|
|
| Pagina 195 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 193 194 195 196 197 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
eendrachter'80 schreef: Flipo heeft bijgetekend tot 2014 hij mag stoppen met voetballen wanneer hij wil om dan tweede trainer te worden bij de ploeg van zijn hart. Hij zal ook ingeschakeld worden in de jeugdwerking in samenspraak met jeugdvoorzitter Frank De Roosen |
| 30 Nov 2009, 9:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
eendrachter'80 schreef: Flipo heeft bijgetekend tot 2014 hij mag stoppen met voetballen wanneer hij wil om dan tweede trainer te worden bij de ploeg van zijn hart. |
| 30 Nov 2009, 9:58 |
|
|
Miniem
Door De Broyer Kevin 2009-11-29 21:51:40
Beste supporters, het spelletje heeft lang genoeg geduurd. Ik reageer normaal gezien nooit op geruchten, maar nu begint het een beetje te ver te gaan. Er wordt hier meer gepraat over mijn persoon, dan over de ploeg KSK Ronse. Daar zou dit gastenboek eigenlijk moeten over gaan. Om alle twijfels, roddels en geruchten uit de weg te ruimen reageer ik nu toch. Ook omdat deze twijfels in de groep kunnen gaan sluipen en dit misschien negatief kan werken op de sfeer. Ik heb een lopend contract bij Ronse tot het einde van dit seizoen en ik ben van plan dit na te leven. Er is voorlopig dus geen sprake van een transfer tijdens de winterstop. Niet naar Aalst en niet naar een andere ploeg. Mijn prioriteiten liggen momenteel bij KSK Ronse en nergens anders. Hopelijk is hiermee het laatste woord gezegd en kunnen we nu samen verder werken aan de toekomst van onze ploeg. Kevin De Broyer gevonden op het gastenboek van sk ronse. de broyer reageerd zelf, kdenk dat we hem mogen vergeten! btw die mannen van ronse wa ne farsen bek! hopelijk volgend jaar in tweede!è we zullen dan is zien wazze van aalst zeggen !è |
| 30 Nov 2009, 11:49 |
|
|
forumlegende
Het zal dan misschien voor volgend seizoen zijn hé...
|
| 30 Nov 2009, 12:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Wel grappig, 90% kans dat het de speler uiteindelijk zelf was die het gerucht in de wereld gestuurd heeft om zijn contract wat te laten opwaarderen. En dan uiteindelijk komen ze den heiligen uithangen dat hun ambitities bij de huidige club liggen....
Allé, 'k ga niet zeggen dat het in dit geval zo gegaan is, maar ik zou er toch niet te van verschieten. _________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Nov 2009, 13:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Heb me hier nog nie uitgelaten over De Broyer, maar ondanks zijn voetbalkwaliteiten ben ik er nie echt ne voorstander van. Als men vond dat VDH nen arroganten typ was, dan ... enfin. Dan heb ik liever iemand die niet alleen qua type voetballer op Depoitre trekt, maar ook qua persoonlijkheid. Laat ons zeggen dat ik hem liever niet zie komen
_________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 30 Nov 2009, 18:55 |
|
|
Freak
er passeren weer grote namen de revue, ik ben dan ook uitermate benieuwd wie er in de winterstop gaat komen. ik denk eerder een jonge gast die nog bereid is op de bank te zitten. een grote naam zie ik niet komen eerlijk gezegd...
|
| 30 Nov 2009, 19:24 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
El Corredor schreef: er passeren weer grote namen de revue, ik ben dan ook uitermate benieuwd wie er in de winterstop gaat komen. ik denk eerder een jonge gast die nog bereid is op de bank te zitten. een grote naam zie ik niet komen eerlijk gezegd... toch ni alst is voor op de bank te zitte.. ben ook voorstander vr nen jonge, talentvolle spits te gaan zoeken da nog het geduld heeft om zijn kans af te wachten en ni als hij is 2 matchen op de bank moe starten begint te zagen da hij moet spelen.. |
| 30 Nov 2009, 20:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Toch wel boeiend dat de ploeg die in alle nationale reeksen het meeste doelpunten heeft gemaakt volgens zijn supporters dringend een spits moet bij hebben...
|
| 30 Nov 2009, 23:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
salvador schreef: Toch wel boeiend dat de ploeg die in alle nationale reeksen het meeste doelpunten heeft gemaakt volgens zijn supporters dringend een spits moet bij hebben... In het basket kunnen ze dat en doen ze dat dan ook, maar laat ons in het voetbal aub op andere criteria voort gaan. Allé buiten de effectief behaalde punten natuurlijk. _________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Nov 2009, 23:42 |
|
|
Freak
salvador schreef: Toch wel boeiend dat de ploeg die in alle nationale reeksen het meeste doelpunten heeft gemaakt volgens zijn supporters dringend een spits moet bij hebben... als je wil meedoen voor de prijzen = met nieuwjaar spits erbij !! |
| 01 Dec 2009, 0:16 |
|
|
Ancien
El Corredor schreef: salvador schreef: Toch wel boeiend dat de ploeg die in alle nationale reeksen het meeste doelpunten heeft gemaakt volgens zijn supporters dringend een spits moet bij hebben... als je wil meedoen voor de prijzen = met nieuwjaar spits erbij !! Volledig akkoord met jou, want mij maak je niet wijs dat een Depoitre dit een gans seizoen kan volhouden. Door zijn manier van spelen is de kans op blessures veel groter, het gaat een lange en slopende competitie worden,waardoor de ploeg met de sterkste spelerskern mijns inziens zal meedoen voor de prijzen. Het moet maar eens tegenslaan zie de ziekenboeg in het seizoensbegin, daarom is het aangewezen om nog versterking binnen te halen, en de spelers die geen meerwaarde betekenen voor de ploeg tijdens de transferperiode laten vertrekken. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 01 Dec 2009, 9:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
salvador schreef: Toch wel boeiend dat de ploeg die in alle nationale reeksen het meeste doelpunten heeft gemaakt volgens zijn supporters dringend een spits moet bij hebben... toch wel boeiend dat iedereen er 2 maand geleden over eens was dat die spits er moest komen en daar nu plots aan getwijfeld wordt _________________ www.spionkoplede.com |
| 01 Dec 2009, 9:51 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Hugo schreef: El Corredor schreef: salvador schreef: Toch wel boeiend dat de ploeg die in alle nationale reeksen het meeste doelpunten heeft gemaakt volgens zijn supporters dringend een spits moet bij hebben... als je wil meedoen voor de prijzen = met nieuwjaar spits erbij !! Volledig akkoord met jou, want mij maak je niet wijs dat een Depoitre dit een gans seizoen kan volhouden. Door zijn manier van spelen is de kans op blessures veel groter, het gaat een lange en slopende competitie worden,waardoor de ploeg met de sterkste spelerskern mijns inziens zal meedoen voor de prijzen. Het moet maar eens tegenslaan zie de ziekenboeg in het seizoensbegin, daarom is het aangewezen om nog versterking binnen te halen, en de spelers die geen meerwaarde betekenen voor de ploeg tijdens de transferperiode laten vertrekken. Wij moeten ook al denken aan het volgend seizoen is het niet voor 2é nationale dan is het voor kampioen te spelen in 3é nationale en daarom moet er nog een extra spits bij. ![]() |
| 01 Dec 2009, 9:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
eendrachter'80 schreef: Hugo schreef: El Corredor schreef: als je wil meedoen voor de prijzen = met nieuwjaar spits erbij !! Volledig akkoord met jou, want mij maak je niet wijs dat een Depoitre dit een gans seizoen kan volhouden. Door zijn manier van spelen is de kans op blessures veel groter, het gaat een lange en slopende competitie worden,waardoor de ploeg met de sterkste spelerskern mijns inziens zal meedoen voor de prijzen. Het moet maar eens tegenslaan zie de ziekenboeg in het seizoensbegin, daarom is het aangewezen om nog versterking binnen te halen, en de spelers die geen meerwaarde betekenen voor de ploeg tijdens de transferperiode laten vertrekken. Wij moeten ook al denken aan het volgend seizoen is het niet voor 2é nationale dan is het voor kampioen te spelen in 3é nationale en daarom moet er nog een extra spits bij. ![]() Hopelijk kan je deze ook bezigen in de eventuele eindronde, en dat kan misschien de doorslag geven. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 01 Dec 2009, 10:00 |
|
| Pagina 195 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 193 194 195 196 197 … 280 Volgende |