Eendracht Aalst - KSV Sottegem - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 448 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 30
 Eendracht Aalst - KSV Sottegem 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
op www.kbvb.be staat volgens mij t enige juiste..

De Koninklijke Belgische Voetbalbond meldt de volgende afgelastingen
voor het weekend van 18, 19 en 20 december 2009

Laatste update: donderdag 17 december 2009 (20.15 u.)

Nationaal

Het Sportcomité van de K.B.V.B. kondigt de algemene afgelasting aan van alle officiële en vriendschappelijke wedstrijden van de Nationale Reserven Afdelingen 2, 3 en Bevorderingen evenals van alle nationale jeugdploegen voorzien voor donderdag 17, vrijdag 18, zaterdag 19 en zondag 20 december 2009.

Antwerpen

Voor donderdag 17, vrijdag 18, zaterdag 19 en zondag 20 december 2009 is er een algemene afgelasting van alle kampioenschapswedstrijden en alle vriendschappelijke wedstrijden voor reserven en jeugd. De wedstrijden van eerste elftallen heren en dames worden wel gespeeld.

Brabant

Voor het weekend van 18, 19 en 20 december 2009, heeft het Provinciaal Comité van Brabant beslist over te gaan tot een algemene afgelasting met uitzondering van de wedstrijden van de eerste mannelijke en vrouwelijke ploegen. Voor deze laatste zal er een definitieve beslissing genomen worden op zaterdag ten laatste voor 12u00.De wedstrijden van de corporatieve groeperingen : ABSSA en Interbanken zijn eveneens afgelast.
Limburg

Geen afgelastingen tot nader bericht.

Oost-Vlaanderen

Voor het weekend van 18,19 en 20 december 2009 heeft het Provinciaal Comité van Oost -Vlaanderen beslist over te gaan tot een algemene afgelasting van eerste efltallen, reserven, jeugd en het G-voetbal.

West-Vlaanderen

Voor het weekend van 18,19 en 20 december 2009 heeft het Provinciaal Comité van West-Vlaanderen beslist over te gaan tot een algemene afgelasting van eerste efltallen, reserven, jeugd en het bedrijfsvoetbal.

En ik veronderstel da wij onder nationaal vallen, dus op dit moment gaat de match nog door..

17 Dec 2009, 22:37
Freak

Leeftijd: 35
supersossis schreef:
Hugo schreef:
Bram schreef:
:crazy: zwaaaaaanst naa ni hé

Dit is geen grap hoor Bram.
Man man wat een amateurs, het wordt tijd dat ze daar dienen gepensioneerdenbond eens gaan verjongen.

naar wat ik heb gelezen op teletext pag. 598 of zo...zijn alle wedstrijden voor dit weekend afgelast.. of t moet zijn als de tereinen sneeuwvrij gemaakt kunnen worden dat ge dan wel uw wedstrijd moogt spelen? eens vragen aan den bond zeker ? zelfs nog gene kerst of nieuwjaar en t is al patat ....

als iedereen dit weekend nu eens een zo ne paal met verwarming op gasfles meebrengt en die een namiddagje verspreid op het veld wat laten gaas geven zal het veld ook wel ontdooit geraken.... :D

nen tip voor de volgende keer dat het zou kunnen sneeuwen is gelijk op den tennis als het regent een groot zijl over het veld te leggen dat er geen vlokje de heilige grasmat kan toucheren! en dan al t gras waarschijnlijk volledig verstikt....

Op teletext staat nationale jeugd en reserven van 2de,3de en vierde klasse.

17 Dec 2009, 22:40
Ancien

Bram schreef:
Hugo schreef:
Dit is geen grap hoor Bram.
Man man wat een amateurs, het wordt tijd dat ze daar dienen gepensioneerdenbond eens gaan verjongen.
Bonne chance om daar zotten voor te vinden :crazy: den dag van de match zelf gaan er zich misschien nog vrijwilligers aanbieden. Maar een dag op voorhand om half 10 al beginnen sneeuw ruimen ? :wadde:

Ik weet het niet zeker Bram, maar misschien ben je verplicht als club om je veld sneeuwvrij te maken, alvorens iemand van den Bond de staat van het veld komt controleren. :wadde:
Na de laatste moeilijkheden, gingen ze alles op voorhand beslissen om de mensen niet nodeloos verre verplaatsingen in barre omstandigheden te laten maken, maar blijkbaar is er ondertussen nog niets veranderd. :stom:

17 Dec 2009, 22:42
Ancien

Onderkroiper schreef:
Hugo schreef:
Bram schreef:
Bonne chance om daar zotten voor te vinden :crazy: den dag van de match zelf gaan er zich misschien nog vrijwilligers aanbieden. Maar een dag op voorhand om half 10 al beginnen sneeuw ruimen ? :wadde:

Ik zal alvast mijn emmertje en schopje klaar leggen, misschien krijg ik zaterdag al mijn kerstmuts en een dobbele palm. :banana:

Ik breng mijn sneeuwveloken mee :D
Afbeelding

:plat: :plat:

17 Dec 2009, 22:43
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
ajoin_bart schreef:
op http://www.kbvb.be staat volgens mij t enige juiste..

De Koninklijke Belgische Voetbalbond meldt de volgende afgelastingen
voor het weekend van 18, 19 en 20 december 2009

Laatste update: donderdag 17 december 2009 (20.15 u.)

Nationaal

Het Sportcomité van de K.B.V.B. kondigt de algemene afgelasting aan van alle officiële en vriendschappelijke wedstrijden van de Nationale Reserven Afdelingen 2, 3 en Bevorderingen evenals van alle nationale jeugdploegen voorzien voor donderdag 17, vrijdag 18, zaterdag 19 en zondag 20 december 2009.

Antwerpen

Voor donderdag 17, vrijdag 18, zaterdag 19 en zondag 20 december 2009 is er een algemene afgelasting van alle kampioenschapswedstrijden en alle vriendschappelijke wedstrijden voor reserven en jeugd. De wedstrijden van eerste elftallen heren en dames worden wel gespeeld.

Brabant

Voor het weekend van 18, 19 en 20 december 2009, heeft het Provinciaal Comité van Brabant beslist over te gaan tot een algemene afgelasting met uitzondering van de wedstrijden van de eerste mannelijke en vrouwelijke ploegen. Voor deze laatste zal er een definitieve beslissing genomen worden op zaterdag ten laatste voor 12u00.De wedstrijden van de corporatieve groeperingen : ABSSA en Interbanken zijn eveneens afgelast.
Limburg

Geen afgelastingen tot nader bericht.

Oost-Vlaanderen

Voor het weekend van 18,19 en 20 december 2009 heeft het Provinciaal Comité van Oost -Vlaanderen beslist over te gaan tot een algemene afgelasting van eerste efltallen, reserven, jeugd en het G-voetbal.

West-Vlaanderen

Voor het weekend van 18,19 en 20 december 2009 heeft het Provinciaal Comité van West-Vlaanderen beslist over te gaan tot een algemene afgelasting van eerste efltallen, reserven, jeugd en het bedrijfsvoetbal.

En ik veronderstel da wij onder nationaal vallen, dus op dit moment gaat de match nog door..

da zou best eens kunnen , al had ik de rubriek oost vlaanderen gelezen...omdat ik dacht dat ze alle ploegen uit die provincie dan bedoelden , of ik moet dringend leren alles eerst eens goed te lezen....zoveel te beter he...zet de palmkes dan maar al buiten da ze goed koud staan tegen de zondag ! :drank:

17 Dec 2009, 22:44
Vaste Waarde

Hugo, zie je het al gebeuren ?

Een palmke, kerstmuts, winnen tegen zottegem en dat op mijn verjaardag, 't zou nogal een boenk geven he

17 Dec 2009, 23:09
Ancien

nonkeltje schreef:

Een palmke, kerstmuts, winnen tegen zottegem en dat op mijn verjaardag, 't zou nogal een boenk geven he

Alleen de weergoden kunnen je verjaardag verpesten Nonkeltje. :lol:

17 Dec 2009, 23:11
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
supersossis schreef:
da zou best eens kunnen , al had ik de rubriek oost vlaanderen gelezen...omdat ik dacht dat ze alle ploegen uit die provincie dan bedoelden , of ik moet dringend leren alles eerst eens goed te lezen....zoveel te beter he...zet de palmkes dan maar al buiten da ze goed koud staan tegen de zondag ! :drank:

Wat betreft eerste ploegen vallen onder provincie Oost-Vlaanderen enkel de provinciale reeksen. Wij vallen onder nationaal.

17 Dec 2009, 23:14
Vaste Waarde

Hugo schreef:
nonkeltje schreef:

Alleen de weergoden kunnen je verjaardag verpesten Nonkeltje. :lol:

en de weergodinnen ?

18 Dec 2009, 0:26
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 44
Volgens het weerbericht verwacht men de nacht van zaterdag op zondag ook nog sneeuwbuien en dat met een temp tot -5 graden. Als dat zo is, zal het moeilijk worden om te spelen vrees ik.

18 Dec 2009, 8:59
Ancien

Leeftijd: 46
Bram_ksvs schreef:

Van alle versterkingen die we gehaald hebben is Boto de enige die iet of wat rendeet, maar dat is alleen door zijn goals. Voor ons is een versterking nodig want anders zullen we nog mogen vechten tegen degradatie.

En Maxime Seminck? Speelde een sterke partij tegen ons in de heenwedstrijd en ook in de kranten duikt zijn naam wel eens op... Was wel een tijdje geblesseerd ook dacht ik...

18 Dec 2009, 9:48
Iendracht.be - beheer

DT schreef:
Bram_ksvs schreef:

Van alle versterkingen die we gehaald hebben is Boto de enige die iet of wat rendeet, maar dat is alleen door zijn goals. Voor ons is een versterking nodig want anders zullen we nog mogen vechten tegen degradatie.

En Maxime Seminck? Speelde een sterke partij tegen ons in de heenwedstrijd en ook in de kranten duikt zijn naam wel eens op... Was wel een tijdje geblesseerd ook dacht ik...

Die was met een spierscheur inderdaad nen tijd buiten strijd, maar ondertussen weeral een aantal weken in de ploeg en hij maakte de goal die hen 1-0 winst tegen Rupel Boom opleverde.

18 Dec 2009, 9:58
Knaap

Seminck is ook een versterking en in principe is ook Van Dender dat, maar die heeft al meer geblesseerd geweest dan gespeeld dit seizoen.
Tuurlijk als je ziet wie er in de plaats vertrok... Wouter Moreels, Brecht Moreels, Sebastien Ryngaert, Vicent Varache, Koen Heereman, Glen Coppens, James Decabooter,... Uit elke as wel één sterkhouder.
We speelden btw niet voor niets 2 seizoenen op rij top 5 hé...

Btw voorlopig geen VB op egmontarmy.be want ik ben er vrijwel zeker van dat er niet gespeeld wordt komende zondag.

18 Dec 2009, 10:13
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 40
WLM: [email protected]
Citeer:
100 gevangenen helpen FC Twente
telegraaf

BOEKAREST - Zo'n honderd Roemeense gevangen hebben er voor gezorgd dat FC Twente woensdagavond sneeuw- en ijsvrij kan trainen in het stadion van Steaua Boekarest. De gedetineerden maakten één helft van het veld bij temperaturen van -5°C sneeuwvrij. Aan de andere helft wordt donderdag begonnen.

"Geen punt, ze doen het graag. Dan zijn ze er even uit”, liet een woordvoerder van de Roemeense mede-koploper laconiek weten. Als het evenwel een paar uur voor de wedstrijd opnieuw gaat sneeuwen, hebben de thuisclub en daardoor ook de UEFA een probleem.

Mss een ideetje? :D

18 Dec 2009, 10:16
Iendracht.be - beheer

Stevain schreef:
Btw voorlopig geen VB op egmontarmy.be want ik ben er vrijwel zeker van dat er niet gespeeld wordt komende zondag.

Gij zijt slimmer dan ik, hier vantiennegen al het werk voor niks geweest :D .

18 Dec 2009, 10:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 448 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 30