De Winter dienen bal van Lord met zijne voet nog heeft kunnen stoppen, ik begrijp het nog niet.
Maar misschien is dit wel het lot: doorgaan in den beker of ons herpakken in de competitie. Dan liefst het tweede ! |
| 29 Okt 2009, 10:06 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Eindelijk nog eens fier om Eendrachtsupporter te zijn. Proficiat spelers en ook de supporters ginder. Men spreekt eindelijk nog eens positief over den eendracht. Hebben ze echt een 4-4-2 gespeeld
Hopelijk trekt men hier dan lessen uit. |
| 29 Okt 2009, 10:19 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Volgens mij is het niet den eerste keer dat dienen Dekelver ons dood doet
|
| 29 Okt 2009, 10:22 |
|
| Pagina 26 van 37 |
[ 553 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 37 Volgende |