|
|
| Pagina 15 van 30 |
[ 448 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 30 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende |
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Onderkroiper schreef: El Corredor schreef: 1-0 Wouter Moreels Miljaar en kem da nie gezien ![]() 1-1 volgens mijn verslaggevers int stadion naart schijnt een wereldgoal(en match) van hunnen diepe spits... misschien een optie om te halen als stand-in voor depoitre ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 20 Dec 2009, 18:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Dries schreef: Onderkroiper schreef: El Corredor schreef: 1-0 Wouter Moreels Miljaar en kem da nie gezien ![]() 1-1 volgens mijn verslaggevers int stadion naart schijnt een wereldgoal(en match) van hunnen diepe spits... misschien een optie om te halen als stand-in voor depoitre ![]() Boto zeker? ![]() |
| 20 Dec 2009, 18:08 |
|
|
forumlegende |
gweninho schreef: Dries schreef: Onderkroiper schreef: Miljaar en kem da nie gezien ![]() 1-1 volgens mijn verslaggevers int stadion naart schijnt een wereldgoal(en match) van hunnen diepe spits... misschien een optie om te halen als stand-in voor depoitre ![]() Boto zeker? ![]() neen, Nouhass ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 20 Dec 2009, 18:09 |
|
|
Scholier
nonkeltje schreef: Stevain schreef: "eerst ff inspelen tegen Sottegem" Dat hoor ik nu eens graag zie... Zoals die 1e match van het seizoen, toen jullie ons ook gingen opeten...Voor ons althans goed, onze geblesseerden zullen terug zijn, waaronder Van Dender en Nouhass etc... uitstekend! zondag 3 januari om 16u45 menneke, 't zal dan misschien veel minder zijn. ![]() ik denk eerlijk gezegd niet dat wij op 3 januari gaan spelen, de kans is zeer groot dat het opnieuw afgelast wordt denk ik, het winterweer houd al tot minstens 28 december aan en er gaat nog een pak sneeuw bijvallen en dan ineens een paar dagen later zou alles moeten weg zijn, om nog maar te zwijgen over al dat water dat van diene sneeuw voort komt en hoe de tereinen er zullen bijliggen, ik heb daar zo mijn twijfels over |
| 20 Dec 2009, 20:53 |
|
|
Ancien
nonkeltje schreef: Stevain schreef: "eerst ff inspelen tegen Sottegem" Dat hoor ik nu eens graag zie... Zoals die 1e match van het seizoen, toen jullie ons ook gingen opeten...Voor ons althans goed, onze geblesseerden zullen terug zijn, waaronder Van Dender en Nouhass etc... uitstekend! zondag 3 januari om 16u45 menneke, 't zal dan misschien veel minder zijn. ![]() Den echten derbysfeer, by the way proficiat met je verjaardag Nonkeltje. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Dec 2009, 21:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hugo schreef: nonkeltje schreef: Stevain schreef: "eerst ff inspelen tegen Sottegem" Dat hoor ik nu eens graag zie... Zoals die 1e match van het seizoen, toen jullie ons ook gingen opeten...Voor ons althans goed, onze geblesseerden zullen terug zijn, waaronder Van Dender en Nouhass etc... uitstekend! zondag 3 januari om 16u45 menneke, 't zal dan misschien veel minder zijn. ![]() Den echten derbysfeer, by the way proficiat met je verjaardag Nonkeltje. Proficiat, 45 joar das just den helft van Den Iendracht ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Dec 2009, 21:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Stevain schreef: "eerst ff inspelen tegen Sottegem" Dat hoor ik nu eens graag zie... Zoals die 1e match van het seizoen, toen jullie ons ook gingen opeten...Voor ons althans goed, onze geblesseerden zullen terug zijn, waaronder Van Dender en Nouhass etc... uitstekend! We hebben jullie dan ook opgegeten, alleen wou de goal niet vallen en viel ze met meer sjans als kunde aan de overkant _________________ www.spionkoplede.com |
| 21 Dec 2009, 11:39 |
|
|
Vaste Waarde
Hugo schreef: nonkeltje schreef: Stevain schreef: "eerst ff inspelen tegen Sottegem" Dat hoor ik nu eens graag zie... Zoals die 1e match van het seizoen, toen jullie ons ook gingen opeten...Voor ons althans goed, onze geblesseerden zullen terug zijn, waaronder Van Dender en Nouhass etc... uitstekend! zondag 3 januari om 16u45 menneke, 't zal dan misschien veel minder zijn. ![]() Den echten derbysfeer, by the way proficiat met je verjaardag Nonkeltje. thanks Hugo, we zullen er ene op drinken bij de eerste thuiswedstrijd ! _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 21 Dec 2009, 14:43 |
|
|
Vaste Waarde
Onderkroiper schreef: Hugo schreef: nonkeltje schreef: zondag 3 januari om 16u45 menneke, 't zal dan misschien veel minder zijn. ![]() Den echten derbysfeer, by the way proficiat met je verjaardag Nonkeltje. Proficiat, 45 joar das just den helft van Den Iendracht ![]() merci he, bij de eerste thuismatch zullen we er eentje op drinken, oke ? _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 21 Dec 2009, 14:44 |
|
|
Ancien
Bomber schreef: Nog iejnen met Alzheimer ![]() ![]() De meeste Iendrachters hebben Alzheimer want ze vergeten telkens weer van op tijd naar huis te gaan. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 21 Dec 2009, 17:14 |
|
|
Knaap
Hugo schreef: Bomber schreef: Nog iejnen met Alzheimer ![]() ![]() De meeste Iendrachters hebben Alzheimer want ze vergeten telkens weer van op tijd naar huis te gaan. Gij toch he Hugo,en nu je met nacht staat oei oei |
| 21 Dec 2009, 18:09 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2007, 11:05 Berichten: 84 |
_________________ New website: http://www.egmontarmy.be New forum: http://www.egmontarmy.be/forum/ |
| 22 Dec 2009, 13:20 |
|
|
Knaap
Klassespeler en toffe kerel |
| 22 Dec 2009, 13:50 |
|
|
forumlegende |
eigenlijk ook weer ferm raar van tv oost, ze zitten bezig over zijn prachtige gemiddelde van aantal doelpunten en dan steken ze er een goal van podevijn tussen
(en de prachtige pass van moreels voorafgaand aan die goal tonen ze dan niet _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 22 Dec 2009, 13:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Is dat nu 1-1 gebleven? Ik vind nergens de eindstand???
|
| 22 Dec 2009, 14:51 |
|
| Pagina 15 van 30 |
[ 448 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 30 Volgende |