Eendracht Aalst - Cappellen - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 216 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 15
 Eendracht Aalst - Cappellen 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 38
Bericht Re: Eendracht Aalst - Cappellen
eintracht frankfurt schreef:
Iedereen lijkt nu punten te verliezen behalve Boom...

... en wij. :D

08 Nov 2009, 21:29
forumlegende

Leeftijd: 45
verdiend gewonnen
en na de match de spelers nog wa bezingen bij het uitlopen was ook in orde :-)

08 Nov 2009, 21:30
toevallige voorbijganger

Leeftijd: 35
waly 2 schreef:
ja, el corredor gij zijt ook niet gauw content.we waren 2 klassen te sterk ,en galluci was de beste op het veld.als het bij de half time 3-0 is was het niets teveel.en lord was ziek,die kon je niet opstellen,en andere aanvallers hebben we niet.

Vin ik goe gezegd.
(y)

Gallucci inderdaad beste vandaag.
Echt hard geknokt, sgoon goal,
en hij's toch veel aan de bal.
Goe gedaan Damien (y)
Goe gedaan Iendracht :EA:

08 Nov 2009, 21:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
El Corredor schreef:
ik vond het een flauwe match, waarin de wedstrijdomstandigheden meer dan mee zaten. (cfr. rode kaart?) Ook een ongelooflijk zwakke tegenstander. Ook mij weer zitten ergeren aan een aantal vedetten, maar de hoofdvogel hou ik voor onzen trainer. Je brengt een aantal weken goed voetbal mét resultaat, en dan doet het pijn aan de ogen als je Depoitre weer een heleboel verloren (kilo)meters ziet maken om toch maar bepaalde spelers in de ploeg te krijgen. We zitten weer opgescheept met een éénspitsensysteem de komende weken...

Lord en Seminck woensdag terug, de plaatsen worden heel duur. Positief is wel dat we de laatste weken de weg naar het doel vlot vinden. (y) Ik vond onze buitenkanten, ondanks dat ze beide scoorden, slecht spelen. Verdedigend zat het heel goed in elkaar.

En Depoitre, tja wat een speler. Zal in de topic mvdm nu minder punten krijgen, maar zonder hem zijn we gewoon een middelmatig ploegje!

Blijkbaar heb jij een andere wedstrijdt gezien :wadde: Galluci krijgt in Mvdm van iedereen punten,maar iedereen zijn mening zeker,een geluk dat ik hier in mijne post niet zoveel dt fouten kan maken :p

08 Nov 2009, 21:33
nieuw in de eerste ploeg

Deze match bezorgd mij een zeer goed gevoel.
We hebben buiten de 10 minuten na de rust gewoon met de handrem op gespeeld.
In die 10 minuten vallen dan nog 2 goals.
We waren veel te sterk voor een zwak Kapellen.
Na de rust waren we zeer efficient voor de rust was dat een groot minpunt.
We zijn ondertussen op 5 punten van een eindronde plaats gekomen, alles kan nog. :banana:
Woensdag met zen allen naar Sint Niklaas :EA:

08 Nov 2009, 21:49
Gele Kaart
Gele Kaart

Leeftijd: 39
Prodialoog schreef:
DT-fouten tellen is hier blijkbaar nog steeds aan de orde :D

De trainer kon niet anders dan Depoitre alleen in de spits opstellen bij gebrek aan een tweede spits.
We hebben gewoon een goede wedstrijd gespeeld. De organisatie was goed, de flanken kwamen goed opzetten en Depoitre moest zijn ballen niet komen halen op het middenveld.
Als je de eerste helft afsluit met 7 doelrijpe kansen kan je moeilijk van een zwakken eerste helft spreken. Iedereen voelde dat het ging gebeuren, we hebben er alleen tot in de tweede helft moeten op wachten.
Laat me ook nog een woordje van lof brengen aan Verheyden. Chapeau om na al die bakken kritiek dat nu te brengen.

Nu ons nog naar een puntje :boks: op Sint Niklaas en ik ben tevreden. Al is de volle buit natuurlijk ook goed.

(y)
Zeer zeker, ik denk dat we realistisch moeten zijn en al tevreden zijn woensdag met 1 punt, alles daarboven is natuurlijk des te beter en stiekem hopen we daar ook op, maar met de voeten op de grond blijven is dat boodschap enja, indd het gebrek aan een 2de spits, Lord indd ziek dus die kon je niet opstellen. Bij de aftrap dacht ik dat hij Thomas diepe spits gezet had maar blijkbaar toch niet...Lord is natuurlijk ideaal voor die plaats. We hebben toch 3 zeer mooie goalen gezien. En Damien, berematch. Coppens goed ingevallen, doet het uitstekend op aanvallende positie en voor de rest, goeie verheyden, Van Damme,enz. alleen spijtig dat het er de 1ste helf niet uitgekomen is want die was redelijk zwak.
We mogen niet klagen sinds de trainerwissel, collega Bart doet dat goed en simpel. :-) En de ploeg draait en we pakken punten, we komen goed te staan in de linkerkolom als we woensdag (hopelijk) nog eens winnen!
We mogen nu al niet klagen, alles is nog mogelijk!!!

:EA:

:banana:

08 Nov 2009, 22:12
nieuw in de eerste ploeg

Troch geeft assist en scoort en toch was hij ontzettende zwak.
Verheyden brengt aanvallend niets dan zie ik duizendmaal liever Kestens als verdedigende middenvelder.
BVR speelt nu zelfde systeem dat Vdh kwalijk werd genomen maar heeft enkel wat meer meeval.Het enige verschil is dat Flippo en Niels gewisseld zijn van plaats.
Voor wie het nog niet gezien heeft Troch en Verheyden moeten spelen terwijl anderen beter zijn.

08 Nov 2009, 23:10
Ancien

Leeftijd: 65
Troch is misschien niet goed maar in elk geval beslissend.Het is een verdedigbare keuze zijn om een speler in te zetten niet zo zeer omdat hij heel de tijd in de match zit maar wel omdat hij beslissend is. Ik zou misschien een andere keuze maken, maar een trainer die wint heeft gelijk en daar ga ik niet op beginnen zagen...
En Verheyden speelt nu toch beter dan in het begin van het seizoen, die is aan het groeien en verdient mijns inziens wel zijn plaats. Ik zou hem ook laten staan, eerlijk gezegd.

08 Nov 2009, 23:15
nieuw in de eerste ploeg

dwarskijker schreef:
Verheyden brengt aanvallend niets dan zie ik duizendmaal liever Kestens als verdedigende middenvelder.
BVR speelt nu zelfde systeem dat Vdh kwalijk werd genomen maar heeft enkel wat meer meeval.Het enige verschil is dat Flippo en Niels gewisseld zijn van plaats.
Voor wie het nog niet gezien heeft Troch en Verheyden [b]moeten spelen terwijl anderen beter zijn.

[/b]
Ja net zoals op Ieper.
Jongen stop toch met zeveren, was Lord er vandaag bij geweest dan werd er weer met een 4-4-2 gespeeld.
Vandaag hadden we daar de spelers niet voor.
Ewen speelt vandaag echt wel een goeie match maarja liever kreften dan de spelers aan te moedigen e :hmm:

08 Nov 2009, 23:18
nieuw in de eerste ploeg

salvador schreef:
Troch is misschien niet goed maar in elk geval beslissend.Het is een verdedigbare keuze zijn om een speler in te zetten niet zo zeer omdat hij heel de tijd in de match zit maar wel omdat hij beslissend is. Ik zou misschien een andere keuze maken, maar een trainer die wint heeft gelijk en daar ga ik niet op beginnen zagen...
En Verheyden speelt nu toch beter dan in het begin van het seizoen, die is aan het groeien en verdient mijns inziens wel zijn plaats. Ik zou hem ook laten staan, eerlijk gezegd.

Zoals Verheyden in het begin van het seizoen speelde kan hij enkel beter spelen maar aanvallend levert hij niets op en dan is Kestens duizendmaal beter.

08 Nov 2009, 23:19
Junior

dwarskijker schreef:
Voor wie het nog niet gezien heeft Troch en Verheyden moeten spelen terwijl anderen beter zijn.

Bij VDH zat Van Damme constant op de bank en speelden afwisselend Kestens en Castro op zijn plaats.
Het enige wat ik zou doen is Filipo en Niels wisselen van plaats, voor de rest 100% akkoord met den trainer zijn opstelling vandaag, gezien Lord er nie bij was.

08 Nov 2009, 23:54
nieuw in de eerste ploeg

Geen paniek, met de winterstop komt er een nieuwe spits ! Als het niet klopt betaal ik hier heel het forum die vindt dat mijn stelling niet klopt ............
We gaan dus simpelweg minimum de eindronde halen.... alle discussies zijn hier dus overbodig.

09 Nov 2009, 1:19
forumlegende

WLM: [email protected]
marc2 schreef:
Geen paniek, met de winterstop komt er een nieuwe spits ! Als het niet klopt betaal ik hier heel het forum die vindt dat mijn stelling niet klopt ............
We gaan dus simpelweg minimum de eindronde halen.... alle discussies zijn hier dus overbodig.

daar hou ik u aan marc... :worship:

09 Nov 2009, 1:24
Nationale Ploeg

Dat schot van Van Damme halfweg de tweede helft was echt super, als dat binnenging was het de goal vant jaar.

09 Nov 2009, 1:35
Nationale Ploeg

Van Damme sterk, Podevijn was ook al een pak beter, Flippo, De Schutter, Galucci en Depoitre ook erg sterk.
Troch was erg matig en ook De Castro kon mij ni bekoren.
Al was kapellen ook wel archi, archislecht.

09 Nov 2009, 1:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 216 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 15