Eendracht Aalst - KSKL Ternat - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 18
 Eendracht Aalst - KSKL Ternat 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Eendracht Aalst - KSKL Ternat
Betreft TV-OOST, het is een schande dat tv-oost weer niet de moeite heeft gedaan om naar het PC stadion af te zakken zij zaten nog (weeral) eens in hun vertrouwde waasland waar er amper 800 toeschouwers waren, waarschijnlijk is het daar interessanter dan bij ons waar vandaag 3500 toeschouwers waren foei TV-OOST hopelijk worden jullie op de vingers getikt door jullie sponsors.

29 Nov 2009, 22:28
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Prodialoog schreef:

En laat ons Flipo zeker niet vergeten. Die voorzet voor de 4e goal was gewoon eentje om in te kaderen.

De 4e goal was een owngoal, en de voorzet was van Wouter Moreels.

29 Nov 2009, 22:33
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Knappe match weeral vandaag. En geloof me, Ternat is nochtans een stevig geheel dat nergens van de mat geveegd werd, behalve vandaag dan! En het had makkelijk 10-2, om zomaar iets te zeggen, kunnen zijn. Geweldige match alweer van Depoitre die constant twee man aan de praat hield waardoor Wouter en Lio van de ruimte konden profiteren met ieder twee goals tot gevolg. Ook de prestatie van Ken was af vond ik en die is al weken heel goed bezig. Ook Brecht Moreels staat top te verdedigen. Dat Kestens en Seminck niet in de ploeg raken is niet meer dan normaal dan hé. Maar ze krijgen hun kans nog wel want elke speler kent wel eens een dip... Gewoon geduld hebben, al besef ik ook wel dat dit voor Mich en Kristof balen is momenteel.
Eén opmerking nog. Buelinckx speelde vandaag als een losgeslagen stier in de eerste helft. Ging een paar keer serieus over de schreef en ging dan nog telkens verhaal halen bij de ref. Gelukkig had hij zich in de eerste 45 minuten wat overdaan want na de rust niet meer gezien met een terechte wissel tot gevolg.

29 Nov 2009, 22:52
Ancien

Opnieuw een schitterende partij voetbal van onze geliefde club, zonder overdrijven mogen we nu stellen dat we momenteel de best voetballende club zijn in onze reeks. (y) :EA:
Ik ga geen uitblinkers opnoemen, want daarmee zou ik anderen onrecht aandoen, hier staat een ploeg op het veld die met dit sambavoetbal gerust in de subtop van tweede klasse kan meedraaien.
Voor iedere voetballiefhebber is het genieten om onze jongens bezig te zien, schitterende combinaties en snelle uitbraken, gekruid met juweeltjes van doelpunten. :banana:
We mogen wel niet te euforisch worden want zondag wacht ons de aartsmoeilijke verplaatsing naar Hamme, een ploeg waar we het in het verleden telkens moeilijk hadden.
Als we daar de lijn kunnen doortrekken, hebben we een serieuse stap gezet op weg naar ons einddoel een eventuele eindronde en dat zou gezien onze erbarmelijke start een heuse stunt zijn.
Enfin, er is nog een lange weg af te leggen en mits de nodige versterking moet dit kunnen lukken.
Men moet er rekening mee houden dat sommige spelers nog een terugval zullen kennen, zelfs een Depoitre zoals die iedere week een fysieke oorlog levert op het veld kan nog een minder periode meemaken.
Maar laat ons nu volop genieten van dit wervelend voetbal en met zijn allen op naar Vigor Hamme.
Bedankt Iendracht voor deze prachtige voetbalnamiddag! :worship: :EA: :worship: :EA:

29 Nov 2009, 22:57
Vaste Waarde

Hugo schreef:
Opnieuw een schitterende partij voetbal van onze geliefde club, zonder overdrijven mogen we nu stellen dat we momenteel de best voetballende club zijn in onze reeks. (y) :EA:
Ik ga geen uitblinkers opnoemen, want daarmee zou ik anderen onrecht aandoen, hier staat een ploeg op het veld die met dit sambavoetbal gerust in de subtop van tweede klasse kan meedraaien.
Voor iedere voetballiefhebber is het genieten om onze jongens bezig te zien, schitterende combinaties en snelle uitbraken, gekruid met juweeltjes van doelpunten. :banana:
We mogen wel niet te euforisch worden want zondag wacht ons de aartsmoeilijke verplaatsing naar Hamme, een ploeg waar we het in het verleden telkens moeilijk hadden.
Als we daar de lijn kunnen doortrekken, hebben we een serieuse stap gezet op weg naar ons einddoel een eventuele eindronde en dat zou gezien onze erbarmelijke start een heuse stunt zijn.
Enfin, er is nog een lange weg af te leggen en mits de nodige versterking moet dit kunnen lukken.
Men moet er rekening mee houden dat sommige spelers nog een terugval zullen kennen, zelfs een Depoitre zoals die iedere week een fysieke oorlog levert op het veld kan nog een minder periode meemaken.
Maar laat ons nu volop genieten van dit wervelend voetbal en met zijn allen op naar Vigor Hamme.
Bedankt Iendracht voor deze prachtige voetbalnamiddag! :worship: :EA: :worship: :EA:

zo is het inderdaad Hugo, en Hansken die droomt maar verder !

29 Nov 2009, 23:12
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Just thuis na te blijven plakken :drank:

'T is echt genieten op den Iendracht tegenwoordig, ik zag er vandaag echt al eersteklasse-taferelen.

:EA: :EA: :EA:

29 Nov 2009, 23:13
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Wat een massa volk trouwens vandaag, wat gaat dat geven in de laatste twee thuiswedstrijden voor nieuwjaar: Racing (publiekstrekker) en Sottegem (alle matchen in provinciale al gedaan).

29 Nov 2009, 23:17
Nationale Ploeg

Van in het begin kon ge zien dat Ternat hier kwam om een muurke te bouwen en te scoren op counter of vrije trap. Dan is het belangrijk om op voorsprong te komen, en dat gebeurde ook na een mooie kopbal van Lord.

Vandaag toch wel duidelijk dat ge Lord maar beter in de eigen ploeg houdt. Dicht bij mij stond er nen onnozelaar 'Lord buiten' te roepen vanaf zijn eerste baltoets, hij bleef voortdoen na de goal en stopte pas na de wereldgoal. Ni normaal, zo van die onnozelaars.

De minpunten vandaag, alweer Coppens. Ni fantastisch ingevallen, en weet blijkbaar nog niet goed hoe de buitenspelregel werkt.
Ook onze keeper zag er eigenlijk ni al te best uit deze namiddag.

Ma bon, da zijn details.

29 Nov 2009, 23:18
Ancien

Wat een mooi moment voor Michael Seminck om zo zijn rentree te maken in het P.Cornelisistadion.
One Michael Seminck, there's only one Michael Seminck... :banana:
Kippevelmomenten, schitterende fans zijn jullie. (y) :worship:

29 Nov 2009, 23:28
Ancien

De Jean schreef:
Van in het begin kon ge zien dat Ternat hier kwam om een muurke te bouwen en te scoren op counter of vrije trap. Dan is het belangrijk om op voorsprong te komen, en dat gebeurde ook na een mooie kopbal van Lord.

Vandaag toch wel duidelijk dat ge Lord maar beter in de eigen ploeg houdt. Dicht bij mij stond er nen onnozelaar 'Lord buiten' te roepen vanaf zijn eerste baltoets, hij bleef voortdoen na de goal en stopte pas na de wereldgoal. Ni normaal, zo van die onnozelaars.
De minpunten vandaag, alweer Coppens. Ni fantastisch ingevallen, en weet blijkbaar nog niet goed hoe de buitenspelregel werkt.

Ma bon, da zijn details.

:plat:

29 Nov 2009, 23:36
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
Hugo schreef:
De Jean schreef:

Ma bon, da zijn details.

:plat:

het is zo ze hugo...
ik hoorde het tot bij mij ook :stom:

30 Nov 2009, 0:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
De fotokes staan on-line ;)
De late opblijvers kunnen er eerst naar zien :zzz:
Afbeelding

30 Nov 2009, 0:40

Onderkroiper schreef:
De_steve schreef:
Gevonden op de site van ternat, pas op é want ze komen me 4 man en nen toeter!! :lol:

Ternat - 28 november 2009

Beste supporters,

we hebben met een paar mannen (Joeri, Jurgen, Fred, Vanhee) afgesproken om nu zondag naar de derby tegen Eendracht Aalst te gaan kijken.

Indien er nog mensen van de jeugd en jeugdspelers gaan kijken, is het misschien beter dat we tesamen vertrekken naar Aalst. Op die manier zitten we allen bij elkaar.

Wij spreken af om 13u30 (vroeger mag ook) bij Ronny & Fabienne (Cafe De Waeterheeren op de Markt).

Tesamen kunnen we ginder in Oilsjt een beetje (veel) ambiance maken. Vanhee Stef ging in elk geval zorgen voor een toeter. We zoeken ook nog naar de vlaggen van Ternat.

Onze 1ste ploeg zal alle steun wel kunnen gebruiken.
Tot zondag !!!

Ik heb dienen toeter slechts 1 maal gehoord als het 1 - 1 werd :whistle:

Hier is hem dan, " De Ternatse toeter " :D
Afbeelding

30 Nov 2009, 0:49

Lord zijn interview op de officiële website

"Deze reeks proberen doortrekken tot aan de winterstop...."

We gaven onze fans vanmiddag een leuke wedstrijd waarin we meteen goed van start gingen en onze tegenstander konden terugdringen voor eigen doel. De eerste treffer maken was vandaag onze moeilijkste opdracht want eens op voorsprong voelden we dat we vertrouwend op onze kwaliteiten niet meer in de problemen zouden komen. We slikken vervolgens ietwat ongelukkig een tegentreffer maar het feit dat we dit in dezelfde minuut nog kunnen rechtzetten geeft aan met welk vertrouwen we momenteel staan te voetballen. Net voor rust kunnen we dan nog een derde keer scoren en met 3-1 aan de rust weet je eigenlijk dat de buit reeds binnen is wanneer je gaat rusten. Net na rust zakte ik door mijn enkel waardoor ik uit voorzorg naar de kant ging. We speelden de wedstrijd verder goed uit en scoren nog tweemaal dus ik denk dat heel Eendracht Aalst wel een prettige namiddag achter de rug heeft.

Mijn tweede doelpunt ging er vandaag inderdaad lekker in. Ik kreeg de bal op het midden en zag de ruimte voor mij waardoor ik kon oprukken. Niels ging knap mee op de linkerflank maar ik besloot zelf mijn kans te gaan en wanneer je de bal zo binnen ziet gaan doet dat natuurlijk extra deugd. Met het zelfvertrouwen dat we nu hebben gaat zo'n bal er in, enkele maanden geleden misten we dat tikkeltje geluk. We zetten met 19 op 21 een prachtige reeks neer en moeten deze zo lang mogelijk proberen door te trekken. De opdracht is heel simpel voor ons: we gaan in de drie resterende wedstrijden voor de winterstop tegen Hamme, Mechelen en Sottegem proberen de volle buit te pakken om zo met een goed gevoel de winterstop in te kunnen gaan.

30 Nov 2009, 1:25
Miniem

Vandaag was de hele ploeg terug formidabel

maar vooral vooraan depoitre en W moreels zijn toch ijzersterk
hou lord op de flank (daar kan hij gevaarlijk naar binnen komen en de actie meken) en hou Wouter vooraan naast Depoitre
dit heeft veel meer resultaat dan omgekeerd

op naar vw hamme (voor een nieuwe driepunter???)

30 Nov 2009, 2:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 18