|
|
| Pagina 17 van 30 |
[ 448 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 30 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
Interessante analyse op de website van Boom.
http://www.krupelboomfc.be/indexkrbfcnew.htm Vooral de klassering van de onderlinge wedstrijden van de huidige top zegt veel. Boom op 1 met 12ptn.Aalst op 7 met slechts 2 punten. Maar Sottegem haalde tegen de top 7 liefst 15 punten.Dus moeten we hen zeker niet onderschatten. |
| 28 Dec 2009, 14:38 |
|
|
Vaste Waarde
als er zondag zal gespeeld worden tenminste. Ik hoop dat de weergoden ons beter gezind zullen zijn dan de voorspellingen beloven.
_________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 28 Dec 2009, 21:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
nonkeltje schreef: als er zondag zal gespeeld worden tenminste. Ik hoop dat de weergoden ons beter gezind zullen zijn dan de voorspellingen beloven. Volgens het weerbericht zal het vanaf Donderdag terug sneeuwen(dan nog smeltende sneeuw) Vrijdag sneeuwbuien! Ik vrees ervoor Hiernet op één gehoord |
| 28 Dec 2009, 21:07 |
|
|
Ancien
nonkeltje schreef: als er zondag zal gespeeld worden tenminste. Ik hoop dat de weergoden ons beter gezind zullen zijn dan de voorspellingen beloven. Nonkeltje,het ziet er weer niet goed uit, er is weer een winteroffensief op komst voor zeker tien dagen, dus het zal bang afwachten zijn voor komende zondag. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Dec 2009, 21:09 |
|
|
Vaste Waarde
Hugo schreef: nonkeltje schreef: als er zondag zal gespeeld worden tenminste. Ik hoop dat de weergoden ons beter gezind zullen zijn dan de voorspellingen beloven. Nonkeltje,het ziet er weer niet goed uit, er is weer een winteroffensief op komst voor zeker tien dagen, dus het zal bang afwachten zijn voor komende zondag. voor mij is 't wel goed he, zo wordt mijn verjaardag steeds uitgesteld, straks blijf ik nog eeuwig jong _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 28 Dec 2009, 21:33 |
|
|
Ancien
nonkeltje schreef: Hugo schreef: nonkeltje schreef: als er zondag zal gespeeld worden tenminste. Ik hoop dat de weergoden ons beter gezind zullen zijn dan de voorspellingen beloven. Nonkeltje,het ziet er weer niet goed uit, er is weer een winteroffensief op komst voor zeker tien dagen, dus het zal bang afwachten zijn voor komende zondag. voor mij is 't wel goed he, zo wordt mijn verjaardag steeds uitgesteld, straks blijf ik nog eeuwig jong Wij blijven de zaak op de voet volgen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Dec 2009, 22:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
nonkeltje schreef: Hugo schreef: nonkeltje schreef: als er zondag zal gespeeld worden tenminste. Ik hoop dat de weergoden ons beter gezind zullen zijn dan de voorspellingen beloven. Nonkeltje,het ziet er weer niet goed uit, er is weer een winteroffensief op komst voor zeker tien dagen, dus het zal bang afwachten zijn voor komende zondag. voor mij is 't wel goed he, zo wordt mijn verjaardag steeds uitgesteld, straks blijf ik nog eeuwig jong Indien het een gans jaar blijft sneeuwen, blijf je voor altijd "Star on 45" ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Dec 2009, 22:58 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
In het nieuwsblad van vandaag zijn 3 mooie reportages te lezen van Eendracht Aalst- Sottegem klik op volgende link.
http://www.nieuwsblad.be/Regio/Gemeente ... px?type=SW en ook deze link http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... tCode=9620 |
| 31 Dec 2009, 9:40 |
|
|
Ancien
eendrachter'80 schreef: In het nieuwsblad van vandaag zijn 3 mooie reportages te lezen van Eendracht Aalst- Sottegem klik op volgende link. http://www.nieuwsblad.be/Regio/Gemeente ... px?type=SW en ook deze link http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... tCode=9620Inderdaad een leuk gegeven die broederstrijd van aanstaande zondag, maar ondanks mijn sympathie voor Maxime hoop ik dat wat de derby winnend afsluiten. Een goede start is te belangrijk voor het vervolg van de competitie. Komaan Iendracht, just do it! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 31 Dec 2009, 11:26 |
|
|
Gele Kaart ![]() Lid geworden op: 17 Okt 2008, 19:02 Berichten: 35 |
Vandaag nie veel sneeuw in Zottegem gezien. Tzal dus zondag wel match zijn.
Spring best wat op voorhand zodat je het warm krijgt want eenmaal de wedstrijd begonnen, zal het met het springen gedaan zijn. ![]() _________________ KSVS |
| 02 Jan 2010, 0:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
wonie schreef: Vandaag nie veel sneeuw in Zottegem gezien. Tzal dus zondag wel match zijn. Spring best wat op voorhand zodat je het warm krijgt want eenmaal de wedstrijd begonnen, zal het met het springen gedaan zijn. ![]() Hoogmoed komt voor de val ![]() _________________ Iendracht till i die!! |
| 02 Jan 2010, 0:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
wonie schreef: Vandaag nie veel sneeuw in Zottegem gezien. Tzal dus zondag wel match zijn. Spring best wat op voorhand zodat je het warm krijgt want eenmaal de wedstrijd begonnen, zal het met het springen gedaan zijn. ![]() Misschien zie je zondag zwarte sneeuw in Oilsjt ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Jan 2010, 2:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
wonie schreef: Vandaag nie veel sneeuw in Zottegem gezien. Tzal dus zondag wel match zijn. Spring best wat op voorhand zodat je het warm krijgt want eenmaal de wedstrijd begonnen, zal het met het springen gedaan zijn. ![]() Het is anders bijzonder stil aan de overkant.Al 14 dagen geen enkele post van hun supporters(Egmont Army).Ze zijn zich waarschijnlijk net als hun spelers aan het ingraven om op dat ene dodelijke countertje te loeren. ![]() |
| 02 Jan 2010, 5:22 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
dwarskijker schreef: wonie schreef: Vandaag nie veel sneeuw in Zottegem gezien. Tzal dus zondag wel match zijn. Spring best wat op voorhand zodat je het warm krijgt want eenmaal de wedstrijd begonnen, zal het met het springen gedaan zijn. ![]() Het is anders bijzonder stil aan de overkant.Al 14 dagen geen enkele post van hun supporters(Egmont Army).Ze zijn zich waarschijnlijk net als hun spelers aan het ingraven om op dat ene dodelijke countertje te loeren. ![]() Voetbal in Sottegem leeft niet als je naar hun site kijkt is het daar bijzonder droef gesteld |
| 02 Jan 2010, 10:40 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Aan 't zeetje heeft het lichtjes gesneeuwd maar ik verwacht toch geen grote problemen opdat de match niet zou kunnen gespeeld worden.
![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 02 Jan 2010, 11:25 |
|
| Pagina 17 van 30 |
[ 448 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 30 Volgende |