|
|
| Pagina 6 van 16 |
[ 230 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: KVV Coxyde - Eendracht Aalst
Vooruitzichten voor vrijdag tot maandag
Vrijdag is het eerst mooi en het wordt ook zacht met temperaturen die kunnen oplopen tot 14 of 15 graden. Maar in de loop van de namiddag wordt het geleidelijk overal zwaar bewolkt, gevolgd door een weinig regen. Er staat een matige tot vrij krachtige zuid tot zuidwestenwind. Zaterdag is er veel bewolking met eerst hier en daar wat lichte regen of motregen. In de loop van de namiddag of avond gaat het harder regenen. Het blijft nog zacht. Zondag en maandag gaan we over naar een wisselvallig en zeer winderig weer met stevige buien en er is kans op onweer. Het wordt ook geleidelijk koeler met zondag nog temperaturen rond 10 graden, maandag nog een paar graden kouder. kmi |
| 18 Nov 2009, 21:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Verbechio schreef: En ze geven voorlopig ook strontweer tzal nen 2den Ieper worden...Eerlijk gezegd, alst weer zo slecht is, ziek er tegenop... Moet ik op den duur toch nog blij zijn dat ik er niet bij kan zijn? ![]() |
| 18 Nov 2009, 23:22 |
|
|
Scholier
jowwan schreef: da né alliejen ;steltj a veren da ge gotj plassen langs nen kant en der leit dor nog nen obus van den w.o.1 ; wa tein ? Jamaar neen he jowwan. Citeer: 7. Binnen het stadion is het voor de houders van een toegangsbewijs of van een speciale toelating ten strengste verboden: - zich te bevinden in de niet toegankelijke gedeelten van het stadion overeenkomstig het toegangsbewijs of de speciale toelating, zoals bv. dienstlokalen, kleedkamers, neutrale en VIP zones, perslokalen, burelen, private zalen, het speelveld, ... - gebouwen, constructies, hekkens of omheiningen, afsluitingen, lichtmasten, dug-outs, daken, of enige andere infrastructuur van het stadion te beklimmen en/of recht te staan op de zitplaatsen of banken vóór, gedurende en na de wedstrijd - de toegangs- en evacuatiewegen, trappen, trappenhuizen, gangen te hinderen en zich op dergelijke plaatsen langer op te houden dan strikt noodzakelijk is voor het betreden en het verlaten van het stadion - zich te vermommen of aan de herkenbaarheid te onttrekken - de orde te verstoren en de veiligheid van het publiek in het gedrang te brengen - verkopen of in verkoop brengen van dranken, voeding of enig ander product zonder de uitdrukkelijke toelating van de organisator. - te gooien of te schieten met enig voorwerp of vloeistof of enig ander product in losse of gasachtige toestand naar het speelveld, de zone die het speelveld omringt en in de tribunes - te roken in zones waar een rookverbod geldt - te wildplassen - spandoeken, vlaggen of andere voorwerpen mogen niet: o voor de reclameborden worden gehangen, o het zicht op het speelveld belemmeren o de evacuatiewegen belemmeren o de herkenbaarheid belemmeren. |
| 19 Nov 2009, 0:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Jan schreef: Verbechio schreef: En ze geven voorlopig ook strontweer tzal nen 2den Ieper worden...Eerlijk gezegd, alst weer zo slecht is, ziek er tegenop... Moet ik op den duur toch nog blij zijn dat ik er niet bij kan zijn? ![]() Hoe kunde daar nu blij voor zijn? misschien mist ge 8 goals ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 19 Nov 2009, 9:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
supersossis schreef: hoe zit dat voor de tickets? voorverkoop ergens (geweest) of ginder ter plaatse ook nog?...want zover ik weet zal het plooien en stapelen worden in blokskes van 10 op 10 als er effectief meer dan 1000 man meekomt voor ea...aan de enorme voorziening van tribunes te zien toch... ik ga allesinds mijn leven niet riskeren door op da kermiskot te gaan staan hoor! goe zot! ik zal mij wel ergens in een plaatske aan de zijlijn vringen... Ik stel veiren om ne peeremeilen en een schietkot mei te pakken, ten kennen we der nen oilsjtersen keiremis van moaken. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 19 Nov 2009, 11:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Jan schreef: Verbechio schreef: En ze geven voorlopig ook strontweer tzal nen 2den Ieper worden...Eerlijk gezegd, alst weer zo slecht is, ziek er tegenop... Moet ik op den duur toch nog blij zijn dat ik er niet bij kan zijn? ![]() Zojuist zware beslissing genomen om geen 1,5 uur te rijden om dan in de regen te gaan staan... Ik stuur mijn kat dus naar dit prachtige stadion hoe spijtig ik het ook vind... |
| 19 Nov 2009, 15:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Gijzegem Vaneigest schreef: Jan schreef: Verbechio schreef: En ze geven voorlopig ook strontweer tzal nen 2den Ieper worden...Eerlijk gezegd, alst weer zo slecht is, ziek er tegenop... Moet ik op den duur toch nog blij zijn dat ik er niet bij kan zijn? ![]() Zojuist zware beslissing genomen om geen 1,5 uur te rijden om dan in de regen te gaan staan... Ik stuur mijn kat dus naar dit prachtige stadion hoe spijtig ik het ook vind... Laat je ploeg maar in de steek ![]() |
| 19 Nov 2009, 15:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Smetje schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Jan schreef: Moet ik op den duur toch nog blij zijn dat ik er niet bij kan zijn? ![]() Zojuist zware beslissing genomen om geen 1,5 uur te rijden om dan in de regen te gaan staan... Ik stuur mijn kat dus naar dit prachtige stadion hoe spijtig ik het ook vind... Laat je ploeg maar in de steek ![]() ![]() |
| 19 Nov 2009, 15:32 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Gijzegem Vaneigest schreef: Jan schreef: Verbechio schreef: En ze geven voorlopig ook strontweer tzal nen 2den Ieper worden...Eerlijk gezegd, alst weer zo slecht is, ziek er tegenop... Moet ik op den duur toch nog blij zijn dat ik er niet bij kan zijn? ![]() Zojuist zware beslissing genomen om geen 1,5 uur te rijden om dan in de regen te gaan staan... Ik stuur mijn kat dus naar dit prachtige stadion hoe spijtig ik het ook vind... Ik heb ook geen zin om in da stadion daar te gaan staan en zie daar wel tegen op. Maar niet gaan da komt in mijne kop ni op ze. (Ik zal den dag zelf dan gewoon wa zagen op het stadion, da lijkt mij een beter alternatief). |
| 19 Nov 2009, 17:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
lot schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Jan schreef: Moet ik op den duur toch nog blij zijn dat ik er niet bij kan zijn? ![]() Zojuist zware beslissing genomen om geen 1,5 uur te rijden om dan in de regen te gaan staan... Ik stuur mijn kat dus naar dit prachtige stadion hoe spijtig ik het ook vind... Ik heb ook geen zin om in da stadion daar te gaan staan en zie daar wel tegen op. Maar niet gaan da komt in mijne kop ni op ze. (Ik zal den dag zelf dan gewoon wa zagen op het stadion, da lijkt mij een beter alternatief). ik kan al nie wachten tot zondag, ik zit op hete kolen om daar een feestjen te gaan bouwen _________________ www.spionkoplede.com |
| 19 Nov 2009, 18:10 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Mariner schreef: ik kan al nie wachten tot zondag, ik zit op hete kolen om daar een feestjen te gaan bouwen Proper, dan zijn we alvast met 2 ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 19 Nov 2009, 18:14 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
lot schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Jan schreef: Moet ik op den duur toch nog blij zijn dat ik er niet bij kan zijn? ![]() Zojuist zware beslissing genomen om geen 1,5 uur te rijden om dan in de regen te gaan staan... Ik stuur mijn kat dus naar dit prachtige stadion hoe spijtig ik het ook vind... Ik heb ook geen zin om in da stadion daar te gaan staan en zie daar wel tegen op. Maar niet gaan da komt in mijne kop ni op ze. (Ik zal den dag zelf dan gewoon wa zagen op het stadion, da lijkt mij een beter alternatief). lotj eir toch isj nie kennen ver ewwa motreigen, al moesten ze op verplosjing nor het vuilste gehucht int slechtste weer, ik volg men ploeg overal ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 19 Nov 2009, 18:15 |
|
|
davy1919 schreef: lot schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Zojuist zware beslissing genomen om geen 1,5 uur te rijden om dan in de regen te gaan staan... Ik stuur mijn kat dus naar dit prachtige stadion hoe spijtig ik het ook vind... Ik heb ook geen zin om in da stadion daar te gaan staan en zie daar wel tegen op. Maar niet gaan da komt in mijne kop ni op ze. (Ik zal den dag zelf dan gewoon wa zagen op het stadion, da lijkt mij een beter alternatief). lotj eir toch isj nie kennen ver ewwa motreigen, al moesten ze op verplosjing nor het vuilste gehucht int slechtste weer, ik volg men ploeg overal ![]() Inderdaad, dat is gesproken ! (anders kan er mij niemand op de hoogte houden van de stand ) |
| 19 Nov 2009, 20:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Pakt ne paraplu en katsjoe botten mee. Kzien er ook tegenop om daar in de regen te gaan staan, mor kzal toch content zen as ik geweest ben.
|
| 19 Nov 2009, 20:34 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Zienaa schreef: Pakt ne paraplu en katsjoe botten mee. Kzien er ook tegenop om daar in de regen te gaan staan, mor kzal toch content zen as ik geweest ben. mijne paraplu ligt al gereed ze, nu moet ik er juist aan denken om hem mee te pakken ![]() |
| 19 Nov 2009, 20:41 |
|
| Pagina 6 van 16 |
[ 230 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 16 Volgende |