Eendracht Aalst - KSV Sottegem - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 448 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 30
 Eendracht Aalst - KSV Sottegem 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Mja, Boto had hier uiteindelijk nog wel iets laten zien. Bij Jan De Langhe zag ik echt in de verste verte niets dat er op wees dat hij zou worden wat hij vandaag is. Maar in dat jaar dat hij hier speelde zal hij wel enorm veel bij geleerd hebben natuurlijk. Blonk bij ons toch vooral uit door zijn onkunde.... als je op 1 seizoen maar 1 doelpunt kan scoren (in de beker dan nog) dan moet je fout toch ook bij jezelf zoeken hé.

16 Dec 2009, 22:21
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Hugo schreef:
Bram schreef:
Boto was toch een degelijke speler zeker ? blessuregevoelig en niet geschikt in een 4-5-1 systeem ? Zeker en vast
Maar niet goed genoeg voor 3de klasse ? Dan moogt ge toch dringend eens het niveau van 3de klasse herschatten. Ik lees dat hij dit seizoen ook al goed is voor een mooi aantal doelpunten ...

Dat zijn inderdaad van die spelers die onderschat worden, het mooiste voorbeeld van de laatste periode is toch De Langhe zeker van Wetteren.
Het was of hij hier niet kon voetballen en bij deze club maakt hij al twee seizoenen het mooie weer.

De naambekendheid is vaak een probleem, als er een speler aangetrokken word waarvan niemand al gehoord heeft is hij volgens de meeste al direct gedoemd om te falen, maar als ge dan iemand haalt met een naam die bekend klinkt in de oren doe je direct een super-transfer, kijk naar onze vriend Franck was volgens velen een goede aanwinst en wat heeft die bewezen :wadde: en dan haal je iemand als Depoitre, waar ik persoonlijk nooit van gehoord had en dan blijkt dit een van de beste transfers van de laatste jaren te zijn (vind ik toch persoonlijk) :worship:

Mijn hart is wit en zwart !

16 Dec 2009, 22:26
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
mja maar eh, De Langhe was dan wel weer zeer goed het jaar voor hij naar aalst kwam en de jaren erna... soms is dat toch echt om al uw haar uit te trekken he. Die kosten dan redelijk wa geld (spits die regelmatig scoort kost een pak meer dan een degelijke verdediger), en dan bakt die er werkelijk niets van bij ons. is dat dan de druk? geen goesting? blessures? vermoeidheid? was die hier niet graag? "het zit in 't koppeke" zeggen ze dikwijls, ook dit jaar wordt weer pijnlijk duidelijk wat "vertrouwen" zoal doet met een mens (zie oa verheyden, podevijn). een goeie ploeg koop je niet... er is veel meer nodig

Over Boto: toegegeven hij speelde hier, net als die enkele andere spitsen die we hadden in uitermate moeilijke soms bijna onmogelijke omstandigheden, in een statisch elftal zonder enige aanvoer, laat staan steun of afspeelmogelijkheden... maar ik vond hem toch ook wel ewa traag, amper duelkracht, en hij stak hem soms ook wel graag weg achter zijn manneke zenne... wat em wel meeheeft is dat hij aan een meer dan behoorlijk percentage afwerkt op doel, maar kben geen fan.

16 Dec 2009, 22:31
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
De voorbeschouwing staat online.

17 Dec 2009, 0:06
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Dani schreef:
Boto kan wel iets maar is toch te plat om top in derde klasse te spelen.

Bram schreef:
Boto was toch een degelijke speler zeker ? blessuregevoelig en niet geschikt in een 4-5-1 systeem ? Zeker en vast
Maar niet goed genoeg voor 3de klasse ? Dan moogt ge toch dringend eens het niveau van 3de klasse herschatten. Ik lees dat hij dit seizoen ook al goed is voor een mooi aantal doelpunten ...

17 Dec 2009, 0:50
nieuw in de eerste ploeg

Bartos schreef:
De voorbeschouwing staat online.

(y) Zelden een voorbeschouwing gezien met zoveel en juiste informatie.

17 Dec 2009, 6:11
Ancien

Leeftijd: 46
Stijn schreef:
Dani schreef:
Boto kan wel iets maar is toch te plat om top in derde klasse te spelen.
Hij kan inderdaad wel een goal maken maar weegt niet echt op een verdediging.
Zijn wedstrijd op STVV en Dender ? Hij scoorde en daarmee is alles gewoon gzegd.

Een W.Moreels en een Depoitre, om dan nog te zwijgen van Lord, zijn een pak beter dan Boto.

Je gaat natuurlijk zo kort door de bocht als je zelf wil. Als een speler hier weg is, wordt hij al snel bekritiseerd en niet goeg genoeg bevonden.
Ik herinner mij bijvoorbeeld ook nog de wedstrijd tegen Diegem waarin hij heel sterk speelde, en 2' voor het einde ons op 1-0 bracht.

In dat jaar dat Arnold gekwetst uitviel voor de rest van het seizoen, scoorde hij uiteindelijk 7 goals + 4 in de beker. Niet immens veel, maar toch duidelijk iemand die wel een goal kan maken.

Voilà, dat denk ik er ook van... Trouwens als hij niet geblesseerd zou uitgevallen zijn net voor de competitiestart toen we na ons kampioenenjaar terug in derde kwamen, had hij als basisspeler begonnen en was Arnold niet verder geraakt dan de bank. Had een goede voorbereiding en scoorde in de beker heel vlotjes. Was trouwens vorig seizoen de enige spits in onze kern die in een tijd kan spelen en die de goal weet staan... Jammer genoeg heeft Dillen geen voetbalkennis (en had hij het niet voor zwartjes/Franstaligen) en zag VDH er ook niks in... Boto overtuigde al meteen in zijn eerste match voor ons - die vriendschappelijke match tegen Dender tijdens de terugronde van ons kampioenenjaar in vierde toen hij testte en ipv Arnold alleen in de spits stond... De match die trouwens ook de doorbraak van Podevijn betekende in onze eerste ploeg.

Was ook niet toevallig dat de weinige goeie matchen dat we vorig seizoen speelden, hij in de ploeg stond... Was inderdaad niet die grote spits die weegt op een verdediging, maar heeft wel een neus voor goals... En als je bij een ploeg als Zottegem, die nooit zelf het spel maakt, 6 goals maakt (evenveel als Depoitre trouwens) dan doe je het goed, punt. Speel hem uit in een echte 4-4-2, bijvoorbeeld naast een Depoitre, en hij zou wel potten breken...

Als Boto binnen de zestien een schietkans krijgt, is het voor 80% zeker dat de bal tussen de palen is... Hou hem zondag maar in het oog... Ik zou er zelfs voor opteren om Filipovic terug centraal te zetten om hem uit de match te houden... Op een glad veld met zijn techniek en wendbaarheid zou hij immers wel eens kunnen profiteren van een centraal verdedigersduo Seminck - Moreels...

17 Dec 2009, 8:54
Vaste Waarde

Indien de weergoden het toelaten wordt de derbywedstrijd van aanstaande zondag tegen KSV Sottegem ingekleed als een echte kerstwedstrijd.

Zo zal iedere supporter gratis een Iendracht kerstmuts verkrijgen met embleem van en een belletje. In samenwerking met de brouwerij Palm krijgt elke supporter na de wedstrijd gratis één dobbel palm en dit tot 19u.

Bron: eendracht-aalst.be

:iendracht: :jepla :iendracht: :jepla :iendracht: :jepla :santé:

17 Dec 2009, 9:52
forumlegende

Ik heb nooit gezegd dat Boto te plat is voor derde klasse. Wel voor de top in derde en hij had het ook moeilijk met de druk die hier toch altijd aanwezig is.

Heeft te weinig duelkracht, geen snelheid....als je hogerop wil als club, dan heb je andere spelers nodig die (quasi) alle wedstrijden op hetzelfde niveau kunnen acteren.

Wedstrijd op STVV heeft hij enkel gescoord en een paar goede acties opgezet.
Tegen Dender onzichtbaar maar wel gescoord...na een blunder van de keeper.
Dus overdrijf vooral niet in jullie mening.

Bij een ploeg zoals Zottegem, die enkel de linkerkolom ambieert, waar alles mag en niets moet, daar kan een Boto, een Boussoufa (niet Mbark), een Iakovlevski, ... wel het mooie weer maken.

17 Dec 2009, 11:10
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Dani schreef:

Bij een ploeg zoals Zottegem, die enkel de linkerkolom ambieert, waar alles mag en niets moet, daar kan een Boto, een Boussoufa (niet Mbark), een Iakovlevski, ... wel het mooie weer maken.

Euhm, een Iakovlevski ook niet hoor volgens mij. Ik denk niet dat er in derde of zelfs vierde ploegen zijn met zo weinig ambitie dat Iakovlevski er het mooie weer kan maken.
Spelers als Boto en misschien ook Nordine Boussoufa kunnen wel het niveau aan van derde klasse, maar het klopt inderdaad dat het ook niet meer is dan dat. Als je echt de top van derde klasse ambiëert, dan hebben die jongens te weinig kwaliteiten. Als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld Depoitre en Wouter Moreels, das dus wel de top in derde klasse. Bovendien moet ge Boto ook minstens den helft van den tijd missen wegens geblesseerd. Maar voor een ploeg als Sottegem (met alle respect) is dat ongetwijfeld wel een goeie spits.

17 Dec 2009, 11:16
Freak

Leeftijd: 42
eendrachter'80 schreef:
Indien de weergoden het toelaten wordt de derbywedstrijd van aanstaande zondag tegen KSV Sottegem ingekleed als een echte kerstwedstrijd.

Zo zal iedere supporter gratis een Iendracht kerstmuts verkrijgen met embleem van en een belletje. In samenwerking met de brouwerij Palm krijgt elke supporter na de wedstrijd gratis één dobbel palm en dit tot 19u.

Kdenk dammen stilaan serieus rekening moeten houden met afgelasting. Al wat nu valt, zal zondag ni wegzijn en dan nog gezwegen van tgeen da nog komt + de vriestemperaturen. ik vermoed nen algemene afgelasting.

Tbegint al en da me zo ne volle kalender....

17 Dec 2009, 11:26
Ancien

eendrachter'80 schreef:

:stom: :stom:
Verdomme verdomme, nu ze iets leuk organiseren, zit het weer tegen, zo ne dobbele palm is niet te versmaden maar ge moogt er niet mee overdrijven. :D
Anders kon ik fier met mijn wit-zwarte kerstmuts rondgelopen hebben met de feestdagen bij mijn ouders in Denderleeuw, bij da scha-volk. :lol: :iendracht:

Laatst gewijzigd door Hugo op 17 Dec 2009, 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.

17 Dec 2009, 11:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Dat ze dat maar aflassen, dan kan ik na nieuwjaar ook van die tractatie genieten :whistle:

17 Dec 2009, 12:14
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
zouden ze in nationale algemeen aflassen? Als ze terplaatse maar aflassen, houden we sneeuwballengevecht op't plein he :-)

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

17 Dec 2009, 12:17
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
Bram schreef:
Dat ze dat maar aflassen, dan kan ik na nieuwjaar ook van die tractatie genieten :whistle:

kweet da ni ze Bram, dobbel palm is voor de dagen he, na nieuwjaar is da voorbij he :-)

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

17 Dec 2009, 12:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 448 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 30