|
|
| Pagina 129 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 127 128 129 130 131 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Artikels
heeft nooit een serieuze kans gekregen vind ik.ik wens hem in ieder geval het beste bij een andere ploeg.
|
| 18 Nov 2009, 12:23 |
|
|
forumlegende
De trainer van Wielsbeke is blijkbaar niet al te snugger.
Hij vond Aalst niet eens goed spelen. Bedoelde hij daarmee misschien de vele kansen die we ook nog de nek omwrongen ? Een beetje betere afwerking en zuivere passing en ze hadden er 15 binnen gekregen. Gewoon een paar klassen te zwak. |
| 18 Nov 2009, 13:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
waly 2 schreef: heeft nooit een serieuze kans gekregen vind ik.ik wens hem in ieder geval het beste bij een andere ploeg. Iets in mij zegt dus dat diene niet goed in de groep gaat gelegen hebben. Zijn kwaliteiten als verdediger heeft hij in die wedstrijden in ieder geval niet laten blijken, de weken erna ook. De enige match waar jullie hem goed vonden is Waregem en daar vond ik hem dan vooral niet opvallen.... tenzij je een terecht afgekeurd doelpunt natuurlijk al een lichtpunt noemt. Om maar te zeggen: vanaf minuut 1 zag je dat het met Siereveld niet ging lukken. We hebben in het verleden al genoeg fouten gemaakt met spelers te kopen zonder degelijke scouting.... aub laat Siereveld de eerste en enige speler zijn die onder deze nieuwe wind op die manier aangetrokken is. _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Nov 2009, 13:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
waly 2 schreef: heeft nooit een serieuze kans gekregen vind ik.ik wens hem in ieder geval het beste bij een andere ploeg. Heeft er onder VDH meer gekregen dan bvb Thomas Spotbeen, die 10 keer beter is dan Siereveld. Zeer blij dat we er vanaf zijn. _________________ geer'n bè |
| 18 Nov 2009, 13:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
eendrachter'80 schreef: VOETBAL 3DE KLASSE A Drazen Kukuric meet schade op na pandoering van SC Wielsbeke op Aalst 'Heb heel wat oplapwerk' WIELSBEKE - SC Wielsbeke was aan een sterke reeks bezig. Op Aalst recupereerde het bovendien drie basisspelers na schorsing en het leek dus in staat om iets mee te brengen. De Wielsbekenaars kwamen echter van een kale reis terug. 'Ik had Aalst aan het werk gezien tegen Sint-Niklaas en wist aan de hand van de selectie welk systeem de nieuwe trainer zou spelen', had Drazen Kukuric traditioneel zijn huiswerk goed gemaakt. 'Wielsbeke kon terugblikken op enkele goeie prestaties en op verplaatsing spelen wij meestal beter dan op eigen veld.' 'Met een ref uit eerste klasse en een pak volk in de tribunes leken alle ingrediënten aanwezig om er een goeie match van te maken. Het pakte echter helemaal anders uit en wij kregen snel twee doelpunten binnen. Die mannen waren echt uitgekookt en superefficiënt, terwijl de zenuwen een aantal van mijn spelers duidelijk parten speelden. Het sloeg bij momenten ook tegen en Aalst kreeg er dan ook nog een geschenk bovenop. Zarti controleerde de bal met de borst en de ref zag daar handspel in. Penalty en onze keeper wist waar de Aalsterse strafschopnemers de bal meestal plaatsten. Het was echter hun doelman die trapte en die ontbrak jammer genoeg op mijn lijstje. De bal ging trouwens mooi binnen', vertelt Kukuric. Match gespeeld bij de rust? 'Ik wilde de jongeren op de bank alvast niet voor de leeuwen gooien', vervolgt de Wielsbeekse trainer. 'Uit twee standaardsituaties scoorde Aalst vlak na de rust echter nog twee keer en wat kan je dan doen? Na een tweede gele kaart moest Hariti er nog af en vanaf dat ogenblik wilde ik verdere averij vermijden en dacht ik vooral in functie van de match tegen Oudenaarde. Zonder echt schitterend te spelen troefde een ervaren Aalst met een schitterende Depoitre en de broers Moreels ons dus met ruime cijfers af. Met een knap afstandschot redde Bernaert nog de eer, maar meer zat er niet in.' 'Tegen Oudenaarde wordt het lijstje met afwezigen weer iets langer en ook op het mentale front zal ik beslist nog wat oplapwerk hebben', beseft Drazen Kukuric. Het Nieuwsblad Allez, goed dat Aalst "niet echt schitterend speelde" voor die mannen... Hoeveel was het anders geweest? 15-1?? Ik versta niet hoe je als trainer zo dom kunt zijn, zo haal je je eigen ploeg toch nog meer onderuit... In plaats van te zeggen: "Ze waren in en begenadigde dag, ze horen in tweede,..." Dat soort dingen, neen: ze sopelen niet eesn schitterend en dan verliezen wij er nog met 8-1 tegen! Als ge acht-één verliest zitten die spelers al in de put, en hij gaat ze nog een beetje dieper steken. |
| 18 Nov 2009, 18:23 |
|
|
Freak
8-1 op anen oebel kroigen, en doinen kiekuric vond het nog niet goed van onze kant...
Hoe dom keje zoin zeg ! Assemen een betjen mierj afweirken ist 12 of 13-1... en dat is trainer jongens ![]() |
| 18 Nov 2009, 19:26 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 28 Jun 2008, 9:44 Berichten: 218 Locatie: Aalst,Moskou |
El Corredor schreef: 8-1 op anen oebel kroigen, en doinen kiekuric vond het nog niet goed van onze kant... Hoe dom keje zoin zeg ! Assemen een betjen mierj afweirken ist 12 of 13-1... en dat is trainer jongens ![]() hij heeft zijn trainersdiploma misschien bij een pakske oploskoffie gat. ![]() _________________ Loud,Proud and Loyal WEIR ZEN IENDRACHT Oilsjt !!! |
| 18 Nov 2009, 19:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
yves11 schreef: El Corredor schreef: 8-1 op anen oebel kroigen, en doinen kiekuric vond het nog niet goed van onze kant... Hoe dom keje zoin zeg ! Assemen een betjen mierj afweirken ist 12 of 13-1... en dat is trainer jongens ![]() hij heeft zijn trainersdiploma misschien bij een pakske oploskoffie gat. ![]() Zat tesaumen met den Dillen op school ![]() _________________ geer'n bè |
| 18 Nov 2009, 19:47 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 20 Nov 2009, 13:38 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Kan je de tekst posten aub, want ik kan het niet lezen.
_________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 20 Nov 2009, 14:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Citeer: Column Filipovic 20/11/2009 Best Iendrachters, Eerst al mijn excuses voor het wat latere schrijven van deze column, maar ik denk dat het nu misschien een beter moment is om deze column te schrijven. Natuurlijk genieten we nu nog eventjes na van de wedstrijd van gisteren maar begrijp dit niet verkeerd, zondag staat iedereen weer scherp om Coxyde partij te geven. Onze honger is namelijk nog niet gestild, we willen meer ! Afgelopen zondag was voor iedereen natuurlijk genieten, een aantal jongens konden een doelpuntje meepikken waaronder ikzelf, maar dat is niet het belangrijkste. Wat we moeten onthouden is dat we tot de laatste minuut voor elkaar blijven knokken zijn. Of dit te maken heeft met de aanstelling van een nieuwe trainer, wel ik geloof toch dat door een paar accenten te verleggen en een paar details anders aan te pakken.er nu een nieuwe wind door de ploeg raast. Iedereen heeft het natuurlijk over de verandering van ons spelsysteem maar dat is slechts een onderdeel van die verandering. Het maakt deel uit van een nieuw geloof in ons eigen kunnen, de nieuwe coach staat ook op stipheid en legt de juiste discipline op. Nog niet zolang geleden werd nog getwijfeld aan onze fysieke paraatheid, maar als je ziet dat we in Westerlo een eersteklasser 120 minuten lang het vuur aan de schenen hebben gelegd, en de weken nadien steeds 90 minuten lang geconcentreerd blijven spelen zijn, dan geloof ik echt dat we nu gelanceerd zijn. Zelf ben ik zeer blij terug voor Aalst te kunnen spelen, Eendracht is gewoon mijn 2e thuis, zelfs in het buitenland ben ik de club blijven volgen. Je moet weten dat ik vorig jaar de beslissing maakte om van 1ste klasse naar 3de klasse te gaan, in het begin was die aanpassing wat moeilijk maar nu voel ik me goed genoeg om er nog een paar jaar bij te doen. Ik wil ook nog eens de supporters bedanken, jullie zijn echte de beste supporters van België ! Groeten, |
| 20 Nov 2009, 14:21 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Bartos schreef: Citeer: Column Filipovic 20/11/2009 Best Iendrachters, Eerst al mijn excuses voor het wat latere schrijven van deze column, maar ik denk dat het nu misschien een beter moment is om deze column te schrijven. Natuurlijk genieten we nu nog eventjes na van de wedstrijd van gisteren maar begrijp dit niet verkeerd, zondag staat iedereen weer scherp om Coxyde partij te geven. Onze honger is namelijk nog niet gestild, we willen meer ! Afgelopen zondag was voor iedereen natuurlijk genieten, een aantal jongens konden een doelpuntje meepikken waaronder ikzelf, maar dat is niet het belangrijkste. Wat we moeten onthouden is dat we tot de laatste minuut voor elkaar blijven knokken zijn. Of dit te maken heeft met de aanstelling van een nieuwe trainer, wel ik geloof toch dat door een paar accenten te verleggen en een paar details anders aan te pakken.er nu een nieuwe wind door de ploeg raast. Iedereen heeft het natuurlijk over de verandering van ons spelsysteem maar dat is slechts een onderdeel van die verandering. Het maakt deel uit van een nieuw geloof in ons eigen kunnen, de nieuwe coach staat ook op stipheid en legt de juiste discipline op. Nog niet zolang geleden werd nog getwijfeld aan onze fysieke paraatheid, maar als je ziet dat we in Westerlo een eersteklasser 120 minuten lang het vuur aan de schenen hebben gelegd, en de weken nadien steeds 90 minuten lang geconcentreerd blijven spelen zijn, dan geloof ik echt dat we nu gelanceerd zijn. Zelf ben ik zeer blij terug voor Aalst te kunnen spelen, Eendracht is gewoon mijn 2e thuis, zelfs in het buitenland ben ik de club blijven volgen. Je moet weten dat ik vorig jaar de beslissing maakte om van 1ste klasse naar 3de klasse te gaan, in het begin was die aanpassing wat moeilijk maar nu voel ik me goed genoeg om er nog een paar jaar bij te doen. Bedankt Flipo jij bent een echte ploeg voetballer en ik kan U verzekeren dar alle iendracht supporters achter U staan Ik wil ook nog eens de supporters bedanken, jullie zijn echte de beste supporters van België ! Groeten, Bedankt Flipo jij bent nog een echte ploegspeler en ik kan U verzekeren dat alle iendracht supporters achter U staan ![]() Laatst gewijzigd door eendrachter'80 op 20 Nov 2009, 18:31, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 20 Nov 2009, 14:49 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Bartos schreef: Best Iendrachters, Bedankt Bart _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 20 Nov 2009, 15:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bericht llez, dat si mmo, want op h
eendrachter'80 schreef: Bartos schreef: Citeer: Column Filipovic 20/11/2009 Best Iendrachters, Eerst al mijn excuses voor het wat latere schrijven van deze column, maar ik denk dat het nu misschien een beter moment is om deze column te schrijven. Natuurlijk genieten we nu nog eventjes na van de wedstrijd van gisteren maar begrijp dit niet verkeerd, zondag staat iedereen weer scherp om Coxyde partij te geven. Onze honger is namelijk nog niet gestild, we willen meer ! Afgelopen zondag was voor iedereen natuurlijk genieten, een aantal jongens konden een doelpuntje meepikken waaronder ikzelf, maar dat is niet het belangrijkste. Wat we moeten onthouden is dat we tot de laatste minuut voor elkaar blijven knokken zijn. Of dit te maken heeft met de aanstelling van een nieuwe trainer, wel ik geloof toch dat door een paar accenten te verleggen en een paar details anders aan te pakken.er nu een nieuwe wind door de ploeg raast. Iedereen heeft het natuurlijk over de verandering van ons spelsysteem maar dat is slechts een onderdeel van die verandering. Het maakt deel uit van een nieuw geloof in ons eigen kunnen, de nieuwe coach staat ook op stipheid en legt de juiste discipline op. Nog niet zolang geleden werd nog getwijfeld aan onze fysieke paraatheid, maar als je ziet dat we in Westerlo een eersteklasser 120 minuten lang het vuur aan de schenen hebben gelegd, en de weken nadien steeds 90 minuten lang geconcentreerd blijven spelen zijn, dan geloof ik echt dat we nu gelanceerd zijn. Zelf ben ik zeer blij terug voor Aalst te kunnen spelen, Eendracht is gewoon mijn 2e thuis, zelfs in het buitenland ben ik de club blijven volgen. Je moet weten dat ik vorig jaar de beslissing maakte om van 1ste klasse naar 3de klasse te gaan, in het begin was die aanpassing wat moeilijk maar nu voel ik me goed genoeg om er nog een paar jaar bij te doen. Bedankt Flipo jij bent een echte ploeg voetballer en ik kan U verzekeren dar alle iendracht supporters achter U staan Ik wil ook nog eens de supporters bedanken, jullie zijn echte de beste supporters van België ! Groeten, Bedankt Flipo jij bent nog een echte ploegspeler en ik kan U verzekeren dat alle iendracht supporters achter U staan ![]() Allez, dat is mooi dat alle supporters achter hem staan, want bij de spelers staat alleen de keeper achter hem... (doordenkertje, jongens, niet schieten...) |
| 20 Nov 2009, 21:08 |
|
|
forumlegende |
Bericht Re: llez, dat si mmo, want op h
salvador schreef: eendrachter'80 schreef: Bartos schreef: Bedankt Flipo jij bent nog een echte ploegspeler en ik kan U verzekeren dat alle iendracht supporters achter U staan ![]() Allez, dat is mooi dat alle supporters achter hem staan, want bij de spelers staat alleen de keeper achter hem... (doordenkertje, jongens, niet schieten...) ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 20 Nov 2009, 22:28 |
|
| Pagina 129 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 127 128 129 130 131 … 497 Volgende |