|
|
| Pagina 87 van 113 |
[ 1693 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 85 86 87 88 89 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bericht Re: neverending quiz
diejen dolfijn van de radio
_________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 20 Dec 2009, 18:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Kardinaal Danneels voor radio Vatikaan?
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 20 Dec 2009, 18:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Gaskonijn schreef: diejen dolfijn van de radio Inderdaad, de dolfijn van radio contact _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 20 Dec 2009, 18:55 |
|
|
forumlegende |
De_steve schreef: Gaskonijn schreef: diejen dolfijn van de radio Inderdaad, de dolfijn van radio contact ah ok op die manier maar tis inderdaad waar, er werden die periode ook allerlei stikkers uitgedeeld van radio contact(met den dolfijn me nen iendrachtsjaal) ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 20 Dec 2009, 19:09 |
|
|
Ancien
In het seizoen 1927-28, wordt EA verdiend kampioen in de hoogste provinciale reeks na een spannende tweestrijd met Oudenaarde.
Maar terwijl de titel werd gevierd hanteerde men in de BVB, het zwaard van Damocles.Aangezien dat de BVB vermoedde dat de spelers, Corijn , De Looze en Vermeulen betaald werden en aldus gekwalicifeerd werden als beroepspelers,wat in die tijd verboden was, verloor den Iendracht al zijn wedstrijden met 5-0 en moest degraderen naar derde provinciale, waar het onmiddelijk weer kampioen speelde. De voorzitter Etienne Eeman werd voor een jaar geschorst en de schatbewaarder de heer Geeroms levenslang. ![]() Veertig jaar later zou den iendracht in de zaak Cercle Brugge, door een onlogische interpretatie van de bondsreglementen eveneens de titel ontnomen worden door die klootzakken van den BVB. In die derde provinciale reeks won den Iendracht op 7/4/1929 een derby met liefst 0-12 , wat misschien volgens mij het clubrecord kan zijn. Mijn vraag is over welke streekploeg gaat het? ![]() Gaskonijn mag gerust zijn vraagje stellen, nu de competitie stil ligt hebben we meer tijd op dit forum om kwisvraagjes te beantwoorden. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" Laatst gewijzigd door Hugo op 21 Dec 2009, 17:09, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 21 Dec 2009, 16:49 |
|
|
forumlegende |
Hugo schreef: In het seizoen 1927-28, wordt EA verdiend kampioen in de hoogste provinciale reeks na een spannende tweestrijd met Oudenaarde. Maar terwijl de titel werd gevierd hanteerde men in de BVB, het zwaard van Damocles.Aangezien dat de BVB vermoedde dat de spelers, Corijn , De Looze en Vermeulen betaald werden en aldus gekwalicifeerd werden als beroepspelers,wat in die tijd verboden was, verloor den Iendracht al zijn wedstrijden met 5-0 en moest degraderen naar derde provinciale, waar het onmiddelijk weer kampioen speelde. De voorzitter Etienne Eeman werd voor een jaar geschorst en de schatbewaarder de heer Geeroms levenslang. ![]() Veertig jaar later zou den iendracht in de zaak Cercle Brugge, door een onlogische interpretatie van de bondsreglementen eveneens de titel ontnomen worden door die klootzakken van den BVB. In die derde provinciale reeks won den Iendracht op 7/4/1929 een derby met liefst 0-12 , wat misschien volgens mij het clubrecord kan zijn. Mijn vraag is over welke streekploeg gaat het? ![]() zottegem _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 21 Dec 2009, 17:07 |
|
|
Ancien
Dries schreef: Hugo schreef: In het seizoen 1927-28, wordt EA verdiend kampioen in de hoogste provinciale reeks na een spannende tweestrijd met Oudenaarde. Maar terwijl de titel werd gevierd hanteerde men in de BVB, het zwaard van Damocles.Aangezien dat de BVB vermoedde dat de spelers, Corijn , De Looze en Vermeulen betaald werden en aldus gekwalicifeerd werden als beroepspelers,wat in die tijd verboden was, verloor den Iendracht al zijn wedstrijden met 5-0 en moest degraderen naar derde provinciale, waar het onmiddelijk weer kampioen speelde. De voorzitter Etienne Eeman werd voor een jaar geschorst en de schatbewaarder de heer Geeroms levenslang. ![]() Veertig jaar later zou den iendracht in de zaak Cercle Brugge, door een onlogische interpretatie van de bondsreglementen eveneens de titel ontnomen worden door die klootzakken van den BVB. In die derde provinciale reeks won den Iendracht op 7/4/1929 een derby met liefst 0-12 , wat misschien volgens mij het clubrecord kan zijn. Mijn vraag is over welke streekploeg gaat het? ![]() zottegem ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 21 Dec 2009, 17:10 |
|
|
forumlegende |
Hugo schreef: Dries schreef: Hugo schreef: In het seizoen 1927-28, wordt EA verdiend kampioen in de hoogste provinciale reeks na een spannende tweestrijd met Oudenaarde. Maar terwijl de titel werd gevierd hanteerde men in de BVB, het zwaard van Damocles.Aangezien dat de BVB vermoedde dat de spelers, Corijn , De Looze en Vermeulen betaald werden en aldus gekwalicifeerd werden als beroepspelers,wat in die tijd verboden was, verloor den Iendracht al zijn wedstrijden met 5-0 en moest degraderen naar derde provinciale, waar het onmiddelijk weer kampioen speelde. De voorzitter Etienne Eeman werd voor een jaar geschorst en de schatbewaarder de heer Geeroms levenslang. ![]() Veertig jaar later zou den iendracht in de zaak Cercle Brugge, door een onlogische interpretatie van de bondsreglementen eveneens de titel ontnomen worden door die klootzakken van den BVB. In die derde provinciale reeks won den Iendracht op 7/4/1929 een derby met liefst 0-12 , wat misschien volgens mij het clubrecord kan zijn. Mijn vraag is over welke streekploeg gaat het? ![]() zottegem ![]() ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 21 Dec 2009, 17:24 |
|
|
Ancien
Dries schreef: Hugo schreef: Dries schreef: zottegem ![]() ![]() Ik mocht het ook niet te gemakkelijk maken hè besteken. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 21 Dec 2009, 17:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Oudenaarde?
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 21 Dec 2009, 17:33 |
|
|
Ancien
De_steve schreef: Oudenaarde? Tijd voor een eerste tip: deze tegenstander van weleer speelt nog steeds in ...provinciale. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 21 Dec 2009, 17:35 |
|
|
forumlegende |
Hugo schreef: De_steve schreef: Oudenaarde? Tijd voor een eerste tip: deze tegenstander van weleer speelt nog steeds in ...provinciale. terjoden? _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 21 Dec 2009, 17:36 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Feb 2007, 2:01 Berichten: 217 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Ninove?
|
| 21 Dec 2009, 17:52 |
|
|
Ancien
Dries schreef: Hugo schreef: De_steve schreef: Oudenaarde? Tijd voor een eerste tip: deze tegenstander van weleer speelt nog steeds in ...provinciale. terjoden? Wow that was close, goe bezig Dries. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 21 Dec 2009, 17:52 |
|
|
Welle?
![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 21 Dec 2009, 17:53 |
|
| Pagina 87 van 113 |
[ 1693 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 85 86 87 88 89 … 113 Volgende |