|
|
| Pagina 24 van 47 |
[ 703 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 47 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bericht Re: Beker van Belgie
wat is die kerel grijs geworden zeg. Pff, de tijd staat niet stil hé
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 31 Okt 2009, 9:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
witzwet schreef: wat is die kerel grijs geworden zeg. Pff, de tijd staat niet stil hé Deze zomer was er nog niet zoveel grijs te zijn ! Op de flanken misschien _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 31 Okt 2009, 12:59 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Standard-kortrijk en genk -roeselare
Gent -Gba en Club brugge-lokeren anderlecht-dender en zulte-cercle Chaleroi-kvm en westerlo-bergen |
| 04 Nov 2009, 18:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dender heeft ook goeie connecties, ofwel Anderlecht ofwel een nog grotere publiekstrekker, wij
![]() |
| 04 Nov 2009, 20:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Op zich ben ik niet treurig dat we eruit liggen (om alle energie in de competitie te kunnen gebruiken), maar als ge dan ziet dat Westel tegen Bergen mag, stel u voor, da's dromen, hé...
|
| 04 Nov 2009, 23:31 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
salvador schreef: Op zich ben ik niet treurig dat we eruit liggen (om alle energie in de competitie te kunnen gebruiken), maar als ge dan ziet dat Westel tegen Bergen mag, stel u voor, da's dromen, hé... mja enkel als het sportief goe afloopt he. we hadden een kans gehad... maar bon... 't zou ergens stoppen he ... ge weet natuurlijk nooit. in ieder geval : mochten ze nog iets van competitie kunnen maken, dat is alleszins voor mij prioriteit |
| 04 Nov 2009, 23:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
salvador schreef: Op zich ben ik niet treurig dat we eruit liggen (om alle energie in de competitie te kunnen gebruiken), maar als ge dan ziet dat Westel tegen Bergen mag, stel u voor, da's dromen, hé... Ja, wat een droomaffiche . Al versta ik wel wat ge wilt zeggen, sportief zowat de beste affiche. Maar soit, op termijn misschien geen slechte zaak dat we ons volledig op de competitie kunnen concentreren. |
| 05 Nov 2009, 0:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Bartos schreef: salvador schreef: Op zich ben ik niet treurig dat we eruit liggen (om alle energie in de competitie te kunnen gebruiken), maar als ge dan ziet dat Westel tegen Bergen mag, stel u voor, da's dromen, hé... Ja, wat een droomaffiche . Al versta ik wel wat ge wilt zeggen, sportief zowat de beste affiche. Maar soit, op termijn misschien geen slechte zaak dat we ons volledig op de competitie kunnen concentreren. Maar nadien... wij tegen de winnaar van KV-Charleroi... dat zou pas mooi geweest zijn. Tegen de kakkers van de KV. |
| 05 Nov 2009, 14:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Als ik heel eerlijk mag zijn ben ik blij dat we eruit liggen. Stel je voor: we plaatsen ons tegen Westerlo en dan volgt Bergen (sportief haalbaar) maar dan is het heen en terug. Dus met Bergen erbij is dat zeker nog 3 matchen, dan mag je er 100% zeker van zijn dat dit in de competitie punten gaat kosten.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 05 Nov 2009, 16:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
jammen schreef: Als ik heel eerlijk mag zijn ben ik blij dat we eruit liggen. Stel je voor: we plaatsen ons tegen Westerlo en dan volgt Bergen (sportief haalbaar) maar dan is het heen en terug. Dus met Bergen erbij is dat zeker nog 3 matchen, dan mag je er 100% zeker van zijn dat dit in de competitie punten gaat kosten. Heeft de match tegen Westerlo punten gekost, neen in tegendeel de spelers hebben er veel zelfvertrouwen uit gehaald. En ook financieel is kwalificatie een mooie zaak. En moest het zijn dat je het weekend daarop een belangrijke match moet spelen, laat je toch gewoon wat jonge spelers spelen. _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 05 Nov 2009, 17:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
De_steve schreef: jammen schreef: Als ik heel eerlijk mag zijn ben ik blij dat we eruit liggen. Stel je voor: we plaatsen ons tegen Westerlo en dan volgt Bergen (sportief haalbaar) maar dan is het heen en terug. Dus met Bergen erbij is dat zeker nog 3 matchen, dan mag je er 100% zeker van zijn dat dit in de competitie punten gaat kosten. Heeft de match tegen Westerlo punten gekost, neen in tegendeel de spelers hebben er veel zelfvertrouwen uit gehaald. En ook financieel is kwalificatie een mooie zaak. En moest het zijn dat je het weekend daarop een belangrijke match moet spelen, laat je toch gewoon wat jonge spelers spelen. Begrijp me niet verkeerd, ik heb natuurlijk ook liever dat we gewonnen hadden op Westerlo maar je moet ook een beetje realistisch blijven. We hebben onze match tegen een eersteklasser gehad en ja, we hebben hier zeker zelfvertrouwen opgedaan, maar vanaf nu telt enkel de competitie. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 05 Nov 2009, 17:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik denk inderdaad ook dat Westerlo ons zeker geen punten gekost heeft, wel integendeel.
Maar langs de andere kant wel blij dat we er nu uitliggen... een ronde verder had waarschijnlijk wel punten gekost en dat voor een oninteressante match tegen Bergen. Spreekt toch niet echt tot de verbeelding. _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Nov 2009, 17:57 |
|
|
Freak
Bram schreef: Ik denk inderdaad ook dat Westerlo ons zeker geen punten gekost heeft, wel integendeel. Maar langs de andere kant wel blij dat we er nu uitliggen... een ronde verder had waarschijnlijk wel punten gekost en dat voor een oninteressante match tegen Bergen. Spreekt toch niet echt tot de verbeelding. allez jong, doar droimek al gans moin leiven van... ![]() |
| 05 Nov 2009, 19:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40 Berichten: 410 Leeftijd: 66 |
Onderkroiper schreef: witzwet schreef: wat is die kerel grijs geworden zeg. Pff, de tijd staat niet stil hé Deze zomer was er nog niet zoveel grijs te zijn ! Op de flanken misschien Wie van de 2 is Thiebaut??? ![]() |
| 05 Nov 2009, 20:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
vantjen schreef: Onderkroiper schreef: witzwet schreef: wat is die kerel grijs geworden zeg. Pff, de tijd staat niet stil hé Deze zomer was er nog niet zoveel grijs te zien ! Op de flanken misschien Wie van de 2 is Thiebaut??? ![]() Kwisvroag ver den Black & White Quiz ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Nov 2009, 20:35 |
|
| Pagina 24 van 47 |
[ 703 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 47 Volgende |