|
|
| Pagina 395 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 393 394 395 396 397 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: de Dendertopic
nonkel marcel schreef: Fusieken met Terjoden ![]() Er is nog een ander groot verschil zenne: jullie hadden destijds al het stadion en van licentievoorwaarden was er in de verste verten nog geen sprake. Ik vraag me af of jullie het nu nog zouden kunnen, promotie naar 1ste. Ik denk dat Dender in dat opzich wel een beetje te veel de beste leerling van de klas wou zijn, wat die licentievoorwaarden betreft moet ge u gewoon enorm laks opstellen en veel beloftes maken me dunkt, precies of ze gaan na alles wat er al gebeurd is een ploeg uit 1se klasse zetten op die redenen; DAT zou nogal een juridische slag te weeg brengen ! _________________ If you never try, you'll never know |
| 11 Dec 2009, 12:32 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Een kleine club uit 2de die geen verleden in eerste heeft (dus geen ex-eersteklasser) en dan promoveert naar 1ste klasse, kan onmogelijk aan al die voorwaarden voldoen. Ik begrijp ergens dat de licentiecommissie eisen stelt, maar waarom 5000 zitplaatsen? Die zitten met uitzondering van matchen tegen Anderlecht en Club toch nooit vol en er is niets zo gezellig als een ouderwetse staantribune. Bovendien zijn we nog es goed gesjareld door de zaak-Moeskroen, die gasten mochten nooit een licentie gekregen hebben, maar goed: 't was maar Dender en niet pakweg Gent als gedupeerde.
@Bram: dat aantal zitplaatsen was van moetes. Er was een deadline vooropgesteld waarop er controle zou zijn op het aantal zitplaatsen, zoniet: geen licetie. Dat is nog een ganse cirque geweest met de leverancier van die stoelkes die failliet gegaan is, waardoor er nog in allerijl achter nieuwe moest gegaan worden in Italie (vandaar die groen-rode gedrochten) |
| 11 Dec 2009, 12:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ja, ik weet dat wel. Heb hier gans die affaire wel gevolgd
.Ik denk alleen dat ze Dender nooit zouden hebben uitgesloten.... En als ze het wel gedaan hadden dan gingen jullie in beroep bij een gewone rechtbank en stond de bond een week later met de billen bloot... Als ge uitspraken ziet in andere veel flagrantere situaties, dan is dat toch het laatste waar je schrik van moet hebben. Daarmee zeg ik niet dat je helemaal geen inspanningen of aanpassingen moet doen, maar Dender heeft zich toch wel erg zwaar ingespannen newaar. _________________ If you never try, you'll never know |
| 11 Dec 2009, 12:43 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Bram schreef: Als ge uitspraken ziet in andere veel flagrantere situaties, dan is dat toch het laatste waar je schrik van moet hebben. Met de bond weet je nooit waar je aan toe bent, je kan de zaak-Moeskroen trouwens niet als maatstaf nemen. Daar zitten de Intercommunale en de politiek tussen. Vervang Moeskroen door Dender, Aalst of pakweg Okegem, de knoop was allang doorgehakt. En aan de licentievoorwaarden voldoen én een competitieve ploeg op het veld krijgen in een seizoen waarin er 4 potentiële zakkers waren en Moeskroen geen licentie meer mocht gekregen hebben, 't was toch allemaal ewa te veel van het goede. Peis dat we verdoemd zijn: 't jaar dat we uit 2de gezakt zijn, had er ineens geen enkele ploeg licentieproblemen: de jaren daarvoor en daarna was er altijd wel iets en werden ploegen opgevist. Desondanks ben ik niet blind voor de fouten dat er hier gemaakt zijn, gewoon door een gebrek aan professionalisme en visie. En dat zal ons nog zeer zuur opbreken. |
| 11 Dec 2009, 13:05 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Dender zakte weg naar de twaalfde plaats en dat is ronduit een schande voor een profclub met zoveel talent en trouwe supporters?
Geschreven door Wim Redant nieuwsblad |
| 12 Dec 2009, 11:08 |
|
|
Dat is ook zo.
Er zit véél meer talent in de groep dan dat er uitgehaald wordt en als je over een gans seizoen tot dusver thuis gemiddeld 3000 man hebt, mag je wel spreken over trouwe supporters. En kan best zijn dat daar vrijkaarten bijzitten, bij mijn weten is dat overal het geval. Het sportieve is allang niet meer belangrijk. |
| 12 Dec 2009, 12:02 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
nonkel marcel schreef: Dat is ook zo. Er zit véél meer talent in de groep dan dat er uitgehaald wordt en als je over een gans seizoen tot dusver thuis gemiddeld 3000 man hebt, mag je wel spreken over trouwe supporters. En kan best zijn dat daar vrijkaarten bijzitten, bij mijn weten is dat overal het geval. Het sportieve is allang niet meer belangrijk. Nog een jaar langer in tweede en ge moogt er den helf afdoen _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 12 Dec 2009, 12:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
nonkel marcel schreef: Dat is ook zo. Er zit véél meer talent in de groep dan dat er uitgehaald wordt en als je over een gans seizoen tot dusver thuis gemiddeld 3000 man hebt, mag je wel spreken over trouwe supporters. En kan best zijn dat daar vrijkaarten bijzitten, bij mijn weten is dat overal het geval. Het sportieve is allang niet meer belangrijk. Da gelooft ge toch zelf niet, gemiddeld 3000 man. ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 12 Dec 2009, 15:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
DavidSeal schreef: nonkel marcel schreef: Dat is ook zo. Er zit véél meer talent in de groep dan dat er uitgehaald wordt en als je over een gans seizoen tot dusver thuis gemiddeld 3000 man hebt, mag je wel spreken over trouwe supporters. En kan best zijn dat daar vrijkaarten bijzitten, bij mijn weten is dat overal het geval. Het sportieve is allang niet meer belangrijk. Da gelooft ge toch zelf niet, gemiddeld 3000 man. ![]() Misschien wel, misschien niet als hij zegt dat er een gemiddelde is van 3000 man, dit laat ik in het midden. Moest hij nu zeggen 3000 betalenden dan geloof ik er geen snars van. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 12 Dec 2009, 15:58 |
|
|
de clerus schreef: Nog een jaar langer in tweede en ge moogt er den helf afdoen Als we nog een jaar langer in tweede spelen, heeft ons bestuur goed gewerkt. 3000 betalenden? Tuurlijk niet, er zijn clubs in 1e die daar nog niet aan geraken. Idem bij jullie zenne. |
| 12 Dec 2009, 17:20 |
|
|
Ancien
nonkel marcel schreef: de clerus schreef: Nog een jaar langer in tweede en ge moogt er den helf afdoen Als we nog een jaar langer in tweede spelen, heeft ons bestuur goed gewerkt. 3000 betalenden? Tuurlijk niet, er zijn clubs in 1e die daar nog niet aan geraken. Idem bij jullie zenne. Niemand beweert dat er bij ons gemiddeld 3000 betalende toeschouwers per match zijn, laat staan dat er 3000 man, alles bijeen, is (al zal dat de volgende 2 thuismatchen wel zo zijn, denk ik). Maar er wordt daar bij jullie zo gul met vrijkaarten rond gestrooid dat je je toch moet afvragen hoeveel er effectief betaald hebben. En nog iets: wij spelen maar in derde, hé. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 12 Dec 2009, 17:43 |
|
|
Bij jullie worden ook altijd zowat alle jeugdploegen uit de streek uitgenodigd, dus zo overdreven veel betalende sups zullen er ook niet zijn. Trouwens, met het rampzalige voetbal dat we momenteel spelen, vind ik het al een prestatie dat ze zelfs met een vrijkaart willen komen. Een serieuze opoffering momenteel
|
| 12 Dec 2009, 17:48 |
|
|
Ancien
Die jeugdploegen of andere verenigingen moeten eerst een aanvraag indienen om een bepaalde wedstrijd bij te wonen en worden dan, meestal toch, in de Europa-tribune ondergebracht.
Dit seizoen heb ik daar toch nog niet al te veel volk zien zitten hoor. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 12 Dec 2009, 17:54 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Ale we zijn weer vertrokken: 200 pagina's zijn er in dezen topic al gevuld over toeschouwersaantallen...
![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 12 Dec 2009, 17:55 |
|
|
Ancien
Gio schreef: Ale we zijn weer vertrokken: 200 pagina's zijn er in dezen topic al gevuld over toeschouwersaantallen... ![]() Misschien moeten we dan maar fusioneren dan kan deze topic afgesloten worden. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 12 Dec 2009, 18:06 |
|
| Pagina 395 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 393 394 395 396 397 … 711 Volgende |