Transfers 2009-2010 - Pagina 211 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 209 210 211 212 213 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Transfers 2009-2010
Ik denk dat er niks meer zal bijkomen, alhoewel ik dat spijtig zou vinden, want het zou er kunnen op aan komen om te stijgen of niet.
Komaan bestuur geef alle iendrachter's een nieuwjaarscadeau :EA: :EA: :EA:

29 Dec 2009, 11:45
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Thiebaut zou super zijn als je zoals vorig jaar zonder échte spitsen zit te sukkelen. Nu heb je Depoitre (een snellere, jongere versie van Thiebaut). Als je dan Thiebaut koopt haal je volgens mij geen complementair duo...

Lord laten vertrekken zou gewoon heel spijtig zijn want hij is technisch gewoon super. Hij heeft zijn mindere matchen (wie niet in derde ?), Maar hoeveel keer hij al een match heeft opengebroken, dat heeft geen enkele speler uit deze kern al gedaan. Maar sommigen moeten blijkbaar toch maar zagen op die jongen "omdat zijn mentaliteit" niet goed genoeg is. Wel, met mentaliteit alleen wordt je geen kampioen hoor, het is een combinatie van beiden. Jeugdspelers zoals Van Damme zijn tof om te zien (en hij is ook heel goed op zijn positie), maar je hebt ook nog een ander type spelers nodig.

Als Lord natuurlijk niet wil bijtekenen, of hij zelf wegwil (bv. na de korte passage van Siereveld) dan is dat een andere zaak maar dan nog zou ik niet voor Thiebaut kiezen. Als je Thiebaut kan betalen kan je volgens mij ook andere spitsen halen.

Ondanks zijn supermentaliteit heb ik dan liever dat ze Troch proberen weg te doen. Hij heeft ons al veel diensten bewezen maar lijkt echt zijn beste periode te hebben gehad. Veel geblesseerd, snelheid weg,... ik vrees eigenlijk dat dat niet meer goed komt.

29 Dec 2009, 11:54
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
En waarom zouden we nu gewoon ni verder doen met de huidige ploeg en ergens een jong talent van 1ste of tweede klasse gaan huren? De ploeg draait nu goed en ze vechten voor elkaar. Ik denk eerder dat da jong talent 2x zoveel inzet zal tonen, dan da ge der ne 'klasbak' gaat halen van 2de ze. Ne speler gelijk Thiebaut gaan halen goed zou goed zijn moesten we overgaan naar 2de.

29 Dec 2009, 11:56
Ancien

Jeroen schreef:
Thiebaut zou super zijn als je zoals vorig jaar zonder échte spitsen zit te sukkelen. Nu heb je Depoitre (een snellere, jongere versie van Thiebaut). Als je dan Thiebaut koopt haal je volgens mij geen complementair duo...

Lord laten vertrekken zou gewoon heel spijtig zijn want hij is technisch gewoon super. Hij heeft zijn mindere matchen (wie niet in derde ?), Maar hoeveel keer hij al een match heeft opengebroken, dat heeft geen enkele speler uit deze kern al gedaan. Maar sommigen moeten blijkbaar toch maar zagen op die jongen "omdat zijn mentaliteit" niet goed genoeg is. Wel, met mentaliteit alleen wordt je geen kampioen hoor, het is een combinatie van beiden. Jeugdspelers zoals Van Damme zijn tof om te zien (en hij is ook heel goed op zijn positie), maar je hebt ook nog een ander type spelers nodig.

Als Lord natuurlijk niet wil bijtekenen, of hij zelf wegwil (bv. na de korte passage van Siereveld) dan is dat een andere zaak maar dan nog zou ik niet voor Thiebaut kiezen. Als je Thiebaut kan betalen kan je volgens mij ook andere spitsen halen.

Ondanks zijn supermentaliteit heb ik dan liever dat ze Troch proberen weg te doen. Hij heeft ons al veel diensten bewezen maar lijkt echt zijn beste periode te hebben gehad. Veel geblesseerd, snelheid weg,... ik vrees eigenlijk dat dat niet meer goed komt.

Volledig mee akkoord.
Aan Lord weet je wat je in huis hebt, zowel zijn goede kanten (kan een match beslissen) als zijn minder goede kanten (niet veel zin in trainen en soms onvoorspelbaar). Het is aan de trainer om hier op in te spelen.
Aan Thiebaut weet je niet wat dit zal geven bij een eventuele transfer. Als hij komt en hij speelt de pannen van het dak dan zit je goed met zijn aankoop, maar voor hetzelfde geld valt dit dik tegen.
Ik zou dit risico niet willen nemen en verder gaan met Lio.

29 Dec 2009, 12:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
eendrachter'80 schreef:
Ik denk dat er niks meer zal bijkomen, alhoewel ik dat spijtig zou vinden, want het zou er kunnen op aan komen om te stijgen of niet.

Transferperiode is heel de maand januari goed, men heeft al eens een les gehad ivm een paniekaankoop, geloof mij vrij, als de mogelijkheid zich voordoet dan komt er nog een spits bij. Wat betreft Lio en Thomas, beiden blijven tot nader order bij ons, van een transfer is GEEN sprake, tenzij er natuurlijk een droombod zou binnenkomen :D

29 Dec 2009, 12:40
nieuw in de eerste ploeg

eendrachter'80 schreef:

Lord wegdoen en Thiebaut binnenhalen vind ik niet echt een nieuwjaarscadeau.Nu heb je met Depoitre en Moreels twee snelle spitsen en bovendien heb je Lord nog achter de hand die bovedien sterk is op zijn flank.
Met Thiebaut ga je sowieso je systeem dat nu goed werkt moeten aanpassen met het risico dat je terug moet grijpen naar je oude systeem na een paar matchen.En vergeet toch niet dat er geen enkele ploeg is die de laatste 10 matchen zoveel gescoord heeft.
Enkel een spits binnenhalen om je belofte na te komen maar dan verplicht zijn om Lord van de hand te doen vind ik geen optie.
En inderdaad de matchen tegen Sottegem,Boom en Torhout afwachten kan al wat raad geven.

29 Dec 2009, 13:44
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
ea4ever schreef:
Citeer:
En het geld van Siereveld dan? Die speelde toch ook bijlange niet gratis.

Niet vergeten dat Siereveld er maar later bijgekomen is
dus eigenlijk was hij al een extraatje tov het oorspronkelijke budget

Als dat extraatje toen kon zonder risico te lopen moet dat nu toch ook kunnen (wel enkel als ze er geen financiële risico's voor de club mee nemen).

29 Dec 2009, 14:24
Iendracht.be - beheer

panoleon schreef:
witteken schreef:
panoleon schreef:
Tuurlijk is die goed genoeg, maar ga je dan met Depoitre en Thiebaut in de spits spelen? Ik kan mij voorstellen dat Thiebaut niet naar hier gaat komen om op de bank te zitten. Mijn voorkeur gaat uit naar een jonge snelle spits (type Mukendi, Barras) die op dit moment bij de beloften van een 1ste klasser speelt. Vraag is of die mannen willen komen? Er lopen er in 1ste klasse een aantal rond die voor hun eigen carrière beter eens in een 1ste ploeg zouden spelen op een iets lager niveau. ;)

goed genoeg ? zelf in tweede willen ze die 2. Zeg tegen de supporters van dender dat ze thiebaut en depoitre gaan kopen en ze plassen in hun broek van contentement.thiebaut zou gewoon super zijn , hij kan naast depoitre spelen en als depoitre uitvalt heb je de ideale man om hem te vervangen.

Als je wil promoveren in 3de ga je spelers nodig hebben die in 2de meekunnen, dus je redenering is evident. Ik vrees alleen dat het remmend zou kunnen werken op Laurent en volgens mijn bescheiden mening is Laurent op dit moment veel te belangrijk voor Eendracht Aalst. Bijkomend kan je de vraag stellen waarom Thiebaut bij Lierse op de bank zit. Cavens is toch al een tijdje op zijn terugweg en blijkbaar is die op dit moment nog altijd beter ....Ik blijf erbij een pocketspits zou wat mij betreft een beter oplossing zijn. ;)

Cavens zit in een goede periode en heefd de laatste tijd al veel belangrijke goals gescoord. Daarom dat hij de voorkeur krijgt.

29 Dec 2009, 14:25
Iendracht.be - beheer

dwarskijker schreef:
eendrachter'80 schreef:

Lord wegdoen en Thiebaut binnenhalen vind ik niet echt een nieuwjaarscadeau.Nu heb je met Depoitre en Moreels twee snelle spitsen en bovendien heb je Lord nog achter de hand die bovedien sterk is op zijn flank.
Met Thiebaut ga je sowieso je systeem dat nu goed werkt moeten aanpassen met het risico dat je terug moet grijpen naar je oude systeem na een paar matchen.En vergeet toch niet dat er geen enkele ploeg is die de laatste 10 matchen zoveel gescoord heeft.
Enkel een spits binnenhalen om je belofte na te komen maar dan verplicht zijn om Lord van de hand te doen vind ik geen optie.
En inderdaad de matchen tegen Sottegem,Boom en Torhout afwachten kan al wat raad geven.

Kan een bijkomende spits enkel als Lord vertrekt? Persoonlijk hoop ik dat er een spits bijkomt (eventueel huren) en dat Lord blijft. Toen ze beloofden om een extra spits te halen, hebben ze niet gezegd dat Lord dan zou moeten vertrekken.

29 Dec 2009, 14:28
nieuw in de eerste ploeg

Smetje schreef:
dwarskijker schreef:
eendrachter'80 schreef:

Kan een bijkomende spits enkel als Lord vertrekt? Persoonlijk hoop ik dat er een spits bijkomt (eventueel huren) en dat Lord blijft. Toen ze beloofden om een extra spits te halen, hebben ze niet gezegd dat Lord dan zou moeten vertrekken.

Klopt maar ze hebben ook niet gezegd dat iedereen ging mogen blijven.En Lord en Troch wegen nu eenmaal zwaar op het budget.Je kan maar roeien met de riemen die je hebt.
Voor de rest hoop ik hetzelfde van jou maar het moet wel financieel haalbaar zijn.

29 Dec 2009, 14:40
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Ik zeg ni dat Thiebaut slecht is,maar ik zou het ook bij Lio houden...
Troch lijkt mij eerder op dit moment voetbalmoe,maar datm maand aan zen conditie werkt en dan alles goe int kopke en tkomt wel in orde hoop ik! Toen Troch naar Roeselare ging , zat dr iets in , my na ni wijsmaken dat da dr uit is eh! Depoitre laat Moreels beter spelen en ik denk dat Depoitre Troch oek beter zal laten spelen , alle das wa dak hoop , ik zou proberen om ons kern by elkaar te houden en het vertrouwen te geven en als er iets scheelt met Depoitre kunt ge ng altijd met Moreels diep spelen in een 4-5-1 ookal is dit geen goeie oplossing

29 Dec 2009, 19:38
nieuw in de eerste ploeg

gweninho schreef:
Ik zeg ni dat Thiebaut slecht is,maar ik zou het ook bij Lio houden...
Troch lijkt mij eerder op dit moment voetbalmoe,maar datm maand aan zen conditie werkt en dan alles goe int kopke en tkomt wel in orde hoop ik! Toen Troch naar Roeselare ging , zat dr iets in , my na ni wijsmaken dat da dr uit is eh! Depoitre laat Moreels beter spelen en ik denk dat Depoitre Troch oek beter zal laten spelen , alle das wa dak hoop , ik zou proberen om ons kern by elkaar te houden en het vertrouwen te geven en als er iets scheelt met Depoitre kunt ge ng altijd met Moreels diep spelen in een 4-5-1 ookal is dit geen goeie oplossing

Van die 4-5-1 of 4-3-3 spaar ons daar van.
Als Depoitre of Moreels ontbreekt kan je ook 4-4-2 spelen met één van beiden aangevuld met Lord.Dan heb je nog Podevyn en Galucci voor de flanken.

29 Dec 2009, 19:47
nieuw in de eerste ploeg

ik zou voor lio gaan, maar zou er toch eens deftig met praten en zijn premies en pre laten afhangen van zijn prestatie's, misschien dat hij dan wa meer gemotiveerd is en wa meer komt trainen!

maar het is en blijft nen echte klasbak!!! :kiss: :EA:

29 Dec 2009, 19:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
boer touch schreef:
ik zou voor lio gaan, maar zou er toch eens deftig met praten en zijn premies en pre laten afhangen van zijn prestatie's, misschien dat hij dan wa meer gemotiveerd is en wa meer komt trainen!

Hoe zou je zelf reageren als uwe werkmakker,zijn pre er elke maand ligt,maar hij moet maar komen werken als hij goesting heeft,het zou ook rap ambras zijn zekers.
Dus moet ge volgens mij niet lang zoeken waar het schoentje wringt.

29 Dec 2009, 20:08
Freak

Leeftijd: 45
Bakkie schreef:
boer touch schreef:

Hoe zou je zelf reageren als uwe werkmakker,zijn pre er elke maand ligt,maar hij moet maar komen werken als hij goesting heeft,het zou ook rap ambras zijn zekers.
Dus moet ge volgens mij niet lang zoeken waar het schoentje wringt.

ge zijt precies genen lordfan...

29 Dec 2009, 20:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 209 210 211 212 213 280