|
|
| Pagina 6 van 18 |
[ 270 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Jeroen schreef: Daarom niet hoor, BVR wilt gewoon niet te veel details aan de tegenstanders geven BVR zou ne goeie pokerspeler zijn, hij laat niet in z'n kaarten kijken. Er staan trouwens 16 spelers vermeld. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 28 Nov 2009, 19:00 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
jammen schreef: Jeroen schreef: Daarom niet hoor, BVR wilt gewoon niet te veel details aan de tegenstanders geven BVR zou ne goeie pokerspeler zijn, hij laat niet in z'n kaarten kijken. Er staan trouwens 16 spelers vermeld. Dat is al 4weken dat er telkens 16spelers vermeld zijn hoor. |
| 28 Nov 2009, 19:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
jammen schreef: Jeroen schreef: Daarom niet hoor, BVR wilt gewoon niet te veel details aan de tegenstanders geven BVR zou ne goeie pokerspeler zijn, hij laat niet in z'n kaarten kijken. Er staan trouwens 16 spelers vermeld. Zoveel mogelijkheden bieden die 16 ook niet om echt te verrassen. Het gaat uiteindelijk om Verheyen of Kestens en Galucci of Lord. Eerlijk gezegd een doorzichtig pokerhand. Tenzij hij natuurlijk plots 4-3-3 of 4-5-1 gaat spelen maar echt verstandig zou dat niet zijn. We moeten gewoon van onze eigen mogelijkheden uitgaan en ons zeker niet aanpassen aan de tegenstrever. |
| 28 Nov 2009, 19:16 |
|
|
Ancien
dwarskijker schreef: jammen schreef: Jeroen schreef: Daarom niet hoor, BVR wilt gewoon niet te veel details aan de tegenstanders geven BVR zou ne goeie pokerspeler zijn, hij laat niet in z'n kaarten kijken. Er staan trouwens 16 spelers vermeld. Zoveel mogelijkheden bieden die 16 ook niet om echt te verrassen. Het gaat uiteindelijk om Verheyen of Kestens en Galucci of Lord. Eerlijk gezegd een doorzichtig pokerhand. Tenzij hij natuurlijk plots 4-3-3 of 4-5-1 gaat spelen maar echt verstandig zou dat niet zijn. We moeten gewoon van onze eigen mogelijkheden uitgaan en ons zeker niet aanpassen aan de tegenstrever. Misschien komt hij toch verrassend uit de hoek zoals de match tegen Willebroek waar hij Flippo als centrale verdediger uitspeelde en Niels als linksback. Ik ga mij hier waarschijnlijk aan commentaar mogen verwachten maar toch even dit voor zondag: Michael en Brecht als centrale verdedigers, Flippo op linksback en Niels op de plaats van Ewen. Voor de rest geen wijzigingen. Mij hier niet lynchen hé mannen maar 't is zo'n voorgevoel. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 28 Nov 2009, 19:52 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
jammen schreef: dwarskijker schreef: jammen schreef: BVR zou ne goeie pokerspeler zijn, hij laat niet in z'n kaarten kijken. Er staan trouwens 16 spelers vermeld. Zoveel mogelijkheden bieden die 16 ook niet om echt te verrassen. Het gaat uiteindelijk om Verheyen of Kestens en Galucci of Lord. Eerlijk gezegd een doorzichtig pokerhand. Tenzij hij natuurlijk plots 4-3-3 of 4-5-1 gaat spelen maar echt verstandig zou dat niet zijn. We moeten gewoon van onze eigen mogelijkheden uitgaan en ons zeker niet aanpassen aan de tegenstrever. Misschien komt hij toch verrassend uit de hoek zoals de match tegen Willebroek waar hij Flippo als centrale verdediger uitspeelde en Niels als linksback. Ik ga mij hier waarschijnlijk aan commentaar mogen verwachten maar toch even dit voor zondag: Michael en Brecht als centrale verdedigers, Flippo op linksback en Niels op de plaats van Ewen. Voor de rest geen wijzigingen. Mij hier niet lynchen hé mannen maar 't is zo'n voorgevoel. Om eerlijk te zijn heb ik ook dat voorgevoel,de beloften hebben daarstraks gespeeld als we zouden weten wie daar meegedaan heeft zouden we al veel meer weten wss. |
| 28 Nov 2009, 19:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
jammen schreef: dwarskijker schreef: jammen schreef: BVR zou ne goeie pokerspeler zijn, hij laat niet in z'n kaarten kijken. Er staan trouwens 16 spelers vermeld. Zoveel mogelijkheden bieden die 16 ook niet om echt te verrassen. Het gaat uiteindelijk om Verheyen of Kestens en Galucci of Lord. Eerlijk gezegd een doorzichtig pokerhand. Tenzij hij natuurlijk plots 4-3-3 of 4-5-1 gaat spelen maar echt verstandig zou dat niet zijn. We moeten gewoon van onze eigen mogelijkheden uitgaan en ons zeker niet aanpassen aan de tegenstrever. Misschien komt hij toch verrassend uit de hoek zoals de match tegen Willebroek waar hij Flippo als centrale verdediger uitspeelde en Niels als linksback. Ik ga mij hier waarschijnlijk aan commentaar mogen verwachten maar toch even dit voor zondag: Michael en Brecht als centrale verdedigers, Flippo op linksback en Niels op de plaats van Ewen. Voor de rest geen wijzigingen. Mij hier niet lynchen hé mannen maar 't is zo'n voorgevoel. Hoe moet hij zoiets gaan uitleggen aan Kestens.Kestens die wel scherp staat. Blijkbaar zijn alle middelen goed om Michaël in de ploeg te krijgen. En dan wetende dat de ploeg in weken niet zo gedraaid heeft. Dienen trainer van Ternat zou inderdaad verschieten.Maar als het tegenvalt voor BVR zal hij ook wat moeten horen.De best spelende ploegen zijn nu eenmaal deze waar zou weinig mogelijk geroteerd wordt.En Michaël zou hij er zeker geen dienst mee bewijzen. Seminck moet gewoon geduld hebben . |
| 28 Nov 2009, 20:06 |
|
|
Vaste Waarde
dwarskijker schreef: jammen schreef: dwarskijker schreef: Zoveel mogelijkheden bieden die 16 ook niet om echt te verrassen. Het gaat uiteindelijk om Verheyen of Kestens en Galucci of Lord. Eerlijk gezegd een doorzichtig pokerhand. Tenzij hij natuurlijk plots 4-3-3 of 4-5-1 gaat spelen maar echt verstandig zou dat niet zijn. We moeten gewoon van onze eigen mogelijkheden uitgaan en ons zeker niet aanpassen aan de tegenstrever. Misschien komt hij toch verrassend uit de hoek zoals de match tegen Willebroek waar hij Flippo als centrale verdediger uitspeelde en Niels als linksback. Ik ga mij hier waarschijnlijk aan commentaar mogen verwachten maar toch even dit voor zondag: Michael en Brecht als centrale verdedigers, Flippo op linksback en Niels op de plaats van Ewen. Voor de rest geen wijzigingen. Mij hier niet lynchen hé mannen maar 't is zo'n voorgevoel. Hoe moet hij zoiets gaan uitleggen aan Kestens.Kestens die wel scherp staat. Blijkbaar zijn alle middelen goed om Michaël in de ploeg te krijgen. En dan wetende dat de ploeg in weken niet zo gedraaid heeft. Dienen trainer van Ternat zou inderdaad verschieten.Maar als het tegenvalt voor BVR zal hij ook wat moeten horen.De best spelende ploegen zijn nu eenmaal deze waar zou weinig mogelijk geroteerd wordt.En Michaël zou hij er zeker geen dienst mee bewijzen. Seminck moet gewoon geduld hebben . Ik vind dat ook, ge moet u sportief kunnen neerleggen bij het feit dat ge momenteel naast de ploeg valt, en dan nog wegens succes. Kristof die doet dat goed, chapeuau daarvoor. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 28 Nov 2009, 20:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Hoe komt het dat Kempeneer er nog niet bij is? Nog niet speelgerechtigd?
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 28 Nov 2009, 22:06 |
|
|
Ancien
De_steve schreef: Hoe komt het dat Kempeneer er nog niet bij is? Nog niet speelgerechtigd? Inderdaad. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 28 Nov 2009, 22:13 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
De_steve schreef: Hoe komt het dat Kempeneer er nog niet bij is? Nog niet speelgerechtigd? Na de winterstop. |
| 29 Nov 2009, 0:36 |
|
|
Freak
ik vraag me af hoe het met ons veld is...
|
| 29 Nov 2009, 11:05 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
El Corredor schreef: ik vraag me af hoe het met ons veld is... ik vond dat het tegen wielsbeke al op het randje van slecht was. (elke bal over de grond maakte al van die onnodige sprongskes. ik hou mijn hard vast na zo'n regenweek. |
| 29 Nov 2009, 11:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Gevonden op de site van ternat, pas op é want ze komen me 4 man en nen toeter!!
Ternat - 28 november 2009 Beste supporters, we hebben met een paar mannen (Joeri, Jurgen, Fred, Vanhee) afgesproken om nu zondag naar de derby tegen Eendracht Aalst te gaan kijken. Indien er nog mensen van de jeugd en jeugdspelers gaan kijken, is het misschien beter dat we tesamen vertrekken naar Aalst. Op die manier zitten we allen bij elkaar. Wij spreken af om 13u30 (vroeger mag ook) bij Ronny & Fabienne (Cafe De Waeterheeren op de Markt). Tesamen kunnen we ginder in Oilsjt een beetje (veel) ambiance maken. Vanhee Stef ging in elk geval zorgen voor een toeter. We zoeken ook nog naar de vlaggen van Ternat. Onze 1ste ploeg zal alle steun wel kunnen gebruiken. Tot zondag !!! _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 29 Nov 2009, 11:32 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Tzal nen echten derbysfeer worden, khoret al
ps vandaag moet ge eigenlijk de kans grijpen om op te schuiven naar plaats 4 of 5. Zo kort tegen de winterstop moogt ge zoiets niet meer laten liggen als ge tijdens de winterstop in of rond de eindrondeplaatsen wil zitten, al zalt ni gemakkelijk zijn. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 29 Nov 2009, 11:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
De_steve schreef: Gevonden op de site van ternat, pas op é want ze komen me 4 man en nen toeter!! Ternat - 28 november 2009 Beste supporters, we hebben met een paar mannen (Joeri, Jurgen, Fred, Vanhee) afgesproken om nu zondag naar de derby tegen Eendracht Aalst te gaan kijken. Indien er nog mensen van de jeugd en jeugdspelers gaan kijken, is het misschien beter dat we tesamen vertrekken naar Aalst. Op die manier zitten we allen bij elkaar. Wij spreken af om 13u30 (vroeger mag ook) bij Ronny & Fabienne (Cafe De Waeterheeren op de Markt). Tesamen kunnen we ginder in Oilsjt een beetje (veel) ambiance maken. Vanhee Stef ging in elk geval zorgen voor een toeter. We zoeken ook nog naar de vlaggen van Ternat. Onze 1ste ploeg zal alle steun wel kunnen gebruiken. Tot zondag !!! Ik las dit artikel ook net! Die mannen denken echt dat ze ons gaan overklassen , zowel op het veld als ernaast. Ze gaan verschieten hoor. Op mijn school is er een 'Ternatboy' en die denkt echt dat zij ambiance maken met hun 50man Ze zullen grote ogen trekken als Bomber 'ajoine'zingt en wij allemaal meedoen |
| 29 Nov 2009, 11:52 |
|
| Pagina 6 van 18 |
[ 270 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 18 Volgende |