Eendracht Aalst - KSV Sottegem - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 448 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 30
 Eendracht Aalst - KSV Sottegem 
Auteur Bericht
Scholier

Leeftijd: 55
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Hugo schreef:
Een vooroorlogse score, seizoen 1932-33
4/12/1932 Eendracht Aalst 7 - Zottegem 0
9/04/1933 Zottegem 0 - Eendracht Aalst 9
:worship: :EA:

laat ons hopen dat er van ons niet te veel op congé zen, want een annulatieverzekering om te gaan voetballen bestaat ni zelle

20 Dec 2009, 7:52
nieuw in de eerste ploeg

zwetwit schreef:
Hugo schreef:
Een vooroorlogse score, seizoen 1932-33
4/12/1932 Eendracht Aalst 7 - Zottegem 0
9/04/1933 Zottegem 0 - Eendracht Aalst 9
:worship: :EA:

laat ons hopen dat er van ons niet te veel op congé zen, want een annulatieverzekering om te gaan voetballen bestaat ni zelle

Aangezien de trainingen hervat zijn ,moet iedereen aanwezig zijn .We spelen toch niet in provinciale.
Op Verheyden zou ik niet veel rekenen om tegen Boom te spelen.Ewen kon al drie weken nauwelijks trainen wegens stressfactuur in de voet.Hij zal nu ook moeten rusten en zal bijgevolg moeilijk speelklaar geraken.Tegen Boom moet dat daarom nog geen nadeel betekenen.Seminck en Kestens kunnen met hun gestalte misschien meer van nut zijn tegen een ploeg die het moet hebben van krachtvoetbal en stilstaande fases.

20 Dec 2009, 8:11
Knaap

"eerst ff inspelen tegen Sottegem"

Dat hoor ik nu eens graag zie... ;) Zoals die 1e match van het seizoen, toen jullie ons ook gingen opeten...
Voor ons althans goed, onze geblesseerden zullen terug zijn, waaronder Van Dender en Nouhass etc... uitstekend!

20 Dec 2009, 10:21
Ancien

Stevain schreef:

Dat hoor ik nu eens graag zie... ;) Zoals die 1e match van het seizoen, toen jullie ons ook gingen opeten...
Voor ons althans goed, onze geblesseerden zullen terug zijn, waaronder Van Dender en Nouhass etc... uitstekend!

Hopelijk staan jullie op zijn sterkst want het zal nodig zijn om de schade te beperken. :D

20 Dec 2009, 10:23
Ancien

Leeftijd: 65
Stevain schreef:

't Is waar, man, Eendracht-supporters zullen nooit afleren van een dikke nek op te zetten.
Respect voor de tegenstander is gemiddeld genomen niet onze sterkste kant.

Maar wees gerust, ik denk dat onze trainer, in tegenstelling tot de vorige, wel wat wijzer is en weet dat elke match goed voorbereid moet worden, en dat je het vel van de beer niet moet verkopen voor hij geschoten is...
Wij, supporters, zouden er nog veel van kunnen leren!

20 Dec 2009, 10:25
Ancien

Een vleugje humor mag toch ook nog wel voor een derby. :D :EA:

20 Dec 2009, 10:57
Ancien

Leeftijd: 65
Hugo schreef:
Een vleugje humor mag toch ook nog wel voor een derby. :D :EA:

Ja, maar dan moet je er ook tegen kunnen dat je heel hard uitgelachen wordt als je uiteindelijk op je bek gaat, en dan blijkt nogal vaak dat er veel zijn "bij ons" die niet tegen hun verlies kunnen...

20 Dec 2009, 11:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Moet nu echt alles politiek correct zijn zeg ? 't is nog altijd voetbal waar het over gaat hé.
You win some, you lose some... dat maakt geeft het juist de charme waardoor we allemaal blijven komen.
Als Aalst supporter moet ge u trouwens meer dan op een ander genieten van de overwinning, zo heel veel successen zijn er namelijk niet te noteren de laatste jaren.

20 Dec 2009, 11:26
nieuw in de eerste ploeg

Bakkie schreef:
eintracht frankfurt schreef:
eendrachter'80 schreef:
e wedstrijd van komende zondag tussen VC Eendracht Aalst en KSV Sottegem wordt verplaatst naar zondag 3 januari 2010 om 15u. Hierdoor vervalt de eerder geplande oefenwedstrijd tegen Dilbeek Sport. De voorziene activiteiten in het kader van kerstmis zullen dan ook op 3 januari plaats vinden.

Zo zal iedere supporter gratis een Iendracht kerstmuts verkrijgen met embleem van en een belletje. In samenwerking met de brouwerij Palm krijgt elke supporter na de wedstrijd gratis één dobbel palm en dit tot 19u.

allez, ik zal het op 3 januari vanuit Bangkok bij 30 graden via het forum volgen :D :drank: :jepla
wel spijtig van de muts... had ook graag ene gehad... kan er mij iemand toevallig eentje opzij leggen? :(

vind het niet zo erg dat het afgelast is... de ploeg zat een beetje op het tandvlees en op een kloteveld was het toch enkel maar potteke stamp in het voordeel van Zottegem geweest. Nu kan de pees er effe af, genieten van de 23 op 27 en na de winterstop met opgeladen batterijen er weer volop tegenaan.
Ook goed dat het niet onmiddellijk tegen Boom is, eerste effe "inspelen" tegen Zottegen :D

Aan iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar en ik zal in Bangkok eens aan jullie denken (ijzel, kou, sneeuw, grijze dagen... :wave: )

Omdat ge toch geen pannekoeken lust,zal ik je mijn muts opzij leggen ;)

Wel Bakkie, aangezien ik iets meer dan 2 euro moet betalen voor mijn pannenkoeken, leg voor mij ook een muts opzij aub. Ik heb er wel niet meteen een nodig want ook hier - ik ben nu in Adelaide -bereikt de thermometer makkelijk de 30 graden :cool: Een sjaal van den Iendracht (remember) heb ik tot op heden nog niet kunnen bemachtigen :cry:
Een maand of twee geleden was ik nochthans ook in Bangkok. Jammer dat ik Eintracht niet tegen het lijf ben gelopen. Misschien kon hij mij een sjaal aan de hand doen :D

Veel plezier nog aan de Bredestraat. In tegenstelling tot een paar maanden geleden ben ik nu wel jaloers op de supporters die kunnen gaan kijken. See you all binnenkort!

20 Dec 2009, 12:48
nieuw in de eerste ploeg

Stevain schreef:

Vrijdagavond de spelers van Sottegem tegen gekomen.Volgens hen mochten we content zijn dat de match niet doorging omdat we toch opnieuw gingen verliezen.Echt bescheiden klonk dat ook niet.
Hoogmoed komt voor de val.

20 Dec 2009, 13:45
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
salvador schreef:
Stevain schreef:

't Is waar, man, Eendracht-supporters zullen nooit afleren van een dikke nek op te zetten.
Respect voor de tegenstander is gemiddeld genomen niet onze sterkste kant.

Maar wees gerust, ik denk dat onze trainer, in tegenstelling tot de vorige, wel wat wijzer is en weet dat elke match goed voorbereid moet worden, en dat je het vel van de beer niet moet verkopen voor hij geschoten is...
Wij, supporters, zouden er nog veel van kunnen leren!

al gehoord van ironie, jongens?? beetje overgereageerd vrees ik hier :whistle:
(btw ; er stond een "grijns-smiley" naast deze opmerking ,waarmee ik de grap wou aanduiden, en dat ik deze opmerking dus niet letterlijk meende :zzz: )

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

20 Dec 2009, 17:15
Vaste Waarde

Stevain schreef:

zondag 3 januari om 16u45 menneke, 't zal dan misschien veel minder zijn. :fuck:

20 Dec 2009, 17:23
Freak

Leeftijd: 45
1-0 Wouter Moreels

20 Dec 2009, 17:33
Duivelke

:lol:

20 Dec 2009, 17:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
El Corredor schreef:
1-0 Wouter Moreels

Miljaar en kem da nie gezien :D

20 Dec 2009, 17:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 448 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 30