|
|
| Pagina 12 van 66 |
[ 979 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 66 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Europa League
Jeroen schreef: Mja, Salzburg gaat gisteren ook winnen op Villareal met een heel knappe goal. Das een stevig blok en een ploeg die goed draait, moeilijk in te schatten... Ajax zal ook serieus vloeken, tegen Juventus Als 1 ploeg zich kan plaatsen voor volgende ronde zou het wel mooi zijn. 1 ploeg zich plaatst en dan ergens nog een overwinning in de andere 4 wedstrijden _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Dec 2009, 15:41 |
|
|
Freak
Bram schreef: Jeroen schreef: Mja, Salzburg gaat gisteren ook winnen op Villareal met een heel knappe goal. Das een stevig blok en een ploeg die goed draait, moeilijk in te schatten... Ajax zal ook serieus vloeken, tegen Juventus 1 ploeg zich plaatst en dan ergens nog een overwinning in de andere 4 wedstrijden ik heb gisteren de wedstrijd van Salzburg gezien tegen Villareal, en als dat het zwakke broertje is, amai. als er van de drie Belgische clubs zich één kan plaatsen is dat een ferme stunt, ongeacht wie. |
| 18 Dec 2009, 20:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
El Corredor schreef: Bram schreef: Jeroen schreef: Mja, Salzburg gaat gisteren ook winnen op Villareal met een heel knappe goal. Das een stevig blok en een ploeg die goed draait, moeilijk in te schatten... Ajax zal ook serieus vloeken, tegen Juventus 1 ploeg zich plaatst en dan ergens nog een overwinning in de andere 4 wedstrijden ik heb gisteren de wedstrijd van Salzburg gezien tegen Villareal, en als dat het zwakke broertje is, amai. als er van de drie Belgische clubs zich één kan plaatsen is dat een ferme stunt, ongeacht wie. Ze gaan alle drie door, zegt dat Salvador het gezegd heeft... |
| 18 Dec 2009, 20:56 |
|
|
Freak
salvador schreef: El Corredor schreef: Bram schreef: Uiteindelijk maakt Standard toch wel het meest kans hé. Heb die match nu van Salzburg tegen Lazio gezien, dat was echt wel op zijn dieftjes en blijkbaar was de heenwedstrijd dat ook al, Lazio moest trouwens winnen en het was echt wel met hoerensjans dat Salzburg daar won. Die bulgaren stellen denk ik niet veel voor en Villareal kende ook al betere jaren. Niet dat je een ploeg in deze fase nog mag onderschatten maar van alle naman is Salzburg toch het zwakste broertje op papier in deze fase (buiten de belgische clubs dan ) Als 1 ploeg zich kan plaatsen voor volgende ronde zou het wel mooi zijn. 1 ploeg zich plaatst en dan ergens nog een overwinning in de andere 4 wedstrijden ik heb gisteren de wedstrijd van Salzburg gezien tegen Villareal, en als dat het zwakke broertje is, amai. als er van de drie Belgische clubs zich één kan plaatsen is dat een ferme stunt, ongeacht wie. Ze gaan alle drie door, zegt dat Salvador het gezegd heeft... sneeuw gesnoven? ![]() |
| 18 Dec 2009, 21:01 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
El Corredor schreef: salvador schreef: El Corredor schreef: ik heb gisteren de wedstrijd van Salzburg gezien tegen Villareal, en als dat het zwakke broertje is, amai. als er van de drie Belgische clubs zich één kan plaatsen is dat een ferme stunt, ongeacht wie. Ze gaan alle drie door, zegt dat Salvador het gezegd heeft... OK, het tornooi winnen ze niet, dat doet Liverpool in de finale tegen Juventus... sneeuw gesnoven? ![]() |
| 18 Dec 2009, 23:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Zelfs Liverpool (en ik ben fan) wint de Europa League niet. Er lukt dit seizoen bijna niks ginder....
|
| 19 Dec 2009, 3:01 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Deef schreef: ajoin_bart schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Het was te denken. Anderlecht boekt een mooie overwinning op Ajax en het zou nog afgesproken zijn. Zoals iemand hier al zei, een gelijkspel kon afgesproken zijn maar thuis 1-3 verliezen zal niemand expres doen. Ik zag een goede Lukaku en Gillet, een soms beslissende Boussoufa en over Biglia zeg ik niets want ik zal toch weer ongelijk hebben .en dan nog gezwegen van Mazuch.. Hebben ze dienen nu eigelijk al definitief overgenomen van Fiorentina? sterke match van hem gisteren. Yep, is nu definitief van Anderlecht. Goede zaak! Neen, is nog niet definitief van RSCA. _________________
|
| 19 Dec 2009, 12:34 |
|
|
Scholier
Bram schreef: Jeroen schreef: Mja, Salzburg gaat gisteren ook winnen op Villareal met een heel knappe goal. Das een stevig blok en een ploeg die goed draait, moeilijk in te schatten... Ajax zal ook serieus vloeken, tegen Juventus Als 1 ploeg zich kan plaatsen voor volgende ronde zou het wel mooi zijn. 1 ploeg zich plaatst en dan ergens nog een overwinning in de andere 4 wedstrijden salzburg zijn wel geen bulgaren maar die spelen in de oostenrijkse competie. en het is een heel sterk geheel ,een zeer moeilijke te manuvreren ploeg. ik hoop dat er zich 2 clubs plaatsen,als het kan alle 3.anderlecht en standard hebben het meeste kans. we zullen wel zien he. alvast proficiat voor de belgische clubs ![]() |
| 19 Dec 2009, 12:36 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Levski Sofia, uit de groep van Salzburg ? ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Dec 2009, 12:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
baggio schreef: Bram schreef: Jeroen schreef: Mja, Salzburg gaat gisteren ook winnen op Villareal met een heel knappe goal. Das een stevig blok en een ploeg die goed draait, moeilijk in te schatten... Ajax zal ook serieus vloeken, tegen Juventus Als 1 ploeg zich kan plaatsen voor volgende ronde zou het wel mooi zijn. 1 ploeg zich plaatst en dan ergens nog een overwinning in de andere 4 wedstrijden salzburg zijn wel geen bulgaren maar die spelen in de oostenrijkse competie. en het is een heel sterk geheel ,een zeer moeilijke te manuvreren ploeg. ik hoop dat er zich 2 clubs plaatsen,als het kan alle 3.anderlecht en standard hebben het meeste kans. we zullen wel zien he. alvast proficiat voor de belgische clubs ![]() 18j. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 19 Dec 2009, 15:55 |
|
|
forumlegende
Waarom schrik hebben van Atl. de Bilbao??? Omdat ze in de Spaanse eerste klasse spelen?
Anderlecht maakt een goede kans. Standard schrik van Salzburg? Ik denk dat, als Standard zijn oude niveau haalt, het eerder andersom zal zijn. Volgens mij heeft Standard goede kans om door te stoten. Club geef ik weinig kans al kan in voetbal alles. Wie had verwacht dat Anderlecht makkelijk ging winnen in Ajax en dat Club stand ging houden in Shaktar? Ze kunnen zich in de posititie van underdoug nestelen en dan zijn ze op hun best. Soit, als je eruit gaat na de winter, dan mag je toch zeggen dat je seizoen toch geslaagd is hé. |
| 19 Dec 2009, 16:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Dani schreef: Waarom schrik hebben van Atl. de Bilbao??? Omdat ze in de Spaanse eerste klasse spelen? Anderlecht maakt een goede kans. Standard schrik van Salzburg? Ik denk dat, als Standard zijn oude niveau haalt, het eerder andersom zal zijn. Volgens mij heeft Standard goede kans om door te stoten. Club geef ik weinig kans al kan in voetbal alles. Wie had verwacht dat Anderlecht makkelijk ging winnen in Ajax en dat Club stand ging houden in Shaktar? Ze kunnen zich in de posititie van underdoug nestelen en dan zijn ze op hun best. Soit, als je eruit gaat na de winter, dan mag je toch zeggen dat je seizoen toch geslaagd is hé. Ik denk toch ook dat Anderlecht zal doorgaan, Bilbao moet haalbaar zijn. Salzburg zou ik maar niet te veel onderschatten. Het zal natuurlijk ook veel van Standard zelf afhangen met welke mentaliteit ze het veld opkomen _________________ www.spionkoplede.com |
| 21 Dec 2009, 11:31 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Mariner schreef: Dani schreef: Waarom schrik hebben van Atl. de Bilbao??? Omdat ze in de Spaanse eerste klasse spelen? Anderlecht maakt een goede kans. Standard schrik van Salzburg? Ik denk dat, als Standard zijn oude niveau haalt, het eerder andersom zal zijn. Volgens mij heeft Standard goede kans om door te stoten. Club geef ik weinig kans al kan in voetbal alles. Wie had verwacht dat Anderlecht makkelijk ging winnen in Ajax en dat Club stand ging houden in Shaktar? Ze kunnen zich in de posititie van underdoug nestelen en dan zijn ze op hun best. Soit, als je eruit gaat na de winter, dan mag je toch zeggen dat je seizoen toch geslaagd is hé. Ik denk toch ook dat Anderlecht zal doorgaan, Bilbao moet haalbaar zijn. Salzburg zou ik maar niet te veel onderschatten. Het zal natuurlijk ook veel van Standard zelf afhangen met welke mentaliteit ze het veld opkomen Standard kan wel het voordeel hebben dat Salzburg in lange winterstop is. Salzburg speelt haar eerste competitiematch pas op 13/02/09. Misschien zijn ze daardoor uit hun ritme. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 21 Dec 2009, 12:01 |
|
|
Ik denk eigenlijk dat Anderlecht een ferm pak slaag gaat krijgen tegen Bilbao, gewoon al omdat ze denken een kans te maken.
Bilbao heeft echt wel een talentvol ploegske. _________________ If you never try, you'll never know |
| 21 Dec 2009, 12:03 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Bram schreef: Ik denk eigenlijk dat Anderlecht een ferm pak slaag gaat krijgen tegen Bilbao, gewoon al omdat ze denken een kans te maken. Bilbao heeft echt wel een talentvol ploegske. ze dachten tegen Lyon ook een kans te maken en dienen Llorente van bij Bilbao is gene slechten. Herinner mij trouwens da Standard paar jaar geleden thuis is verloren heeft tegen Bilbao me 1-7 (!!) Getafe stond vorig jaar (of ist al 2j geleden?) ver de laatsten in Spanje en Anderlecht verloor er ook tegen. de spaanse competitie is gwn 1000x beter as die van ons dus als ge tegen een spaanse (of engelse) ploeg uitkomt moet ge al geluk hebben. ma ze hebben wel gelijk da ze meer kans op kwalificatie hebben als brugge |
| 21 Dec 2009, 12:44 |
|
| Pagina 12 van 66 |
[ 979 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 66 Volgende |