|
|
| Pagina 9 van 66 |
[ 979 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 66 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bericht Re: Europa League
Deef schreef: salvador schreef: Onderkroiper schreef: Amaai 0 - 3 ![]() Hopelijk houden ze stand want plotseling denk ik aan die 0 - 3 op Hamburg met de rust en met een 5 - 3 eindstand ![]() Volgens mij was dat in Bremen, maar ik kan me vergissen... Idd dit was in Bremen En wees gerust, Hollanders zijn geen Duitsers... Ooit die afscheidsmatch van Johan Cruyff, Ajax tegen Bayern: 0-7 of 0-8 voor Bayern, ik wil er van af zijn... ![]() |
| 17 Dec 2009, 21:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bram schreef: ze zijn niet licht geblesseerd hé, Suarez was in alle geval twijfelachtig en werd gespaard voor zondag. Kgeloof wel niet dat Jol op voorhand wist dat het zo een vaart zou lopen. |
| 17 Dec 2009, 21:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Deef schreef: salvador schreef: Onderkroiper schreef: Amaai 0 - 3 ![]() Hopelijk houden ze stand want plotseling denk ik aan die 0 - 3 op Hamburg met de rust en met een 5 - 3 eindstand ![]() Volgens mij was dat in Bremen, maar ik kan me vergissen... Idd dit was in Bremen Goalen van Boffin, Albert, en 'k weet het verdomme niet meer. Bij Bremen liep er daar ne zekere Roofer (of het juist geschreven is weet ik niet) Nilis knalde daar bij 4-3 nog op de onderkant van de lat ..... _________________ geer'n bè |
| 17 Dec 2009, 21:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
salvador schreef: Onderkroiper schreef: Bram schreef: Jawat zeg, Toulouse was gisteren zwakker dan ik dacht, maar wat dan te zeggen van dit Ajax ? ![]() Amaai 0 - 3 ![]() Hopelijk houden ze stand want plotseling denk ik aan die 0 - 3 op Hamburg met de rust en met een 5 - 3 eindstand ![]() Volgens mij was dat in Bremen, maar ik kan me vergissen... Ge hebt gelijk Salvador Wedstrijd op 8 12 1993 ik wist dat Doisjers woaren ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 17 Dec 2009, 21:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
panoleon schreef: Deef schreef: salvador schreef: Volgens mij was dat in Bremen, maar ik kan me vergissen... Idd dit was in Bremen Goalen van Boffin, Albert, en 'k weet het verdomme niet meer. Bij Bremen liep er daar ne zekere Roofer (of het juist geschreven is weet ik niet) Nilis knalde daar bij 4-3 nog op de onderkant van de lat ..... ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 17 Dec 2009, 21:12 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Moesten ze nu gelijkgespeeld hebben, zou je nog kunne zeggen dat afgesproken was..
ma nu da anderlecht gewonnen heeft, komen ze op de 1ste plaats en treft Ajax morgen een zwaardere ploeg dus ik geloof ni da ze hun expres laten verliezen hebben. ze zijn gewoon veel te loom aan de match begonnen en het gemakkelijk opgepakt (aga e matchken tegen de sikkeleirs van anderlecht spele) ben wel content, nog is 3 Belgische ploegen da overwinteren.. da moet al lang gelede zijn.. |
| 17 Dec 2009, 22:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
ajoin_bart schreef: ben wel content, nog is 3 Belgische ploegen da overwinteren.. da moet al lang gelede zijn.. 18 jaar geleden volgens de verschillende media... |
| 17 Dec 2009, 22:32 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
ajoin_bart schreef: Moesten ze nu gelijkgespeeld hebben, zou je nog kunne zeggen dat afgesproken was.. ma nu da anderlecht gewonnen heeft, komen ze op de 1ste plaats en treft Ajax morgen een zwaardere ploeg dus ik geloof ni da ze hun expres laten verliezen hebben. ze zijn gewoon veel te loom aan de match begonnen en het gemakkelijk opgepakt (aga e matchken tegen de sikkeleirs van anderlecht spele) ben wel content, nog is 3 Belgische ploegen da overwinteren.. da moet al lang gelede zijn.. Jep en als die 3ploegen nu samen nog 2overwinningen en 1gelijkspel uit de brand slepen op de 6matchen dat ze zeker nog mogen afwerken na nieuwjaar dan gaan we over schotland en mogen we volgend jaar evenveel ploege afvaardigen als dit jaar terwijl zoals het op dit moment staat het een ploeg minder is. |
| 17 Dec 2009, 22:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
panoleon schreef: Deef schreef: salvador schreef: Volgens mij was dat in Bremen, maar ik kan me vergissen... Idd dit was in Bremen Goalen van Boffin, Albert, en 'k weet het verdomme niet meer. Bij Bremen liep er daar ne zekere Roofer (of het juist geschreven is weet ik niet) Nilis knalde daar bij 4-3 nog op de onderkant van de lat ..... Wynton Rufer, ne Nieuw-Zeelander. Trouwens, die tweede goal van Boffin was daar een echte wereldgoal. Maar plots ging het daar op een verzopen grasmat wel heel rap vooruit. |
| 17 Dec 2009, 23:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Iendrachter90 schreef: Jep en als die 3ploegen nu samen nog 2overwinningen en 1gelijkspel uit de brand slepen op de 6matchen dat ze zeker nog mogen afwerken na nieuwjaar dan gaan we over schotland en mogen we volgend jaar evenveel ploege afvaardigen als dit jaar terwijl zoals het op dit moment staat het een ploeg minder is. De coefficient die we dit jaar verzamelen, telt nog niet mee voor volgend seizoen hé, das pas voor het seizoen erna. Wat ze dus nu doen, heeft geen invloed op ons aantal Europese ploegen volgend seizoen. |
| 17 Dec 2009, 23:18 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
Een schande was het, niet alleen het spel van Ajax, maar ook het niet ingrijpen van Jol. Spelers rust mij reet, we werden in eigen huis afgeslacht door een niet veel beter Anderlecht. Waarom Suarez en de Zeeuw er aan het eind dan nog wel inkomen is me helemaal een raadsel. Had mooie kaarten. De prijs/kwaliteit verhouding was ver te zoeken.
daar voor 6 uur rijden naar amsterdam bedankt ajax |
| 18 Dec 2009, 7:31 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Het was te denken. Anderlecht boekt een mooie overwinning op Ajax en het zou nog afgesproken zijn. Zoals iemand hier al zei, een gelijkspel kon afgesproken zijn maar thuis 1-3 verliezen zal niemand expres doen.
Ik zag een goede Lukaku en Gillet, een soms beslissende Boussoufa en over Biglia zeg ik niets want ik zal toch weer ongelijk hebben ._________________
|
| 18 Dec 2009, 9:03 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: Het was te denken. Anderlecht boekt een mooie overwinning op Ajax en het zou nog afgesproken zijn. Zoals iemand hier al zei, een gelijkspel kon afgesproken zijn maar thuis 1-3 verliezen zal niemand expres doen. Ik zag een goede Lukaku en Gillet, een soms beslissende Boussoufa en over Biglia zeg ik niets want ik zal toch weer ongelijk hebben .Afgesproken zal het zeker niet zijn, maar shit zeg, hoe slecht was Ajax niet. Daar hadden we met den Eendracht ook nog demonstratie tegen kunnen geven . Die derde goal was echt wel slapstick . |
| 18 Dec 2009, 9:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
ajax zouden wel dikke mongolen moeten zijn om de groepswinst zomaar weg te geven en dan loting tegen grote ploegen te hebben. dik verdiende overwinning van anderlecht, met vooral prachtige eerste helft. ajax zal gedacht hebben dat het vanzelf ging gaan. Zonder inzet komde er nie
_________________ www.spionkoplede.com |
| 18 Dec 2009, 10:21 |
|
|
Mariner schreef: ajax zouden wel dikke mongolen moeten zijn om de groepswinst zomaar weg te geven en dan loting tegen grote ploegen te hebben. dik verdiende overwinning van anderlecht, met vooral prachtige eerste helft. ajax zal gedacht hebben dat het vanzelf ging gaan. Zonder inzet komde er nie Bwaja, reekshoofd of niet maakt toch echt heel weinig verschil voor de loting hoor als ge de twee potten bekijkt. Nu het afhangt van de punten die ze in de groepen behaald hebben, lijken de potten toch evenwichtig verdeeld. Zo is Liverpool zelfs geeneens reekshoofd. Al gaat Ajax natuurlijk zich sowieso voor eigen volk niet expres laten belachelijk maken, das een feit. |
| 18 Dec 2009, 10:26 |
|
| Pagina 9 van 66 |
[ 979 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 66 Volgende |