|
|
| Pagina 7 van 14 |
[ 206 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
Jeroen schreef: 1-3 Depoitre ![]() wohoew yes !!6op6 laat de trein maar voesj rijden zou ik zeggen |
| 01 Nov 2009, 17:38 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21 Berichten: 186 |
Ale, laat het dagdromen maar beginnen.
Weir gon nor twiede klas! ![]() |
| 01 Nov 2009, 17:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40 Berichten: 410 Leeftijd: 66 |
Vrees ervoor als die zo voortdoet
![]() |
| 01 Nov 2009, 17:40 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
jammen schreef: Jeroen schreef: Gedaan, weeral een berematch van Depoitre blijkbaar Ja jongens, wa nen beer van ne speler is da zeg. Hopelijk blijft hij tot het einde van het seizoen want eerlijk gezegd zie ik die volgend seizoen minstens één klasse hoger spelen. Mss met ons een klasse hoger spelen het seizoen is nog lang he gasten als we wat constante prestaties na elkaar knn neerzetten...dan zie ik ons nog bij de eerste 5 eindigen.... |
| 01 Nov 2009, 17:41 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 02 Aug 2009, 14:08 Berichten: 39 Leeftijd: 44 |
6op6 hopen dat we vertrokken zijn .Voor Depoitre mag het bestuur wel een inspannig voor doen zkr zo"n speler heb je nodig als je hogerop wil .
![]() |
| 01 Nov 2009, 17:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
We mogen stilaan van een geslaagde trainerwissel spreken.
Dit is ook de eerste trainer in twee jaar tijd die zorgt voor verandering. als we een goede reeks voor nieuwjaar kunnen neerzetten kunnen we misschien in 2010 naar boven beginnen kijken. |
| 01 Nov 2009, 17:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
zambiot schreef: 6op6 hopen dat we vertrokken zijn .Voor Depoitre mag het bestuur wel een inspannig voor doen zkr zo"n speler heb je nodig als je hogerop wil . ![]() Met Arnold in het achterhoofd zullen ze wel geen twee keer dezelfde fout maken zeker. Al was dat natuurlijk een gans andere "affaire". Laten we beginnen met te hopen dat Laurent tot het einde van dit seizoen op een constant hoog peil blijft acteren. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 01 Nov 2009, 17:49 |
|
|
Junior
zonder te beginnen zweven met een thuismatch tegen Capellen (dat de laatste tijd wel punten is beginnen pakken) voor de boeg mag je hopen op 9 op 9 en dan ga je 'proper' in de middenmoot staan. het doel tot Nieuwjaar moet echter blijven: de achterstand op de nummer 4 zo klein mogelijk houden. maar dit doet héél véél deugd. we gaan Capellen héél, héél warm ontvangen !!!
![]() |
| 01 Nov 2009, 17:50 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 14 Feb 2008, 7:49 Berichten: 124 Leeftijd: 66 |
zo snel mogelijk aan tafel voor zijn contract open te breken is van goudwaarde voor de ploeg
![]() |
| 01 Nov 2009, 18:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Ik hoop dat het bestuur nu niet zal afzien van haar geplande versterking tijdens de winterstop, omdat het nu plots beter draait.
Die spits zou er zeker nog moeten bijkomen. Stel dat Laurent gekwetst geraakt dan moet er best een alternatief bij komen.... Toch als we nog ambieties koesteren. Bovendien laat onze verdediging regelmatig steekjes vallen (zie ons doelpuntensaldo...) Als we over een beresterke aanval beschikken kan het verschil altijd gemaakt worden. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 01 Nov 2009, 18:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
allemaal mooi en het ziet er goed uit , maar laat ons toch eerst maar bevestigen!
|
| 01 Nov 2009, 18:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
pattaboem schreef: Ik hoop dat het bestuur nu niet zal afzien van haar geplande versterking tijdens de winterstop, omdat het nu plots beter draait. Die spits zou er zeker nog moeten bijkomen. Stel dat Laurent gekwetst geraakt dan moet er best een alternatief bij komen.... Toch als we nog ambieties koesteren. Bovendien laat onze verdediging regelmatig steekjes vallen (zie ons doelpuntensaldo...) Als we over een beresterke aanval beschikken kan het verschil altijd gemaakt worden. Ik hoop dat het bestuur eerst goed naar zijn portemonnee gaat kijken voor ze van alles kopen en in de eerste plaats zorgen dat ons club niet voor de zoveelste keer zotte dingen gaat doen waardoor de toekomst van mijn geliefd Eendracht in het gedrang komt. En ik wil daarvoor graag met 2 voetjes op de grond blijven. Af en toe kunnen dromen zoals woensdag tot vlak voor de rust vind ik zalig, maar nachtmerries hoeven niet meer voor mij. Gij moogt gerust iets anders denken, hoor, maar met al ons dromen en megalomane gedoe hebben we al dikwijls in dikke stront gezeten... |
| 01 Nov 2009, 18:17 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Moest vandaag naar familiefeest en heb gevolgd op TV Dendermonde/waasland.
Volgens die mannen was de stand om 16u40 (match al gedaan) nog 0-0 Bende amateurs!!! |
| 01 Nov 2009, 18:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
zotvawies schreef: Moest vandaag naar familiefeest en heb gevolgd op TV Dendermonde/waasland. Volgens die mannen was de stand om 16u40 (match al gedaan) nog 0-0 Bende amateurs!!! 't Eten smaakte zeker niet op dat feest??? En ge waart waarschijnlijk ook weer geen aangenaam gezelschap, met die informatie... |
| 01 Nov 2009, 18:22 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
salvador schreef: zotvawies schreef: Moest vandaag naar familiefeest en heb gevolgd op TV Dendermonde/waasland. Volgens die mannen was de stand om 16u40 (match al gedaan) nog 0-0 Bende amateurs!!! 't Eten smaakte zeker niet op dat feest??? En ge waart waarschijnlijk ook weer geen aangenaam gezelschap, met die informatie... Het eten trok op niks.... hutsepot. Maar da was een belofte die ik gemaakt heb met de families: feest met een thuiswedstrijd zal zonder mij zijn, maar ik moet dan ook water bij de wijn doen hé met uitwedstrijden. Heb trouwens al 2 feesten gemist, tegen Temse en Willebroek. (tot grote ergernis van nonkels en tantes). |
| 01 Nov 2009, 18:26 |
|
| Pagina 7 van 14 |
[ 206 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 14 Volgende |