|
|
| Pagina 390 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 388 389 390 391 392 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bericht Re: de Dendertopic
DavidSeal schreef: Dender verdiende mischien wel meer, maar nogmaals, medelijden kan ik niet hebben met die mannen. Trouwens tussen dat handjevol supporters van denderbrol, zag ik denk ik die overloper die ze hier een week of 3 geleden nog naar huis zongen. Weer uitgedost met sjaal van dat fusiegedrocht. Des te beter, ze mogen ginder een beetje naar zijn onuitstaanbare zever luisteren. |
| 28 Nov 2009, 1:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Was wel een kleurrijke partij : 7 maal geel en 1 maal rood
Wedstrijdleiding: Volgens site Denderleeuw REF: FLAMENT PHILIPPE = verkeerd AR1: VANDECAUTER PHILIPPE AR2: CASTEL LAURENT Scheidrechters : Volgens site Oostende Loeman Sam. Vandecauter Philippe Castel Laurent ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Nov 2009, 1:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Ik heb alleen het eerste halfuur gezien en wat me vooral opviel is dat Mayonaise nog een schim is van zichzelf, die kan gewoon geen bal meer controleren, laat staan gevaarlijk zijn
![]() |
| 28 Nov 2009, 1:42 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
AlostanA schreef: Ik heb alleen het eerste halfuur gezien en wat me vooral opviel is dat Mayonaise nog een schim is van zichzelf, die kan gewoon geen bal meer controleren, laat staan gevaarlijk zijn ![]() Diene kan zelfs Vandeneede niet meer voorbij, verschrikkelijk gewoon. We verdienden meer dan een punt, jammer. En tweede klasse stelt écht niets voor qua niveau, Oostende heeft als 3de niets getoond. En dat er weinig volk was, tja, wat wilt ge. We hebben ons wel geamuseerd en das het voornaamste. |
| 28 Nov 2009, 2:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Ik heb absoluut geen goeie match gezien al liet de staat van het veld en het weer dit niet toe. De verslaggever heeft dit waarschijnlijk anders beoordeeld want die sprak van: "de meegereisde supporters van Dender zien dat het goed is" en "het zinderende spel van Dender".
Dender kon wel aanspraak maken op de overwinning want de penalty die ze tegenkregen was er absoluut geen. Daarbij krijgen ze bij een 1-2 stand en een man meer op het veld de kansen om de klus te klaren maar in de allerlaatste seconden scoort Oostende alsnog de gelijkmaker. Als dit de top van tweede klasse is dan zie ik ons volgend jaar wel een rol van betekenis spelen, op voorwaarde dat we stijgen welteverstaan. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 28 Nov 2009, 8:57 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
azekken schijttruikes ook weer
![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 28 Nov 2009, 10:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Verbechio schreef: azekken schijttruikes ook weer ![]() Jaa ik verschoot toch ook als ik dat zag gisteren |
| 28 Nov 2009, 11:21 |
|
|
Ancien
Jan schreef: Verbechio schreef: azekken schijttruikes ook weer ![]() Jaa ik verschoot toch ook als ik dat zag gisteren Deze leken meer op van die fluorescerende hesjes om beter op te vallen in het verkeer of hetgeen ambulanciers en hulpverleners dragen. Daarom hun nieuwe naam: FCV DENDER EHBO. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 28 Nov 2009, 11:44 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
EHBO? Eerste Hulp Bij Onnozelheden?
Brengt ze ni op ideeën, ze zijn ginder zot van letters ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 28 Nov 2009, 11:53 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
jammen schreef: Ik heb absoluut geen goeie match gezien al liet de staat van het veld en het weer dit niet toe. De verslaggever heeft dit waarschijnlijk anders beoordeeld want die sprak van: "de meegereisde supporters van Dender zien dat het goed is" en "het zinderende spel van Dender". Dender kon wel aanspraak maken op de overwinning want de penalty die ze tegenkregen was er absoluut geen. Daarbij krijgen ze bij een 1-2 stand en een man meer op het veld de kansen om de klus te klaren maar in de allerlaatste seconden scoort Oostende alsnog de gelijkmaker. Als dit de top van tweede klasse is dan zie ik ons volgend jaar wel een rol van betekenis spelen, op voorwaarde dat we stijgen welteverstaan. 'k Heb al slechter gezien dit seizoen. Niveau van 2de is bedroevend zwak, maar dat was dat van jullie ook een 5-tal weken terug. Dus om nu te zeggen dat ge direct een rol van betekenis zou spelen... Onvoorstelbaar hoeveel punten wij in het slot al weggegeven hebben door een gebrekkige afwerking... natuurlijk, met allemaal negers vooraan, kunt ge moeilijk verwachten dat ze het slim gaan uitspelen. ![]() |
| 28 Nov 2009, 12:25 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
nonkel marcel schreef: jammen schreef: Ik heb absoluut geen goeie match gezien al liet de staat van het veld en het weer dit niet toe. De verslaggever heeft dit waarschijnlijk anders beoordeeld want die sprak van: "de meegereisde supporters van Dender zien dat het goed is" en "het zinderende spel van Dender". Dender kon wel aanspraak maken op de overwinning want de penalty die ze tegenkregen was er absoluut geen. Daarbij krijgen ze bij een 1-2 stand en een man meer op het veld de kansen om de klus te klaren maar in de allerlaatste seconden scoort Oostende alsnog de gelijkmaker. Als dit de top van tweede klasse is dan zie ik ons volgend jaar wel een rol van betekenis spelen, op voorwaarde dat we stijgen welteverstaan. 'k Heb al slechter gezien dit seizoen. Niveau van 2de is bedroevend zwak, maar dat was dat van jullie ook een 5-tal weken terug. Dus om nu te zeggen dat ge direct een rol van betekenis zou spelen... Onvoorstelbaar hoeveel punten wij in het slot al weggegeven hebben door een gebrekkige afwerking... natuurlijk, met allemaal negers vooraan, kunt ge moeilijk verwachten dat ze het slim gaan uitspelen. ![]() tja die hebben nu eenmaal hun aangeboren egoïsme he ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 28 Nov 2009, 12:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
davy1919 schreef: nonkel marcel schreef: jammen schreef: Ik heb absoluut geen goeie match gezien al liet de staat van het veld en het weer dit niet toe. De verslaggever heeft dit waarschijnlijk anders beoordeeld want die sprak van: "de meegereisde supporters van Dender zien dat het goed is" en "het zinderende spel van Dender". Dender kon wel aanspraak maken op de overwinning want de penalty die ze tegenkregen was er absoluut geen. Daarbij krijgen ze bij een 1-2 stand en een man meer op het veld de kansen om de klus te klaren maar in de allerlaatste seconden scoort Oostende alsnog de gelijkmaker. Als dit de top van tweede klasse is dan zie ik ons volgend jaar wel een rol van betekenis spelen, op voorwaarde dat we stijgen welteverstaan. 'k Heb al slechter gezien dit seizoen. Niveau van 2de is bedroevend zwak, maar dat was dat van jullie ook een 5-tal weken terug. Dus om nu te zeggen dat ge direct een rol van betekenis zou spelen... Onvoorstelbaar hoeveel punten wij in het slot al weggegeven hebben door een gebrekkige afwerking... natuurlijk, met allemaal negers vooraan, kunt ge moeilijk verwachten dat ze het slim gaan uitspelen. ![]() tja die hebben nu eenmaal hun aangeboren egoïsme he ![]() Overlevingsdrang ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Nov 2009, 13:00 |
|
|
Ancien
nonkel marcel schreef: jammen schreef: Ik heb absoluut geen goeie match gezien al liet de staat van het veld en het weer dit niet toe. De verslaggever heeft dit waarschijnlijk anders beoordeeld want die sprak van: "de meegereisde supporters van Dender zien dat het goed is" en "het zinderende spel van Dender". Dender kon wel aanspraak maken op de overwinning want de penalty die ze tegenkregen was er absoluut geen. Daarbij krijgen ze bij een 1-2 stand en een man meer op het veld de kansen om de klus te klaren maar in de allerlaatste seconden scoort Oostende alsnog de gelijkmaker. Als dit de top van tweede klasse is dan zie ik ons volgend jaar wel een rol van betekenis spelen, op voorwaarde dat we stijgen welteverstaan. 'k Heb al slechter gezien dit seizoen. Niveau van 2de is bedroevend zwak, maar dat was dat van jullie ook een 5-tal weken terug. Dus om nu te zeggen dat ge direct een rol van betekenis zou spelen... Onvoorstelbaar hoeveel punten wij in het slot al weggegeven hebben door een gebrekkige afwerking... natuurlijk, met allemaal negers vooraan, kunt ge moeilijk verwachten dat ze het slim gaan uitspelen. ![]() Dat is voetbal hé, het kan vlug keren. Ik heb altijd het beste voor met mijn ploeg daarom dit (weliswaar ingetogen) optimisme. De punten die jullie gisteren te grabbel gegooid hebben was niet enkel door de gebrekkige afwerking maar eerder door de stuntelende verdediging (de 2-2 dus). En in de fase voorafgaande aan de penalty die jullie tegenkrijgen gaat er daar iemand ook niet helemaal vrijuit (de 1-1 dus). _________________ oilsjt, goi alien... |
| 28 Nov 2009, 13:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
davy1919 schreef: nonkel marcel schreef: jammen schreef: Ik heb absoluut geen goeie match gezien al liet de staat van het veld en het weer dit niet toe. De verslaggever heeft dit waarschijnlijk anders beoordeeld want die sprak van: "de meegereisde supporters van Dender zien dat het goed is" en "het zinderende spel van Dender". Dender kon wel aanspraak maken op de overwinning want de penalty die ze tegenkregen was er absoluut geen. Daarbij krijgen ze bij een 1-2 stand en een man meer op het veld de kansen om de klus te klaren maar in de allerlaatste seconden scoort Oostende alsnog de gelijkmaker. Als dit de top van tweede klasse is dan zie ik ons volgend jaar wel een rol van betekenis spelen, op voorwaarde dat we stijgen welteverstaan. 'k Heb al slechter gezien dit seizoen. Niveau van 2de is bedroevend zwak, maar dat was dat van jullie ook een 5-tal weken terug. Dus om nu te zeggen dat ge direct een rol van betekenis zou spelen... Onvoorstelbaar hoeveel punten wij in het slot al weggegeven hebben door een gebrekkige afwerking... natuurlijk, met allemaal negers vooraan, kunt ge moeilijk verwachten dat ze het slim gaan uitspelen. ![]() tja die hebben nu eenmaal hun aangeboren egoïsme he ![]() Wij hebben ook zo ene lopen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Nov 2009, 13:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bakkie schreef: Wij hebben ook zo ene lopen ![]() Kan jij nu eigenlijk niks anders dan kakken op Lord? ![]() |
| 28 Nov 2009, 13:44 |
|
| Pagina 390 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 388 389 390 391 392 … 711 Volgende |