|
|
| Pagina 14 van 19 |
[ 284 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 19 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
El Corredor schreef: ajoineuh schreef: kgon ier toch isj efkes mé gedacht zeggen tegenoever die mannen die pijzen dat de bokkalboys soep es en oever diejen ambras van vandaug... wie uitdaagd moet klappe kunnen aanvaarden... de deuren onder uitgang spionkop waren gesloten dus koste nimmer al daar buiten en of pissen... stond er daar zo ne gralijke simme GESTELDEN onnozelaar tegen die van aalst en stewards bezig van " as kik ier na zeg dak deergon gonnek deer" "wat est kom pakt oit" ja se dan hebde pech eh wie ni uitdaagd moet ook geen schrik van klappen te krijgen hebben... en bokkalboys : ne groep echte kameraden die voor iedereen door een vuur gaan... da zijn MANNEN... en geen grootbakkes mensen en nadien janken!!! diejen enen is twee tanden kwijt... --->>> proficiat... ge moet maar ni roepen en gebaren doen naar 10-15 man van kom kom kom kom wat est!!! de mensen die moesten vluchten en nu hun ongenoegen uiten naar de vechters zouden beter EERST naar de uitdagers kijken ipv de vechters met de vinger te wijzen... kstond er plak veren en nor moin miening een schoein les gekregen!!! echt proficiat dat je je een man getoond hebt door iemand een lesje te leren. bokkalboys zijn inderdaad echte mannen ... Kmoet zeggen dak het ook redelijk belachelijk vind da ge op elkanders gezicht slaagt als supporter van den iendracht, wie of wa het ook was ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 13 Dec 2009, 22:36 |
|
|
Ancien
the_red_ant69 schreef: leuke match, leuke sfeer, maar een paar zogezegde eigen "supporters" ... een beetje onder mekaar vechten vooraan in de K zodat ik met 2 kinderen mag gaan vluchten om zelf geen klappen te krijgen (en met mij nog een paar mensen met kinderen) ... ze zitten hier thuis nog met de daver op het lijf. Een groot gedeelte van de K-tribune moet zal dit voorval gezien hebben, en er waren inderdaad toeschouwers die verstandig met hun kinderen snel veiliger oorden gingen opzoeken. Op de onderste rij stond er iemand die naar het schijnt een opmerking maakte over het feit dat het erg was dat supporters onderling aan het vechten waren, waarop iemand deze persoon op een vuistslag in het gezicht heeft getracteerd, ik heb daar in ieder geval geen stewards gezien tijdens die vechtpartijen. Hoe alles begonnen is weet ik ook niet maar plots ging de menigte uiteen en zagen we dat ze daar met een groepje aan het vechten waren. Stel je voor dat je daar met je kind staat en je krijgt daar een dreun in je gezicht, jongens toch, ik heb geen zin meer om iets over de wedstrijd te schrijven. Als ik zie dat deze mensen ongestraft hun gangetje mogen gaan, om daarna triomfantelijk met een uitdagende blik rond te lopen in de kantine, om de eerste die een woord zou zeggen op zijn gezicht te slaan, dan hoeft het voor mij niet meer. Dit gaat de verkeerde kant uit, ik denk dat ik de volgende wedstrijd op een andere plaats in het stadion de wedstrijd zal volgen. Ik hou van voetbal en het is leuk en gezellig om achteraf eens met vrienden na te kaarten over de wedstrijd, dat is voor mij ontspanning, maar dit soort zaken zorgt er voor dat je binnen de korste keren i.p.v. aan klantenbinding te doen voor lege tribunes speelt. Misschien tot zondag. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Dec 2009, 22:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ik heb ook alles gezien,wie daar schuld heeft,daar oordeel ik niet over,maar ik vraag me maar 1 ding af,wat staan die stewards daar te doen
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Dec 2009, 22:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Prachtige aktie van OPC, proficiat mannen.
Spijtig van de mondmaskers, dat zou pas een mooie foto opgeleverd hebben. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 13 Dec 2009, 22:58 |
|
|
Vaste Waarde
Hugo schreef: the_red_ant69 schreef: leuke match, leuke sfeer, maar een paar zogezegde eigen "supporters" ... een beetje onder mekaar vechten vooraan in de K zodat ik met 2 kinderen mag gaan vluchten om zelf geen klappen te krijgen (en met mij nog een paar mensen met kinderen) ... ze zitten hier thuis nog met de daver op het lijf. Een groot gedeelte van de K-tribune moet zal dit voorval gezien hebben, en er waren inderdaad toeschouwers die verstandig met hun kinderen snel veiliger oorden gingen opzoeken. Op de onderste rij stond er iemand die naar het schijnt een opmerking maakte over het feit dat het erg was dat supporters onderling aan het vechten waren, waarop iemand deze persoon op een vuistslag in het gezicht heeft getracteerd, ik heb daar in ieder geval geen stewards gezien tijdens die vechtpartijen. Hoe alles begonnen is weet ik ook niet maar plots ging de menigte uiteen en zagen we dat ze daar met een groepje aan het vechten waren. Stel je voor dat je daar met je kind staat en je krijgt daar een dreun in je gezicht, jongens toch, ik heb geen zin meer om iets over de wedstrijd te schrijven. Als ik zie dat deze mensen ongestraft hun gangetje mogen gaan, om daarna triomfantelijk met een uitdagende blik rond te lopen in de kantine, om de eerste die een woord zou zeggen op zijn gezicht te slaan, dan hoeft het voor mij niet meer. Dit gaat de verkeerde kant uit, ik denk dat ik de volgende wedstrijd op een andere plaats in het stadion de wedstrijd zal volgen. Ik hou van voetbal en het is leuk en gezellig om achteraf eens met vrienden na te kaarten over de wedstrijd, dat is voor mij ontspanning, maar dit soort zaken zorgt er voor dat je binnen de korste keren i.p.v. aan klantenbinding te doen voor lege tribunes speelt. Misschien tot zondag. Hugo, ge MOET zondag komen he, ge moet er ene komen drinken op mijn verjaardag. Zet u anders nekeer in zittribune E, ik zit daar ook. Trouwens, daar zitten schoon madammekes tussen ze ! _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 13 Dec 2009, 23:04 |
|
|
Ancien
nonkeltje schreef: Hugo schreef: the_red_ant69 schreef: leuke match, leuke sfeer, maar een paar zogezegde eigen "supporters" ... een beetje onder mekaar vechten vooraan in de K zodat ik met 2 kinderen mag gaan vluchten om zelf geen klappen te krijgen (en met mij nog een paar mensen met kinderen) ... ze zitten hier thuis nog met de daver op het lijf. Een groot gedeelte van de K-tribune moet zal dit voorval gezien hebben, en er waren inderdaad toeschouwers die verstandig met hun kinderen snel veiliger oorden gingen opzoeken. Op de onderste rij stond er iemand die naar het schijnt een opmerking maakte over het feit dat het erg was dat supporters onderling aan het vechten waren, waarop iemand deze persoon op een vuistslag in het gezicht heeft getracteerd, ik heb daar in ieder geval geen stewards gezien tijdens die vechtpartijen. Hoe alles begonnen is weet ik ook niet maar plots ging de menigte uiteen en zagen we dat ze daar met een groepje aan het vechten waren. Stel je voor dat je daar met je kind staat en je krijgt daar een dreun in je gezicht, jongens toch, ik heb geen zin meer om iets over de wedstrijd te schrijven. Als ik zie dat deze mensen ongestraft hun gangetje mogen gaan, om daarna triomfantelijk met een uitdagende blik rond te lopen in de kantine, om de eerste die een woord zou zeggen op zijn gezicht te slaan, dan hoeft het voor mij niet meer. Dit gaat de verkeerde kant uit, ik denk dat ik de volgende wedstrijd op een andere plaats in het stadion de wedstrijd zal volgen. Ik hou van voetbal en het is leuk en gezellig om achteraf eens met vrienden na te kaarten over de wedstrijd, dat is voor mij ontspanning, maar dit soort zaken zorgt er voor dat je binnen de korste keren i.p.v. aan klantenbinding te doen voor lege tribunes speelt. Misschien tot zondag. Hugo, ge MOET zondag komen he, ge moet er ene komen drinken op mijn verjaardag. Zet u anders nekeer in zittribune E, ik zit daar ook. Trouwens, daar zitten schoon madammekes tussen ze ! Dat klopt, het stond trouwens op mijn kalender aangestipt, ik ben wel een beetje ontgoocheld begrijp je , onze club doet het uitstekend en dan zie je dergelijke zaken. Ok Nonkeltje, ik zal er zijn om te klinken op je verjaardag. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Dec 2009, 23:11 |
|
|
Vaste Waarde
nonkeltje schreef: Hugo schreef: the_red_ant69 schreef: leuke match, leuke sfeer, maar een paar zogezegde eigen "supporters" ... een beetje onder mekaar vechten vooraan in de K zodat ik met 2 kinderen mag gaan vluchten om zelf geen klappen te krijgen (en met mij nog een paar mensen met kinderen) ... ze zitten hier thuis nog met de daver op het lijf. Een groot gedeelte van de K-tribune moet zal dit voorval gezien hebben, en er waren inderdaad toeschouwers die verstandig met hun kinderen snel veiliger oorden gingen opzoeken. Op de onderste rij stond er iemand die naar het schijnt een opmerking maakte over het feit dat het erg was dat supporters onderling aan het vechten waren, waarop iemand deze persoon op een vuistslag in het gezicht heeft getracteerd, ik heb daar in ieder geval geen stewards gezien tijdens die vechtpartijen. Hoe alles begonnen is weet ik ook niet maar plots ging de menigte uiteen en zagen we dat ze daar met een groepje aan het vechten waren. Stel je voor dat je daar met je kind staat en je krijgt daar een dreun in je gezicht, jongens toch, ik heb geen zin meer om iets over de wedstrijd te schrijven. Als ik zie dat deze mensen ongestraft hun gangetje mogen gaan, om daarna triomfantelijk met een uitdagende blik rond te lopen in de kantine, om de eerste die een woord zou zeggen op zijn gezicht te slaan, dan hoeft het voor mij niet meer. Dit gaat de verkeerde kant uit, ik denk dat ik de volgende wedstrijd op een andere plaats in het stadion de wedstrijd zal volgen. Ik hou van voetbal en het is leuk en gezellig om achteraf eens met vrienden na te kaarten over de wedstrijd, dat is voor mij ontspanning, maar dit soort zaken zorgt er voor dat je binnen de korste keren i.p.v. aan klantenbinding te doen voor lege tribunes speelt. Misschien tot zondag. Wat betreft dat vechten van vandaag, ik persoonlijk vind dat de stewards er niet alleen zijn voor de bezoekers. Bij dergelijk voorval dienen ze tussenbeide te komen en deze die te ver gaan mogen van mij ook wel een stadionverbod krijgen. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 13 Dec 2009, 23:11 |
|
|
Vaste Waarde
Hugo schreef: nonkeltje schreef: Hugo schreef: Een groot gedeelte van de K-tribune moet zal dit voorval gezien hebben, en er waren inderdaad toeschouwers die verstandig met hun kinderen snel veiliger oorden gingen opzoeken. Op de onderste rij stond er iemand die naar het schijnt een opmerking maakte over het feit dat het erg was dat supporters onderling aan het vechten waren, waarop iemand deze persoon op een vuistslag in het gezicht heeft getracteerd, ik heb daar in ieder geval geen stewards gezien tijdens die vechtpartijen. Hoe alles begonnen is weet ik ook niet maar plots ging de menigte uiteen en zagen we dat ze daar met een groepje aan het vechten waren. Stel je voor dat je daar met je kind staat en je krijgt daar een dreun in je gezicht, jongens toch, ik heb geen zin meer om iets over de wedstrijd te schrijven. Als ik zie dat deze mensen ongestraft hun gangetje mogen gaan, om daarna triomfantelijk met een uitdagende blik rond te lopen in de kantine, om de eerste die een woord zou zeggen op zijn gezicht te slaan, dan hoeft het voor mij niet meer. Dit gaat de verkeerde kant uit, ik denk dat ik de volgende wedstrijd op een andere plaats in het stadion de wedstrijd zal volgen. Ik hou van voetbal en het is leuk en gezellig om achteraf eens met vrienden na te kaarten over de wedstrijd, dat is voor mij ontspanning, maar dit soort zaken zorgt er voor dat je binnen de korste keren i.p.v. aan klantenbinding te doen voor lege tribunes speelt. Misschien tot zondag. Hugo, ge MOET zondag komen he, ge moet er ene komen drinken op mijn verjaardag. Zet u anders nekeer in zittribune E, ik zit daar ook. Trouwens, daar zitten schoon madammekes tussen ze ! Dat klopt, het stond trouwens op mijn kalender aangestipt, ik ben wel een beetje ontgoocheld begrijp je , onze club doet het uitstekend en dan zie je dergelijke zaken. Ok Nonkeltje, ik zal er zijn om te klinken op je verjaardag. ![]() Dat klinkt al beter zie ! tot zondag, je zal mij na de match vinden in kantine onder tribune E. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 13 Dec 2009, 23:14 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Ik heb een aangename pot voetbal gezien met een sfeer waarvan ze zelfs in eerste klasse nog iets kunnen leren.
Eerste helft spelen we foutloos en dwingen we genoeg kansen af om drie doelpunten voor te staan. Tweede helft krijgen we het moeilijk na het uitvallen van Verheyden. Wat niet vreemd is als je weet dat zijn vervanger (Troch) een maand inactiviteit achter de rug heeft. Diezelfde Troch was wel van goudwaarde in de voorberijding van het tweede doelpunt. Al heeft hij de snelheid niet, hij slaagt er toch altijd in om vooraan beslissend te zijn. Maar mijn grootste waardering gaat uit naar het duo Flipo/BVR. Nog niet veel meegemaakt dat een speler en een trainer overleggen aan de zijlijn over de bijsturingen die dienen te gebeuren. En.... met succes... Doe zo verder mannen. (alleen al voor het kippenvelmoment na de wedstrijd waarbij de tegenstander steeds verbaasd achterom kijkt..... AJOOOINEN) |
| 13 Dec 2009, 23:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Geweld is iets van deze tijd hé. Plezier maken en andermans goed gerust laten zit er blijkbaar voor sommigen niet meer in. Men is pas tevreden als men iemand kan molesteren of iemands eigendom beschadigen.
Maar bon, ik ga het niet aan mijn hart laten komen door weg te blijven van Den Iendracht, daarvoor zit de clubliefde te diep. Al denk ik dat dergelijke wantoestanden op termijn de club meer slecht dan goed zullen doen. Ik kan wel begrijpen dat mensen zoals Hugo denken om de volgende match te passen maar dit is zoals in het begin van het seizoen als de ploeg niet goed draaide, dan werd dit ook dikwijls gezegd, maar de week daarop was iedereen terug present. Het toont aan dat een echte Iendracht supporter begaan is met zijn ploeg en er het hart van in is als zoiets gebeurd. Daarom aan de mensen van het bestuur die dit lezen: doe er iets aan voor het te laat is. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 13 Dec 2009, 23:21 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
just de beelden gezien op TV Oost
assist van De Castro mag er zijn bij de eerste goal speelt de laatste weken op hoog niveau |
| 13 Dec 2009, 23:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: Ik treedt Salvador bij en ik denk wel dat het niet scoren stilaan in het hoofdje kruipt - zie maar naar de reactie van Laurent na het eindsignaal... Wat deed hij na het eindsignaal? Ik heb het niet gezien. |
| 13 Dec 2009, 23:41 |
|
|
Miniem
El Corredor schreef: Vandaag een minder match van onze kant. Terug in een 4-3-3 (of 4-5-1) opstelling. Ik begreep de wissel van BVR niet echt, troch voor verheyden. Daarbij kreeg Racing het balbezit cadeau, maar het deed er weinig tot niets mee. Verdiende overwinning zeer zeker, maar waarom Troch 35 minuten speelgelegenheid kreeg is mij wel een raadsel. Die gast voetbalt enkel nog uit stand, en hopelijk blijft BVR 4-4-2 spelen in de plaats van een 4-5-1 door de strot te duwen van deze ploeg met persé Troch er in. Seminck moet weken met de beloften meedoen, hem 90 minuten opwarmen zonder invallen... Enfin, volgende week moet ook nog Sottegem voor de bijl en dan staan we in de top 4. Indien Racing zou zakken, klopt de sportieve cel best eens aan voor hun doelman Clepkens en hun nummer 4, Leys. Zeg Corredorski, betaal Troch anders gewoon uit en dan zijn we vanaf van Uw gezaag op hem! Hij kan precies niets goed doen voor U?! Ziehier 2 puntjes waar je een puntje kunt aan zuigen: Punt 1: Hij deed mee de wedstrijd kantelen want na de rust speelden we meer op de eigen helft dan op de andere en net op het moment dat je denkt dat we der enen gaan slikken gaf hij een sublieme assist op Wouter de meesterlijk afwerkte, daarnaast heeft hij Depoitre nog 1 keer alleen voor doel gezet, maar die verzuimt om ondanks de voor ons 15+ doelpunten uit de nu laatste 5 wedstrijden te scoren... Leg dat eens uit aan een mens dat je ploeg zoveel scoort, maar je enige spits niet :wadde: Begin nu ook weer niet van hij werkt hard -wat overigens juist is- maar het wordt nu eens tijd dat hij dat balletje er ook eens begint in te leggen... Soit, bij mijn weten heeft Troch vandaag nagenoeg 2 assists afgeleverd op een goed halfuur speeltijd. Punt 2: dit alles ondanks dat hij maar 2 keer heeft getraind deze week... Ik weet niet of jij dit kent maar het is sowieso nodig om iemand (en nu komt het woord) wedstrijdritme te laten opdoen. Punt 3: als het specifiek de opdracht is om niet te ver uit positie te lopen(om niet te veel ruimte vrij te geven aan de tegenstrever -ja, ik zet het toch maar zwart op wit [toevallig onze teamkleuren lol!]- want misschien kan je je daar maar moeilijk een beeld van vormen) van de coach nadat we al 20 min aan het kamperen waren en Racing alsmaar gevaarlijker werd. Sorry, dat jij de feiten misschien niet kent, maar informeer je over het hoe en het waarom beste vriend en dan krijg je recht van spreken! Als ik een lichtpunt mag noemen dan is dat zeker en vast Niels De Schutter, maar daarom niet in minder mate Wouter Morreels! Een minder punt, alles vertrok nagenoeg een hele match vanaf de linksback, waardoor de mannetjes van Racing het enige dienden te doen om dat te stoppen, hoog storen bij Filipovic. Dus voor de komende wedstrijden, ook wat van De Castro's kant te laten vertrekken, want er zat volledig geen verrassing of variatie meer in de opbouw... Laatst gewijzigd door StanyMTBer op 14 Dec 2009, 0:22, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 13 Dec 2009, 23:59 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Al dat krapuul is niet meer aan mij besteed. Ik zit al maanden steeds in de zittribune zowel uit als thuis. Het kost wat meer maar daar zit je tenminste tussen gewone mensen. Mijn dochter van 12 jaar komt al een tijdje mee kijken en ik zou niet willen dat haar iets overkomt. En met het gedeelte "OCMW-publiek" dat we hebben kan je maar best op je hoede zijn.. 'T is jammer dat je zo moet denken maar het is niet anders.
Wat de match betreft, ik vond Kestens, Mich en Troch zwak spelen. Ze missen duidelijk matchritme al denk ik dat Troch gewoon niet beter kan. Die loopt de eerste minuut dat hij op het veld staat en daarna begint hij aan zijn middagdutje. Verheyden heeft zijn vervanging zelf gevraagd (reeds in de eerste helft) en ik kan het weten want ik zit steeds net boven de dugout van EA. Al bij al een makkelijke zege tegen een toch wel heel zwak Racing. Chapeau dat die supps zo achter hun team blijven staan _________________
|
| 14 Dec 2009, 0:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Gilles schreef: AlostanA schreef: Iedereen weet nu toch al dat altijd tzelfde is met die kerel, maar de flikken kijken er zelfs niet naar om. Ik snap niet dat zoveel mensen dat ventje nog verdedigen ook? 'De Vinne' ? Of hoe noemt hij daar? Idd... |
| 14 Dec 2009, 0:16 |
|
| Pagina 14 van 19 |
[ 284 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 19 Volgende |