|
|
| Pagina 6 van 19 |
[ 284 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 19 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende |
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Bartos schreef: Dries schreef: Bomber schreef: actie van OPC? No se (om het eens int spaans te zeggen da de supporters van racing mexico het ook verstaan e )Als ge wat vuile woorden wilt vertalen om die mannen in het Spaans te verwijten, laat ge me maar iets weten hé .als ge daar nu eens e lijstje van geeft, dan kunnen we die zondag door de megafoon roepen ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 11 Dec 2009, 14:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Dries schreef: Bartos schreef: Dries schreef: No se (om het eens int spaans te zeggen da de supporters van racing mexico het ook verstaan e )Als ge wat vuile woorden wilt vertalen om die mannen in het Spaans te verwijten, laat ge me maar iets weten hé .als ge daar nu eens e lijstje van geeft, dan kunnen we die zondag door de megafoon roepen ![]() Kan Carnavalscoryfee Prins Enrico zijn Mexico misschien eens komen zingen ?_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 11 Dec 2009, 14:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Onderkroiper schreef: Dries schreef: Bartos schreef: Als ge wat vuile woorden wilt vertalen om die mannen in het Spaans te verwijten, laat ge me maar iets weten hé .als ge daar nu eens e lijstje van geeft, dan kunnen we die zondag door de megafoon roepen ![]() Kan Carnavalscoryfee Prins Enrico zijn Mexico misschien eens komen zingen ?Volgende week tegen sottegem,zou silly wommers komen zingen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 11 Dec 2009, 17:54 |
|
|
Vaste Waarde
Gruunwit schreef: Bartos schreef: Ah, dan heb ik dat 20 jaar verkeerd opgehad, ter mijner verdediging ik was wel nog heel jong toen .'t Is u vergeven, maar nu niet meer vergeten! Ik begon al stilaan te twijfelen of ze er hier niet mee aan 't rammelen waren. ![]() we zouden ni durven _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 11 Dec 2009, 18:21 |
|
|
Duivelke ![]() Lid geworden op: 04 Dec 2005, 20:04 Berichten: 29 |
Er is blijkbaar een diefstal gebeurd lees ik hier op de site
![]() |
| 11 Dec 2009, 18:27 |
|
|
forumlegende |
circus schreef: Er is blijkbaar een diefstal gebeurd lees ik hier op de site ![]() khebt ook net gelezen ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 11 Dec 2009, 19:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De dieven zullen voor 1 weekje in Quarantaine moeten,om mexicaanse griep op den Iendracht te voorkomen.
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 11 Dec 2009, 20:14 |
|
|
forumlegende |
Bakkie schreef: De dieven zullen voor 1 weekje in Quarantaine moeten,om mexicaanse griep op den Iendracht te voorkomen. ![]() of misschien ook niet ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 11 Dec 2009, 20:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Gruunwit schreef: Bartos schreef: Gruunwit schreef: Elabakes, ni zwanze met de snor van onze Rik. De hoogdagen van de Racing die kunde vergelijken met den tijd dat er in den Belgique nog echte coureurs waren, toen sprak men ook van Rik 1 en Rik 2. Bij de Racing had je den tijd dat Rik De Saedeleer zijn tegenstrevers zot dribbelden en dan eind jaren 80 toen Rik, de snor, Pauwels als trainer zijn spelers inhamerden dat ze zich niet mochten laten afslachten als lammetjes! En of we toen resultaat haalde! Ik denk dat je voor Raf Pauwels eens in de geschiedenisboeken van de Lierse zijt gaan snuffelen. En met zijne zoon Dirk in de goal. Ik herinner me dat zowaar nog van mijn paniniboeken .Bij mijn weten was den Dirk geen zoon van de Rik, zelfs geen familie. Dirk Pauwels is tegenwoordig trainer bij => http://www.kgrkatelijne.be/kern/technis ... ainer_id=1 Jawadde zeg, dat de fusieploeg van FC Nieuwendijk en SV Pasbrug het forum van Eendracht Aalst haalt, wie had dat ooit kunnen denken? Langs het "stadion" van dat clubje passeerde ik met mijn fiets op weg naar school in mijn middelbaar! Maar allez, dat is wel veel nostalgie, maar niet al te zeer on topic. Misschien dat ik de zondag nog eens kom kijken... |
| 11 Dec 2009, 20:54 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
12/12/2009
Yassine Bouchaouni - Racing Mechelen ‘Coach echte motivator' 3DE KLASSE A MECHELEN - Tegen Hoogstraten speelde Yassine Bouchaouni een dijk van een wedstrijd en ook zondagmiddag wordt hij op het veld van Eendracht Aalst aan de aftrap verwacht. Verrassend, want anderhalve week geleden verkommerde de talentvolle rechtsachter nog in de B-kern. ‘Ik hoop nu dat ik voor de rest van het seizoen bij de A-kern mag blijven. Het deed me alvast veel plezier te horen dat ook onze trainer tevreden was over mijn prestatie. Luc Leys is een echte motivator. Dé ideale man voor jonge spelers.' Ondanks de lofbetuigingen blijft Bouchaouni met beide voetjes op de grond. ‘Ik weet dat er nog veel werk aan de winkel is', zegt hij. ‘Fysiek zat ik na een uur stikkapot. Ik ben het dan ook niet gewend om elke week op dit niveau te spelen.' Tegen Eendracht Aalst, dé ploeg in vorm, hoopt de youngster op een stunt. ‘Het gelijkspel tegen Hoogstraten leverde ons niks op. We hebben dringend een overwinning nodig om uit de degradatiezone te komen. Makkelijk wordt het natuurlijk niet, maar ik ben ervan overtuigd dat mits we vanuit een goede organisatie spelen we Aalst weleens zouden kunnen verrassen. Het Nieuwsblad |
| 12 Dec 2009, 11:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
eendrachter'80 schreef: 12/12/2009 Yassine Bouchaouni - Racing Mechelen ‘Coach echte motivator' 3DE KLASSE A MECHELEN - Tegen Hoogstraten speelde Yassine Bouchaouni een dijk van een wedstrijd en ook zondagmiddag wordt hij op het veld van Eendracht Aalst aan de aftrap verwacht. Verrassend, want anderhalve week geleden verkommerde de talentvolle rechtsachter nog in de B-kern. ‘Ik hoop nu dat ik voor de rest van het seizoen bij de A-kern mag blijven. Het deed me alvast veel plezier te horen dat ook onze trainer tevreden was over mijn prestatie. Luc Leys is een echte motivator. Dé ideale man voor jonge spelers.' Ondanks de lofbetuigingen blijft Bouchaouni met beide voetjes op de grond. ‘Ik weet dat er nog veel werk aan de winkel is', zegt hij. ‘Fysiek zat ik na een uur stikkapot. Ik ben het dan ook niet gewend om elke week op dit niveau te spelen.' Tegen Eendracht Aalst, dé ploeg in vorm, hoopt de youngster op een stunt. ‘Het gelijkspel tegen Hoogstraten leverde ons niks op. We hebben dringend een overwinning nodig om uit de degradatiezone te komen. Makkelijk wordt het natuurlijk niet, maar ik ben ervan overtuigd dat mits we vanuit een goede organisatie spelen we Aalst weleens zouden kunnen verrassen. Het Nieuwsblad Yeah, right, keep on dreaming. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 12 Dec 2009, 11:23 |
|
|
Vaste Waarde
eendrachter'80 schreef: 12/12/2009 Yassine Bouchaouni - Racing Mechelen ‘Coach echte motivator' 3DE KLASSE A MECHELEN - Tegen Hoogstraten speelde Yassine Bouchaouni een dijk van een wedstrijd en ook zondagmiddag wordt hij op het veld van Eendracht Aalst aan de aftrap verwacht. Verrassend, want anderhalve week geleden verkommerde de talentvolle rechtsachter nog in de B-kern. ‘Ik hoop nu dat ik voor de rest van het seizoen bij de A-kern mag blijven. Het deed me alvast veel plezier te horen dat ook onze trainer tevreden was over mijn prestatie. Luc Leys is een echte motivator. Dé ideale man voor jonge spelers.' Ondanks de lofbetuigingen blijft Bouchaouni met beide voetjes op de grond. ‘Ik weet dat er nog veel werk aan de winkel is', zegt hij. ‘Fysiek zat ik na een uur stikkapot. Ik ben het dan ook niet gewend om elke week op dit niveau te spelen.' Tegen Eendracht Aalst, dé ploeg in vorm, hoopt de youngster op een stunt. ‘Het gelijkspel tegen Hoogstraten leverde ons niks op. We hebben dringend een overwinning nodig om uit de degradatiezone te komen. Makkelijk wordt het natuurlijk niet, maar ik ben ervan overtuigd dat mits we vanuit een goede organisatie spelen we Aalst weleens zouden kunnen verrassen. Het Nieuwsblad da ploegske uit Wielsbeke ging er ook alles aan doen als ze op bezoek kwamen, ze zijn er ginder nog altijd ni goe van ![]() _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 12 Dec 2009, 11:46 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Alswe het nieuwsblad moeten geloven speelt galucci dus ipv coppens en blijft de rest hetzelfde.Voor de bank worden het dan de batselier,seminck,coppens en nog 2man waar een vraagteken achterstaat troch en lord.Maar troch zal wel afvallen als 16de man .
|
| 12 Dec 2009, 11:49 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Iendrachter90 schreef: Alswe het nieuwsblad moeten geloven speelt galucci dus ipv coppens en blijft de rest hetzelfde.Voor de bank worden het dan de batselier,seminck,coppens en nog 2man waar een vraagteken achterstaat troch en lord.Maar troch zal wel afvallen als 16de man . en kestens? |
| 12 Dec 2009, 11:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
witteken schreef: Iendrachter90 schreef: Alswe het nieuwsblad moeten geloven speelt galucci dus ipv coppens en blijft de rest hetzelfde.Voor de bank worden het dan de batselier,seminck,coppens en nog 2man waar een vraagteken achterstaat troch en lord.Maar troch zal wel afvallen als 16de man . en kestens? Ik denk dat Kristof in de plaats van de geschorste Ken zal spelen, al zijn er nog andere opties mogelijk maar dan begin je verschillende spelers te verschuiven (bv. Niels op de plaats van Ken, Flippo op de linksback en Michael naast Brecht). In het verleden heeft KVDH deze fout ook gemaakt met de bekende gevolgen. Dus de simpelste oplossing is misschien de beste. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 12 Dec 2009, 12:12 |
|
| Pagina 6 van 19 |
[ 284 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 19 Volgende |