|
|
| Pagina 212 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 210 211 212 213 214 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
El Corredor schreef: Bakkie schreef: boer touch schreef: ik zou voor lio gaan, maar zou er toch eens deftig met praten en zijn premies en pre laten afhangen van zijn prestatie's, misschien dat hij dan wa meer gemotiveerd is en wa meer komt trainen! maar het is en blijft nen echte klasbak!!! ![]() Hoe zou je zelf reageren als uwe werkmakker,zijn pre er elke maand ligt,maar hij moet maar komen werken als hij goesting heeft,het zou ook rap ambras zijn zekers. Dus moet ge volgens mij niet lang zoeken waar het schoentje wringt. ge zijt precies genen lordfan... Dat heeft niets te maken met fan zijn, het is gewoon de realiteit. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 29 Dec 2009, 20:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ach Bakkie, er zijn ergere onrechtvaardigheden in het voetbal hoor.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Dec 2009, 21:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Mij niet gelaten,ik moet onze vriend niet betalen,maar ik vrees dat onze voorzitter daar anders over denkt,binnen een paar weken gaan we het wel zien zeker,wie er eventueel gaat komen en wie er zal moeten vertrekken.
Nog een geluk dat wij hier niet beslissen,het zou schoon zijn ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 29 Dec 2009, 22:01 |
|
|
Ancien
Mannen, tot wanneer loopt die transferperiode juist?
_________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 29 Dec 2009, 22:42 |
|
|
Vaste Waarde
30 januari? Ben niet zeker hoor
_________________ Broer van ja |
| 29 Dec 2009, 22:52 |
|
|
Ancien
Stef DV schreef: 30 januari? Ben niet zeker hoor Ok, bedankt Stef. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 29 Dec 2009, 22:54 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Bakkie schreef: boer touch schreef: ik zou voor lio gaan, maar zou er toch eens deftig met praten en zijn premies en pre laten afhangen van zijn prestatie's, misschien dat hij dan wa meer gemotiveerd is en wa meer komt trainen! maar het is en blijft nen echte klasbak!!! ![]() Hoe zou je zelf reageren als uwe werkmakker,zijn pre er elke maand ligt,maar hij moet maar komen werken als hij goesting heeft,het zou ook rap ambras zijn zekers. Dus moet ge volgens mij niet lang zoeken waar het schoentje wringt. Kzen zelfstandig en ik moen dus ver men eigen pre zorgen, maar begrijp wat ge wilt zeggen, maar in elke ploeg zijn de wel wa van die vedetten hé, juist opletten dat het er niet te veel zijn. |
| 29 Dec 2009, 23:01 |
|
|
forumlegende
Met alle respect Bakkie maar voetbal moet je niet vergelijken met werken aan den band...
Wanneer ga jij eens beseffen dat voetbal niet alleen uit werken bestaat? Je hebt verschillende type spelers nodig in je ploeg! Lord is een speler die acties maakt. Elke wedstrijd opnieuw dat lijntje aflopen en acties maken. Besef je wel hoeveel energie dat vergt ? Duidelijk niet aan je kritiek te zien. Als het goed loopt, dan is Lord de grote luierik maar als het iets stroever gaat, dan is hij DE ENIGE die een wedstrijd kan opbreken. Ik zal je nog iets meer zeggen, de werkers moeten in dienst spelen van een klasbak zoals Lord. Dat was vroeger zo al en dat is nu niet anders. Dus stop met de betere voetballers van je eigen ploeg te bekritiseren. We weten al lang dat je geen Lordfan bent, met alle respect hiervoor, maar om hem telkens opnieuw met de grond gelijk te maken vind ik er toch iets over. |
| 29 Dec 2009, 23:06 |
|
|
forumlegende |
Hugo schreef: Mannen, tot wanneer loopt die transferperiode juist? 31 januari... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 29 Dec 2009, 23:34 |
|
|
Dani schreef: Met alle respect Bakkie maar voetbal moet je niet vergelijken met werken aan den band... Wanneer ga jij eens beseffen dat voetbal niet alleen uit werken bestaat? Je hebt verschillende type spelers nodig in je ploeg! Lord is een speler die acties maakt. Elke wedstrijd opnieuw dat lijntje aflopen en acties maken. Besef je wel hoeveel energie dat vergt ? Duidelijk niet aan je kritiek te zien. Als het goed loopt, dan is Lord de grote luierik maar als het iets stroever gaat, dan is hij DE ENIGE die een wedstrijd kan opbreken. Ik zal je nog iets meer zeggen, de werkers moeten in dienst spelen van een klasbak zoals Lord. Dat was vroeger zo al en dat is nu niet anders. Dus stop met de betere voetballers van je eigen ploeg te bekritiseren. We weten al lang dat je geen Lordfan bent, met alle respect hiervoor, maar om hem telkens opnieuw met de grond gelijk te maken vind ik er toch iets over. Met alle respect voor de mensen die aan de band werken,maar ik heb nog nooit aan de band gewerkt Het gaat er hem gewoon over,dat andere spelers dit niet blijven pikken,dat zij na hun dagtaak moeten komen trainen en onze vriend niet. Waarom zou ik gene kritiek mogen geven Ik blijf erbij Lord is een prachtige speler,als hij goesting heeft.Bij Oostende om dezelfde reden een shot onder zijn kl....gehad.We zullen zien wat ons bestuur gaat doen zij zijn het nog altijd die het voor het zeggen hebben ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 30 Dec 2009, 9:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bakkie schreef: Ik blijf erbij Lord is een prachtige speler,als hij goesting heeft.Bij Oostende om dezelfde reden een shot onder zijn kl....gehad. Mja, het hangt er maar vanaf wie bepaalt of je kan zien of hij goesting heeft of niet hé. Als hij op een kwartier vier keer de ruimte in spurt maar hij krijgt de bal niet en hij de vijfde keer die spurt niet meer trekt en dan wordt de bal wel eens naar hem gespeeld, hoor je een deel van het publiek al morren "dat Lord precies geen goesting heeft"... Alles is relatief hé... Bovendien draait voetbal om rendement en beslissende acties, en die heeft Lord ontegensprekelijk - zelfs al mislukken 90% van zijn acties op een wedstrijd, toch kan hij nog beslissend zijn. De helft van de ploeg van vorig seizoen (zoals Iakovlievski, Wouter, Degroote, Van Mieghem en andere Boussoufa's) zullen wel altijd schoon komen trainen zijn, zullen elke week wel "goesting" gehad hebben maar ze konden allemaal bij elkaar wel voor geen meter shotten en de resultaten waren er dan ook naar. Zonder onze Nederlandse vriend was de kans groot dat we weer tegen Meldert en consoorten de wei in mochten... En waarom een speler bij een andere ploeg diende te vertrekken of weg mocht, maakt mij eigenlijk niet uit. Bovendien zou ik dat hier ook niet aanhalen want de interne regels verschillen van club tot club. Er zijn er bij Oostende trouwens minstens evenveel die het nog steeds enorm spijtig vinden dat Lord er niet meer bijloopt aant zeetje... Tel de goals van Lord eens op sinds zijn aankomst hier en vergelijk ze even met het gros van de spelers op zijn positie in derde... dat zal genoeg zeggen en dat zal ons bestuur hopelijk ook inzien... |
| 30 Dec 2009, 10:50 |
|
|
DT schreef: Bakkie schreef: Ik blijf erbij Lord is een prachtige speler,als hij goesting heeft.Bij Oostende om dezelfde reden een shot onder zijn kl....gehad. Mja, het hangt er maar vanaf wie bepaalt of je kan zien of hij goesting heeft of niet hé. Als hij op een kwartier vier keer de ruimte in spurt maar hij krijgt de bal niet en hij de vijfde keer die spurt niet meer trekt en dan wordt de bal wel eens naar hem gespeeld, hoor je een deel van het publiek al morren "dat Lord precies geen goesting heeft"... Alles is relatief hé... Bovendien draait voetbal om rendement en beslissende acties, en die heeft Lord ontegensprekelijk - zelfs al mislukken 90% van zijn acties op een wedstrijd, toch kan hij nog beslissend zijn. De helft van de ploeg van vorig seizoen (zoals Iakovlievski, Wouter, Degroote, Van Mieghem en andere Boussoufa's) zullen wel altijd schoon komen trainen zijn, zullen elke week wel "goesting" gehad hebben maar ze konden allemaal bij elkaar wel voor geen meter shotten en de resultaten waren er dan ook naar. Zonder onze Nederlandse vriend was de kans groot dat we weer tegen Meldert en consoorten de wei in mochten... En waarom een speler bij een andere ploeg diende te vertrekken of weg mocht, maakt mij eigenlijk niet uit. Bovendien zou ik dat hier ook niet aanhalen want de interne regels verschillen van club tot club. Er zijn er bij Oostende trouwens minstens evenveel die het nog steeds enorm spijtig vinden dat Lord er niet meer bijloopt aant zeetje... Tel de goals van Lord eens op sinds zijn aankomst hier en vergelijk ze even met het gros van de spelers op zijn positie in derde... dat zal genoeg zeggen en dat zal ons bestuur hopelijk ook inzien... Ja want precies hij geeft elke keer zijn bal af als de........... zelf beginnen mekkeren,dat het zo niet verder kan,met onze nederlandse vriend maar we kunnen hier blijven over zeveren.Wait and see zou ik zeggen. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 30 Dec 2009, 11:55 |
|
|
Freak
Bakkie schreef: DT schreef: Bakkie schreef: Ik blijf erbij Lord is een prachtige speler,als hij goesting heeft.Bij Oostende om dezelfde reden een shot onder zijn kl....gehad. Mja, het hangt er maar vanaf wie bepaalt of je kan zien of hij goesting heeft of niet hé. Als hij op een kwartier vier keer de ruimte in spurt maar hij krijgt de bal niet en hij de vijfde keer die spurt niet meer trekt en dan wordt de bal wel eens naar hem gespeeld, hoor je een deel van het publiek al morren "dat Lord precies geen goesting heeft"... Alles is relatief hé... Bovendien draait voetbal om rendement en beslissende acties, en die heeft Lord ontegensprekelijk - zelfs al mislukken 90% van zijn acties op een wedstrijd, toch kan hij nog beslissend zijn. De helft van de ploeg van vorig seizoen (zoals Iakovlievski, Wouter, Degroote, Van Mieghem en andere Boussoufa's) zullen wel altijd schoon komen trainen zijn, zullen elke week wel "goesting" gehad hebben maar ze konden allemaal bij elkaar wel voor geen meter shotten en de resultaten waren er dan ook naar. Zonder onze Nederlandse vriend was de kans groot dat we weer tegen Meldert en consoorten de wei in mochten... En waarom een speler bij een andere ploeg diende te vertrekken of weg mocht, maakt mij eigenlijk niet uit. Bovendien zou ik dat hier ook niet aanhalen want de interne regels verschillen van club tot club. Er zijn er bij Oostende trouwens minstens evenveel die het nog steeds enorm spijtig vinden dat Lord er niet meer bijloopt aant zeetje... Tel de goals van Lord eens op sinds zijn aankomst hier en vergelijk ze even met het gros van de spelers op zijn positie in derde... dat zal genoeg zeggen en dat zal ons bestuur hopelijk ook inzien... Ja want precies hij geeft elke keer zijn bal af als de........... zelf beginnen mekkeren,dat het zo niet verder kan,met onze nederlandse vriend maar we kunnen hier blijven over zeveren.Wait and see zou ik zeggen. ![]() man toch, er zijn vorig jaar (en dit jaar) matchen geweest waar Lord tot 5 of 6 maal toe de bal panklaar aflegt ... en niemand volgt, tja dan zou ik de zevende maal ook zelf shotten. je ziet blijkbaar de kwaliteiten niet van Lord, of heeft het met zijn huidskleur te maken misschien? |
| 30 Dec 2009, 12:35 |
|
|
Freak
vandaag in HLN, Mulisa van Roeselare mag weg. Dat lijkt me een prima versterking...
|
| 30 Dec 2009, 12:36 |
|
|
El Corredor schreef: Bakkie schreef: DT schreef: Mja, het hangt er maar vanaf wie bepaalt of je kan zien of hij goesting heeft of niet hé. Als hij op een kwartier vier keer de ruimte in spurt maar hij krijgt de bal niet en hij de vijfde keer die spurt niet meer trekt en dan wordt de bal wel eens naar hem gespeeld, hoor je een deel van het publiek al morren "dat Lord precies geen goesting heeft"... Alles is relatief hé... Bovendien draait voetbal om rendement en beslissende acties, en die heeft Lord ontegensprekelijk - zelfs al mislukken 90% van zijn acties op een wedstrijd, toch kan hij nog beslissend zijn. De helft van de ploeg van vorig seizoen (zoals Iakovlievski, Wouter, Degroote, Van Mieghem en andere Boussoufa's) zullen wel altijd schoon komen trainen zijn, zullen elke week wel "goesting" gehad hebben maar ze konden allemaal bij elkaar wel voor geen meter shotten en de resultaten waren er dan ook naar. Zonder onze Nederlandse vriend was de kans groot dat we weer tegen Meldert en consoorten de wei in mochten... En waarom een speler bij een andere ploeg diende te vertrekken of weg mocht, maakt mij eigenlijk niet uit. Bovendien zou ik dat hier ook niet aanhalen want de interne regels verschillen van club tot club. Er zijn er bij Oostende trouwens minstens evenveel die het nog steeds enorm spijtig vinden dat Lord er niet meer bijloopt aant zeetje... Tel de goals van Lord eens op sinds zijn aankomst hier en vergelijk ze even met het gros van de spelers op zijn positie in derde... dat zal genoeg zeggen en dat zal ons bestuur hopelijk ook inzien... Ja want precies hij geeft elke keer zijn bal af als de........... zelf beginnen mekkeren,dat het zo niet verder kan,met onze nederlandse vriend maar we kunnen hier blijven over zeveren.Wait and see zou ik zeggen. ![]() je ziet blijkbaar de kwaliteiten niet van Lord, of heeft het met zijn huidskleur te maken misschien? Jullie moeten hier op mij niet schieten he jongens ik beslis niet of hij mag blijven of niet anders eens bij het bestuur gaan zagen en vraag daar eens of het met zijn huidskleur heeft te maken ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. Laatst gewijzigd door Bakkie op 30 Dec 2009, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 30 Dec 2009, 13:07 |
|
| Pagina 212 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 210 211 212 213 214 … 280 Volgende |