Transfers 2009-2010 - Pagina 194 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 192 193 194 195 196 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: Transfers 2009-2010
zwawi schreef:
Ze zijn bij Ronse precies al bezig met spitsen te testen want in hun laatste beloftenwedstrijd speelde de voor ons welbekende Jerome Mezine mee.

Zegt dat ni waar is. De grote verdwijntruc-man. (n)

28 Nov 2009, 1:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
AlostanA schreef:
zwawi schreef:
Ze zijn bij Ronse precies al bezig met spitsen te testen want in hun laatste beloftenwedstrijd speelde de voor ons welbekende Jerome Mezine mee.

Zegt dat ni waar is. De grote verdwijntruc-man. (n)

Ronse ligt al wat dichter dan Aalst, en kan er waarschijnlijk meer verdienen dan bij ons :whistle:
Ik vind het toch spijtig dat wij niet meer van hem te zien kregen :x

Afbeelding

28 Nov 2009, 1:50
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Mezine was toch wel ne goeie speler. Als die nu eens serieus zou zijn en willen komen, mogen ze die van mij altijd halen.

28 Nov 2009, 20:31

Met wat vertraging artikel met Kevin Kempeneer in HLN 20 11 2009
Afbeelding

28 Nov 2009, 20:45

eendrachter'80 schreef:
Wintertransfers en geruchten

Berichtdoor sk_fan op 26 nov 2009, 12:53
Kevin De Broyer naar Aalst?
Alé BVR gaat iedereen meepakken?
Bron Het Forum SK Ronse

Maakt deze avond de 0 - 2 in Beveren ;)

28 Nov 2009, 23:45
Miniem

en meteen de gemakkelijkste goal uit zijn carriere..
Snellie Snelders wou op Lemmens terug spelen maar vergiste zich een beetje...

29 Nov 2009, 17:41
Nationale Ploeg

Ik vraag mij af of het eigenlijk wel nodig is om er iemand bij te halen, Depoitre, Moreels en evt Lord in de spits lijkt me voldoende.

29 Nov 2009, 18:23
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Lord is niet echt een spits, en dan heb je er nog 2 over. Als er dan iemand is geschorst of geblesseerd heb je al miserie, dus volgens mij is een spits bijhalen een must

Mijn hart is wit en zwart !

29 Nov 2009, 18:24
Freak

Leeftijd: 45
AlostanA schreef:
Ik vraag mij af of het eigenlijk wel nodig is om er iemand bij te halen, Depoitre, Moreels en evt Lord in de spits lijkt me voldoende.

er moet sowieso met nieuwjaar nog een échte spits bij.

29 Nov 2009, 19:11
Ancien

El Corredor schreef:
AlostanA schreef:

En die komt er, zo heb ik toch begrepen op dit forum.

29 Nov 2009, 19:17
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
jammen schreef:
El Corredor schreef:
AlostanA schreef:

En die komt er, zo heb ik toch begrepen op dit forum.

der zou beter eens wat kalmte gehouden worden daarover tot er iets op de officiële site komt...
kan enkel onderhandelingen schaden als dit hier op het forum gezwierd wordt :stom:

29 Nov 2009, 19:38
Ancien

[quote="AlostanA"]Ik vraag mij af of het eigenlijk wel nodig is om er iemand bij te halen, Depoitre, Moreels en evt Lord in de spits lijkt me voldoende.[/qu
Laat maar komen, ik vind dat zo'n concurrentie gezond is het houdt iedereen scherp en geloof me het zal nog een lang en slopend seizoen worden en een eventuele versterking zullen we nog goed kunnen gebruiken.

29 Nov 2009, 23:17
nieuw in de eerste ploeg

El Corredor schreef:
AlostanA schreef:

Ik ben daar niet van overtuigd.Met de spelerskern die we nu hebben kunnen we de eindronde halen.De titel behalen met 2 ploegen die 12 punten voorsprong hebben is zo goed als onmogelijk maar soms gebeurt een wonder.
Als De Broyer of Thibaut komt is het om te spelen.
Het gevolg is dat er één van de mannen die het nu goed doen naast de ploeg en naast de 15 zal vallen.Troch zal na herstel minimaal op de bank plaatsnemen waar momenteel ook Kestens en Seminck al zitten.Bovendien is ook Galucci momenteel gekwetst.
Met een bijkomende spits heb je dan 17 man als iedereen fit is.En zeggen dat we momenteel scoren aan de lopende band.Als je dan elders gaat vertellen dat Aalst op zoek is naar een bijkomende spits trekken ze daar grote ogen.
Bovendien is het verre van zeker dat het rendement met die bijkomende spits hoger gaat zijn.
En toch begrijp ik je.Wat je wilt is een bijkomende spits genre Depoitre voor als die uitvalt.
Maar waar ga je die vinden en gaat die bereid zijn op de bank zijn kansjes af te wachten.
Het antwoord daarop is neen.En wat meer is,een tweede Depoitre vind je niet.
Toen Seminck zijn voet brak moest er een bijkomende verdediger komen en hij kwam en zag en vertrok.
Want wat bleek met Brecht,Flippo en Niels hebben we 3 sterke centrale verdedigers en zelfs Kristof kan daar spelen.Zelfs nu moet Michaël zich tevreden stellen met een plaatsje op de bank.
Voor mij moet er dan ook geen bijkomende spits bijkomen.
Maar elk zijn mening.

30 Nov 2009, 7:52
Ancien

dwarskijker schreef:
El Corredor schreef:
AlostanA schreef:

Ik ben daar niet van overtuigd.Met de spelerskern die we nu hebben kunnen we de eindronde halen.De titel behalen met 2 ploegen die 12 punten voorsprong hebben is zo goed als onmogelijk maar soms gebeurt een wonder.
Als De Broyer of Thibaut komt is het om te spelen.
Het gevolg is dat er één van de mannen die het nu goed doen naast de ploeg en naast de 15 zal vallen.Troch zal na herstel minimaal op de bank plaatsnemen waar momenteel ook Kestens en Seminck al zitten.Bovendien is ook Galucci momenteel gekwetst.
Met een bijkomende spits heb je dan 17 man als iedereen fit is.En zeggen dat we momenteel scoren aan de lopende band.Als je dan elders gaat vertellen dat Aalst op zoek is naar een bijkomende spits trekken ze daar grote ogen.
Bovendien is het verre van zeker dat het rendement met die bijkomende spits hoger gaat zijn.
En toch begrijp ik je.Wat je wilt is een bijkomende spits genre Depoitre voor als die uitvalt.
Maar waar ga je die vinden en gaat die bereid zijn op de bank zijn kansjes af te wachten.
Het antwoord daarop is neen.En wat meer is,een tweede Depoitre vind je niet.
Toen Seminck zijn voet brak moest er een bijkomende verdediger komen en hij kwam en zag en vertrok.
Want wat bleek met Brecht,Flippo en Niels hebben we 3 sterke centrale verdedigers en zelfs Kristof kan daar spelen.Zelfs nu moet Michaël zich tevreden stellen met een plaatsje op de bank.
Voor mij moet er dan ook geen bijkomende spits bijkomen.
Maar elk zijn mening.

Ik ben het grotendeels met je eens maar als je naar tweede wil gaan (via titel of eindronde) dan moet je zulke beslissingen durven nemen. Ik bedoel, als Laurent uitvalt en je hebt tijdens de winterstop geen extra spits aangetrokken dan heb je een probleem (sportief dan). Als je wel nog een spits aanwerft en Laurent speelt een gans seizoen op z'n huidig niveau, heb je eveneens een probleem (ditmaal financieel).
Voor de andere jongens die door omstandigheden nu op de bank zitten is het niet prettig maar als je dan op het einde van het seizoen promoveert is dat allemaal vlug vergeten.
Bovendien heb je dan al een goede ploeg voor tweede.
Maar laat ons niet te ver op de feiten vooruit lopen en afwachten wat het bestuur beslist.

30 Nov 2009, 9:34
Vaste Waarde

Flipo heeft bijgetekend tot 2014 hij mag stoppen met voetballen wanneer hij wil om dan tweede trainer te worden bij de ploeg van zijn hart.

30 Nov 2009, 9:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 192 193 194 195 196 280