|
|
| Pagina 27 van 37 |
[ 553 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 25 26 27 28 29 … 37 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Op het forum van Westel zijn er al die zeggen dat ze Depoitre moeten binnen halen. Diene heeft gisteren serieus indruk gemaakt.
|
| 29 Okt 2009, 10:24 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Westerlo 3 - Aalst 2 - Dieter Dekelver, weer hij, klaarde de klus voor Westerlo tegen Eendracht Aalst. Belga
© MICHEL KRAKOWSKI BEKER VAN BELGIE Westerlo - Eendracht Aalst Jan Ceulemans met Westerlo pas in slotfase van tweede verlenging voorbij derdeklasser[/b] 'Een mindere dag voor mijn jongens en de ref' Net geen stunt voor Eendracht Aalst of net geen blote billen voor Westerlo? Ceulemans' troepen streden alleszins moedig tot het einde. De trainers praatten er na de match onderling nog over na en uw krant legde vooral het oor te luister bij 'Sterke Jan'. Eendracht Aalst-trainer Bart Van Renterghem feliciteerde Jan Ceulemans, in een vreugdevoller verleden van de Oost-Vlaamse club de coach van Aalst, met de kwalificatie. Hoewel hij vond dat zijn ploeg de wedstrijd goed gestart was en zijn derdeklasser een goede organisatie had neergezet, legde Van Renterghem zich neer bij de nederlaag. 'Onze twaalfde man was ook bijzonder sterk aanwezig en stuwde ons niet letterlijk maar figuurlijk vooruit. Bovendien speculeerden wij prima op de snelle tegenacties via Lord en Lepoitre'. De bezoekende coach wist bovendien dat zijn ploeg goede kansen liet liggen en dat een na affluiten glunderende Dieter Dekelver 'secuur genoeg was om die ene kans weer binnen te tikken.' Bovendien maaide hij het gras voor de voeten van Jan Ceulemans door te zeggen: 'Wij hebben ons vandaag overtreffen. Maar eigenlijk lijkt me dat klassiek voor zestiende finales in de Belgische beker.' Jan Ceulemans' oordeel was redelijk gelijklopend. 'Je weet dat je hier weinig te winnen hebt. En als je dan 2-0 achter komt, dan bestaat het risico dat het over is. Met een gelukje kom je dan nog voor de rust met een 1-2 terug in de wedstrijd en dan wil je met Farssi meer gaan voetballen.' Dat lukte snel, al volgde opnieuw een pechmoment. Eentje dat de wedstrijd in een definitieve plooi had kunnen leggen, wist ook Caje. 'De wedstrijd had definitief kunnen kantelen na die rode kaart. En ja, het was niet slim van Ceesay om op zo'n manier een tweede gele kaart te pakken'. De recordinternational spaarde de lof voor de eerste ploeg uit zijn trainersloopbaan niet. 'Deze ploeg is een van de beter voetballende ploegen in derde klasse, ook al verraden de punten en huidige stand dat momenteel niet.' Sterke Jan, opgelucht met de zege en opgezet met de steun van de felle Eendracht Aalst-aanhang was duidelijk. 'Wij waren al bezig de namen in te vullen voor de strafschoppen en dan die voorzet van Sarki en de goal.' Ceulemans was niet tevreden omdat zijn ploeg een half uur langer had moeten spelen. 'En vooral, tegen Roeselare moeten we winnen. Voor ons is de competitie belangrijker na onze gemiste start.' Hij betwistte dat spelers aan de kant laten een slechte keuze was. 'Ceesay of Tomou is niet het grote verschil, het verhaal van Van Kerckhoven en Farssi kennen jullie, het verschil had gewoon groter moeten zijn. Maar mijn jongens kenden, net als de scheidsrechter een wat mindere dag', was Ceulemans eerder mild voor de povere eerste helft van zijn jongens. Bron Het Nieuwsblad |
| 29 Okt 2009, 10:27 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Bestekes,
We speelden een berepartij gisteren: dan zie je toch dat als we tegen een voetballende - ze probeerden toch want Westerlo's niveau was beschamend - ploeg veel beter tot ons recht komen. Achteraf bekeken hebben we, ondanks een onverhoopte glansprestatie van onze helden, toch met de kansen gemorst. De afvallende bal van Depoitre uit corner, het lobke van Depoitre, Lord 1 tegen 1 tegen een uitstekende De Winter @ Fillie: heb via een - voor haar toch - vrij ongelukkig toeval, het mailadres van Stefanie De (S)petter (poep) staan op pc. Heb ze even de ethische levieten gelezen. Van het koorknaapgehalte en de deontologische waarden die men in het Rendac-hol ontbeert, over de zeer tijdrovende, ietwat nichterige haartooi van onze licht gebronseerde 'vriend' tot het kinderlijke handgebaar zo'n 100 m van de crime scene verwijderd. Zij is dus op de hoogte van de laakbaarheid van haar verderflijke daden.Mvg, Ikke P.S.: goed in vorm, zoals de supporters: vanaf het handi-verhoogje bekeken waren jullie redelijk nadrukkelijk aanwezig te noemen. RESPECT! _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 29 Okt 2009, 10:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ceulemans spreekt in dat artikel over een mindere dag van de ref en ook de supporters op het Westerlo fourm klagen over de ref. Ik vond diene nochtans goed fluiten en niet in ons voordeel zoals ze beweren. Enkel spijtig dat hij de fout voorafgaand aan de derde goal niet fluit. Was volgens mij geen gewoon schouderduwtje van Sarki.
|
| 29 Okt 2009, 10:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gelezen op het forum van Westerlo in verband met Lepoitre
Laten we die grote sterke spits nr 7 van Aalst maar direct aanwerven , en ik denk dat die andere die ernaast stond ook wel wat kan als hij betere ballen krijgt . Waarom Tomou ooit beginnen voetballen is en dan in Belgie op het hoogste niveau wat centen mag verdienen heb ik nog altijd niet begrepen .... Ik denk dat we terug Belgische jonge talenten moeten aankopen en dat het gedaan mag zijn met die transfers zoals Ceesay Tomou Odita Quinha Adams enz . Bij Aalst liep heel wat Belgisch jong talent Wijnants koop die nr 7 !!! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Okt 2009, 10:39 |
|
|
Onderkroiper schreef: Gelezen op het forum van Westerlo in verband met Lepoitre T is Depoitre ![]() |
| 29 Okt 2009, 10:48 |
|
|
Freak
ik zou zeggen,wijnants blijf er maar af.
![]() |
| 29 Okt 2009, 10:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Nen dikken proficiat aan alle spelers alsook aan de supporters, jongens, wat een sfeer gisteren.
Ze hebben gisteren bewezen dat ze dus wel 90 minuten voetbal aankunnen (en zelfs meer). Zielige reactie van Depetter na de 2-2, diene gast zit nog boordevol frustaties van uit z'n denderbrolperiode. Ik vraag mij af: zou hij dit ook gedaan hebben als hij die penalty aan onze kant getrapt had? _________________ oilsjt, goi alien... |
| 29 Okt 2009, 11:08 |
|
|
Freak
volgens mij was het naar de caje dat deprotter die beweging maakte.
![]() |
| 29 Okt 2009, 11:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Het was gisterenavond genieten geblazen. Genieten van mijn ploeg, genieten van onze supporters (as ek er op peis ten krijg ek verom kiekenvlees), genieten van de sfeer.
De barstende hoofdpijn ('t zal 03.00u en een chic geweest zijn) neem ik er met plezier bij. Een raar spelletje voetbal, 10 dagen geleden konden we fysiek niet mee en gisteren spelen we 120' probleemloos zonder krampen. Nog maar eens een bewijs dat het gewoon een mentale kwestie is en of was, want Bart VR mag nu mogelijk een goede trainer zijn, maar om op 1 week tijd de spelers hun fysiek zo spectaculair te zien stijgen .......Bewijs dat alles zeer relatief is. En onze Laurent , doar goan we nen ajoin van mauken, 't mag ver em nog nen oignon zen In ieder geval, als je de ambitie hebt om terug je plaats in te nemen in tweede en daar ook een rol van betekenis wil spelen, dan hou je Laurent, tenzij men met astronomische bedragen afkomt. Vergeet ook niet dat hij nog studeert en zich hier in Aalst prima thuisvoelt. Ik zou zeggen, geef hem een contract van 5 jaar, een auto en een schoon Oilsjters lief Iendracht en supporters, mercie ver nen onvergetelijken avond ![]() _________________ geer'n bè |
| 29 Okt 2009, 11:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
't Was echt chique!
|
| 29 Okt 2009, 11:47 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
panoleon schreef: Het was gisterenavond genieten geblazen. Genieten van mijn ploeg, genieten van onze supporters (as ek er op peis ten krijg ek verom kiekenvlees), genieten van de sfeer. De barstende hoofdpijn ('t zal 03.00u en een chic geweest zijn) neem ik er met plezier bij. Een raar spelletje voetbal, 10 dagen geleden konden we fysiek niet mee en gisteren spelen we 120' probleemloos zonder krampen. Nog maar eens een bewijs dat het gewoon een mentale kwestie is en of was, want Bart VR mag nu mogelijk een goede trainer zijn, maar om op 1 week tijd de spelers hun fysiek zo spectaculair te zien stijgen .......Bewijs dat alles zeer relatief is. En onze Laurent , doar goan we nen ajoin van mauken, 't mag ver em nog nen oignon zen In ieder geval, als je de ambitie hebt om terug je plaats in te nemen in tweede en daar ook een rol van betekenis wil spelen, dan hou je Laurent, tenzij men met astronomische bedragen afkomt. Vergeet ook niet dat hij nog studeert en zich hier in Aalst prima thuisvoelt. Ik zou zeggen, geef hem een contract van 5 jaar, een auto en een schoon Oilsjters lief Iendracht en supporters, mercie ver nen onvergetelijken avond ![]() |
| 29 Okt 2009, 11:53 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 01 Sep 2009, 17:57 Berichten: 34 |
spijtig van het resultaat maar toch proficiat jongens, hopelijk zijn jullie nu ook vertrokken in de competitie!
groetjes |
| 29 Okt 2009, 11:54 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Waarschijnlijk stomme vraag aangezien ik las dat iedereen slecht was bij Westel, maar hoe was Iakovenko?
| 29 Okt 2009, 12:04 |
|
|
Gele Kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43 Berichten: 212 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt |
Bangelijke wedstrijd gisterenavond! Die sfeer van eerste klasse, de opkomst van de supporters en dan gewoon zien hoe onze ploeg op een week tijd een totale ommekeer gemaakt heeft...Kreeg er kiekevlees van en 't was niet van de koude!
Heb een sterke EA gezien en een minder sterk Westerlo vandaar toch op de ene of andere manier een beetje ontgoocheld door het feit dat we in de laatste minuten verloren hebben. Hoe onze gasten er tot de laatste minuut voor gegaan zijn en voor gevochten hebben was het onverdiend om die laatste en beslissende goal tegen te krijgen. Maar hopelijk hebben ze zelf ook een goed gevoel overgehouden aan de match en trekt dit het vertrouwen en de spirit wat naar omhoog. Ik ben van enkele spelers gisteren echt verschoten zoals o.a. Eeuwen Verheyden jongens...heeft eindelijk eens laten zien dat hij het blijkbaar 'nog kan". En Castro,chapeau om dan nog maar te zwijgen over Depoitre, Lord (iets minder nadat de 2de tegengoal is gevallen) en natuurlijk Podjes en Van Damme niet vergeten. Eigenlijk, de hele ploeg was goed, de match was goed, de trainer is goed bezig..;laat ons hopen dat we vertrokken zijn... Vond na zo'n match van gisteren dat we toch nog eens mogen dromen is om toch maar terug in 1ste klasse te kunnen komen.. ![]() _________________ Iendracht veroit! |
| 29 Okt 2009, 12:06 |
|
| Pagina 27 van 37 |
[ 553 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 25 26 27 28 29 … 37 Volgende |