|
|
| Pagina 11 van 18 |
[ 270 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Bakkie schreef: El Corredor schreef: Bakkie schreef: Inderdaad jammer dat hij den tweede team niet kon bevestigen,maar het is hem vergeven,hij zou wat ziekjes zijn geweest,nadat hij zijn shirt had uitgetrokken na zijn prachtig doelpunt. Alle gekheid op een stokje Lord was vandaag vanop 30 meter en dan nog niet goed zien hoe die bal valt.Ternat zeer zwak geen enkele uitgespeelde kans bijeen gespeeld,2 keer gevaarlijk op een corner en dan die vrije trap,en den tweesden team na bal verlies van aalst dat schot op de paal en dat is alles zeker. Dan was Wielsbeke vééééééééééllllll beter hoor. En Depoitre jongens wat is dat een klasbak,op een gegeven moment trapten die gasten gewoon den bal buiten als hij er aan kwam,hij scoorde wel niet maar is voor mij zeker de MAN van de match.time = team ? ![]() Kust eens mijn kloten beste vriend. ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 29 Nov 2009, 19:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: Tom_1919 schreef: El Corredor schreef: een heel goede wedstrijd vandaag, met een Lord die de eerste helft in iedere goal minstens een voet of hoofd had. Hopelijk stopt de kritiek aan zijn adres, Lord is een klasbak! Sommige zagen zelfs in Wouter Moreels geen goede voetballer zeg, waar ben je dan in godsnaam mee bezig! Andermaal een collectief sterke prestatie. Ik had Ternat veel sterker verwacht maar hun intenties (1 punt en een ouderwetse libero) waren van in het begin duidelijk. Die keeper van Ternat zag er niet de betrouwbaarste uit moet ik zeggen. Bij die tegengoal kan je zeggen dat dat een luckygoal is, maar Van Den Noortgaete moet die altijd hebben. Voor de rest zoals ik al zei een heel goede wedstrijd!! ![]() Idd hij is ne klasbak zeker weten, zou hem zo wel altyd willen zien spelen. juist spijtig da het in kopke ni altyd juist zit bij hem Inderdaad jammer dat hij den tweede team niet kon bevestigen,maar het is hem vergeven,hij zou wat ziekjes zijn geweest,nadat hij zijn shirt had uitgetrokken na zijn prachtig doelpunt. Alle gekheid op een stokje Lord was vandaag vanop 30 meter en dan nog niet goed zien hoe die bal valt.Ternat zeer zwak geen enkele uitgespeelde kans bijeen gespeeld,2 keer gevaarlijk op een corner en dan die vrije trap,en den tweeden team na bal verlies van aalst dat schot op de paal en dat is alles zeker. Dan was Wielsbeke vééééééééééllllll beter hoor. En Depoitre jongens wat is dat een klasbak,op een gegeven moment trapten die gasten gewoon den bal buiten als hij er aan kwam,hij scoorde wel niet maar is voor mij zeker de MAN van de match.Vandaag met iemand gesproken die goede contacten heeft met onze medische staf. Depoitre heeft last van artrose in zijn voet , en dat op zijn leeftijd al. Ik hoop echt dat dit zijn voetbalcarrière niet zal schaden.. ps: schandalig dat tv oost geen beelden heeft van de match Laatst gewijzigd door Xander op 29 Nov 2009, 20:10, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 29 Nov 2009, 20:07 |
|
|
Junior
Nog 12 punten van die 1ste plaats.Als we ewa gespaard blijven van blessures is dat zeker mogelijk.
Come on Iendracht ![]() |
| 29 Nov 2009, 20:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Vandaag zaten er in het vak A 6scouts van 1ste klasse voor Laurent Depoitre
Het wordt zeer moeilijk om hem te houden ! Gelijk hij voetbalt, das ne klasbak! |
| 29 Nov 2009, 20:12 |
|
|
Freak
gweninho schreef: Vandaag zaten er in het vak A 6scouts van 1ste klasse voor Laurent Depoitre Het wordt zeer moeilijk om hem te houden ! Gelijk hij voetbalt, das ne klasbak! en wie waren dat dan? naam en club graag... |
| 29 Nov 2009, 20:14 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
gweninho schreef: Vandaag zaten er in het vak A 6scouts van 1ste klasse voor Laurent Depoitre Het wordt zeer moeilijk om hem te houden ! Gelijk hij voetbalt, das ne klasbak! Hij heeft bijgetekend en ik denk eerlijk gezegd niet dat hij dat gedaan heeft zodat ons bestuur nog geld aan hem zou verdienen. |
| 29 Nov 2009, 20:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Naast mij zat er ook één, geen idee voor welke club.
Depoitre en Van Damme stonden in elk geval in zijn boekje. |
| 29 Nov 2009, 20:15 |
|
|
Freak
AlostanA schreef: Naast mij zat er ook één, geen idee voor welke club. Depoitre en Van Damme stonden in elk geval in zijn boekje. toch guy deshommes weer niet zeker? ![]() |
| 29 Nov 2009, 20:17 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: AlostanA schreef: Naast mij zat er ook één, geen idee voor welke club. Depoitre en Van Damme stonden in elk geval in zijn boekje. toch guy deshommes weer niet zeker? ![]() Wie? |
| 29 Nov 2009, 20:17 |
|
|
Freak
Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: AlostanA schreef: Naast mij zat er ook één, geen idee voor welke club. Depoitre en Van Damme stonden in elk geval in zijn boekje. toch guy deshommes weer niet zeker? ![]() Wie? die scout van kv mechelen, dat is guy deshommes. hoe kan je nu weten of er 6 scouts van eersteklassers in de tribune zaten? ![]() |
| 29 Nov 2009, 20:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: toch guy deshommes weer niet zeker? ![]() Wie? die scout van kv mechelen, dat is guy deshommes. hoe kan je nu weten of er 6 scouts van eersteklassers in de tribune zaten? ![]() Aan hun pinnemuts ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Nov 2009, 20:21 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Van Damme was vandaag idd ook weer subliem
en als ge ons ploegske en dan vooral de gemiddelde leeftijd ervan bekijkt denk ik dat we nog schone tijden tegemoet gaan _________________ www.be-cycle.com |
| 29 Nov 2009, 20:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Xander schreef: Vandaag met iemand gesproken die goede contacten heeft met onze medische staf. Depoitre heeft last van artrose in zijn voet , en dat op zijn leeftijd al. Ik hoop echt dat dit zijn voetbalcarrière niet zal schaden.. ps: schandalig dat tv oost geen beelden heeft van de match Had dit ook al gehoord,dat zou inderdaad heel jammer zijn. En analistje (el corleone) staan er fouten in mijn post Want ne mens moet hier zien dat ge toch geen foutje maakt,in zijne post Nog een geluk dat el corleone zou perfect is enkel jammer dat hij na zijn analise van de wedstrijd tegen Cappelen,vondt dat Gallucci slecht speelde,terwijl hij dan Man van de wedstrijd is geworden,nominok._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 29 Nov 2009, 20:27 |
|
|
forumlegende |
Bakkie schreef: Xander schreef: Vandaag met iemand gesproken die goede contacten heeft met onze medische staf. Depoitre heeft last van artrose in zijn voet , en dat op zijn leeftijd al. Ik hoop echt dat dit zijn voetbalcarrière niet zal schaden.. ps: schandalig dat tv oost geen beelden heeft van de match Had dit ook al gehoord,dat zou inderdaad heel jammer zijn. En analistje (el corleone) staan er fouten in mijn post Want ne mens moet hier zien dat ge toch geen foutje maakt,in zijne post Nog een geluk dat el corleone zou perfect is enkel jammer dat hij na zijn analise van de wedstrijd tegen Cappelen,vondt dat Gallucci slecht speelde,terwijl hij dan Man van de wedstrijd is geworden,nominok.doe hier allemaal eens normaal en hou het gewoon iets kalmer ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 29 Nov 2009, 20:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
bert schreef: Nog 12 punten van die 1ste plaats.Als we ewa gespaard blijven van blessures is dat zeker mogelijk. Come on Iendracht ![]() Gewoon met de voeten op de grond blijven en enkel naar onszelf kijken, het zal niet makkelijk worden met een sterk Boom. Ik focus me liever op een eindrondeticket _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 29 Nov 2009, 20:41 |
|
| Pagina 11 van 18 |
[ 270 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 18 Volgende |