|
|
| Pagina 11 van 20 |
[ 293 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 20 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: FCN Sint-Niklaas - Eendracht Aalst
Eindelijk thuis zware dag achter de rug, maar het was de moeite waard.
Dit was gewoon het beste voetbal dat ik dit seizoen op een veld in derde klasse gezien heb. Waar waren al die zogezegde vedetten van FCN? Als ik zeg een klasse verschil zal ik nog niet eens overdrijven. Iendracht bedankt voor deze heerlijke momenten, het was gewoon genieten vandaag, zowel op en rond het veld. Er waren weer vertegenwoordigers van eerste klaase aanwezig, ik moet jullie niet meer vertellen voor wie! Ik heb de Laurent al verwittigd, bij den Iendracht bij tekenen of anders .... Man man man wat een klassespeler, ik ga het niet overleven moesten ze hem verkopen. Mannen, zondag spandoek hangen, "Depoitre is niet te koop!". "Depoitre is van ons" om de heren van het bestuur al te verwittigen, als ze hem verkopen dat het slecht zal aflopen. Enfin, ik wil hierbij langs deze weg gans de spelersgroep feliciteren voor deze schitterende, grandiose prestatie. Dit was genieten, wat ben ik trots Iendrachtsupporter te zijn, wat een ploeg ,wat een aanhang. Merci Iendracht, merci supporters om jullie ploeg telkens weer op een fantastische manier aan te moedigen. Het moet voor de spelers een fantastisch gevoel zijn om dergelijke steun te krijgen van je aanhang. Zondag zetten we de opmars verder, den Iendracht en zijn leger supporters zijn niet meer te stoppen. Mannen, ik hoop dat ik toch niet bezig ben aan het overdrijven? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 11 Nov 2009, 22:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bram schreef: Is dat diene niet van Diegem vorig jaar ? @Bram, goed mogelijk, was gokje van Den Onderkroiper ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 11 Nov 2009, 22:26 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
commentaar op TV Oost was ook duidelijk
ze hadden het over een serieus klasseverschil hopen dat de reeks blijft duren en wie weet waar komen we uit _________________ www.be-cycle.com |
| 11 Nov 2009, 22:26 |
|
|
forumlegende |
Bram schreef: Is dat diene niet van Diegem vorig jaar ? alst is over casagolda, die is al sinds vorig seizoen bij racing mechelen... speelde zelfs in de bekermatchen _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 11 Nov 2009, 22:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
bert schreef: Iendrachter90 schreef: de clerus schreef: Vervangingen: Coppens voor Galluci Kestens voor Deschutter (gekwetst) Troch voor Moreels W Galucci is ook vervangen omdat hij geblesseerd was en seminck viel af als 16de man . Het enige wat we voor het moment nog mankeren, das ne speler die ne corner of ne voorzet kan binnenkoppen met het hoofd, iets dat Seminck kan.Maar wie moet ge uit de 15 nemen van vandaag na deze match?Misschien Coppens, dat was de enige die wat tegenviel.Den beste match van het seizoen tot nu toe.Proficiat aan den trainer die de ploeg goed doet draaien. 't Zal wellicht daardoor zijn dat 4 van de 8 Eendracht-goals in de laatste 3 competitiematchen met het hoofd gemaakt zijn... ![]() |
| 11 Nov 2009, 22:33 |
|
|
Ancien
Apropos, hoe is da met den Jens afgelopen, ik zag dienen in de lucht vliegen bij die bende van de Bokkalboys geloof ik.
![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 11 Nov 2009, 22:36 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Amateurs op tv oost: voorzet Misimovic ofzoiets ipv Filipovic. Ook nog altijd sprake van Lepoitre ipv Depoitre, die mannen mogen ook is research doen ze.
![]() |
| 11 Nov 2009, 22:37 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Gilles schreef: Amateurs op tv oost: voorzet Misimovic ofzoiets ipv Filipovic. Ook nog altijd sprake van Lepoitre ipv Depoitre, die mannen mogen ook is research doen ze. ![]() Lepoitre wordt bijna overal gebruikt,alleen de site van aalst gebruikt zijn naam goed . |
| 11 Nov 2009, 22:37 |
|
|
Miniem
Kritiek op de match?
Waarom?Goed is goed!!! |
| 11 Nov 2009, 22:47 |
|
|
Vaste Waarde
Hugo schreef: Eindelijk thuis zware dag achter de rug, maar het was de moeite waard. Dit was gewoon het beste voetbal dat ik dit seizoen op een veld in derde klasse gezien heb. Waar waren al die zogezegde vedetten van FCN? Als ik zeg een klasse verschil zal ik nog niet eens overdrijven. Iendracht bedankt voor deze heerlijke momenten, het was gewoon genieten vandaag, zowel op en rond het veld. Er waren weer vertegenwoordigers van eerste klaase aanwezig, ik moet jullie niet meer vertellen voor wie! Ik heb de Laurent al verwittigd, bij den Iendracht bij tekenen of anders .... Man man man wat een klassespeler, ik ga het niet overleven moesten ze hem verkopen. Mannen, zondag spandoek hangen, "Depoitre is niet te koop!". "Depoitre is van ons" om de heren van het bestuur al te verwittigen, als ze hem verkopen dat het slecht zal aflopen. Enfin, ik wil hierbij langs deze weg gans de spelersgroep feliciteren voor deze schitterende, grandiose prestatie. Dit was genieten, wat ben ik trots Iendrachtsupporter te zijn, wat een ploeg ,wat een aanhang. Merci Iendracht, merci supporters om jullie ploeg telkens weer op een fantastische manier aan te moedigen. Het moet voor de spelers een fantastisch gevoel zijn om dergelijke steun te krijgen van je aanhang. Zondag zetten we de opmars verder, den Iendracht en zijn leger supporters zijn niet meer te stoppen. Mannen, ik hoop dat ik toch niet bezig ben aan het overdrijven? ![]() Hugo, ge drijft niet over, het is zo, mooi bericht trouwens ! _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 11 Nov 2009, 22:48 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Onderkroiper schreef: eendrachter'80 schreef: eendrachter'80 schreef: RC Mechelen- Sottegem 1-0 tussenstand ondertussen 1-1 Boto Racing opnieuw 2 - 1 voor goal van Casagolda ( Nen Mexicaan )3-1 eindstand |
| 11 Nov 2009, 22:49 |
|
|
Vaste Waarde
Onderkroiper schreef: eendrachter'80 schreef: eendrachter'80 schreef: RC Mechelen- Sottegem 1-0 tussenstand ondertussen 1-1 Boto Racing opnieuw 2 - 1 voor goal van Casagolda ( Nen Mexicaan )mag ik weten hoe jullie aan die tussenstanden geraken ? _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 11 Nov 2009, 22:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hugo schreef: Apropos, hoe is da met den Jens afgelopen, ik zag dienen in de lucht vliegen bij die bende van de Bokkalboys geloof ik. ![]() Ik heb dat per toeval gezien toen ik de filmpjes nakeek die ik maakte deze namiddag. Toen de spelers de zittribune kwamen groeten zie je in de achtergrond effen de Jens vliegen Dit filmpje komt later op Youtube. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 11 Nov 2009, 22:50 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
nonkeltje schreef: Onderkroiper schreef: eendrachter'80 schreef: ondertussen 1-1 Boto Racing opnieuw 2 - 1 voor goal van Casagolda ( Nen Mexicaan )mag ik weten hoe jullie aan die tussenstanden geraken ? Via de site van racing mechelen. http://www.racingmechelen.be/index.php? ... Itemid=238 |
| 11 Nov 2009, 22:51 |
|
|
nonkeltje schreef: Onderkroiper schreef: eendrachter'80 schreef: ondertussen 1-1 Boto Racing opnieuw 2 - 1 voor goal van Casagolda ( Nen Mexicaan )mag ik weten hoe jullie aan die tussenstanden geraken ? Ik kreeg zopas nog een sms van GRUUNWIT waardoor ik kan melden dat de Racing van Sottegem won met 3 - 1 ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 11 Nov 2009, 22:51 |
|
| Pagina 11 van 20 |
[ 293 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 20 Volgende |