|
|
| Pagina 128 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 126 127 128 129 130 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Artikels
eendrachter'80 schreef: witteken schreef: Met thomas coppens traint een gewezen beloftevolle middenvelder van lokeren mee die voorlopig nog niet speelgerechtigd is.De vits wordt overgeheveld naar de a kern, maar moet voorlopig rusten wegens vochtophoping in de knie. Lionel lord (griep) werd huiswaarts gestuurd.Brecht moreels (griep)trainde wel. Wouter moreels liep een verrekking en geen spierscheur op, maar de thuispartij tegen kapellen staat op de helling. bron hnb. Iemand die meer info heeft over dienen coppens? Dit heb ik op het internet gevonden hij speelde mee als invaller met de beloften tegen KRC Genk waar tegen verloren werd met 2-1 tegen 9 KRC spelers Beloften03 Ploegopstelling Lokeren: (1) De Loose Stefan (14-01-90), (2) Tshimanga Katuku (06-11-88), (3) Clappaert Kwinten (06-12-88), (4) Ivens Arne (29-01-88), (5) De Rudder Kobe (20-01-88), (6) De Pauw Nill (06-01-90), (7) Amieva Juan (27-09-88), (8) Dimiri Ertan (24-01-79), (9) Onwuekelu Onyeka (15-03-88), (10) Janczyk Dawid (23-09-87), (11) De Wilde Styn (03-09-88). Wisselspelers: (13) Thybaert Ruben (28-09-89), (14) Stevens Ken (31-07-90), (15) Speltdooren Olivier (24-08-90), (16) Coppens Thomas (14-02-91), (17) Rodrigue Thomas (18-03-91) Dat zal toch van dit seizoen niet zijn waarschijnlijk, want Stijn De Wilde speelt sinds dit seizoen bij Beveren. |
| 06 Nov 2009, 12:19 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
davy1919 schreef: witteken schreef: Met thomas coppens traint een gewezen beloftevolle middenvelder van lokeren mee die voorlopig nog niet speelgerechtigd is.De vits wordt overgeheveld naar de a kern, maar moet voorlopig rusten wegens vochtophoping in de knie. Lionel lord (griep) werd huiswaarts gestuurd.Brecht moreels (griep)trainde wel. Wouter moreels liep een verrekking en geen spierscheur op, maar de thuispartij tegen kapellen staat op de helling. bron hnb. Iemand die meer info heeft over dienen coppens? Coppens is nen nr 10, heeft de oefenwedstrijd tegen denderhoutem meegespeeld, ik dacht toen dat hij uit de eigen jeugd kwam. Speelt hier al zeker van in het begin van het seizoen bij de beloften,dus ik versta niet goed waarom die niet speelgerechtigd zou zijn. |
| 06 Nov 2009, 12:37 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: Mooi bedank woordje van de Caje op de blog van Vantjen http://www.iendrachtoiljst.beSchitterend, draagt den Iendracht nog steeds een warm hart toe. Voor zo nen sjieke typ kan je alleen maar respect hebben. Ik kan nog steeds niet begrijpen, de manier waarop ze hem bij Brugge aan kant gezet hebben. In ieder geval blijft hij in mijn ogen, onze grootse Eendrachttrainer aller tijden. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Nov 2009, 19:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
witteken schreef: Met thomas coppens traint een gewezen beloftevolle middenvelder van lokeren mee die voorlopig nog niet speelgerechtigd is.De vits wordt overgeheveld naar de a kern, maar moet voorlopig rusten wegens vochtophoping in de knie. Lionel lord (griep) werd huiswaarts gestuurd.Brecht moreels (griep)trainde wel. Wouter moreels liep een verrekking en geen spierscheur op, maar de thuispartij tegen kapellen staat op de helling. bron hnb. Indien Lord niet speelt wordt het weer een 4-3-3(of slechter een 4-5-1). Blijkbaar wil BVR liefst en Verheyden en Troch in de ploeg. Dat wordt dan weer wroeten voor 3 voor Depoitre. |
| 06 Nov 2009, 19:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
_________________ www.spionkoplede.com |
| 13 Nov 2009, 13:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
_________________ www.spionkoplede.com |
| 17 Nov 2009, 13:47 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Mariner schreef: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=MI2I4LNT&PostCode=9300 mooi ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 17 Nov 2009, 17:05 |
|
|
forumlegende |
borre31 schreef: Mariner schreef: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=MI2I4LNT&PostCode=9300 mooi ![]() vooral zijn laatste zinneke: "op Westerlo zat ik vanop de bank met open mond te kijken naar de Aalsterse supportersschare" ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 17 Nov 2009, 18:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Dries schreef: borre31 schreef: Mariner schreef: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=MI2I4LNT&PostCode=9300 mooi ![]() vooral zijn laatste zinneke: "op Westerlo zat ik vanop de bank met open mond te kijken naar de Aalsterse supportersschare" ![]() Het was nog mooier bij hem, en het rijmde nog ook: Op Westerlo zat ik op de bank met open mond te staren naar die geweldige supportersschare. Pure poëzie... ![]() |
| 17 Nov 2009, 20:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
salvador schreef: Dries schreef: borre31 schreef: mooi ![]() vooral zijn laatste zinneke: "op Westerlo zat ik vanop de bank met open mond te kijken naar de Aalsterse supportersschare" ![]() Het was nog mooier bij hem, en het rijmde nog ook: Op Westerlo zat ik op de bank met open mond te staren naar die geweldige supportersschare. Pure poëzie... ![]() 't Komt dan ook van Wim Redant, diene kan rijmen en dichten zonder zijn gat op te lichten... |
| 17 Nov 2009, 21:22 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
elfahem schreef: 't Komt dan ook van Wim Redant, diene kan rijmen en dichten zonder zijn gat op te lichten... ![]() |
| 17 Nov 2009, 21:49 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
VOETBAL 3DE KLASSE A Drazen Kukuric meet schade op na pandoering van SC Wielsbeke op Aalst 'Heb heel wat oplapwerk' WIELSBEKE - SC Wielsbeke was aan een sterke reeks bezig. Op Aalst recupereerde het bovendien drie basisspelers na schorsing en het leek dus in staat om iets mee te brengen. De Wielsbekenaars kwamen echter van een kale reis terug. 'Ik had Aalst aan het werk gezien tegen Sint-Niklaas en wist aan de hand van de selectie welk systeem de nieuwe trainer zou spelen', had Drazen Kukuric traditioneel zijn huiswerk goed gemaakt. 'Wielsbeke kon terugblikken op enkele goeie prestaties en op verplaatsing spelen wij meestal beter dan op eigen veld.' 'Met een ref uit eerste klasse en een pak volk in de tribunes leken alle ingrediënten aanwezig om er een goeie match van te maken. Het pakte echter helemaal anders uit en wij kregen snel twee doelpunten binnen. Die mannen waren echt uitgekookt en superefficiënt, terwijl de zenuwen een aantal van mijn spelers duidelijk parten speelden. Het sloeg bij momenten ook tegen en Aalst kreeg er dan ook nog een geschenk bovenop. Zarti controleerde de bal met de borst en de ref zag daar handspel in. Penalty en onze keeper wist waar de Aalsterse strafschopnemers de bal meestal plaatsten. Het was echter hun doelman die trapte en die ontbrak jammer genoeg op mijn lijstje. De bal ging trouwens mooi binnen', vertelt Kukuric. Match gespeeld bij de rust? 'Ik wilde de jongeren op de bank alvast niet voor de leeuwen gooien', vervolgt de Wielsbeekse trainer. 'Uit twee standaardsituaties scoorde Aalst vlak na de rust echter nog twee keer en wat kan je dan doen? Na een tweede gele kaart moest Hariti er nog af en vanaf dat ogenblik wilde ik verdere averij vermijden en dacht ik vooral in functie van de match tegen Oudenaarde. Zonder echt schitterend te spelen troefde een ervaren Aalst met een schitterende Depoitre en de broers Moreels ons dus met ruime cijfers af. Met een knap afstandschot redde Bernaert nog de eer, maar meer zat er niet in.' 'Tegen Oudenaarde wordt het lijstje met afwezigen weer iets langer en ook op het mentale front zal ik beslist nog wat oplapwerk hebben', beseft Drazen Kukuric. Het Nieuwsblad |
| 18 Nov 2009, 10:08 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 20 Mei 2008, 16:03 Berichten: 253 Leeftijd: 45 Locatie: Herdersem |
Siereveld wil terug naar Hoek
18-11-2009 - Op de website van Eendracht Aalst worden 'familiaire redenen' opgegeven voor het vertrek van Giovanni Siereveld. De verdediger uit Vlissingen weet zelf wel beter. "Ik ben er half augustus te blind ingestapt", legt Siereveld uit. "Ik ben toen naar Aalst gereden, had een gesprek en heb meteen ja gezegd. Het waren de makkelijkste onderhandelingen die ik ooit heb meegemaakt. Achteraf had ik de situatie toen beter moeten bekijken." Het leek een stap hogerop, van Hoek naar de Belgische club die nog niet eens zo lang geleden op het hoogste niveau uitkwam en Europees voetbal speelde. Eendracht Aalst zocht een centrale verdediger en Siereveld hapte toe. "Maar vanaf de eerste dag is het er allemaal ongelukkig aan toe gegaan. Toen ik bij Aalst kwam, begon de competitie al. Ik had een conditionele achterstand, omdat ik met Hoek pas tweeënhalve week had getraind. Het duurde lang voordat ik speelgerechtigd was, maar ondertussen speelde Aalst twee of drie wedstrijden per week. Er werd tussendoor dus vooral rustig getraind en ik bleef conditioneel een kleine achterstand houden." Toen Siereveld eind augustus speelgerechtigd was, moest hij vooral met de reserves meedoen. "Op een gegeven moment heb ik aan de trainer gevraagd wat de bedoeling was. Het leverde de eerste, kleine botsing met hem op. Daarna mocht ik wel een paar keer invallen. Tegen Torhout kwam ik er bij een 4-1-voorsprong in. We kregen in de laatste tien minuten nog twee goals tegen, terwijl ik geen bal had geraakt. Echt, aan die goals kon ik niks doen. Maar vanaf dat moment ging die trainer wel anders tegen me doen. Gadverdamme, dacht ik, waar ben ik nu terecht gekomen." In de weken die volgden moest hij het doen met invalbeurten of zat hij negentig minuten op de bank. "Ik raakte geïrriteerd, maar ben wel gewoon mijn best blijven doen. Omdat er een verdediger ziek was, mocht ik tegen Waregem in de basis beginnen. Het ging best aardig, ik deed mijn werk en stond in de top drie bij de verkiezing van de man van de wedstrijd. In de twee wedstrijden daarna speelde ik weer, maar we verloren drie keer op rij. Spelers die fouten maakten bleven staan, maar ik niet. De trainer werd ontslagen en de nieuwe trainer zette Pedrag Filipovic (ex-Roda JC) centraal achterin. Ik ben nog één keer een minuut voor tijd ingevallen. We wonnen vier keer op rij, dus had de trainer ook weinig reden om te wisselen." Het besluit om vroegtijdig op te stappen bij Eendracht Aalst had Siereveld toen al genomen. "Ik had het echt niet naar m'n zin. Het gevoel om te willen slagen was weg. In de kleedkamer zat ik vaak maar een beetje voor me uit te staren en dacht steeds vaker: 'wat doe ik hier?'." Zonder Siereveld won Aalst zondag met liefst 8-1. Invaller Lionel Lord nam de laatste treffer voor zijn rekening. "Het gaat goed, dus hebben ze mij niet nodig", zegt Siereveld. "Ik had geen zin om nog langer aan te modderen. Het werd een opgave om iedere keer in de auto te stappen." En wat gaat hij nu doen? "Het liefst keer ik terug bij Hoek. Maar het gaat daar goed, dus ik weet niet of dat kan. We zullen zien." bron: http://www.hsvhoek.nl/?PageName=Nieuws&NewsID=6130 |
| 18 Nov 2009, 10:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Xafir schreef: Siereveld wil terug naar Hoek 18-11-2009 - Op de website van Eendracht Aalst worden 'familiaire redenen' opgegeven voor het vertrek van Giovanni Siereveld. De verdediger uit Vlissingen weet zelf wel beter. "Ik ben er half augustus te blind ingestapt", legt Siereveld uit. "Ik ben toen naar Aalst gereden, had een gesprek en heb meteen ja gezegd. Het waren de makkelijkste onderhandelingen die ik ooit heb meegemaakt. Achteraf had ik de situatie toen beter moeten bekijken." Het leek een stap hogerop, van Hoek naar de Belgische club die nog niet eens zo lang geleden op het hoogste niveau uitkwam en Europees voetbal speelde. Eendracht Aalst zocht een centrale verdediger en Siereveld hapte toe. "Maar vanaf de eerste dag is het er allemaal ongelukkig aan toe gegaan. Toen ik bij Aalst kwam, begon de competitie al. Ik had een conditionele achterstand, omdat ik met Hoek pas tweeënhalve week had getraind. Het duurde lang voordat ik speelgerechtigd was, maar ondertussen speelde Aalst twee of drie wedstrijden per week. Er werd tussendoor dus vooral rustig getraind en ik bleef conditioneel een kleine achterstand houden." Toen Siereveld eind augustus speelgerechtigd was, moest hij vooral met de reserves meedoen. "Op een gegeven moment heb ik aan de trainer gevraagd wat de bedoeling was. Het leverde de eerste, kleine botsing met hem op. Daarna mocht ik wel een paar keer invallen. Tegen Torhout kwam ik er bij een 4-1-voorsprong in. We kregen in de laatste tien minuten nog twee goals tegen, terwijl ik geen bal had geraakt. Echt, aan die goals kon ik niks doen. Maar vanaf dat moment ging die trainer wel anders tegen me doen. Gadverdamme, dacht ik, waar ben ik nu terecht gekomen." In de weken die volgden moest hij het doen met invalbeurten of zat hij negentig minuten op de bank. "Ik raakte geïrriteerd, maar ben wel gewoon mijn best blijven doen. Omdat er een verdediger ziek was, mocht ik tegen Waregem in de basis beginnen. Het ging best aardig, ik deed mijn werk en stond in de top drie bij de verkiezing van de man van de wedstrijd. In de twee wedstrijden daarna speelde ik weer, maar we verloren drie keer op rij. Spelers die fouten maakten bleven staan, maar ik niet. De trainer werd ontslagen en de nieuwe trainer zette Pedrag Filipovic (ex-Roda JC) centraal achterin. Ik ben nog één keer een minuut voor tijd ingevallen. We wonnen vier keer op rij, dus had de trainer ook weinig reden om te wisselen." Het besluit om vroegtijdig op te stappen bij Eendracht Aalst had Siereveld toen al genomen. "Ik had het echt niet naar m'n zin. Het gevoel om te willen slagen was weg. In de kleedkamer zat ik vaak maar een beetje voor me uit te staren en dacht steeds vaker: 'wat doe ik hier?'." Zonder Siereveld won Aalst zondag met liefst 8-1. Invaller Lionel Lord nam de laatste treffer voor zijn rekening. "Het gaat goed, dus hebben ze mij niet nodig", zegt Siereveld. "Ik had geen zin om nog langer aan te modderen. Het werd een opgave om iedere keer in de auto te stappen." En wat gaat hij nu doen? "Het liefst keer ik terug bij Hoek. Maar het gaat daar goed, dus ik weet niet of dat kan. We zullen zien." bron: http://www.hsvhoek.nl/?PageName=Nieuws&NewsID=6130 ![]() _________________ geer'n bè |
| 18 Nov 2009, 11:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Xafir schreef: Siereveld wil terug naar Hoek Het artikel laat zelf zien dat hij niet al te snugger is. Geeft zelf eerst aan dat hij een conditionele achterstand heeft, maar snapt dan wel niet waarom hij met de beloften moet spelen... Trouwens, ik peis niet dat iemand hem zal tegengehouden hebben om wat extra te gaan trainen, toen het trainingsregime te rustig was... En dan nog liggen zagen op de andere spelers ook terwijl zijn match op Deinze gewoonweg 1 grote fout was... Akkoord dat andere spelers daar duidelijk aangaven dat ze het niet meer zagen zitten met VDH, maar daarom moest Siereveld wel nog niet gaan verdedigen als een duivelken ook hé... Voelde zich niet goed in zijn vel, dus blij dat hij vertrokken is... |
| 18 Nov 2009, 11:47 |
|
| Pagina 128 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 126 127 128 129 130 … 497 Volgende |