Ex-spelers - Pagina 46 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3213 berichten ]  Ga naar pagina 1 44 45 46 47 48 215
 Ex-spelers 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
Bericht Re: Ex-spelers
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/Ar ... 112009_008

Kristof de sadeleer gaat malisse en Wickmayer verdedigen voor hun schorsing.

Komaan Kristof

Ikke

14 Nov 2009, 12:09
Freak

Leeftijd: 45
davy1919 schreef:
El Corredor schreef:
voorts nog even melden dat kevin franck deze week uitblinker was met 2 goals en 1 assist bij Oudenaarde.

Marijn "het plein ligt te ver" Steurs zal er tegen ons in ieder geval niet bij zijn, wegens een blessure.

bij de beloften?

nee bij de scholieren... :hmm:

14 Nov 2009, 12:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
El Corredor schreef:
davy1919 schreef:
El Corredor schreef:
voorts nog even melden dat kevin franck deze week uitblinker was met 2 goals en 1 assist bij Oudenaarde.

Marijn "het plein ligt te ver" Steurs zal er tegen ons in ieder geval niet bij zijn, wegens een blessure.

bij de beloften?

nee bij de scholieren... :hmm:

:hmm: (y)

14 Nov 2009, 14:26
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
oilsjt schreef:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/Article/Detail.aspx?articleID=DMA13112009_008

Komaan Kristof

Ikke

Kristof De Saedeleer is één van de advocaten, ze hebben direct een heel leger advocaten aangenomen

Mijn hart is wit en zwart !

14 Nov 2009, 19:14
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
De_steve schreef:
oilsjt schreef:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/Article/Detail.aspx?articleID=DMA13112009_008

Komaan Kristof

Ikke

Kristof De Saedeleer is één van de advocaten, ze hebben direct een heel leger advocaten aangenomen

Is ook wel grappig, eerst liggen bleiten dat ze het beroep niet kunnen betalen en dan 7 advocaten aannemen :crazy:

15 Nov 2009, 0:51
Ancien

Leeftijd: 65
roeckie schreef:
De_steve schreef:
oilsjt schreef:

Komaan Kristof

Ikke

Is ook wel grappig, eerst liggen bleiten dat ze het beroep niet kunnen betalen en dan 7 advocaten aannemen :crazy:

... die zich echter niet door de tennissers laten betalen, of toch zeker niet op voorhand, maar het doen om de kick van de zaak. Of denk je dat Bosman indertijd zijn advocaten zelf betaald had?
Lees er De Standaard van vandaag op na als je wil weten waarom die advocaten dat willen doen.

15 Nov 2009, 0:57
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Vandaag op Lierse-tv (of hoe dat da ook noemt) een intervieuw met Vladan Kujovic, die vertelde over zijn periode bij Aalst, en hij liet de woorden schitterende club meerdere malen vallen :EA:

Mijn hart is wit en zwart !

20 Nov 2009, 21:41
Freak

Leeftijd: 45
Situatie Nguekam:

Arnold Nguekam zal er niet bij zijn. Arnold is enorm afhankelijk van de voorzetten die vanop de flank komen. Die voorzetten hebben wij niet. Thomas Weydisch en Patrick Kabeya zijn onze flankspelers, maar wel geen typische flankspelers. Weydisch is nog niet wedstrijdfit. Hij werkte deze week individueel en kan volgende week bij de groep aanpikken. Kabeya heb ik nodig om in de spits voor snelheid te zorgen. Ik kan hem momenteel niet op de flank zetten. Als er geen voorzetten komen heeft het niet veel nut om met Nguekam te spelen.”

De kleurling hoefde ook niet met de beloften aan te treden. Hij krijgt een weekeindje rust

28 Nov 2009, 23:26

Leeftijd: 68
De Gilles kan het nog (y)

Gilles De Bilde beslist match voor Holland Belgium All Star Team

Afbeelding

De dag voor de loting voor de Wereldbeker 2010 in Zuid-Afrika, heeft het Holland Belgium All Stars Team, een selectie van Nederlandse en Belgische oud-internationals, in Kaapstad een wedstrijd tegen de African Legends gespeeld. Bedoeling was de kandidatuur van Nederland en België voor de organisatie van de Wereldbeker in 2018 of 2022 te promoten.

De wedstrijd eindigde op 5-5. Er volgde een strafschoppenreeks, waarin Gilles De Bilde de beslissende treffer tegen de touwen trapte. Andere bekende namen in het Belgisch-Nederlandse team waren Gert Verheyen, Ronald De Boer, Pierre van Hooijdonk en Aron Winter. Doelman Jean-Marie Pfaff moest geblesseerd aan de kant blijven. Ruud Gullit was coach. Bij de Afrikanen speelden onder andere Daniel Amokachi, Jay Jay Okocha en Bwalya Kalusha mee. (belga/odbs)

04 Dec 2009, 14:18
Miniem

Marijn Steurs in HLN 5.12.09:
Het Laatste Nieuws 5 december 2009

"Dit doet dubbel pijn"

Na twee maanden blessureleed verschijnt er weer licht aan het einde van de tunnel voor Marijn Steurs. De topper tegen zijn ex-club Aalst komt niettemin nog enkele weken te vroeg voor de vinnige linkerflankspeler van VW Hamme. "Dubbel jammer, ik had me graag nog eens getoond aan die fijne Aalsterse fans", aldus Steurs.

Net als bij de Ajuinen was de 22-jarige jongeman uit Mol ook in Hamme aardig op weg om zich bij de supporters immens populair te gaan maken. Tot op 1 oktober het noodlot toesloeg. Steurs kwam op training zwaar ten val en vooral de knie bleek ernstig beschadigd. Nadat tijdens een kijkoperatie vochtophoping aan de achterste kruisband werd weggehaald, had onfortuinlijke Marijn ook nog eens met een scheurtje aan de kuitspier af te rekenen.

"Het zijn zware maanden geweest", blikt Steurs terug. "Maar ondertussen durf ik weer te hopen op betere tijden. Momenteel ben ik aan fietsen toe, volgende week hoop ik rustig te kunnen beginnen met lopen. Tijdens de winterstop zou ik dan graag weer helemaal bij de groep aanpikken. Ik kijk er al naar uit."

"Dit is de eerste keer dat ik in mijn loopbaan met een ernstige blessure af te rekenen kreeg. Het was hard, moet ik zeggen. Ik haat het om niks te doen. Het verlangen naar die groene grasmat is dan ook heel groot. Elke match die ik aan mijn neus voorbij zie gaan, is een ware marteling."

"En zeker nu zondag zal ik op mijn tanden moeten bijten. Die match tegen Aalst had ik al lang aangekruist op de kalender. Het is niet zo dat ik eind vorig seizoen bij de Ajuinen met slaande deuren vertrokken ben. Wel integendeel. Aan de supporters bewaar ik zelfs de allerbeste herinneringen. Fijne mensen, met een groot hart voor hun club. Met het bestuur klikte het echter minder. Vandaar mijn keuze voor Hamme. En die beslissing heb ik me nog geen minuut beklaagd."

"Afgaande op de recente vormcurve van beide teams zullen velen allicht Aalst als favoriet naar voren schuiven zondag. Niet onlogisch. Mijn ex-club bleef de voorbije weken niet alleen foutloos, ze scoorden daar in Aalst ook aan de lopende band. Hun doelpuntensaldo van de voorbije maand spreekt boekdelen. Wij zitten in Hamme dan weer in een dipje momenteel. Het langdurig moeten missen van een drietal basispionnen, waaronder ook mezelf, laat zich zeker gevoelen bij ons. Het doet deugd als de Hamse supporters mij komen vertellen dat ze me missen, maar ik wil mijn inbreng zeker niet opwaarderen. VW Hamme valt of staat niet met Marijn Steurs."

"En waarom zouden wij ons zondag kansloos moeten achten tegen Aalst? Misschien is dit wel het geschikte moment om de wederopstanding in te luiden voor mijn ploegmakkers. Het loopt bij Eendracht zo lekker dat daar misschien wel eens verslapping zou kunnen gaan optreden. En daar moeten we dan maar zien van te profiteren", aldus nog Steurs.

05 Dec 2009, 16:08

Utrecht begon de wedstrijd zonder verloren zoon Kevin Vandenbergh die ziek aan de kant bleef. Een gemiste kans voor Vandenbergh die eindelijk terug in de gratie is gevallen van trainer Ton du Chatinier. Onze landgenoten Dries Mertens en Jan Wuytens kwamen wel aan de aftrap.

Utrecht begon uitstekend aan de wedstrijd in de eigen Galgenwaard. De thuisploeg nam meteen het heft in handen en trok ten aanval, Ajax kwam niet in gevaar en herstelde na 15 minuten het evenwicht. Urby Emanuelson, die pas in laatste instantie aan de aftrap kwam, zorgde voor enkele gevaarlijke fases.

Ricky van Wolfswinkel, die Vandenbergh verving, kreeg net voor rust nog een grote kans, maar Maarten Stekelenburg had een knappe parade in huis.

Utrecht begon indrukwekkend aan de tweede helft. Het duurde dan ook niet lang eer Stekelenburg zich moest omdraaien. Jacob Mulenga zette zich goed door en kon via het been van Vertonghen scoren. Aan de overkant miste Marko Pantelic een grote kans op de gelijkmaker.

Ondertussen ontpopte Mertens zich tot een constante gesel voor de bezoekende defensie. Hij strooide met de goeie acties en smeerde Anita een tweede gele kaart aan. Onder luid applaus van het publiek verliet onze landgenoot net voor het einde het veld.

Van Wolfswinkel kreeg nog twee grote kansen om de voorsprong verder uit te bouwen, maar telkens kon hij niet afwerken. Het was echter Wuytens die Utrecht onderdompelde in het feestgedruis. Hij werd helemaal alleen gelaten bij een hoekschop en kon vrij binnenkoppen.

Door de overwinning sluit Utrecht aan bij de top, Ajax ziet mogelijk PSV en Twente verder uitlopen.

06 Dec 2009, 18:34

Jan Ceulemans is nog niet zeker waar zijn toekomst ligt, hij denkt al enige tijd om met het voetbalwereldje te stoppen.

"Manager Herman Wijnants wil me wel graag houden bij Westerlo. Hij heeft me gevraagd om over een nieuw contract te praten, maar ik wil graag wat bedenktijd. In januari zal ik antwoorden, maar vraag me niet of dat nu 1 of 31 januari zal zijn. Ik wil gewoon eerst alles op een rijtje zetten en dan beslissen", aldus Ceulemans in GVA.
Auteur: Gert-Jan Weyters

09 Dec 2009, 18:19
Scholier

ik meen mij te herinneren dat hij deze zomer in een interview in de krant zei dat hij binnen 1 à 2 seizoen het trainerschap op het hoogste niveau voor bekeken wou houden.

09 Dec 2009, 18:42

Utrecht - Ajax met Dries mertens ;)

http://www.binsearch.info/?adv_age=&q=utrechtajax

09 Dec 2009, 19:08
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
alostasoul schreef:
ik meen mij te herinneren dat hij deze zomer in een interview in de krant zei dat hij binnen 1 à 2 seizoen het trainerschap op het hoogste niveau voor bekeken wou houden.

Thopen dat hem dan bij den iendracht een functie wil aannemen dan :-)

10 Dec 2009, 16:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3213 berichten ]  Ga naar pagina 1 44 45 46 47 48 215