|
|
| Pagina 47 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 45 46 47 48 49 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bericht Re: Ex-spelers
Gilles De Bilde
(voor de jongere kijkers, de beste speler die ooit bij Aalst rondliep, haalde op een half seizoen eerste klasse de gouden schoen, Lorenzo Staelens is er nog altijd niet goed van..., al kon er nog één en ander over die man gezegd worden, vraag maar aan Kris Porte, is er ook nog niet goed van...) Gilles De Bilde dus volgende maandag in "De slimste mens..." Ik heb eeuwig respect en bewondering voor de voetballer Gilles De Bilde, maar de slimste mens...??? |
| 19 Dec 2009, 0:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
salvador schreef: Gilles De Bilde (voor de jongere kijkers, de beste speler die ooit bij Aalst rondliep, haalde op een half seizoen eerste klasse de gouden schoen, Lorenzo Staelens is er nog altijd niet goed van..., al kon er nog één en ander over die man gezegd worden, vraag maar aan Kris Porte, is er ook nog niet goed van...) Gilles De Bilde dus volgende maandag in "De slimste mens..." Ik heb eeuwig respect en bewondering voor de voetballer Gilles De Bilde, maar de slimste mens...??? Tis nen mediageilen bok hé, een TV-slet _________________ www.spionkoplede.com |
| 21 Dec 2009, 11:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Steve Cooreman gaat naar Maldegem.
|
| 22 Dec 2009, 10:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Smetje schreef: Steve Cooreman gaat naar Maldegem. Waar zit broer Davy ondertussen ergens? _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 22 Dec 2009, 11:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De_steve schreef: Smetje schreef: Steve Cooreman gaat naar Maldegem. Waar zit broer Davy ondertussen ergens? Davy is geen familie van Steve. |
| 22 Dec 2009, 11:49 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
De_steve schreef: Smetje schreef: Steve Cooreman gaat naar Maldegem. Waar zit broer Davy ondertussen ergens? Davy Cooreman speelde tot vorig seizoen bij FC Mere. Dit seizoen begon hij als trainer van De Pinte maar hij is daar ondertussen al weg. Nog een kleine opmerking: Davy en Steve zijn geen broers ![]() |
| 22 Dec 2009, 11:49 |
|
|
forumlegende |
zwawi schreef: De_steve schreef: Smetje schreef: Steve Cooreman gaat naar Maldegem. Waar zit broer Davy ondertussen ergens? Davy Cooreman speelde tot vorig seizoen bij FC Mere. Dit seizoen begon hij als trainer van De Pinte maar hij is daar ondertussen al weg. Nog een kleine opmerking: Davy en Steve zijn geen broers ![]() just, vorig seizoen nog mee samen gespeeld me den Davy. geen fysiek vermogen meer, maar WA NEN TECHNIEK SEG ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 22 Dec 2009, 12:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Smetje schreef: Steve Cooreman gaat naar Maldegem. Ook één van de betere spelers die hier heeft rondgelopen. |
| 22 Dec 2009, 12:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
AlostanA schreef: Smetje schreef: Steve Cooreman gaat naar Maldegem. Ook één van de betere spelers die hier heeft rondgelopen. Was hier eens een periode aanvoerder in topschuttersstand, wreed schot op en nog precies ook.Kwam van Gent dacht ik. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 22 Dec 2009, 17:35 |
|
|
Duivelke
DavidSeal schreef: AlostanA schreef: Smetje schreef: Steve Cooreman gaat naar Maldegem. Ook één van de betere spelers die hier heeft rondgelopen. Was hier eens een periode aanvoerder in topschuttersstand, wreed schot op en nog precies ook.Kwam van Gent dacht ik. Scoorde ook eens 3 doelpunten in een bekermatch op Charleroi, uitslag was 2-6 denk ik. Da waren nog eens tijden ![]() |
| 22 Dec 2009, 17:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DavidSeal schreef: AlostanA schreef: Smetje schreef: Steve Cooreman gaat naar Maldegem. Ook één van de betere spelers die hier heeft rondgelopen. Was hier eens een periode aanvoerder in topschuttersstand, wreed schot op en nog precies ook.Kwam van Gent dacht ik. Steve Scoreman |
| 22 Dec 2009, 17:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Necky1978 schreef: DavidSeal schreef: AlostanA schreef: Ook één van de betere spelers die hier heeft rondgelopen. Was hier eens een periode aanvoerder in topschuttersstand, wreed schot op en nog precies ook.Kwam van Gent dacht ik. Scoorde ook eens 3 doelpunten in een bekermatch op Charleroi, uitslag was 2-6 denk ik. Da waren nog eens tijden ![]() Ik zie het nog alsof het gisteren was ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Dec 2009, 2:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Necky1978 schreef: DavidSeal schreef: AlostanA schreef: Ook één van de betere spelers die hier heeft rondgelopen. Was hier eens een periode aanvoerder in topschuttersstand, wreed schot op en nog precies ook.Kwam van Gent dacht ik. Scoorde ook eens 3 doelpunten in een bekermatch op Charleroi, uitslag was 2-6 denk ik. Da waren nog eens tijden ![]() Hij maakte zelfs 4 (!!!) doelpunten in die bekermatch op Charleroi, waaronder enkele pareltjes. Onder andere een raket waar hij bekanst de keeper mee de goal in shotte. Die had inderdaad een enorm schot op. |
| 23 Dec 2009, 9:30 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Kevin franck vertrekt bij ksv oudenaarde.
|
| 26 Dec 2009, 13:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: Kevin franck vertrekt bij ksv oudenaarde. Amaai hij voelde zich daar zo goed thuis ! Is er geweten waar naartoe ? _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Dec 2009, 14:05 |
|
| Pagina 47 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 45 46 47 48 49 … 215 Volgende |