|
|
| Pagina 11 van 19 |
[ 284 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 19 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
leuke match, leuke sfeer, maar een paar zogezegde eigen "supporters"
... een beetje onder mekaar vechten vooraan in de K zodat ik met 2 kinderen mag gaan vluchten om zelf geen klappen te krijgen (en met mij nog een paar mensen met kinderen) ... ze zitten hier thuis nog met de daver op het lijf. |
| 13 Dec 2009, 18:47 |
|
|
Junior Lid geworden op: 11 Feb 2007, 13:01 Berichten: 242 Locatie: Aalst |
the_red_ant69 schreef: leuke match, leuke sfeer, maar een paar zogezegde eigen "supporters" ... een beetje onder mekaar vechten vooraan in de K zodat ik met 2 kinderen mag gaan vluchten om zelf geen klappen te krijgen (en met mij nog een paar mensen met kinderen) ... ze zitten hier thuis nog met de daver op het lijf. daar geef ik u volledig gelijk, der zitten der veel zogezegde "supprters" tussen die de sfeer wel eens al te vaak verpesten. ik begrijp het volledig, sterkte van nen échte eendracht supporter _________________ eendrachter ben je niet voor even, maar voor heel je leven!! Forza Iejndracht Oilsjt |
| 13 Dec 2009, 18:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Zulke idioten zul je altijd wel hebben, maar als er dan (je eigen) kinderen bij betrokken zijn is het des te erger. Hopelijk hebben de stewards hier verslag van opgemaakt en zijn de vechtersbazen geidentificeerd.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 13 Dec 2009, 19:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Meest positieve vandaag vond ik dat seminck weerin de ploeg en flippo weer op zijn plaats stond.
Ben nooit geen fan geweest van flippo's verhuis naar het centrum van de verdediging. Ik begrijp dat Troch zijn inbreng bij velen vraagtekens oproept, zijn inzet liet soms te wensen over. Maar wie gaf weer de assist bij de tweede en bevrijdende goal ![]() |
| 13 Dec 2009, 19:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Vrij vlotte overwinning zonder Galucci en Lord (en dat scheelt een slok op de borrel), maar Racing zoals hier al gezegd zeer zwak.
Verheyden was juist tegen een kaart gelopen en al een keer tegen de grond gegaan, uit veiligheid vervangen? Depoitre blijft nuttig maar vandaag niet echt gelukkig, en het score-probleem zou wel eens in zijn hoofdje kunnen kruipen vrees ik (voor zo ver daar de komende weken niet vooral studie-perikelen zitten...). Wel knap hoe de supporters hem blijven aanmoedigen, als we dat met iedereen zouden doen... Verder een knappe Seminck gezien en twee goeie goals van Moreels en een secure keeper (al hadden we dat niet hoeven te weten als ze wat steviger uit de kleedkamer gekomen waren...).. Voor het overige ontgaat het me compleet waarom sommige liedjes worden gezongen (over makakken en dat soort onzin), ik vind dat allemaal zo laag dat ik soms goesting krijg om voor eeuwig weg te blijven. Ga naar het voetbal om u te amuseren en zit niet nodeloos te provoceren. En dat diegenen die willen vechten ergens afspreken op een wei ver weg van het stadion en mekaar daar voor mijn part uitmoorden, zodat de anderen kunnen genieten. Het was voor mij het eerste bezoek aan Eendracht sinds mijn vader overleed twee weken geleden, een Eendrachtsupporter in hart en nieren, die echter toen hij in de zeventig was is afgehaakt om te gaan kijken omdat hij gewoon niet meer durfde. Hoe zielig is dat eigenlijk! Ik weet dat er soms voor een prul stadionverbod wordt uitgesproken maar mensen die naar het voetbal gaan om te provoceren en te vechten, blijf alstublief weg. Maar allez, ik zal wel een oude zaag zijn, maar ouders met hun kinderen, 't zou kunnen dat die gastjes voor altijd een afkeer van voetbal hebben, hé, zoals mijn zoon trouwens ook heeft... Proficiat aan die onnozelaars die dat op hun kerfstok hebben! Om positief te eindigen: bedankt Eendracht, een mooie dominante eerste helft en al bij al in de gegeven omstandigheden een gave prestatie, behalve de eerste twintig minuten na de rust... |
| 13 Dec 2009, 19:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
jammen schreef: Zulke idioten zul je altijd wel hebben, maar als er dan (je eigen) kinderen bij betrokken zijn is het des te erger. Hopelijk hebben de stewards hier verslag van opgemaakt en zijn de vechtersbazen geidentificeerd. Iedereen weet nu toch al dat altijd tzelfde is met die kerel, maar de flikken kijken er zelfs niet naar om. Ik snap niet dat zoveel mensen dat ventje nog verdedigen ook? |
| 13 Dec 2009, 19:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
salvador schreef: Vrij vlotte overwinning zonder Galucci en Lord (en dat scheelt een slok op de borrel), maar Racing zoals hier al gezegd zeer zwak. Verheyden was juist tegen een kaart gelopen en al een keer tegen de grond gegaan, uit veiligheid vervangen? Depoitre blijft nuttig maar vandaag niet echt gelukkig, en het score-probleem zou wel eens in zijn hoofdje kunnen kruipen vrees ik (voor zo ver daar de komende weken niet vooral studie-perikelen zitten...). Wel knap hoe de supporters hem blijven aanmoedigen, als we dat met iedereen zouden doen... Verder een knappe Seminck gezien en twee goeie goals van Moreels en een secure keeper (al hadden we dat niet hoeven te weten als ze wat steviger uit de kleedkamer gekomen waren...).. Voor het overige ontgaat het me compleet waarom sommige liedjes worden gezongen (over makakken en dat soort onzin), ik vind dat allemaal zo laag dat ik soms goesting krijg om voor eeuwig weg te blijven. Ga naar het voetbal om u te amuseren en zit niet nodeloos te provoceren. En dat diegenen die willen vechten ergens afspreken op een wei ver weg van het stadion en mekaar daar voor mijn part uitmoorden, zodat de anderen kunnen genieten. Het was voor mij het eerste bezoek aan Eendracht sinds mijn vader overleed twee weken geleden, een Eendrachtsupporter in hart en nieren, die echter toen hij in de zeventig was is afgehaakt om te gaan kijken omdat hij gewoon niet meer durfde. Hoe zielig is dat eigenlijk! Ik weet dat er soms voor een prul stadionverbod wordt uitgesproken maar mensen die naar het voetbal gaan om te provoceren en te vechten, blijf alstublief weg. Maar allez, ik zal wel een oude zaag zijn, maar ouders met hun kinderen, 't zou kunnen dat die gastjes voor altijd een afkeer van voetbal hebben, hé, zoals mijn zoon trouwens ook heeft... Proficiat aan die onnozelaars die dat op hun kerfstok hebben! Om positief te eindigen: bedankt Eendracht, een mooie dominante eerste helft en al bij al in de gegeven omstandigheden een gave prestatie, behalve de eerste twintig minuten na de rust... M'n oprechte deelneming, Salvador, met het verlies van je vader. Het is soms triestig om aan te zien wat zich allemaal "supporter" durft te noemen. En met het ouder worden ga je daar allemaal minder goed mee om. Als "echte Iendracht-supporter" (en dit al 36 jaar lang) zou ik niet graag hebben dat mensen zoals jij, door zulke nozems wegblijven van het voetbal. Sterkte maat! _________________ oilsjt, goi alien... |
| 13 Dec 2009, 19:24 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
the_red_ant69 schreef: leuke match, leuke sfeer, maar een paar zogezegde eigen "supporters" ... een beetje onder mekaar vechten vooraan in de K zodat ik met 2 kinderen mag gaan vluchten om zelf geen klappen te krijgen (en met mij nog een paar mensen met kinderen) ... ze zitten hier thuis nog met de daver op het lijf. |
| 13 Dec 2009, 19:27 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
chunga schreef: the_red_ant69 schreef: leuke match, leuke sfeer, maar een paar zogezegde eigen "supporters" ... een beetje onder mekaar vechten vooraan in de K zodat ik met 2 kinderen mag gaan vluchten om zelf geen klappen te krijgen (en met mij nog een paar mensen met kinderen) ... ze zitten hier thuis nog met de daver op het lijf. soms is het idd MARGINaalst. maja.... hopelijk moeten we dit niet te veel tegenkomen. _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 13 Dec 2009, 19:32 |
|
|
Freak
chunga schreef: the_red_ant69 schreef: leuke match, leuke sfeer, maar een paar zogezegde eigen "supporters" ... een beetje onder mekaar vechten vooraan in de K zodat ik met 2 kinderen mag gaan vluchten om zelf geen klappen te krijgen (en met mij nog een paar mensen met kinderen) ... ze zitten hier thuis nog met de daver op het lijf. allez, wa da ge nu zegt, die bokkal boys... regelrechte soep |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Goeie eerste helft van ons vond ik waar we Racing volledig tegen de muur drukten, met een beetje meer geluk stond het 3-0 met de rust. (Goeie keeper van Racing).
Tweede helft vond ik ons slap spelen, we lieten Racing meer de bal en kropen achteruit, ik vraag mij af waarom. Gelukkig scoort Moreels dan nog een schitterend doelpunt en bij 2-0 waren de boeken volledig dicht. Kestens vond ik een dikke match spelen en maakte ei zo na een wereldgoal. Een verdiende overwinning tegen een zwak Racing. Laatst gewijzigd door Gilles op 13 Dec 2009, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd. |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
AlostanA schreef: Iedereen weet nu toch al dat altijd tzelfde is met die kerel, maar de flikken kijken er zelfs niet naar om. Ik snap niet dat zoveel mensen dat ventje nog verdedigen ook? 'De Vinne' ? Of hoe noemt hij daar? |
| 13 Dec 2009, 19:33 |
|
|
Scholier
niet onze beste match onder BVR maar toch weer probleemloos gewonnen.
verder wil ik salvador bijtreden. Het niveau van de zangkoren is bij momenten echt bedenkelijk. Een groot deel van de K heeft de match amper gezien omdat hun vizier op het bezoekersvak gericht was was. Zijn dat dan supporters? zing gewoon voor uw ploeg en laat dat nodeloze provoceren achterwege. 'Ajoinen' met die jonge gast als (stand-in voor bomber) voorzanger is fantastisch! Is daar geen filmken van? |
| 13 Dec 2009, 19:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
El Corredor schreef: chunga schreef: the_red_ant69 schreef: leuke match, leuke sfeer, maar een paar zogezegde eigen "supporters" ... een beetje onder mekaar vechten vooraan in de K zodat ik met 2 kinderen mag gaan vluchten om zelf geen klappen te krijgen (en met mij nog een paar mensen met kinderen) ... ze zitten hier thuis nog met de daver op het lijf. allez, wa da ge nu zegt, die bokkal boys... regelrechte soep Blij dat iemand het eindelijk durft vernoemen _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 13 Dec 2009, 19:45 |
|
|
Junior
We zijn vandaag halfweg de competitie.Ik hoop dat ze tegen volgende week Lord en Galucci recuperen.
Indien er in de 2 volgende matchen(Zottegem en Boom 6 op 6) wordt gehaald zie ik de titel nog volledig zitten. ![]() |
| 13 Dec 2009, 19:52 |
|
| Pagina 11 van 19 |
[ 284 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 19 Volgende |