|
|
| Pagina 29 van 37 |
[ 553 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 37 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: SERRE schreef: Vrij goed begonnen maar na een kwartier totaal uit de match verdwenen. Leek ook ni echt gemotiveerd.. ![]() Ik vond die echt ontstellend zwak gisteren, raakte geen bal goed en zoals ge zegt, leek hij inderdaad totaal niet gemotiveerd. Trouwens, diene Ceesay die rood kreeg, wat is dat zeg? Als die daar soms mag meedoen, kan ik het goed geloven dat die mannen graag Depoitre zouden zien komen. Uw mening over Iakovenko telt niet, gij kunt dien ni af ![]() In onze 1ste oefenwedstrijd zag De Castro nochtans alle kleuren van de regenboog tegen Iakovenko ![]() _________________ geer'n bè |
| 29 Okt 2009, 14:30 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Mannen, ik zen ne fieren Iendrachter!!
Respect voor de spelers, de technische staf EN de supporters!! Als we dit gevoel kunnen vasthouden, kunnen we misschien toch nog iets maken van ons seizoen. ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 29 Okt 2009, 14:35 |
|
|
forumlegende
Het gevoel van ontgoocheling was ook bij mij snel verdwenen.
We spelen gewoon een super tweede helft. Constant dreiging, knappe acties en toch goede saves van dat belachelijk keeperken. Ik had deze opstelling voorspeld : laat Lord maar rond Depoitre zwerven.... dat gaat nog knallen. Soit, had het eveneens voorspeld dat we goed gingen zijn : niets te verliezen, meer ruimte... Nadien nog feestje in @fundum...zalige avond! |
| 29 Okt 2009, 14:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07 Berichten: 409 Leeftijd: 40 Website: http://foto.iendracht.be WLM: [email protected] |
Amai dees match geeft een goed gevoel!
Nu hebben ze toch zeker vertrouwen opgedaan naar volgende match toe! Samenvatting van de match op sporza: http://www.sporza.be/cm/sporza/videozon ... e/1.624982 "Hun supporters zijn nog altijd op eerste klasse niveau" en die reactie van De Petter jongens na die 2 - 2 ![]() _________________ Iendracht.be Fotosite |
| 29 Okt 2009, 14:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ace schreef: Wordt de wedstrijdbal binnenkort aangeboden op ebay of is die terug naar de eigenaar (zijnde Westerlo)?Ik heb na de match buiten aan het stadion gezien dat ne steward hem recupereerd heeft . |
| 29 Okt 2009, 15:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Fantastische wedstrijd gisteren
Net op tijd binnen om de goal van Podevijn te zien en compleet gek worden, schitterende actie die er trouwens aan vooraf gaat en heel keurig afgewerkt door Jens. Als die fysiek wat sterker zou worden(uithoudingsvermogen en kracht) zouden we nog veel plezier aan hem kunnen beleven. 0-2 via strafschop dan om zo een kutgoal tegen te krijgen net voor rust. Onverdiend, want Westerlo was nergens meer na de 0-2. Meteen na rust geeft de referee dan weer een (terechte) strafschop die Van Den Noortgaete bijna kan pakken... Dan weet je dat het moeilijk wordt maar als je die Ceesay 2 oerdomme gele kaarten ziet pakken komt het geloof toch weer boven. De tweede helft was vervolgens een schitterend kijkspel. EA de betere ploeg maar Westerlo bleef ondanks hun zwakke match de bal goed rondtikken en ik vond ze veel sterker dan het STVV van twee jaar geleden. En als je dan meer dan 3 open kansen mist dan weet je ook dat dat op dit niveau eigenlijk niet kan.... In de verlengingen zaten beide ploegen erdoor en heeft Westerlo de chance dat zij een bal hebben die goed valt. Dat kon evengoed bij ons gebeuren maar ja dat is voetbal. 120 minuten ambiance zoals dat alleen in Aalst kan, echt ongelofelijk. 1000 man naar Westerlo op een woensdagavond, geen seconde gezwegen... Chapeau En De Petter en De Winter zijn twee arrogante zeikerds die denken dat ze meer zijn dan een andere blijkbaar. Die verdienden na de match losgelaten te worden tussen de bussen van EA. Is zien of ze dan nog dezelfde arrogantie zouden hebben ![]() |
| 29 Okt 2009, 15:37 |
|
|
Nationale Ploeg
Jeroen schreef: En De Petter en De Winter zijn twee arrogante zeikerds die denken dat ze meer zijn dan een andere blijkbaar. Die verdienden na de match losgelaten te worden tussen de bussen van EA. Is zien of ze dan nog dezelfde arrogantie zouden hebben ![]() Wat De Petter betreft ben ik het er volledig mee eens. Maar zo erg is De Winter niet ze, als hij wilt gaat hij op 3 minuten van het einde op de grond liggen omdat hij geraakt wordt door aanstekers (proficiat trouwens voor die onnozelaars ). Ik heb De Petter trouwens gans de match ni gezien, tenzij dan bij die penalty. |
| 29 Okt 2009, 15:47 |
|
|
Nationale Ploeg
wekke schreef: Ik zag gisteren als neutrale supporter de wedstrijd en was best wel verbaasd. Eendracht speelde sterk en beschikt over een uitstekend spitsenduo. Waarom komt het dan dat jullie in de competitite zo weinig punten pakken? 't Was den eerste keer dat we met dat 'spitsenduo' speelden, misschien is het daarom Ik denk vooral dat onze ploeg ruimte nodig heeft. Het is voor deze elf moeilijker voetballen als de tegenstander met 9 man verdedigt en met ne snelle spits probeert te counteren. En ook op stilstaande fases zijn we ni echt super de laatste tijd. Maar de toekomst ziet er weer een beetje beter uit... |
| 29 Okt 2009, 15:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De Jean schreef: Jeroen schreef: En De Petter en De Winter zijn twee arrogante zeikerds die denken dat ze meer zijn dan een andere blijkbaar. Die verdienden na de match losgelaten te worden tussen de bussen van EA. Is zien of ze dan nog dezelfde arrogantie zouden hebben ![]() Wat De Petter betreft ben ik het er volledig mee eens. Maar zo erg is De Winter niet ze, als hij wilt gaat hij op 3 minuten van het einde op de grond liggen omdat hij geraakt wordt door aanstekers (proficiat trouwens voor die onnozelaars ). Ik heb De Petter trouwens gans de match ni gezien, tenzij dan bij die penalty. Mja, dienen De Winter deed bij momenten toch belachelijk. Hij wordt door zijnen eigen verdediger omver gelopen en blijft daar om de één of andere reden maar over zagen tegen den arbiter. Aan den andere kant blijft hij ook na de match kalm als der daar een rookbom of zo rond zijn oren vliegt. En ik moet ook toegeven dat het gewoon ne goeie keeper is. |
| 29 Okt 2009, 15:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Trouwens, in tegenstelling tot de andere overwinningen die we in de competitie hebben behaald geeft mij dit echt hoop... Een trainer die een 4-4-2 speelt in een systeem dat werkt (Lord als hangende spits, galluci en podevijn flanken die mee gaan verdedigen, van damme als buffer en verheyden als voetballende spelverdeler)
Hopelijk geeft deze prestatie de spelers wat vertrouwen, ik denk vooral aan Verheyden, hij is echt de belangrijke schakel voor een goede 4-4-2 te kunnen spelen. De 1/16de finales van de Beker beginnen trouwens legendarisch te worden... Hopelijk mogen we dit elk jaar is meemaken ! |
| 29 Okt 2009, 15:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer
1 ding is zeker ... De Petter is ne zjieker
![]() ![]() Die jongen moet ook nogal gefrustreerd zijn... zou hij ook graag is voor een ploeg met een serieuze achterban willen spelen ? ![]() |
| 29 Okt 2009, 16:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
wat nen spast
Man man man, wat een avondje voetbal toch wel weer Merci Iendracht, de goal in de 119 de minuut zorgde allerminst voor een anticlimax bij ons legioen back to glory ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Okt 2009, 16:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Jeroen schreef: 1 ding is zeker ... De Petter is ne zjieker ![]() ![]() Die jongen moet ook nogal gefrustreerd zijn... zou hij ook graag is voor een ploeg met een serieuze achterban willen spelen ? ![]() we hebben een nieuwe publieke vijand nr 1 _________________ www.spionkoplede.com |
| 29 Okt 2009, 16:17 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07 Berichten: 409 Leeftijd: 40 Website: http://foto.iendracht.be WLM: [email protected] |
Iejn ding is zeker De Petter is ne zjieker ..
_________________ Iendracht.be Fotosite |
| 29 Okt 2009, 16:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Mariner schreef: Jeroen schreef: 1 ding is zeker ... De Petter is ne zjieker ![]() ![]() Die jongen moet ook nogal gefrustreerd zijn... zou hij ook graag is voor een ploeg met een serieuze achterban willen spelen ? ![]() we hebben een nieuwe publieke vijand nr 1 Ja, en compleet onnodige reactie ook... We hebben nagenoeg alleen onze ploeg staan aanmoedigen ipv de tegenstander te beschimpen en hebben niemand geviseerd, dus totaal onnozel van die kerel... Soit, is al de tweede keer hé - Mayonaise deed het op Dender ook in de beker tegen ons terwijl we ook daar gewoon een feestje aan het bouwen waren... Ben zeker dat de Caje hem wel de levieten zal lezen of al gelezen zal hebben... |
| 29 Okt 2009, 16:25 |
|
| Pagina 29 van 37 |
[ 553 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 37 Volgende |