KVC Westerlo - Eendracht Aalst - Pagina 28 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 553 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30 37
 KVC Westerlo - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Gele Kaart
Gele Kaart

Leeftijd: 39
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Sven KSK Opwijk schreef:
Waarschijnlijk stomme vraag aangezien ik las dat iedereen slecht was bij Westel, maar hoe was Iakovenko?

is bij mij niet echt opgevallen..2de helft vervangen trouwens

29 Okt 2009, 12:07
Freak

Eeuwen Verheyden :lol: zo oud is die nu toch ook niet.

29 Okt 2009, 12:09
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
Kiekesoepken schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Waarschijnlijk stomme vraag aangezien ik las dat iedereen slecht was bij Westel, maar hoe was Iakovenko?

is bij mij niet echt opgevallen..2de helft vervangen trouwens

vrij ongelukkig in zijn acties...

29 Okt 2009, 12:10
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Sven KSK Opwijk schreef:

Vrij goed begonnen maar na een kwartier totaal uit de match verdwenen. Leek ook ni echt gemotiveerd.. :hmm:

29 Okt 2009, 12:12
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
SERRE schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Vrij goed begonnen maar na een kwartier totaal uit de match verdwenen. Leek ook ni echt gemotiveerd.. :hmm:

Ik vond die echt ontstellend zwak gisteren, raakte geen bal goed en zoals ge zegt, leek hij inderdaad totaal niet gemotiveerd.
Trouwens, diene Ceesay die rood kreeg, wat is dat zeg? Als die daar soms mag meedoen, kan ik het goed geloven dat die mannen graag Depoitre zouden zien komen.

29 Okt 2009, 12:22
Ancien

Leeftijd: 46
Kiekesoepken schreef:
Ik ben van enkele spelers gisteren echt verschoten zoals o.a. Eeuwen Verheyden jongens...heeft eindelijk eens laten zien dat hij het blijkbaar 'nog kan". En Castro,chapeau om dan nog maar te zwijgen over Depoitre, Lord (iets minder nadat de 2de tegengoal is gevallen) en natuurlijk Podjes en Van Damme niet vergeten. Eigenlijk, de hele ploeg was goed, de match was goed, de trainer is goed bezig..;laat ons hopen dat we vertrokken zijn...

:iendracht:

Het was er de match niet naar om individuele prestaties te beoordelen, want iedereen is er vol voor gegaan en het was een genot om er naar te kijken, maar je ziet toch dat iedereen een andere kijk heeft op het spelletje hé. Ik vond Lord na de 2-2 nog sterker dan in de eerste helft eigenlijk, maakte zelf meer de actie en dook telkens goed in de ruimte. Zou de held geworden zijn als hij 1 van zijn twee open kansen had afgemaakt... Potjes vond ik naarmate de wedstrijd vorderde dan weer uitdoven, onzuivere passing ook en gaat jammerlijk in de fout net voor rust wat tot de 1-2 leidde... Is goed voor zijn ervaring en je zag ook bij hem een boost van vertrouwen...

Ik vond onze invallers wel een beetje minder dan onze starters moet ik wel meegeven... Wouter Moreels redelijk ongelukkig in zijn acties vond ik persoonlijk en ook Kestens had niet die drive beet die Van Damme wel had...

Itt wat er overal wordt geschreven, vond ik Westerlo eigenlijk nog redelijk doenbaar met de flankveranderingen in de eerste helft en waren ze op hun sterkst in de eerste verlenging... Ook hun stilstaande fases waren telkens gevaarlijk...

Soit, het was onze wedstrijd en dat moeten we onthouden...

29 Okt 2009, 12:28
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
SERRE schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Was Westel slecht of was Aalst goed? Alles heeft altijd te maken met de tegenstrever en wij waren gewoon super :D

29 Okt 2009, 12:31
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Bartos schreef:
SERRE schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Ik vond die echt ontstellend zwak gisteren, raakte geen bal goed en zoals ge zegt, leek hij inderdaad totaal niet gemotiveerd.
Trouwens, diene Ceesay die rood kreeg, wat is dat zeg? Als die daar soms mag meedoen, kan ik het goed geloven dat die mannen graag Depoitre zouden zien komen.

Uw mening over Iakovenko telt niet, gij kunt dien ni af :-D

29 Okt 2009, 12:52
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Zalige match gisteren. Een dikke pluim voor de spelers, technische staf en de supporters! Alleen spijtig van het resultaat, maar we kunnen fier zijn op ons ploegske! :EA:

29 Okt 2009, 13:14
forumlegende

Zalige match gezien gisteren! En vooral..; genoten van de sfeer van onze supporters. Het was weer de sfeer van de 'goeie ouwe dagen' in eerste klasse! Gans de match door ambiance! Mooi eerbetoon aan de Caje trouwens. (y) (y)

Spelers en supporters, gralyk merci, hiervoor komt ne mens naar 't voetbal zien!

Iendracht Oilsjt back to glory! :EA:

29 Okt 2009, 13:32
Freak

We kwamen in die tweede helft snel op gelijke hoogte, maar dan krijgen we die domme rode kaart waardoor het nog pompen was om de verlengingen af te dwingen", vertelt Farssi aan HLN. "We moeten gewoon eerlijk zijn, dit was een verschrikkelijk slechte partij van ons."

"We verdienden de overwinning niet", is de Westerlospeler eerlijk. "Ik moet Eendracht Aalst feliciteren met het voetbal dat zij hebben gebracht. Het leek wel alsof zíj de eersteklasser waren. Het enige wat we moeten onthouden is de kwalificatie, voor de rest moeten we deze partij heel snel vergeten."

29 Okt 2009, 13:51
Vaste Waarde

Schitterende match over gans de lijn met een sublieme sfeer... :EA: :EA:

Wordt de wedstrijdbal binnenkort aangeboden op ebay :D of is die terug naar de eigenaar (zijnde Westerlo)?

29 Okt 2009, 14:07
toevallige voorbijganger

Leeftijd: 48
Deze match bewijst dat we zeker thuis horen in 2de klasse. Onze ploeg heeft er zeker de spelers voor. Je zag gisteren duidelijk dat ze iets meer ruimte kregen en direct begonnen verschillende spelers te renderen. Ben geen fan van Ewen maar hij is van de spelers die ruimte nodig heeft om deftig te kunnen voetballen.
Tevens ben ik meer en meer overtuigd dat de grootste aanpassing van onze nieuwe trainer, flippo op laatste man, een zeer goede keuze is. Ook al vond ik dit in het begin een rare aanpassing.

Heb het mij nog geen minuut beklaagd dat ik de beslissing heb genomen om naar deze match te gaan kijken. Merci Iendracht
:EA: :iendracht: :EA:

29 Okt 2009, 14:19

Ik zag gisteren als neutrale supporter de wedstrijd en was best wel verbaasd. Eendracht speelde sterk en beschikt over een uitstekend spitsenduo. Waarom komt het dan dat jullie in de competitite zo weinig punten pakken? Dosis pech of was er gisteren veel meer motivatie dan anders?

Proficiat met jullie uitstekende sfeer en vele meegereisde supporters. Het deed me weer denken aan de leuke confrontaties met "mijn" Lierse in eerste klasse

29 Okt 2009, 14:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Wat een match en wat een sfeer, ik heb genoten vd 1ste tot de laatste minuut. En dan de Caje die het veld oversteekt om ons te komen groeten, fantastisch. Ik was énorm ontgoocheld na de 3-2 maar da's al over. Ben vooral fier iendrachter zijn. En Westerlo? Als die in eerste kunnen blijve, horen wij daar ook thuis. Ze zijn de hele match van 't kasken nor de muur gezongen. :EA:

29 Okt 2009, 14:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 553 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30 37