|
|
| Pagina 4 van 18 |
[ 270 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Stijn schreef: Onderkroiper schreef: Bartos schreef: De voorbeschouwing staat online. Is dat probleem van de onleesbare tekst nu al opgelost ? De voorbeschouwing wordt op de website iendracht.be geplaatst. Op die manier lokt hun knappe website extra bezoekers, die ook eens andere items op de website gaan bekijken. Ik vind het redelijk onnodig om die voorbeschouwing telkens hier ook te plaatsen, tenzij daar expliciet naar gevraagd wordt. En in het uiterste geval zal Bartos deze hier zelf wel steeds plaatsen. Het is uiteindelijk hij die heel veel tijd in de voorbeschouwing heeft gestoken. @Stijn: Als ik me nie vergis waren er sommige forumgebruikers die de voorbeschouwing niet kunnen/konden lezen. Vandaar dat Onderkroiper deze kopieert en op het forum plaatst denk ik. |
| 26 Nov 2009, 20:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
rustig boys,
problemen met weergave van site geraken niet opgelost, is blijkbaar echt een probleem met verouderde browsers. (vooral IE) Wij hebben namelijk niets verandert aan de website. Heb al eens nagedacht om een lagere kwaliteits-versie van de website online te plaatsen (enkel tekst zonder lay-out). Maar daar kruipt een pak tijd in . _________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Nov 2009, 20:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Jan schreef: Stijn schreef: Onderkroiper schreef: Is dat probleem van de onleesbare tekst nu al opgelost ? De voorbeschouwing wordt op de website iendracht.be geplaatst. Op die manier lokt hun knappe website extra bezoekers, die ook eens andere items op de website gaan bekijken. Ik vind het redelijk onnodig om die voorbeschouwing telkens hier ook te plaatsen, tenzij daar expliciet naar gevraagd wordt. En in het uiterste geval zal Bartos deze hier zelf wel steeds plaatsen. Het is uiteindelijk hij die heel veel tijd in de voorbeschouwing heeft gestoken. @Stijn: Als ik me nie vergis waren er sommige forumgebruikers die de voorbeschouwing niet kunnen/konden lezen. Vandaar dat Onderkroiper deze kopieert en op het forum plaatst denk ik. Inderdaad, ik heb niet liever dat Bartos zijn inspanning, om zo een uitgebreide voorbeschouwing gelezen kan worden door elke geinteresseerde lezer. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Nov 2009, 20:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: Je komt toch eerst op de website alvorens je op het forum komt ik niet. |
| 26 Nov 2009, 20:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Stijn schreef: Onderkroiper schreef: Je komt toch eerst op de website alvorens je op het forum komt ik niet. Ik heb die snelkoppeling ook in mijn favorieten staan, maar iemand die gewoon naar deze website komt, bezoekt deze via de voordeur en niet via een zijpoortje ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Nov 2009, 20:34 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik typ eerlijk gezegd gewoon iendracht forum in google. En ik denk dak ni den enige ben.
|
| 27 Nov 2009, 1:39 |
|
|
De Jean schreef: Ik typ eerlijk gezegd gewoon iendracht forum in google. En ik denk dak ni den enige ben. Je kan ook onmiddellijk naar de fotosite gaan als je dat wilt. Is een kwestie van manier van werken. Elk zenne meug zei de grootvader, en hij at het kleinkind zijn kommetje pap uit ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Nov 2009, 2:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
al iemand nieuws van de paraatheid van onze troepen, er zouden blijkbaar een aantal jongens voor zondag onzeker zijn
_________________ geer'n bè |
| 27 Nov 2009, 10:01 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
panoleon schreef: al iemand nieuws van de paraatheid van onze troepen, er zouden blijkbaar een aantal jongens voor zondag onzeker zijn Verheyden (Stressfraktuur voet) legt zaterdag nog een laatste test af ,Van Den Noortgaete (buikspieren),Gallucci (verrekking) en Depoitre(Voet) raken wellicht fit. Bron HLN |
| 27 Nov 2009, 10:26 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Nieuwsblad zegt dat deze allemaal zaterdag testen.
_________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 27 Nov 2009, 11:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bram schreef: rustig boys, problemen met weergave van site geraken niet opgelost, is blijkbaar echt een probleem met verouderde browsers. (vooral IE) Wij hebben namelijk niets verandert aan de website. Heb al eens nagedacht om een lagere kwaliteits-versie van de website online te plaatsen (enkel tekst zonder lay-out). Maar daar kruipt een pak tijd in . Bij mij is alles splinternieuw, firefox op mac, en het werkt ook niet. Op mijn oude pc lukt het wel. |
| 27 Nov 2009, 11:40 |
|
|
Voor de liefhebbers, 2 recente krantenartikels over Ternat in Het Nieuwsblad
http://www.ksklternat.be/krant20091124a.html http://www.ksklternat.be/krant20091124b.html _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Nov 2009, 11:44 |
|
|
Duivelke Lid geworden op: 24 Aug 2009, 18:26 Berichten: 29 Leeftijd: 42 Locatie: Erembodegem |
Dani schreef: We moeten gewoon winnen en Ternat niet overschatten ook hé. Gewoon geconcentreerd onze match spelen. Als we efficiënt kunnen afwerken, dan zie ik niet in dat we punten zullen laten liggen zondag. Idd Dani.... We moeten er los over gaan... die mannen hebben al mooie resultaten laten zien, maar ze krijgen precies toch ook gemakkelijk goalkes tegen... en ze missen dan nog een paar spelers... ze zullen hun werk hebben met onzen tank, de "Lorre"... |
| 27 Nov 2009, 16:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
eendrachter'80 schreef: panoleon schreef: al iemand nieuws van de paraatheid van onze troepen, er zouden blijkbaar een aantal jongens voor zondag onzeker zijn Verheyden (Stressfraktuur voet) legt zaterdag nog een laatste test af ,Van Den Noortgaete (buikspieren),Gallucci (verrekking) en Depoitre(Voet) raken wellicht fit. Bron HLN Volgens mij kan Verheyden vervangen worden en Van Der Noortgaete ook. Onze 2walen kunnen we niet missen , dat is zondag al gebleken op Koksijde, Lord kan Gallucci niet vervangen en niemand is een betere spits dan Laurent. Ze hebben Laurent zondag al klaargestoomd dus dat bewijst hoe belangrijk hij is voor ons . Hopelijk spelen we met ons winnend team... Ik weet wel dat bij Ternat ook een paar er niet bij zijn .Makengo(4goals dit seizoen) en de kapitien zijn geschorst. Dus hopelijk winnen we zondag en bouwen we verder op de vorige weken en kunnen we naar een nieuwe 12op12 |
| 27 Nov 2009, 19:31 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
gweninho schreef: eendrachter'80 schreef: panoleon schreef: al iemand nieuws van de paraatheid van onze troepen, er zouden blijkbaar een aantal jongens voor zondag onzeker zijn Verheyden (Stressfraktuur voet) legt zaterdag nog een laatste test af ,Van Den Noortgaete (buikspieren),Gallucci (verrekking) en Depoitre(Voet) raken wellicht fit. Bron HLN Volgens mij kan Verheyden vervangen worden en Van Der Noortgaete ook. Onze 2walen kunnen we niet missen , dat is zondag al gebleken op Koksijde, Lord kan Gallucci niet vervangen en niemand is een betere spits dan Laurent. Ze hebben Laurent zondag al klaargestoomd dus dat bewijst hoe belangrijk hij is voor ons . Hopelijk spelen we met ons winnend team... Ik weet wel dat bij Ternat ook een paar er niet bij zijn .Makengo(4goals dit seizoen) en de kapitien zijn geschorst. Dus hopelijk winnen we zondag en bouwen we verder op de vorige weken en kunnen we naar een nieuwe 12op12 Als Verheyden inderdaad een stressfractuur heeft zie ik hem niet spelen.Eindelijk een kans voor Kestens. VDNoortgaete vervangen is toch nog iets anders. |
| 27 Nov 2009, 19:51 |
|
| Pagina 4 van 18 |
[ 270 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 18 Volgende |