|
|
| Pagina 192 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 190 191 192 193 194 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Eerste klasse
El Corredor schreef: jammen schreef: Volgens HLN zou het gaan om 17 matchen in tweede klasse vanaf het begin 2009. Het zou ook om één en dezelfde ploeg gaan. beveren 13 tegen 1 luik 6 tegen 1 namen 4 tegen 1 bij belgabet wie doet een gokje? Lierse 5 tegen 1 _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 21 Nov 2009, 14:18 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bakkie schreef: El Corredor schreef: jammen schreef: Volgens HLN zou het gaan om 17 matchen in tweede klasse vanaf het begin 2009. Het zou ook om één en dezelfde ploeg gaan. beveren 13 tegen 1 luik 6 tegen 1 namen 4 tegen 1 bij belgabet wie doet een gokje? Lierse 5 tegen 1 Als het vanaf begin 2009 is kan het lierse nooit zijn en zeker niet als het over 17matchen of meer gaat. |
| 21 Nov 2009, 14:57 |
|
|
Freak
Jan Hauspie was gisteren te gast in het Canvas-programma Terzake. Daar gaf hij meer tekst en uitleg bij het gokschandaal dat het Europees voetbal doet opschrikken. Er zou één Belgische tweedeklasser bij de zaak betrokken zijn, maar Hauspie meent dat er nog meer aan de hand is.
"Vorig seizoen heb ik meerdere seintjes gekregen dat er iets aan de hand was in tweede klasse. Ik ben toen halsoverkop naar een wedstrijd gaan kijken en ik heb daar dingen gezien waarvan ik dacht... In die periode gingen er veel geruchten over Namen, waarvan de voorzitter van twee mensen had vernomen dat er iets aan de hand was met zijn club." Hauspie zegt dat de voorzitter van Namen toen naar de politie en naar de Belgische voetbalbond is gestapt. "De KBVB heeft daarop twee mensen, Mogi Bayat van Charleroi en een Albanees uit de entourage van wijlen François Sterchele, uitgenodigd voor een gesprek. Bayat stuurde zijn kat en de Albanees meldde af de dag van de afspraak. Daarmee was de kous af voor het bondsparket en werd de zaak geklasseerd." "Het verbaast me allemaal niet. Wie dacht dat de zaak-Ye een incident was, was naïef. Dit fenomeen hoort structureel bij het voetbal zoals doping bij het wielrennen", besluit Hauspie. (AN) diene bayat jonges ![]() |
| 21 Nov 2009, 16:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
ik gok op namen
|
| 21 Nov 2009, 18:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Wellicht leven te veel ploegen (en spelers) zwaar boven hun stand, en dan word je wel eens "creatief" om aan middelen te geraken.
|
| 21 Nov 2009, 18:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Club Brugge - G.Beerschot 1-2
MacDonald 0-1, Dahmane 1-1, Dosunmu 1-2 Rood: Alcaraz (C) STVV - Cercle Brugge 1-1 Delorge 1-0, Nyoni 1-1 Westerlo - Lokeren 1-0 Delen 1-0 Moeskroen - Charleroi 4-1 Jaycee 1-0, Théréau 1-1 (pen), François 2-1, Jaycee 3-1, Maah 4-1 Rood: Franquaert (C), Guédioura (C) Anderlecht - Roeselare 3-1 Juhasz 1-0, Sierens 2-0 (own), Lukaku 3-0, Vidarsson 3-1 _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Nov 2009, 23:28 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Onderkroiper schreef: Club Brugge - G.Beerschot 1-2 MacDonald 0-1, Dahmane 1-1, Dosunmu 1-2 Rood: Alcaraz (C) STVV - Cercle Brugge 1-1 Delorge 1-0, Nyoni 1-1 Westerlo - Lokeren 1-0 Delen 1-0 Moeskroen - Charleroi 4-1 Jaycee 1-0, Théréau 1-1 (pen), François 2-1, Jaycee 3-1, Maah 4-1 Rood: Franquaert (C), Guédioura (C) Anderlecht - Roeselare 3-1 Juhasz 1-0, Sierens 2-0 (own), Lukaku 3-0, Vidarsson 3-1 Haha wa nen afgang voor Sierens als ge die goal ziet , kem is goe gelachen bij die goal wa mij ook weeral opviel bij tkijken na studio 1 was dat bezoekersvak van westerlo toch weer ni zo goe gevuld was as den 28sten oktober |
| 22 Nov 2009, 13:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
ajoin_bart schreef: Onderkroiper schreef: Club Brugge - G.Beerschot 1-2 MacDonald 0-1, Dahmane 1-1, Dosunmu 1-2 Rood: Alcaraz (C) STVV - Cercle Brugge 1-1 Delorge 1-0, Nyoni 1-1 Westerlo - Lokeren 1-0 Delen 1-0 Moeskroen - Charleroi 4-1 Jaycee 1-0, Théréau 1-1 (pen), François 2-1, Jaycee 3-1, Maah 4-1 Rood: Franquaert (C), Guédioura (C) Anderlecht - Roeselare 3-1 Juhasz 1-0, Sierens 2-0 (own), Lukaku 3-0, Vidarsson 3-1 Haha wa nen afgang voor Sierens als ge die goal ziet , kem is goe gelachen bij die goal wa mij ook weeral opviel bij tkijken na studio 1 was dat bezoekersvak van westerlo toch weer ni zo goe gevuld was as den 28sten oktober En toch is Sierens nen uitstekende keeper en nen toffe gast. |
| 22 Nov 2009, 20:59 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Haha wa nen afgang voor
Sierens als ge die goal ziet , kem is goe gelachen bij die goal wa mij ook weeral opviel bij tkijken na studio 1 was dat bezoekersvak van westerlo toch weer ni zo goe gevuld was as den 28sten oktober En toch is Sierens nen uitstekende keeper en nen toffe gast.[/quote] ik zeg niks over zijn karakter, ge moet gewoon toegeven da die goal verschrikkelijk knullig overkwam ![]() |
| 23 Nov 2009, 9:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Standard gaat janken bij de voetbalbond
![]() Standard dient klacht in tegen tv'tje van Preud'homme Standard dient bij het Sportcomité klacht in tegen Gent-trainer Michel Preud'homme omdat hij gisteravond een klein draagbaar tv-toestelletje in zijn dug-out gesmokkeld had. "Dat mag niet", zegt scheidsrechterbaas Robert Jeurissen aan Sporza. "Niemand van de technische staf mag tijdens de match toegang krijgen tot tv-schermen. Zo willen we de refs beschermen, want anders wordt de druk op hen alleen maar groter. Als Preud'homme dat volgende week opnieuw flikt, zullen we hem zeggen dat dat niet mag en moet hij de technische zone verlaten. De scheidsrechters krijgen deze week nog een mail met instructies over deze zaak." _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Nov 2009, 9:53 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Onderkroiper schreef: Standard gaat janken bij de voetbalbond ![]() Standard dient klacht in tegen tv'tje van Preud'homme Standard dient bij het Sportcomité klacht in tegen Gent-trainer Michel Preud'homme omdat hij gisteravond een klein draagbaar tv-toestelletje in zijn dug-out gesmokkeld had. "Dat mag niet", zegt scheidsrechterbaas Robert Jeurissen aan Sporza. "Niemand van de technische staf mag tijdens de match toegang krijgen tot tv-schermen. Zo willen we de refs beschermen, want anders wordt de druk op hen alleen maar groter. Als Preud'homme dat volgende week opnieuw flikt, zullen we hem zeggen dat dat niet mag en moet hij de technische zone verlaten. De scheidsrechters krijgen deze week nog een mail met instructies over deze zaak." Moar zeir emmen nooit iet verkeirt gedoan Den Bous zen kaak in frieten van één, 't was ni expres, polak getorpeteerd, a kost er ni on doen, de Wasyl zen been ver af, 't was zen eigen faat, 15 penalties met ne roze strik, just is just. Als ze bij de rouches denken dat omdat ze nu 2 jaar na elkaar kampioen zijn dat ze daarom meer zijn dan een ander ..... Vroeger was ik niet echt fan van Standard, maar ik kon de ploeg wel appreciëren, zeker omwille van de sfeer, maar er zijn recentelijk heel wat zaken voorgevallen, die menig mens eens diep doet fronsen en dan mogen ze wat mij betreft zelfs nog gelijk hebben in deze zaak, stop met bleiten en doe verder. ![]() _________________ geer'n bè |
| 23 Nov 2009, 14:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer
panoleon schreef: Onderkroiper schreef: Standard gaat janken bij de voetbalbond ![]() Standard dient klacht in tegen tv'tje van Preud'homme Standard dient bij het Sportcomité klacht in tegen Gent-trainer Michel Preud'homme omdat hij gisteravond een klein draagbaar tv-toestelletje in zijn dug-out gesmokkeld had. "Dat mag niet", zegt scheidsrechterbaas Robert Jeurissen aan Sporza. "Niemand van de technische staf mag tijdens de match toegang krijgen tot tv-schermen. Zo willen we de refs beschermen, want anders wordt de druk op hen alleen maar groter. Als Preud'homme dat volgende week opnieuw flikt, zullen we hem zeggen dat dat niet mag en moet hij de technische zone verlaten. De scheidsrechters krijgen deze week nog een mail met instructies over deze zaak." Moar zeir emmen nooit iet verkeirt gedoan Den Bous zen kaak in frieten van één, 't was ni expres, polak getorpeteerd, a kost er ni on doen, de Wasyl zen been ver af, 't was zen eigen faat, 15 penalties met ne roze strik, just is just. Als ze bij de rouches denken dat omdat ze nu 2 jaar na elkaar kampioen zijn dat ze daarom meer zijn dan een ander ..... Vroeger was ik niet echt fan van Standard, maar ik kon de ploeg wel appreciëren, zeker omwille van de sfeer, maar er zijn recentelijk heel wat zaken voorgevallen, die menig mens eens diep doet fronsen en dan mogen ze wat mij betreft zelfs nog gelijk hebben in deze zaak, stop met bleiten en doe verder. ![]() Denkt Preudhomme dat juist niet met zijnen tv op de bank.... |
| 23 Nov 2009, 14:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dat heeft toch niets met Standard te maken ?
Het is preud'home die ALWEER denkt dat hij meer mag dan een ander.... had dat een grote fout geweest om diene hoofd van de profliga te maken ja. _________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Nov 2009, 14:45 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bram schreef: Dat heeft toch niets met Standard te maken ? Het is preud'home die ALWEER denkt dat hij meer mag dan een ander.... had dat een grote fout geweest om diene hoofd van de profliga te maken ja. Het ding is wel dat Boloni over twee weken zelf nog zat te zagen bij medewerkers van Belgacom TV naast het plein om te vragen of het al dan niet penalty was op dat moment. Hij zou juist hetzelfde doen. Niet dat ik Preud'Homme kan uitstaan ofzo (die man denkt dat hij alles mag) maar hij komt toch wel overduidelijk van Standard ze. Die mannen dienen voor alles klacht in. Het is wachten tot die is klacht neerleggen tegen zichzelf ofzo... _________________
|
| 23 Nov 2009, 15:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bram schreef: Dat heeft toch niets met Standard te maken ? Het is preud'home die ALWEER denkt dat hij meer mag dan een ander.... had dat een grote fout geweest om diene hoofd van de profliga te maken ja. Kan zijn Bram en Jeroen, maar je kan er niet van rond dat ze bij Standard zich maar al te graag gaan wentellen in de slachtofferrol, daar waar anderen zeer vaak slachtoffer zijn geweest van het bij momenten zeer drieste spel van een aantal rouches. Neem daarbij de maffia-praktijken die kind aan huis zijn in Luik en dan komen memmen over een TV-tje. En dat het fout is, heb ik daarvoor ook gezegd, Preud'home staat idd niet boven de wet, maar Standard ook niet _________________ geer'n bè |
| 23 Nov 2009, 15:34 |
|
| Pagina 192 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 190 191 192 193 194 … 500 Volgende |